Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Δυστυχώς δεν υπάρχει ανταγωνισμός Ευρώπη ακόμα. Κίνα λόγω ανταγωνισμού πουλάει πολύ φθηνότερα η Tesla και πρόσφατα μάλιστα έριξε κατά πολύ τις τιμές.

Μόλις έρθουν για τα καλά οι κινέζοι και εδώ θα δούμε καλύτερες τιμές. 

  • Like 1
  • Απαντ. 65
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
2 ώρες πριν, Zarko2722 είπε

Δεν υπάρχει καμία τέτοια περίπτωση. Στα 25.000-30.000 ευρώ θα κυμανθεί η τιμή του καινούριου φτηνού μοντέλου της Tesla όταν αυτό παρουσιαστεί, ίσως μετά από 2-3 χρόνια. Και θα είναι το μοναδικό μοντέλο της που θα προορίζεται για τη μεσαία τάξη. Ας το πάρουμε απόφαση, τα Tesla απευθύνονται αποκλειστικά στα βαθιά πορτοφόλια και δεν πιστεύω ότι η εταιρεία θα κατασκευάσει ποτέ κάποιο μοντέλο που να απευθύνεται στα χαμηλά εισοδήματα, π.χ. στα 15.000 ευρώ. Δεν έχει καμία ανάγκη για να κάνει κάτι τέτοιο, μια και έχει πάρει ήδη και τα σώβρακα από τον υπόλοιπο ανταγωνισμό. 😆

Ήδη για το τρίτο τρίμηνο του 2021 ξεπέρασε σε κέρδη την Toyota που είναι πρώτη σε πωλήσεις παγκοσμίως, μια και η Tesla κερδίζει αυτή τη στιγμή οχτώ φορές περισσότερα χρήματα από κάθε αυτοκίνητο που πουλάει, σε σχέση με την Toyota. Στο τέλος του 2023 η Tesla θα είναι η πρώτη σε καθαρά κέρδη αυτοκινητοβιομηχανία του κόσμου...

δηλαδη η Tesla ειναι η Apple των αυτοκινητων.

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, teodoreh είπε

Κινέζικα, Ιαπωνικά, Ευρωπαϊκά, δεν έχει σημασία. Κανείς δεν πλησιάζει την Tesla. Αν αφήσουμε στην άκρη τα πάθη μας για την εταιρεία ή τον Musk θα πρέπει να αναρωτηθούμε μόνο ένα πράγμα:

Τί είναι αυτό που κάνει την Tesla τόσο επιτυχημένη;

Η απάντηση δεν είναι μόνο ένα πράγμα. Είναι ένα συνονθύλευμα πολιτικών και στρατηγικών που την έφεραν ως την κορυφή. Από το γεγονός πως είναι κατά βάση... software company που φτιάχνει και αμάξια με ότι αυτό συνεπάγεται (updates, μοναδικές δυνατότητες που προσφέρει στον χρήστη κτλ), από το γεγονός πως έχει φροντίσει για το δίκτυο φόρτισης όσο καμία άλλη εταιρεία, από το γεγονός πως παρόλα όσα γράφονται είναι μίλια μπροστά από τον ανταγωνισμό σε θέματα κινητήρα, μπαταρίας και δεδομένων που έχει λάβει από τον στόλο των αυτοκινήτων της, κτλ, κτλ, κτλ.

Πριν την Tesla το ηλεκτρικό αυτοκίνητο ήταν ένα gadget  ή μια πολυτέλεια για πολύ παχιά πορτοφόλια. Η Tesla ήταν αυτή που παρέδωσε στο μέσο χρήστη ένα αυτοκίνητο με απίστευτες επιδόσεις και λογική αυτονομία, η Tesla είναι αυτή που μπορεί να επιτάχυνε την μετάβαση σε πλήρως ηλεκτρικά κατά χρόνια - ίσως και δεκαετία!

Από όσα έγραψες το μόνο που ισχύει είναι το δίκτυο φόρτισης της ..

