Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Πέντε χρόνια μετά την επίσημη παρουσίαση τους και σε μία εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο Gigafactory που διατηρεί στην Νεβάδα, την Πέμπτη, η Tesla παρέδωσε τα πρώτα φορτηγά Tesla Semi στους ιδιοκτήτες τους.

Τα φορτηγά, τα οποία παρουσιάστηκαν για πρώτη φορά το 2017, είχε προγραμματιστεί να βγουν στην παραγωγή το 2019 ωστόσο για διάφορους λόγους, συμπεριλαμβανομένης και της πανδημίας COVID-19 αλλά και της έλλειψης ανταλλακτικών και ηλεκτρικών σε παγκόσμιο επίπεδο, είχε ως αποτέλεσμα να βγουν στην παραγωγή τρία χρόνια αργότερα. Εκπρόσωποι της PepsiCo, η οποία είχε προχωρήσει σε κράτηση 100 φορτηγών Tesla Semi, βρέθηκαν στην εκδήλωση για να παραλάβουν την πρώτη παρτίδα φορτηγών.

Η Tesla υποστηρίζει ότι ο τράκτορας Semi μπορεί να μεταφέρει φορτίο σχεδόν 36 τόνων και πως με αυτό το φορτίο μπορεί να επιταχύνει από τα 0 έως στα 97 χλμ./ώρα μέσα σε 20 δευτερόλεπτα! Αν δεν είναι φορτωμένο, τότε τα 0-97 χλμ./ώρα έρχονται σε 5 μόλις δευτερόλεπτα. Το Tesla Semi έχει αυτονομία 804 χιλιομέτρων μεταξύ στάσεων ενώ με τη χρήση ενός Megacharger μπορεί να φορτίσει μέσα σε περίπου μισή ώρα για να διανύσει 644 χλμ. Οι τιμές μπορεί να ξεκινούν από τα $150.000 ωστόσο έχουν υπάρξει αρκετές παραγγελίες από επιχειρήσεις όπως η Walmart και η FedEx που θέλουν να ενισχύσουν τους στόλους τους με ηλεκτρικά φορτηγά.

Πλαισιωμένος από τέσσερις τράκτορες Tesla Semi, δύο εκ των οποίων διέθεταν τα χρώματα και τα λογότυπα των Pepsi και Frito Lay, ο διευθύνοντας σύμβουλος της εταιρείας Elon Musk μίλησε για την ανάγκη μείωσης της ποσότητας των εκπομπών άνθρακα που παράγονται από την αποστολή αγαθών σε όλο τον πλανήτη. «It looks sick» (μοιάζει ιδιαίτερα εντυπωσιακό) είπε στη συνέχεια: «Θέλεις να το οδηγήσεις. Θέλω να πω, αυτό το πράγμα μοιάζει σαν να ήρθε από το μέλλον» ενώ λίγο αργότερα χαρακτήρισε τον τράκτορα «θηρίο».

Ο Elon Musk στη συνέχεια επισήμανε μία σειρά από χαρακτηριστικά τα οποία όπως είπε καθιστούν το Semi το πιο αποτελεσματικό, πιο επιθυμητό και πιο «οδηγήσιμο» φορτηγό στο δρόμο. Το φορτηγό θα διαθέτει μια νέα αρχιτεκτονική 1000-volts όσον αφορά το powertrain, η οποία θα συμβάλει στη μελλοντική ανάπτυξη των προϊόντων της Tesla. Το Semi επίσης διαθέτει σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης (traction control) για την αποφυγή του «jackknifing» (το σύστημα μοιράζει κατάλληλα τη ροπή στους τροχούς για την αποτροπή του λεγόμενου «διπλώματος» της ρυμούλκας), αναγεννητικό σύστημα πέδησης (πρόκειται για ένα προηγμένο σύστημα ανάκτησης της κινητικής ενέργειας κατά την πέδηση, που φροντίζει ώστε αντί κατά την πέδηση να χάνεται ενέργεια με τη μορφή της θερμότητας από την τριβή στο περιβάλλον, να αποθηκεύεται στους συσσωρευτές του οχήματος και να ανακυκλώνεται) καθώς και αυτόματο συμπλέκτη για απρόσκοπτη οδήγηση σε αυτοκινητόδρομο.

Το περασμένο Σαββατοκύριακο, είπε ο Elon Musk, ένας από τους τράκτορες κλάσης 8 της Tesla ολοκλήρωσε ένα ταξίδι 800 χλμ. με πλήρες φορτίο βάρους σχεδόν 37 τόνων. Το φορτηγό ξεκίνησε από το εργοστάσιο της Tesla στο Fremont, στην California για το San Diego και μέχρι να ολοκληρώσει τη διαδρομή δεν χρειάστηκε επαναφόρτιση.

