Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Vasilisxd είπε

16 φορές έκανα το καλοκαίρι ταξίδι 305km, με 3 άτομα και αποσκευές, κάπου στα 120χλμ μέσο όρο με φουλ κλιματισμό με ένα 58kWh, και έφτανα με περίπου 10%. 

Σεβαστό, τότε.

Με τα 120 είμαστε όριο για ταξίδι, για οτιδήποτε πάνω από 250-300χλμ...στα 650 περίπου που είμαι 2-3 φορές το χρόνο τα 140 θα μου σώσουν μια ώρα με βενζίνη (τα βγάζω άνετα με ένα γέμισμα, εκεί στα 130-140, με κλιματισμό).

  • Απαντ. 65
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
11 ώρες πριν, mariosCS είπε

Αν πάει κοντά στα $25000 όντως, τότε μιλάμε για επανάσταση στην αγορά. Αλλά χλωμό το βλέπω να γίνεται κάτι τέτοιο...

tesla model 2 ισως αλλα θα το δουμε 2024-2025

10 ώρες πριν, Black Demis είπε

Αν πάει 25.000 δεν θα προλαβαίνει να παράγει (εδώ και τώρα ζωρια έχει)

Στην Ελλάδα είναι απλησίαστο, όταν περρισοτεροι είναι με μισθούς 600 ευρώ άλλοι είναι με κάνα 1000 max, που πρπει να πληρώσεις ότι πληρώσεις.

Λίγοι παίρνουν 2+κ για να μπορούν να πάρουν τέτοιο αμαξη (πάντα με δάνειο)

Tesla στην ελλαδα ειναι μόνο για μισθους 2000+ ευρω και να μην εχεις δανεια-ενοικια.

Δημοσ.
21 λεπτά πριν, dream21 είπε

tesla model 2 ισως αλλα θα το δουμε 2024-2025

Tesla στην ελλαδα ειναι μόνο για μισθους 2000+ ευρω και να μην εχεις δανεια-ενοικια.

με 2κ καθαρο εισόδημα χωρίς υποχρεώσεις όπως δανεια ενοίκια πολύ ρεύμα κλπ και προφανος ΜΟΝΟΣ και όχι να εχεις και οικογενια κλπ...... κάτι γινεται όταν λέω κάτι........ να το πάρεις με δάνειο που θα μπορείς να αποπλυρωσεις

Δημοσ.
Μόλις τώρα, Black Demis είπε

με 2κ καθαρο εισόδημα χωρίς υποχρεώσεις όπως δανεια ενοίκια πολύ ρεύμα κλπ και προφανος ΜΟΝΟΣ και όχι να εχεις και οικογενια κλπ...... κάτι γινεται όταν λέω κάτι........ να το πάρεις με δάνειο που θα μπορείς να αποπλυρωσεις

Ετσι ακριβως ..εκτος και εαν τα εχεις απο πριν η μπορει να το τρεξεις σε εταιρια εαν εχεις.

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, dream21 είπε

Ετσι ακριβως ..εκτος και εαν τα εχεις απο πριν η μπορει να το τρεξεις σε εταιρια εαν εχεις.

ε ναι για τους λιγους
γενικός οτιδιποτε πάνω απο 17 19 χιλιαρικα

Δημοσ.
50 λεπτά πριν, dream21 είπε

Ετσι ακριβως ..εκτος και εαν τα εχεις απο πριν η μπορει να το τρεξεις σε εταιρια εαν εχεις.

Και πάλι ανάλογα. Υπάρχουν άτομα που χαλάνε μπορεί και 250€ τον μήνα σε βενζίνες, εάν αυτά τα άτομα θελήσουν νέο αμάξι, καλύτερα να δίνουν αυτά που είναι να δώσουν στην δόση συν 200€ από την διαφορά βενζίνης/ρεύματος.

Eventually θα βγουν κερδισμένοι.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 ώρες πριν, liberostelios είπε

Πρέπει να λάβεις υπόψη σου ότι ένα ηλεκτρικό είναι πολύ πιο "σπιρτόζικο" από ένα ICE. Είναι τελείως άλλη εμπειρία. Τα ηλεκτρικά που αναφέρεις, πχ, έχουν πολύ καλύτερη επιτάχυνση από το i20N. Εδώ νοίκιασα τις προάλλες ένα Renault Zoe, που δεν είναι αυτοκίνητο επιδόσεων, και εντυπωσιάστηκα με το πόσο γρήγορο είναι (και έχει επίσης καλύτερη επιτάχυνση από το i20N)!

