Προς το περιεχόμενο

Συχνές Αποσυνδέσεις


Platkir

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Γεια σε όλους,

Έχω ένα θέμα τελευταία με το ίντερνετ στο δίκτυο μου.

Εχω ένα multi wan ρουτερ το ER605 V.2 στο οποίο έχω συνδέσει 3 wan γραμμές, 2 του οτε, και ένα το Starlink. Από το ρουτερ  βγαίνω σε ένα cisco switch, και από εκει σε τερματικά υπολογιστές και wifi.

Στο ρουτερ συνδέονται περίπου 100 συσκευές / IP.

To πρόβλημα μου από χτες συγκεκριμένα είναι ότι κάθε μισή ώρα πέφτει το ίντερνετ και ξανά έρχεται μέσα σε 20 δευτερόλεπτα. Στο log του ρουτερ δεν γράφει κάτι εκτος από αυτά παρακάτω:

 

 

1              2022-12-01 11:31:52       LOGGER               NOTICE [WAN] of [osg:14-EB-B6-E5-09-23] is up.

2              2022-12-01 11:31:48       Sntp       WARNING           Time renew failed, connecting NTP server timeout.

3              2022-12-01 11:31:41       DHCP Client        NOTICE WAN: DHCP client getting IP succeeded. (IP-Address=100.123.232.183, Mask=255.192.0.0, Gateway=100.64.0.1)

4              2022-12-01 11:31:32       LOGGER               NOTICE [WAN] of [osg:14-EB-B6-E5-09-23] is down.

5              2022-12-01 11:31:30       DHCP Server      NOTICE DHCP Server allocated IP address 192.168.1.110 for the client[MAC: 2c:ff:65:dc:c5:39].

6              2022-12-01 11:31:30       DHCP Client        NOTICE WAN: DHCP client lease expired. Began renewing the lease.

7              2022-12-01 11:31:28       DHCP Server      NOTICE DHCP Server allocated IP address 192.168.1.192 for the client[MAC: b4:b5:2f:db:a4:e9].

8              2022-12-01 11:31:28       DHCP Server      NOTICE DHCP Server allocated IP address 192.168.1.192 for the client[MAC: b4:b5:2f:db:a4:e9].

9              2022-12-01 11:31:25       DHCP Client        NOTICE WAN: DHCP client renewing IP succeeded. (IP-Address=192.168.100.100, Mask=255.255.255.0, Gateway=0.0.0.0)

10           2022-12-01 11:31:22       DHCP Client        NOTICE WAN: DHCP client lease expired. Began renewing the lease.

 

Ενώ για 4 μηνες δούλευε χωρις προβλήματα, από χτες μου κανει αποσυνδέσεις, καμία ιδεα για το τι μπορεί να φταίει? Εχω κανει και firmware update to ρουτερ.

 

Σας ευχαριστώ προκαταβολικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...