Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Γεια σας,

γνωρίζει κανείς πως γίνεται reset το "service" σε σόμπα Eva Calor Laila SPV-M11S; Κάθε 900 ώρες λειτουργίας εμφανίζει αυτό το μήνυμα. Γίνεται ετήσιο service κάθε φορά στην σόμπα εννοείται από εξειδικευμένο αντιπρόσωπο, αλλά είμαι αναγκασμένος να τον φέρνω στο σπίτι και όταν δεν έχω σκοπό να την κάνω service για να μου το σβήσει. Όταν του ζήτησα να μου πει πως να το κάνω μόνος μου, είπε ότι είναι δύσκολο και έχει πολλά κουμπιά κτλ (μπαρούφες πιθανότατα γιατί κάθε φορά μιλάει με κάποιον στο τηλέφωνο και του λέει τα βήματα).

Αν ξέρει κάποιος ας μου πει πως να κάνω το reset μόνος μου. Δεν είμαι «τζαμπατζής» αν κάποιος αυτό νομίζει. Δεν μας παίρνουν χρήματα για το reset, απλά δεν θέλω να μπαίνω στην διαδικασία να τους καλώ, να στείλουν άτομο κτλ. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Όχι δυστυχώς δεν αναφέρει κάτι το εγχειρίδιο. 

Πιθανότατα θα παρέχεται διαφορετικό στους επίσημους αντιπροσώπους. 

Επεξ/σία από rafinos

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...