Οι καταναλώσεις των ηλεκτρικών είναι μια χαρά, γενικά. Απλά υπάρχει μία αρκετά μεγάλη διαφορά ανάλογα με το αν είσαι σε αυτοκινητόδρομο ή στην πόλη και αναλόγως τον καιρό. Αλλά σε πιο ήπια κλίματα όπως το ελληνικό, αυτό είναι πολύ μικρό πρόβλημα.

Το ότι τα ηλεκτρικά έχουν άμεση απόκριση και καλή επιτάχυνση το αντιλαμβάνομαι. Είναι γρήγορα, αλλά θα είναι γρήγορα στο όταν ξεκινάς στο φανάρι για να πας στο supermarket. 

Όσα άλογα να έχει ένα Cayenne ποτέ δε θα είναι Carrera. Έτσι αντίστοιχα τα ηλεκτρικά που έχουν βάρος 2 τόνους (σχεδόν όσο έχει ένα Mercedes V-Class van) αλλά ακόμη και το Zoe που είναι city car δεν μπορούν να συγκριθούν με αυτοκίνητα όπως το i20N/i30N που είναι για χρήση δρόμου & πίστας. Έχουν άλλο προσανατολισμό και το μόνο κοινό είναι το κόστος αγοράς. 

Πιστεύω ότι στο τέλος δεν έχουν σημασία αυτά για τον μέσο αγοραστή αυτοκινήτου, οπότε όλο το θέμα είναι το κόστος αγοράς και το δίκτυο φορτιστών. Η Tesla είναι δύσκολο να μειώσει το κόστος αγοράς, δεν ξέρω αν το θέλουν κιόλας. Ίσως μόνο αν πιεστούν από κατασκευαστές της Κίνας, πράγμα που δεν βλέπω να συμβαίνει σύντομα.

Επεξ/σία από butters
Δημοσ.
6 ώρες πριν, Vasilisxd είπε

Και πάλι ανάλογα. Υπάρχουν άτομα που χαλάνε μπορεί και 250€ τον μήνα σε βενζίνες, εάν αυτά τα άτομα θελήσουν νέο αμάξι, καλύτερα να δίνουν αυτά που είναι να δώσουν στην δόση συν 200€ από την διαφορά βενζίνης/ρεύματος.

Eventually θα βγουν κερδισμένοι.

Ηλεκτρικο αμαξι για να παρεις και να δινεις δοση 450 ευρω μονο εαν εχεις δωσει προκαταβολη 15 χιλιαρικα και πας για κανενα peugeot e 208. Tesla με 450 ευρω δοση μονο εαν εχεις δωσει 30 χιλιαδες προκαταβολη.

Δημοσ.
7 ώρες πριν, butters είπε

Το ότι τα ηλεκτρικά έχουν άμεση απόκριση και καλή επιτάχυνση το αντιλαμβάνομαι. Είναι γρήγορα, αλλά θα είναι γρήγορα στο όταν ξεκινάς στο φανάρι για να πας στο supermarket. 

Όσα άλογα να έχει ένα Cayenne ποτέ δε θα είναι Carrera. Έτσι αντίστοιχα τα ηλεκτρικά που έχουν βάρος 2 τόνους (σχεδόν όσο έχει ένα Mercedes V-Class van) αλλά ακόμη και το Zoe που είναι city car δεν μπορούν να συγκριθούν με αυτοκίνητα όπως το i20N/i30N που είναι για χρήση δρόμου & πίστας. Έχουν άλλο προσανατολισμό και το μόνο κοινό είναι το κόστος αγοράς. 

Πιστεύω ότι στο τέλος δεν έχουν σημασία αυτά για τον μέσο αγοραστή αυτοκινήτου, οπότε όλο το θέμα είναι το κόστος αγοράς και το δίκτυο φορτιστών. Η Tesla είναι δύσκολο να μειώσει το κόστος αγοράς, δεν ξέρω αν το θέλουν κιόλας. Ίσως μόνο αν πιεστούν από κατασκευαστές της Κίνας, πράγμα που δεν βλέπω να συμβαίνει σύντομα.

