verylife78 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2022 Αυπνοι θελω λιγο την βοηθεια σας Εκανα μια παραγγελια για ενα ups απο το Πλαισιο στις 20-11-2022. To πληρωσα με πιστωτικη για να κανω δοσεις (απο τις λιγες εταιρειες που κανουν ακομα ατοκες) Παρεδωσαν στην μεταφορικη στις 22-11-2022 με εκτιμώμενη ημερομηνία έως τις 25/11/2022. Φυσικα και δεν ηρθε ποτε, μετα απο τηλεφωνα, μηνυματα, παραπονα μου εστειλαν ενα ξερο sms οτι θα παραδωθει σημερα 2-12-2022. σημερα στις 12.30 καλω στο πλαισιο και τους ενημερωνω οτι δεν εχω παραλαβει ακομα και θελω επιστροφη χρηματων γιατι δεν εχω παραλαβει ακομα και μου απαντανε ναι φυσικα αλλα θα πρεπει να μας επιστραφει το προιον και μετα να το δουμε λογιστικα. Και ερωτω εγω τωρα... τι να κανω? Και το εχω πληρωσει και δεν εχω παραλαβει μετα απο τοσες μερες και αν αρνηθω, ενας θεος ξερει ποσες μερες θα κανουν να μου δωσουν τα λεφτα μου πισω. εντωμεταξυ ετυχε και σημερα βγηκε ο λογαριασμος της καρτας σημερα και ηδη επεσε η πρωτη δοση !!! ΥΓ. η παραδοση ειναι για την πολη της κερκυρας σε επαγγελματικο χωρο, με τιμολογιο, αγορα, οχι σε κανα δυσπροσιτο μερος. Αυτα, ευχαριστω
bonorov Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2022 1 ώρα πριν, verylife78 είπε Αυπνοι θελω λιγο την βοηθεια σας Εκανα μια παραγγελια για ενα ups απο το Πλαισιο στις 20-11-2022. To πληρωσα με πιστωτικη για να κανω δοσεις (απο τις λιγες εταιρειες που κανουν ακομα ατοκες) Παρεδωσαν στην μεταφορικη στις 22-11-2022 με εκτιμώμενη ημερομηνία έως τις 25/11/2022. Φυσικα και δεν ηρθε ποτε, μετα απο τηλεφωνα, μηνυματα, παραπονα μου εστειλαν ενα ξερο sms οτι θα παραδωθει σημερα 2-12-2022. σημερα στις 12.30 καλω στο πλαισιο και τους ενημερωνω οτι δεν εχω παραλαβει ακομα και θελω επιστροφη χρηματων γιατι δεν εχω παραλαβει ακομα και μου απαντανε ναι φυσικα αλλα θα πρεπει να μας επιστραφει το προιον και μετα να το δουμε λογιστικα. Και ερωτω εγω τωρα... τι να κανω? Και το εχω πληρωσει και δεν εχω παραλαβει μετα απο τοσες μερες και αν αρνηθω, ενας θεος ξερει ποσες μερες θα κανουν να μου δωσουν τα λεφτα μου πισω. εντωμεταξυ ετυχε και σημερα βγηκε ο λογαριασμος της καρτας σημερα και ηδη επεσε η πρωτη δοση !!! ΥΓ. η παραδοση ειναι για την πολη της κερκυρας σε επαγγελματικο χωρο, με τιμολογιο, αγορα, οχι σε κανα δυσπροσιτο μερος. Αυτα, ευχαριστω Αφου έχουν παραδωσει στην μεταφορική, μήπως είναι θέμα μεταφορικής; 1
verylife78 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2022 Μέλος Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2022 ναι αλλα εγω το πλαισιο εχω πληρωσει οχι την μεταφορικη η οποια και δεν την εχω ξανακουσει κιολας 1
bonorov Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2022 23 λεπτά πριν, verylife78 είπε ναι αλλα εγω το πλαισιο εχω πληρωσει οχι την μεταφορικη η οποια και δεν την εχω ξανακουσει κιολας Ρίξε κανένα τηλέφωνο στην μεταφορική μπας και βγάλεις άκρη. Θεωρώ πολυ χρονοβόρο το να κάνεις refund το προϊόν αλλά αν θελεις να το κάνεις για το γαμωτο η διαδικασία έτσι πάει.Στελνεις πισω το προιον ή ακυρώνεις την παραλαβη και μόλις το κατάστημα παραλαβει εντός κάποιων εργασιμων ημερών μπαίνουν τα χρήματα στον λογαριασμό σου. Στην θέση σου θα έκανα την καρδιά μου πετρα αφου περιμενες τόσες μέρες και θα έπαιρνα την μεταφορική 1-2-5-15 τηλέφωνα μέχρι να παραλαβω.