 άκου εκεί μίλια μπροστά από τον ανταγωνισμό σε θέματα κινητήρα μπαταρίας …

 Ας μη μιλήσουμε για την ποιότητα υλικών συναρμολόγησης γιατί εκεί είναι για τα πανηγύρια .

 Αν κάτι κάνει καλά είναι Marketing. Δες τις παρουσιάσεις του musk με τελευταία εκείνη του cyber truck 

  • Like 2
  • Confused 2
Δημοσ.

Το μεγάλο πρόβλημα για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα χαμηλότερης κατηγορίας είναι οι μπαταρίες, για τις οποίες όσο αυξάνεται η παραγωγή θα πέφτουν οι τιμές. Στο μισό υπολογίζεται ως το 2030.

Το ίδιο συνέβη και με τα ηλιακά πάνελ την τελευταία δεκαετία.

Ειμαστε σε φάση αργής αλλά ιστορικής μετάβασης, όχι μόνο για τα οχήματα αλλά και για παραγωγή και αποθηκευση ηλ ενέργειας για οικιακή χρήση. 

  • Like 4
Δημοσ.
3 ώρες πριν, mariosCS είπε

Αν πάει κοντά στα $25000 όντως, τότε μιλάμε για επανάσταση στην αγορά. Αλλά χλωμό το βλέπω να γίνεται κάτι τέτοιο...

Δεν ξεκαθαριζει αν 25000 θα στοιχιζει για εμας ή αυτους. Αν ειναι για αυτους, υπολογισε μαζι με το κερδος τους και τους φορους κανα 40000+

Αν θυμασαι πριν βγει το model3 μιλουσαν για αυτοκινητο των 30.000 και πλεον κανει 70000

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Αντικειμενικός είπε

Δεν ξεκαθαριζει αν 25000 θα στοιχιζει για εμας ή αυτους. Αν ειναι για αυτους, υπολογισε μαζι με το κερδος τους και τους φορους κανα 40000+

Αν θυμασαι πριν βγει το model3 μιλουσαν για αυτοκινητο των 30.000 και πλεον κανει 70000

25000 χιλιάδες κάνουν μόνο οι μπαταρίες, μετά θες συνδρομή ακόμη και για τα θερμαινόμενα καθίσματα και ποιος ξέρει τι άλλο θα σκαρφιστούν οι εταιρείες για να σου τα πάρουν και μην ξεχνάμε ότι στην γωνία κάθε χώρας βρίσκεται το φοροεισπρακτικό σύστημα  που θα σε αρμέγει σαν γελαδίτσα μόλις την αποκτήσεις.

Μην πτοείσαι όμως μπορεί και να κερδίσεις το Λαχείο και να την πάρεις.

Σημείωση:

Δεν παίζω λαχεία.

Επεξ/σία από alexpap
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, Αντικειμενικός είπε

Δεν ξεκαθαριζει αν 25000 θα στοιχιζει για εμας ή αυτους. Αν ειναι για αυτους, υπολογισε μαζι με το κερδος τους και τους φορους κανα 40000+

Αν θυμασαι πριν βγει το model3 μιλουσαν για αυτοκινητο των 30.000 και πλεον κανει 70000

46.000€ κάνει με την επιδότηση και μιλάμε εργαλείο κοντά στα 300 άλογα

Επεξ/σία από Vasilisxd
  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, Vasilisxd είπε

Ανάλογα. Εάν θες ένα σπορ μικρο με μπόλικα άλογα τύπου Hyundai i20/i30 N που πάει κοντά στα 30.000€, μπορείς κάλλιστα να πάρεις ένα Cupra Born 60kWh / VW ID 3 / Hyundai Kona Electric με 32.000€ (με την επιδότηση). Θα είναι στα ίδια άλογα ~200 και το θερμικό θα καίει περίπου 13€/100χλμ ενώ το ηλεκτρικό 3€/100χλμ.

Εάν θες ένα SUV τύπου Peugeot 3008/Hyundai Tucson που πάνε κάνα 34.000€ (Diesel), ενώ ένα VW ID 4 πάει κάνα 36.000€ (με την επιδότηση) και πάλι οι καταναλώσεις είναι ίδιες όπως έγραψα παραπάνω. Εννοείται ότι οι τιμές αυτές είναι για φόρτιση στο σπίτι. 

Βάλε και τα σέρβις που είναι σχεδόν ανύπαρκτα στα ηλεκτρικά, εάν τον χρόνο κάνεις 20.000χλμ, εξοικονομείς πάνω από 2.000€ με το ηλεκτρικό.

Μπορεί να είσαι και από τους τυχερούς που η επιχείριση που δουλεύεις να έχει δωρεάν παροχή φόρτισης ή μπορεί να μένεις Τρίκαλα που ο Δήμος έχει δωρεάν φόρτιση σε κάποια σημεία ή Καρδίτσα ή και στο Σείριος κοντά στην Αθήνα πάλι έχει δωρεάν.     

Εννοείς να μην κάνεις κάθε μέρα μεγάλα ταξίδια, γιατί ακόμα και τα μικρά σε χωρητικότητα ηλεκτρικά,  60kWh κάνα 300χλμ απόσταση τα έχουν άνετα με κλιματισμό και θα σου κάψουν κάνα 10€. Και μιλάμε για αμάξια 2 τόνων με 200 άλογα, όχι κουβαδάκια.

Δεν νομίζω ότι απευθύνονται στο ίδιο κοινό τα i20N / i30N με τα Born / ID 3 / Kona. Το μόνο κοινό που έχουν είναι οι τιμές. Θα σύγκρινα τα ηλεκτρικά αυτά με απλούστερες εκδόσεις ICE, όπου εκεί η διαφορά στο κόστος αγοράς μεγαλώνει. 

Ως προς τις καταναλώσεις, είμαι περίεργος να δω τι ισχύει. Γνωρίζοντας ότι οι καταναλώσεις των κατασκευαστών είναι μούφα στα ICE αυτοκίνητα, έχω κάποιες επιφυλάξεις και για τα ηλεκτρικά, για τα οποία όπως σωστά παρατήρησες έχουν σημαντικά αυξημένο βάρος να διαχειριστούν. 

Πάντως όντας κυρίαρχη μάρκα στα ηλεκτρικά αυτή τη στιγμή, δύσκολα θα ρίξει την τιμή αγοράς του 3. 

Δημοσ.
3 ώρες πριν, Black Demis είπε

Στην Ελλάδα είναι απλησίαστο, όταν περρισοτεροι είναι με μισθούς 600 ευρώ άλλοι είναι με κάνα 1000 max, που πρπει να πληρώσεις ότι πληρώσεις.

Λίγοι παίρνουν 2+κ για να μπορούν να πάρουν τέτοιο αμαξη (πάντα με δάνειο)

Εννοείται συμφωνώ μαζί σου! Απλά εννοώ ότι η μεσαία τάξη στις δυτικές κοινωνίες δεν είναι η ίδια με τη μεσαία τάξη στην Ελλάδα. Στην Ελλάδα, δυστυχώς, μόνο προνομιούχοι μπορούν να σκεφτούν την αγορά ενός τέτοιου αυτοκινήτου.

Δημοσ.
4 ώρες πριν, Zarko2722 είπε

Ας το πάρουμε απόφαση, τα Tesla απευθύνονται αποκλειστικά στα βαθιά πορτοφόλια και δεν πιστεύω ότι η εταιρεία θα κατασκευάσει ποτέ κάποιο μοντέλο που να απευθύνεται στα χαμηλά εισοδήματα, π.χ. στα 15.000 ευρώ

Στα 15000 ευρο οριακα βρισκεις και στις αλλες εταιριες πλεον...οχι να εβγαζε η τεσλα

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, butters είπε

Δεν νομίζω ότι απευθύνονται στο ίδιο κοινό τα i20N / i30N με τα Born / ID 3 / Kona. Το μόνο κοινό που έχουν είναι οι τιμές. Θα σύγκρινα τα ηλεκτρικά αυτά με απλούστερες εκδόσεις ICE, όπου εκεί η διαφορά στο κόστος αγοράς μεγαλώνει. 