Νομίζω ότι όλα έχουν να κάνουν με την ισχύ του κινητήρα. Οι επιταχύνσεις που αναφέρω είναι 0-100. Δεν ξέρω αντίστοιχα ποιες είναι οι τιμές σε ενδιάμεσες τιμές. Αλλά ιδίως σε ταχύτητες 120+ όντως το i20N ίσως έχει το πλεονέκτημα.

Παντως, αν και έχεις δίκιο για το βάρος, οι δύο τόνοι είναι υπερβολικοί. Mιλάμε περισσότερο για περίπου 1,5. Και η συμπεριφορά σε πίστα είναι πολύ καλή ακόμα και για φθηνες λύσεις. Δες αυτό, πχ:

Πάντως οι Κινέζοι μπαίνουν πλέον δυνατά στην αγορά. Δες το MG4 (το οποίο, δε θα σου κρύψω ότι το έχω ήδη παραγγείλει). Μιλάμε για αμάξι που, ιδίως με επιδότηση σε κάποιες χώρες, είναι στο εύρος τιμής ενός ιβρυδικου Yaris και είναι πολύ καλύτερο ως αυτοκίνητο.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, liberostelios είπε

Νομίζω ότι όλα έχουν να κάνουν με την ισχύ του κινητήρα. Οι επιταχύνσεις που αναφέρω είναι 0-100. Δεν ξέρω αντίστοιχα ποιες είναι οι τιμές σε ενδιάμεσες τιμές. Αλλά ιδίως σε ταχύτητες 120+ όντως το i20N ίσως έχει το πλεονέκτημα.

Παντως, αν και έχεις δίκιο για το βάρος, οι δύο τόνοι είναι υπερβολικοί. Mιλάμε περισσότερο για περίπου 1,5. Και η συμπεριφορά σε πίστα είναι πολύ καλή ακόμα και για φθηνες λύσεις. Δες αυτό, πχ:

Πάντως οι Κινέζοι μπαίνουν πλέον δυνατά στην αγορά. Δες το MG4 (το οποίο, δε θα σου κρύψω ότι το έχω ήδη παραγγείλει). Μιλάμε για αμάξι που, ιδίως με επιδότηση σε κάποιες χώρες, είναι στο εύρος τιμής ενός ιβρυδικου Yaris και είναι πολύ καλύτερο ως αυτοκίνητο.

Έχει καμία σχέση με την παλιά Αγγλική MG? Γιατί θυμάμαι εκείνο το roadster το MGF αν δεν κάνω λάθος (με τον κινητήρα στο κέντρο) που η οδηγική του συμπεριφορά ήταν τρομακτική.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, liberostelios είπε

Νομίζω ότι όλα έχουν να κάνουν με την ισχύ του κινητήρα. Οι επιταχύνσεις που αναφέρω είναι 0-100. Δεν ξέρω αντίστοιχα ποιες είναι οι τιμές σε ενδιάμεσες τιμές. Αλλά ιδίως σε ταχύτητες 120+ όντως το i20N ίσως έχει το πλεονέκτημα.

Παντως, αν και έχεις δίκιο για το βάρος, οι δύο τόνοι είναι υπερβολικοί. Mιλάμε περισσότερο για περίπου 1,5. Και η συμπεριφορά σε πίστα είναι πολύ καλή ακόμα και για φθηνες λύσεις. Δες αυτό, πχ:

Ψιλά γράμματα για τους περισσότερους...

Spoiler

Ξαναλέω, ότι η επιτάχυνση δεν προσδιορίζει ένα αυτοκίνητο ως σπορ καταβολών, όπως είναι το i20N. Και τα Cayenne / Model X είναι πιο γρήγορα στην επιτάχυνση από το i20N, αλλά σπορ αυτοκίνητα δεν είναι σε καμία περίπτωση. 

Για το βάρος, Kona, Born, ID3, ξεκινούν από περίπου 1800 κιλά, οπότε με επιπλέον εξοπλισμό / μεγαλύτερης χωρητικότητας μπαταρίες, εύκολα 2 τόνοι. Μιλάμε για περίπου 500 κιλά πάνω από ένα Golf (>600 από το i20N).