SabotazNic Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2022 39 λεπτά πριν, verylife78 είπε ναι αλλα εγω το πλαισιο εχω πληρωσει οχι την μεταφορικη η οποια και δεν την εχω ξανακουσει κιολας Διακινησις? 1
duffyduck Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2022 welcome to club στην δική μου περίπτωση, από την ακύρωση της παραγγελίας έκαναν 20+ μέρες να μου επιστρέψουν/αποδεσμεύσουν τα χρήματα που είχα πληρώσει
andreas4067 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2022 To Πλαίσιο το έδιωξε το προϊόν έγκαιρα. Πλεον την ευθυνη την έχει η μεταφορική. Αυτοι καθυστερούν και αυτοί πρέπει να τρέξουν. Απευθύνσου σε αυτούς να δουν τι γίνεται. Ισως επειδή είναι βαρύ, το εχουν βάλει σε δεύτερη προτεραιότητα. Οπως και να χει, η μεταφορική δεν κανει σωστά τη δουλειά της σε αυτή την περίπτωση. 1
triplex1 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2022 Οι γνωστες π@παριες του πλαισιου , δεν προκειται να παραλαβεις ποτέ οπως και δεν επρεπε να πληρωσεις , καθε μερα τηλεφωνο και στην καλυτερη σε ενα 10ημερο θα εχεις τα χρηματα σου πισω 1
SabotazNic Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2022 2 ώρες πριν, andreas4067 είπε To Πλαίσιο το έδιωξε το προϊόν έγκαιρα. Πλεον την ευθυνη την έχει η μεταφορική. Αυτοι καθυστερούν και αυτοί πρέπει να τρέξουν. Απευθύνσου σε αυτούς να δουν τι γίνεται. Ισως επειδή είναι βαρύ, το εχουν βάλει σε δεύτερη προτεραιότητα. Οπως και να χει, η μεταφορική δεν κανει σωστά τη δουλειά της σε αυτή την περίπτωση. Προφανως και φταιει το Πλαισιο αν συνεργαζεται με μεταφορικες οι οποιες δεν τιμανε τον εκτιμωμενο χρονο. 5
verylife78 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2022 Μέλος Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2022 11 ώρες πριν, andreas4067 είπε To Πλαίσιο το έδιωξε το προϊόν έγκαιρα. Πλεον την ευθυνη την έχει η μεταφορική. Αυτοι καθυστερούν και αυτοί πρέπει να τρέξουν. Απευθύνσου σε αυτούς να δουν τι γίνεται. Ισως επειδή είναι βαρύ, το εχουν βάλει σε δεύτερη προτεραιότητα. Οπως και να χει, η μεταφορική δεν κανει σωστά τη δουλειά της σε αυτή την περίπτωση. Εγω το πλαισιο πληρωσα οχι την μεταφορικη... Επιλογη του πλαισιου ειναι μια φτηνη, προφανως, και ανικανη μεταφορικη να παραδωσει ενα απλο δεμα. Γιατι απο αλλη εταιρεια που επεσε παραγγελια την ιδια μερα, παρεδωσαν την δευτερη μερα οπως επρεπε και οχι μετα απο 5 μερες οπως δηλωσε απο την αρχη η μεταφορικη του πλαισιου!!! Οπως και να εχει ουτε με ενδιαφερει η μεταφορικη ουτε θελω νατην μαθω, γιατι δεν εχω κανενα στοιχειο για το δεμα αυτο.
duffyduck Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2022 Νομίζω με το easymail έχει σύμβαση το πλαίσιο. Αλλά το πρόβλημα είναι ότι δεν ξέρουν τι υπάρχει στην αποθήκη τους και πότε θα το παραλάβουν για να το στείλουν στον πελάτη λιανικής. Σε εμένα δεν έφτασε ποτέ το προϊόν. Τους είχα πάρει τηλέφωνα και είχα στείλει emails (για να υπάρχει και γραπτά, η διαμαρτυρία μου και οι απαντήσεις τους). Γενικά μιλάμε για γελοίες καταστάσεις. Ένα καλό κατάστημα στο μακρινό παρελθόν, κατάντησε σταδιακά μια γελοία επιχείρηση, που λέει ψέματα στους πελάτες της για να αποφύγει κόστος σε περίπτωση αντικατάστασης προϊόντος εντός εγγύησης. 4
sakaflias Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2022 φιλε το προιον εχει κωδικο. η παραγγελια εχει κωδικο. το δεμα στην μεταδφορικη εχει κωδικο. παρε τηλ και ψαξτο που βρισκεται. κολλησε στην μεταφορικη. η οποια ειναι ανεξαρτητη απο το πλαισιο. το πλαισιο δεν θα ψαξει να στο βρει. παρε τηλεφωνο εσυ να μαθεις ποια μεταφορικη ειναι και με ποιον κωδικο εφυγε.