Όσον αφορά το θέμα της φόρτισης, ο Elon Musk αποκάλυψε ορισμένα από τα σχέδια της εταιρείας, όπως ότι ανέπτυξε έναν νέο υδρόψυκτο connector φόρτισης που είναι ικανός να προσφέρει έως και 1 megawatt ισχύος (συνεχές ρεύμα). «Θα χρησιμοποιηθεί και για το Cybertruck» πρόσθεσε ο Elon Musk ανάμεσα στις επευφημίες του κοινού. Ο Elon Musk αναφέρθηκε επίσης και στην ανάγκη αποσύνδεσης των Superchargers της εταιρείας από το ηλεκτρικό δίκτυο για να διασφαλιστεί ότι θα μπορούν να παρέχουν ρεύμα ακόμα και κατά τις διακοπές λειτουργίας.


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

  • Απαντ. 34
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αν και τα χρονοδιαγράμματα του Έλονα είναι γενικά για τα πανηγύρια στην περίπτωση αυτή λόγο κορονοϊού έχει μια βάσιμη δικαιολογία. Πολύ ποιο ενδιαφέρον είναι να δούμε ποιες θα είναι οι πραγματικές επιδόσεις του Semi τώρα που βγαίνει στους δρόμους και θα αξιολογηθεί σε πραγματικές συνθήκες.  Επίσης εάν πραγματικά ισχύει ότι με φόρτιση 30 λεπτών με Megacharger βγάζει 600 χιλιόμετρα τότε είναι μια πραγματική πρόοδος. Δεν ανέφερε βέβαια εάν  αυτά τα 600 χλμ. τα κάνει το φορτηγό φορτωμένο όπως και το πόσο συχνά είναι θεμιτό να χρησιμοποιείτε το Megacharger προκειμένου να μην μειωθεί η διάρκεια ζωής της μπαταρίας. Περιμένουμε λοιπόν να δούμε γιατί όπως και να το κάνουμε είναι μια μεγάλη τεχνολογική εξέλιξη που άπτεται ενός πολύ σημαντικού μέρους της οικονομίας μεταφορών και εάν αποδειχθεί οικονομικά συμφέρον τότε θα φέρει τα πάνω κάτω. 

Επεξ/σία από anax111
  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλή φαση. Ενας φιλος φίλου που ασχολείται με μεταφορα/εμπορία λαχανικών και φρούτων, ανυπομονεί να βγει για να αλλάξει το παλιό του εργαλείο… 

«θα παιρνει και πιο μεγάλη καρότσα και θα είμαι πρώτη μούρη», μου έλεγε…

 

Spoiler

τωρινό εργαλείο:

image.jpeg.80fddf5984944384eb8b3cfbd54ddc61.jpeg

 

 

 

 

Επεξ/σία από TheGrisGrisMan
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
34 λεπτά πριν, anax111 είπε

Αν και τα χρονοδιαγράμματα του Έλονα είναι γενικά για τα πανηγύρια στην περίπτωση αυτή λόγο κορονοϊού έχει μια βάσιμη δικαιολογία. Πολύ ποιο ενδιαφέρον είναι να δούμε ποιες θα είναι οι πραγματικές επιδόσεις του Semi τώρα που βγαίνει στους δρόμους και θα αξιολογηθεί σε πραγματικές συνθήκες.  Επίσης εάν πραγματικά ισχύει ότι με φόρτιση 30 λεπτών με Megacharger βγάζει 600 χιλιόμετρα τότε είναι μια πραγματική πρόοδος. Δεν ανέφερε βέβαια εάν  αυτά τα 600 χλμ. τα κάνει το φορτηγό φορτωμένο όπως και το πόσο συχνά είναι θεμιτό να χρησιμοποιείτε το Megacharger προκειμένου να μην μειωθεί η διάρκεια ζωής της μπαταρίας. Περιμένουμε λοιπόν να δούμε γιατί όπως και να το κάνουμε είναι μια μεγάλη τεχνολογική εξέλιξη που άπτεται ενός πολύ σημαντικού μέρους της οικονομίας μεταφορών και εάν αποδειχθεί οικονομικά συμφέρον τότε θα φέρει τα πάνω κάτω. 

Το πρωτο ταξιδι του Semi εγινε απο το Fremont στο San Diego αποσταση 800χλμ, φορτωμενο με 36 τονους φορτιο.

Την διαδρομη την εκανε μονο !!! με την αρχικη φορτιση !!!.

Η πρωτη παραγγελια ειναι 100 Semis για την Pepsico.

H Tesla αν και δινει ελευθερα τις πατεντες της στην αγορα, εντουτοις ειναι απλα 10ετιες μπροστα απο οποιαδηποτε αλλη αυτοκινητοβιομηχανια.