Δεν θα χρησιμοποιείς σε πίστα ένα αυτοκίνητο σχεδόν 1800 κιλών, οι φθορές σε ελαστικά αναρτήσεις φρένα (εδώ γελάμε με τα ταμπούρα του ID3) θα το κάνουν ασύμφορο ακόμα και για περιστασιακή χρήση. Ούτε θα μπορείς να ελέγχεις body roll και πολλά άλλα και γενικά να χαρείς την οδήγηση.

Το MG4 είναι το πιο value for money ηλεκτρικό αυτή τη στιγμή. Το γεγονός ότι αυτό προέρχεται από μια εταιρεία με κινεζικά κεφάλαια (όπως και οι Lotus, Volvo και άλλες) δείχνει ότι από κει θα υπάρξει το αντίπαλο δέος για τα mainstream ηλεκτρικά.

20 λεπτά πριν, teodoreh είπε

Έχει καμία σχέση με την παλιά Αγγλική MG? Γιατί θυμάμαι εκείνο το roadster το MGF αν δεν κάνω λάθος (με τον κινητήρα στο κέντρο) που η οδηγική του συμπεριφορά ήταν τρομακτική.

Ας πούμε ότι η νέα MG είναι όπως η νέα Nokia στα smartphones. H οδηγική συμπεριφορά του MGF δεν ήταν τρομακτική, τουλάχιστον όχι τόσο όσο η μηχανική του αξιοπιστία 😁

Επεξ/σία από butters
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

λοιπόν, θα ρίξω την μολότοφ μου:

εμένα όλα τα Tesla πλην της νταλίκας (όχι το truck)

μου φαίνονται

γερασμένα σχέδια, ντεμοντέ, άχρωμα και άγευστα σαν ντηζάιν

και ειδικά το cybertruck τόσο σύγχρονο σχεδιαστικά όσο η 

Moonbase Alpha που έβλεπα πιτσρικάς σε πρώτη προβολή στην ΕΡΤ

και ειδικότερα το yoke δε μπορώ να μη σκεφτώ KITT κάθε μα κάθε φορά (όχι η Eartha)

 

Επεξ/σία από Mi_ka
Δημοσ.
2 ώρες πριν, teodoreh είπε

Έχει καμία σχέση με την παλιά Αγγλική MG? Γιατί θυμάμαι εκείνο το roadster το MGF αν δεν κάνω λάθος (με τον κινητήρα στο κέντρο) που η οδηγική του συμπεριφορά ήταν τρομακτική.

Όχι, δεν έχει καμία σχέση. Η παλιά MG έκλεισε (λογικό, αφού είχε τρομακτικά θέματα αξιοπιστίας) και στην ουσία αγόρασε απλά το σήμα η κινέζικη SAIC (Shanghai Automotive) και βγάζει ηλεκτρικά χρησιμοποιώντας το brand name εδώ και κάποιο καιρό.

Δημοσ.
17 ώρες πριν, Black Demis είπε

με 2κ καθαρο εισόδημα χωρίς υποχρεώσεις όπως δανεια ενοίκια πολύ ρεύμα κλπ και προφανος ΜΟΝΟΣ και όχι να εχεις και οικογενια κλπ...... κάτι γινεται όταν λέω κάτι........ να το πάρεις με δάνειο που θα μπορείς να αποπλυρωσεις

Kαι αν είναι να πάρεις δάνειο για αμάξι και χωρίς υποχρεώσεις και με εισόδημα γιατί να μην πάρεις αυτό

spacer.png

και να πάρεις αυτό

spacer.png

Δημοσ.
9 ώρες πριν, dream21 είπε

Ηλεκτρικο αμαξι για να παρεις και να δινεις δοση 450 ευρω μονο εαν εχεις δωσει προκαταβολη 15 χιλιαρικα και πας για κανενα peugeot e 208. Tesla με 450 ευρω δοση μονο εαν εχεις δωσει 30 χιλιαδες προκαταβολη.

Με τόσα περίπου παίρνεις το WV ID 4 με την 80kWh.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...