verylife78 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2022 Μέλος Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2022 Στις 3/12/2022 στις 6:35 ΜΜ, sakaflias είπε φιλε το προιον εχει κωδικο. η παραγγελια εχει κωδικο. το δεμα στην μεταδφορικη εχει κωδικο. παρε τηλ και ψαξτο που βρισκεται. κολλησε στην μεταφορικη. η οποια ειναι ανεξαρτητη απο το πλαισιο. το πλαισιο δεν θα ψαξει να στο βρει. παρε τηλεφωνο εσυ να μαθεις ποια μεταφορικη ειναι και με ποιον κωδικο εφυγε. Εγω να ψαξω το δεμα στην μεταφορικη??? Γιατι ειμαι εγω? πελατης της μεταφορικης?? πληρωσα εγω μεταφορικη? Επιλεξα μεταφορικη? Εγω πληρωσα το πλαισιο... Αυτο ειναι υπευθυνο να μου παραδωσει το προιον που πληρωσα με προσφορο τροπο στον τοπο παραδοσης σε ευλογο χρονικο διαστημα. Η απαντηση παντως που μου εστειλαν χθες ειναι τουλαχιστον γελοια, φορτο εργασιας της μεταφορικης και παρε ενα κουπονακι για την επομενη παραγγελια σου. χαχα ειστε γελασμενοι αν νομιζει το πλαισιο οτι με μια δωροεπιταγη ολα λυθηκαν ή οτι θα ψωνισω ξανα οταν κανει να παραδωσει 15 μερες!!!! Ηδη εχει φυγει αιτημα ακυρωσης και επιστροφη χρηματων μιας και δεν εχω παραλαβει ΑΚΟΜΑ 3
filip123go Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2022 Στις 3/12/2022 στις 6:35 ΜΜ, sakaflias είπε φιλε το προιον εχει κωδικο. η παραγγελια εχει κωδικο. το δεμα στην μεταδφορικη εχει κωδικο. παρε τηλ και ψαξτο που βρισκεται. κολλησε στην μεταφορικη. η οποια ειναι ανεξαρτητη απο το πλαισιο. το πλαισιο δεν θα ψαξει να στο βρει. παρε τηλεφωνο εσυ να μαθεις ποια μεταφορικη ειναι και με ποιον κωδικο εφυγε. Τι είναι αυτα που λέτε μερικοί εδω μέσα; Το πλαίσιο πλήρωσε ο άνθρωπος, να τσακιστεί το Πλαίσιο να δει που είναι το δέμα του!!! Δηλαδή εαν δεν είχε κάτι στις αποθήκες του το Πλαίσιο, το οποίο το είχαμε παραγγείλει (και πληρώσει) θα έπρεπε να κυνηγήσουμε τον προμηθευτή του;;; 5
SabotazNic Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2022 Στις 3/12/2022 στις 6:35 ΜΜ, sakaflias είπε φιλε το προιον εχει κωδικο. η παραγγελια εχει κωδικο. το δεμα στην μεταδφορικη εχει κωδικο. παρε τηλ και ψαξτο που βρισκεται. κολλησε στην μεταφορικη. η οποια ειναι ανεξαρτητη απο το πλαισιο. το πλαισιο δεν θα ψαξει να στο βρει. παρε τηλεφωνο εσυ να μαθεις ποια μεταφορικη ειναι και με ποιον κωδικο εφυγε. Επιστροφη χρηματων απο την μεταφορικη ζηταμε, ή απο το Πλαισιο? Αν ζηταμε απο το Πλαισιο, δεν θα πρεπει μετα και αυτο με την σειρα του να δει που πηγε το προιον για το οποιο δεν εχει λαβει τα χρηματα? Μην λετε οτι να'ναι Στις 3/12/2022 στις 12:09 ΜΜ, duffyduck είπε Νομίζω με το easymail έχει σύμβαση το πλαίσιο. Ειναι τζοκερ με αυτο το Πλαισιο. Μεχρι τωρα ηξερα οτι συνεργαζεται με μεταφορικη Διακινησις (ναι, ακομα και για μικρα δεματα (ps5 controller)). Ισως αυτο ισχυει για επαρχια που ειμαι απο οτι φαινεται.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα