Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Είχαμε αγοράσει μία τηλεόραση από το e-shop του Γερμανού η οποία ενώ ήταν εντός εγγύησης παρουσίασε πρόβλημα. Κάναμε όλη την διαδικασία για την αντικατάσταση, την στείλαμε στην έδρα της εταιρίας και μετά από 2 εβδομάδες επικοινώνησε μαζί μας η υπεύθυνη για να μας πει ότι επειδή η τηλεόραση ήταν αγορασμένη με τιμολόγιο η νέα αγορά που θα κάνουμε θα πρέπει να είναι αυστηρά ακριβώς το ίδιο ποσό (148.99€), ούτε 1 λεπτό παραπάνω ή παρακάτω.

Το θέμα είναι ότι τώρα δεν υπάρχει άλλη τηλεόραση στο εν λόγω e-shop που να είναι σε αυτή την τιμή. Υπάρχει μία που είναι στα 149€ αλλά λέει δεν μπορούμε να την πάρουμε γιατί δεν είναι ακριβώς το ίδιο ποσό. :blink: Εναλλακτικά μας πρότεινε να αγοράσουμε διάφορα πράγματα που αθροιστικά να κάνουν 148.99€ (κάτι που πρακτικά δεν γίνεται αφού είναι αδύνατον να βγει ακριβώς το ίδιο ποσό) ή να μας στείλουν πίσω την ελαττωματική τηλεόραση. 

Με αυτή την τακτική είναι σαν να προσπαθούν να μας κάνουν να παραιτηθούμε από το δικαίωμά μας να εφαρμοστεί η εγγύηση. Έχει κανείς κάποια συμβουλή σχετικά με το τι θα μπορούσαμε να κάνουμε; 

Επεξ/σία από Kosmas70
Δημοσ.

Θεωρητικά αφού δεν μπορούν να σου αντικαταστήσουν το ίδιο προϊόν, σου δίνουν πιστωτικό για να πάρεις κάτι άλλο, οπότε μπορείς να το αρνηθείς και να σου επιστρέψουν τα λεφτά ντουκου.

Φρόντισε να έχεις γραπτώς τις απαντήσεις τους. Μπορείς να τους κυνηγήσεις με καταγγελία στον Συνήγορο του καταναλωτή.

Να σου στείλουν πίσω προϊόν όπου έχουν επιβεβαιώσει το ελάττωμα, ειναι τραγικό μόνο και μόνο που στο πρότειναν.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν ήξερα ότι μπορούμε να αρνηθούμε το πιστωτικό και να ζητήσουμε τα χρήματα πίσω. Υποτίθεται ότι απλά το ζητάμε τηλεφωνικά ή πρέπει να προηγηθεί καταγγελία στον Συνήγορο του Καταναλωτή;

Επεξ/σία από Kosmas70
Δημοσ.

Ότι σου είπε η κοπέλα, θα τα ζητούσα γραπτώς. (κατά τύχη να δεις που είτε δεν θα τα πουν γραπτώς, ή θα γίνει η επιστροφή χρημάτων) 

Στείλε γραπτώς ότι δεν δέχεσαι πιστωτικό πάρα μόνο επιστροφή χρημάτων. 

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ευχαριστώ παιδιά.

Τους έστειλα ένα mail όπου αναφέρω αναλυτικά όλο το ιστορικό και στο τέλος ζητάω να γίνει επιστροφή του ποσού. Επίσης ζήτησα να επικοινωνήσουν γραπτώς με mail για οτιδήποτε χρειαστεί.

Αν παρ΄ όλα αυτά τηλεφωνήσουν θα προτείνατε να κάνω μια προσπάθεια να το διαπραγματευτώ τηλεφωνικά μήπως και δείξουν διάθεση συνεργασίας, ή να αρνηθώ τη συζήτηση και να επιμείνω να απαντήσουν γραπτά κάνοντας λόγο και για τον Συνήγορο του Καταναλωτή;

Επεξ/σία από Kosmas70
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Νεα μπινια ειναι αυτη ; Κρατησες τα στοιχεια της ;  και ζητα τα ολα γραπτα . Γενικα πολυ σκ@το πεφτει στο μιλητο στειλε ενα mail στα κεντρικα και γραψε για την εγγυηση . Να μπορεις να αρνηθεις και να ζητησεις τα λεφτα πισω . Μια π@στια για να σε τρεναρουν ειναι να σου ζητησουν τωρα δελτιο αποστολης μαζι με το δεμα αλλα καπου θα βρεις πως γινεται . Και εγω πριν χρονια ειχα ασχημη εμπειρια και εφταιγε ενας συγκεκριμενος στο καταστημα παραλαβης που το επαιζε βαρυμαγκας . Απο τα κεντρικα το ελυσαν .

* Τωρα μου ηρθε οτι και ο σωτηρης στο unboxing special κατι ειχε ψιλοπει οτι δε καταφερε να γυρισει πισω μια hisense λογω τιμολογιου οποτε κατι παιζει με γερμανο και τιμολογιο 

Επεξ/σία από Mhlogiatros
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 ώρες πριν, Mhlogiatros είπε

Νεα μπινια ειναι αυτη ; Κρατησες τα στοιχεια της ;  και ζητα τα ολα γραπτα . Γενικα πολυ σκ@το πεφτει στο μιλητο στειλε ενα mail στα κεντρικα και γραψε για την εγγυηση . Να μπορεις να αρνηθεις και να ζητησεις τα λεφτα πισω . Μια π@στια για να σε τρεναρουν ειναι να σου ζητησουν τωρα δελτιο αποστολης μαζι με το δεμα αλλα καπου θα βρεις πως γινεται . Και εγω πριν χρονια ειχα ασχημη εμπειρια και εφταιγε ενας συγκεκριμενος στο καταστημα παραλαβης που το επαιζε βαρυμαγκας . Απο τα κεντρικα το ελυσαν .

* Τωρα μου ηρθε οτι και ο σωτηρης στο unboxing special κατι ειχε ψιλοπει οτι δε καταφερε να γυρισει πισω μια hisense λογω τιμολογιου οποτε κατι παιζει με γερμανο και τιμολογιο 

Το ζήτημα του δελτίου αποστολής το λύσαμε εύκολα. Το μόνο πρόβλημα είναι αυτή η περίεργη πολιτική όπου απαιτείται να υπάρχει απόλυτη ακρίβεια στο ποσό του αρχικού τιμολογίου με αυτό της νέας αγοράς. 

Επίσης κάτι άλλο που σκέφτηκα είναι ότι όταν κάναμε την αγορά δεν υπογράψαμε πουθενά ότι σε περίπτωση που χρειαστεί να εφαρμοστεί η εγγύηση θα είμαστε υποχρεωμένοι να συνηγορήσουμε σε αυτή την πρακτική.

Τώρα που ζήτησα τα χρήματα πίσω φοβάμαι ότι κάτι άλλο θα μηχανευτούν για να το εμποδίσουν κι αυτό. :mad: 

Επεξ/σία από Kosmas70
Δημοσ.

 Ο Ν. 3043/2002 στο Άρθρο 540 λέει ότι σε περίπτωση χαλασμένου προϊόντος δικαιούσαι αντικατάσταση με το ίδιο προϊόν, ή άλλο προϊόν με τη προϋπόθεση ότι δε θα μπεις σε δυσανάλογες δαπάνες. Απ'τη στιγμή που δεν υπάρχει το ίδιο προϊόν και δεν υπάρχει παρόμοιο με τα ίδια χαρακτηριστικά σε παρόμοια τιμή... είναι υποχρεωμένοι να σου δώσουν πίσω τα λεφτά. Το σε υποχρεώσουν να σπαταλήσεις τα 148.99€ σε άλλα άσχετα προϊόντα είναι παράνομο.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
50 λεπτά πριν, ekrepali είπε

Το σε υποχρεώσουν να σπαταλήσεις τα 148.99€ σε άλλα άσχετα προϊόντα είναι παράνομο.

Βασικά ούτε αυτό μπορώ να κάνω γιατί ακόμα και άσχετα προϊόντα να επιλέξω είναι πρακτικά αδύνατον να προκύψει άθροισμα ακριβώς 148.99€, οπότε πάλι δεν μπορεί να εφαρμοστεί η εγγύηση. Με αυτή την τακτική είναι σα να προσπαθούν πλαγίως να με υποχρεώσουν να δεχθώ επιστροφή της ελαττωματικής τηλεόρασης.

Επεξ/σία από Kosmas70
Δημοσ.

φίλε ψύχραιμος είσαι. άλλος θα τους έφερνε την τηλεόραση στο κεφάλι.

Μπορεί να σε ταλαιπωρήσουν αλλά θα βγάλεις άκρη. Απλά είναι κρίμα να γινεται ολόκληρο θέμα για το αυτονόητο. Δηλαδή για το καθετι πρέπει να απειλούμε με καταγγελίες;

Ούτε στην Ουγκάντα τέτοια αντιμετώπιση. Μετά σου λένε ψώνισε από μεγάλο κατάστημα να είσαι σίγουρος. Την βλέπουμε τη σιγουριά

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Tο σημαντικο ειναι να μη αγορασεις τιποτα με τιμολογιο απο γερμανο . Αμα χρειαστεις εγγυηση τον ηπιες :P

Επεξ/σία από Mhlogiatros
Δημοσ.
34 λεπτά πριν, Mhlogiatros είπε

Tο σημαντικο ειναι να μη αγορασεις τιποτα με τιμολογιο απο γερμανο . Αμα χρειαστεις εγγυηση τον ηπιες :P

το σημαντικό είναι να τον πιουν αυτοί. Δεν είναι σοβαρά πράγματα αυτά. Ούτε καν για αστείο δε λες τέτοιες μπούρδες στους πελάτες σου. Πρέπει να είσαι τέρμα.....

  • Like 1
Δημοσ.

Αυτά που λένε στο Γερμανό είναι ανήκουστα.Όταν αγοράζεις με τιμολόγιο το μόνο που χρειάζεται είναι να κόψεις ένα δελτίο αποστολής για να επιστρέψεις το προϊόν.Αν δεν μπορεί να σου το επισκευάσει ή να σου το αντικαταστήσει σου κόβει ένα πιστωτικό και τελείωσε.Να δούμε τι άλλη ανοησία θα σκεφτούν για να κάνουν τη ζωή δύσκολη στους πελάτες που πήραν ελαττωματικό προϊόν.

  • Like 1
Δημοσ.
11 ώρες πριν, Kosmas70 είπε

η περίεργη πολιτική όπου απαιτείται να υπάρχει απόλυτη ακρίβεια στο ποσό του αρχικού τιμολογίου με αυτό της νέας αγοράς

Στην εταιρεια που δουλευω συναλλασομαστε κυριως τιμολογια και b2b και πρωτη φορα ακουω τετοιο πραγμα, ειτε εχει να κανει με πελατες ειτε με προμηθευτες. Το πιθανοτερο ειναι οτι προσπαθουν να σου σπασουν τα νευρα για να τα παρατησεις. 

Στο κατω κατω, το πιστωτικο τιμολογιο σημαινει απλα οτι στην καρτελα σου θα φαινεται πλεον -148,99, δε σημαινει αυτο οτι δε μπορεις να αγορασεις κατι με 150 (οπου θα φανει υπολοιπο πλεον 1,01) και να πληρωσεις τη διαφορα.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...