Ο Elon οχι μονο εχει φερει τα πανω κατω, αλλα ολη η αυτοκινητοβιομηχανια ανακαλυψε τον ηλεκτρισμο  🤣🤣🤣 ξαφνικα.

 

Επεξ/σία από At4lantos
  • Like 6
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
34 λεπτά πριν, At4lantos είπε

 

H Tesla αν και δινει ελευθερα τις πατεντες της στην αγορα, εντουτοις ειναι απλα 10ετιες μπροστα απο οποιαδηποτε αλλη αυτοκινητοβιομηχανια.

 

Βέβαια δεν ειναι εταιρεία αυτοκινήτων η Tesla είναι εταιρεία λογισμικού. Τα αυτοκίνητα της (μέχρι στιγμής τουλάχιστον) έχουν απίστευτα κακή ποιότητα κατασκευής, που θυμίζει Fiat Punto δεκαετία 90!😂

 

Σε κάθε περίπτωση είμαστε υπέρ της απίστευτης προόδου που έχει κάνει η Tesla, και πραγματικά μακάρι να βελτιώσει και την ποιότητα κατασκευής να πάρουμε όλοι Tesla να γλιτώσουμε από την γάγγραινα που λέγετε «Συνεργείο».

 

ΥΓ: Δεν ξέρω κατά ποσό είναι καλό να δώσεις τέτοιο εργαλείο με τέτοια ιπποδύναμη σε έλληνα καγκουρα οδηγο φορτηγού! 

Επεξ/σία από leonidas_fs
  • Like 2
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, leonidas_fs είπε

Βέβαια δεν ειναι εταιρεία αυτοκινήτων η Tesla είναι εταιρεία λογισμικού. Τα αυτοκίνητα της (μέχρι στιγμής τουλάχιστον) έχουν απίστευτα κακή ποιότητα κατασκευής, που θυμίζει Fiat Punto δεκαετία 90!😂

Σε κάθε περίπτωση είμαστε υπέρ της απίστευτης προόδου που έχει κάνει η Tesla, και πραγματικά μακάρι να βελτιώσει και την ποιότητα κατασκευής να πάρουμε όλοι Tesla να γλιτώσουμε από την γάγγραινα που λέγετε «Συνεργείο».

ΥΓ: Δεν ξέρω κατά ποσό είναι καλό να δώσεις τέτοιο εργαλείο με τέτοια ιπποδύναμη σε έλληνα καγκουρα οδηγο φορτηγού! 

Δεν θα έχει ταχογραφο;

Δημοσ.
10 λεπτά πριν, leonidas_fs είπε

Δεν ξέρω κατά ποσό είναι καλό να δώσεις τέτοιο εργαλείο με τέτοια ιπποδύναμη σε έλληνα καγκουρα οδηγο φορτηγού! 

Αν τα semi ανήκουν σε μεγάλες εταιρίες λογικά θα μπορούν να περιορίζονται οι επιδόσεις μέσω του software.

  • Like 1
Δημοσ.
9 λεπτά πριν, leonidas_fs είπε

Βέβαια δεν ειναι εταιρεία αυτοκινήτων η Tesla είναι εταιρεία λογισμικού. Τα αυτοκίνητα της (μέχρι στιγμής τουλάχιστον) έχουν απίστευτα κακή ποιότητα κατασκευής, που θυμίζει Fiat Punto δεκαετία 90!😂

Το Punto του 97 είναι σκυλί

13 λεπτά πριν, leonidas_fs είπε

ΥΓ: Δεν ξέρω κατά ποσό είναι καλό να δώσεις τέτοιο εργαλείο με τέτοια ιπποδύναμη σε έλληνα καγκουρα οδηγο φορτηγού! 

Δε νομίζω ότι απευθύνεται σε έλληνα οδηγό 

  • Like 1
Δημοσ.
28 λεπτά πριν, leonidas_fs είπε

Βέβαια δεν ειναι εταιρεία αυτοκινήτων η Tesla είναι εταιρεία λογισμικού. Τα αυτοκίνητα της (μέχρι στιγμής τουλάχιστον) έχουν απίστευτα κακή ποιότητα κατασκευής, που θυμίζει Fiat Punto δεκαετία 90!😂

 

Σε κάθε περίπτωση είμαστε υπέρ της απίστευτης προόδου που έχει κάνει η Tesla, και πραγματικά μακάρι να βελτιώσει και την ποιότητα κατασκευής να πάρουμε όλοι Tesla να γλιτώσουμε από την γάγγραινα που λέγετε «Συνεργείο».

 

ΥΓ: Δεν ξέρω κατά ποσό είναι καλό να δώσεις τέτοιο εργαλείο με τέτοια ιπποδύναμη σε έλληνα καγκουρα οδηγο φορτηγού! 

Μετα την αρχικη καταιγιδα κατα την παραγγελια του Tesla Model 3 στην οποια η Tesla επρεπε να τα δωσει ολα για να αναταποκριθει στον ογκο των παραγγελιων,

ηταν φυσικο για μια σχετικα νεοσυστατη εταιρεια να τα σκατωσει.

Κατοπιν ομως και αρχης γενομενης απο την γραμμη παραγωγης το '22 και με το Giga Berlin να μπαινει στο παιχνιδι, η Τεσλα παραδιδει τελεια αυτοκινητα.

Οσο για τα recalls και τις απιστευτες λαλακιες που διαβαζω στο δικτυο απο καθε λογης βλαμμενο που απο το υπογειο του σπιτιου του ξερει τα παντα, 

παραθετω το κατωθι αρθρο.....

Car Recall Facts and Statistics 2022 | Bankrate

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.

Καλά πάει αυτό. Σύντομα θα αρχίσουν να μας απασχολούν και οι κοινωνικές προεκτάσεις αυτών των εξελίξεων. Tesla, Volvo και άλλες εταιρείες, εκτός απο την ηλεκτροκίνηση δοκιμάζουν και την αυτόνομη οδήγηση για φορτηγά.

Αυτό που θέλουν να κάνουν είναι τα μακρινά ταξίδια να τα κάνουν τα φορτηγά μόνα τους χωρίς οδηγούς, ή μόνο με την επίβλεψη οδηγών. Αυτό για ασφάλεια και να μειώσουν κόστος. Αυτό θα έχει τεράστιες επιπτώσεις, γιατί ένας πολύ μεγάλος αριθμός πολιτών δουλεύουν ως οδηγοί, πολλοί απο αυτούς χωρίς ανώτερη εκπαίδευση και δεν είναι εύκολο να βρεις άλλες δουλειές για τόσο μεγάλο μέρος του εργατικού δυναμικού. Φυσικά για διανομές και μεταφορές εντός του αστικού ιστού, δεν είμαστε κοντά σε ΑΙ λύση.

Θα δούμε που θα πάει, τώρα ξεκινάει.

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, merphi είπε

Καλά πάει αυτό. Σύντομα θα αρχίσουν να μας απασχολούν και οι κοινωνικές προεκτάσεις αυτών των εξελίξεων. Tesla, Volvo και άλλες εταιρείες, εκτός απο την ηλεκτροκίνηση δοκιμάζουν και την αυτόνομη οδήγηση για φορτηγά.

Αυτό που θέλουν να κάνουν είναι τα μακρινά ταξίδια να τα κάνουν τα φορτηγά μόνα τους χωρίς οδηγούς, ή μόνο με την επίβλεψη οδηγών. Αυτό για ασφάλεια και να μειώσουν κόστος. Αυτό θα έχει τεράστιες επιπτώσεις, γιατί ένας πολύ μεγάλος αριθμός πολιτών δουλεύουν ως οδηγοί, πολλοί απο αυτούς χωρίς ανώτερη εκπαίδευση και δεν είναι εύκολο να βρεις άλλες δουλειές για τόσο μεγάλο μέρος του εργατικού δυναμικού. Φυσικά για διανομές και μεταφορές εντός του αστικού ιστού, δεν είμαστε κοντά σε ΑΙ λύση.

Θα δούμε που θα πάει, τώρα ξεκινάει.

Το FSD της Tesla ειναι αιωνες μπροστα απο οτιδηποτε (αν υπαρχει) αλλο.

Σιγουρα στις επομενες δεκαετιες, η αυτονομη οδηγηση θα γιγαντωθει σε σημειο που τα αυτοκινητα (και ειδικα τα φορτηγα) θα μπορουν να κανουν τις

διαδρομες χωρις οδηγο.

Προς το παρον ομως και σιγουρα για αρκετα χρονια ακομα δεν νομιζω καμια νοημων κυβερνηση να επιτρεψει την μη επανδρωμενη χρηση οποιουδηποτε 

αυτοκινητου για οποιοδηποτε σκοπο.

Η τεχνολογικη επανασταση, και η ραγδαια ανοδος της χρησης AI, σιγουρα δεν ειναι προς οφελος του εργατικου δυναμικου.

Παρ'ολα αυτα οι νεες τεχνολογιες, φερνουν αρκετες νεες θεσεις εργασιας σε αλλους τομεις.

  • Like 3
  • Thanks 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, leonidas_fs είπε

ΥΓ: Δεν ξέρω κατά ποσό είναι καλό να δώσεις τέτοιο εργαλείο με τέτοια ιπποδύναμη σε έλληνα καγκουρα οδηγο φορτηγού! 

Μάλλον δεν έχεις συναντήσει Βούλγαρο νταλικέρη...  😇

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...