Ως προς τις καταναλώσεις, είμαι περίεργος να δω τι ισχύει. Γνωρίζοντας ότι οι καταναλώσεις των κατασκευαστών είναι μούφα στα ICE αυτοκίνητα, έχω κάποιες επιφυλάξεις και για τα ηλεκτρικά, για τα οποία όπως σωστά παρατήρησες έχουν σημαντικά αυξημένο βάρος να διαχειριστούν. 

Πάντως όντας κυρίαρχη μάρκα στα ηλεκτρικά αυτή τη στιγμή, δύσκολα θα ρίξει την τιμή αγοράς του 3. 

Ένα ηλεκτρικό με 60kWh μπαταρία βγάζει 300χλμ εθνική και 370 σε πόλη/περιφερειακό. Καίνε περίπου 17kWh/100χλμ.

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, butters είπε

Δεν νομίζω ότι απευθύνονται στο ίδιο κοινό τα i20N / i30N με τα Born / ID 3 / Kona. Το μόνο κοινό που έχουν είναι οι τιμές. Θα σύγκρινα τα ηλεκτρικά αυτά με απλούστερες εκδόσεις ICE, όπου εκεί η διαφορά στο κόστος αγοράς μεγαλώνει. 

Ως προς τις καταναλώσεις, είμαι περίεργος να δω τι ισχύει. Γνωρίζοντας ότι οι καταναλώσεις των κατασκευαστών είναι μούφα στα ICE αυτοκίνητα, έχω κάποιες επιφυλάξεις και για τα ηλεκτρικά, για τα οποία όπως σωστά παρατήρησες έχουν σημαντικά αυξημένο βάρος να διαχειριστούν. 

Πάντως όντας κυρίαρχη μάρκα στα ηλεκτρικά αυτή τη στιγμή, δύσκολα θα ρίξει την τιμή αγοράς του 3. 

Πρέπει να λάβεις υπόψη σου ότι ένα ηλεκτρικό είναι πολύ πιο "σπιρτόζικο" από ένα ICE. Είναι τελείως άλλη εμπειρία. Τα ηλεκτρικά που αναφέρεις, πχ, έχουν πολύ καλύτερη επιτάχυνση από το i20N. Εδώ νοίκιασα τις προάλλες ένα Renault Zoe, που δεν είναι αυτοκίνητο επιδόσεων, και εντυπωσιάστηκα με το πόσο γρήγορο είναι (και έχει επίσης καλύτερη επιτάχυνση από το i20N)!

Οι καταναλώσεις των ηλεκτρικών είναι μια χαρά, γενικά. Απλά υπάρχει μία αρκετά μεγάλη διαφορά ανάλογα με το αν είσαι σε αυτοκινητόδρομο ή στην πόλη και αναλόγως τον καιρό. Αλλά σε πιο ήπια κλίματα όπως το ελληνικό, αυτό είναι πολύ μικρό πρόβλημα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Chris_BMW είπε

Από όσα έγραψες το μόνο που ισχύει είναι το δίκτυο φόρτισης της ..

 άκου εκεί μίλια μπροστά από τον ανταγωνισμό σε θέματα κινητήρα μπαταρίας …

 Ας μη μιλήσουμε για την ποιότητα υλικών συναρμολόγησης γιατί εκεί είναι για τα πανηγύρια .

 Αν κάτι κάνει καλά είναι Marketing. Δες τις παρουσιάσεις του musk με τελευταία εκείνη του cyber truck 

Θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω. Για παράδειγμα για τον κινητήρα:

Efficient electric cars 2022
  • Tesla Model 3 (5.08 miles per kWh) 9/10. ...
  • Renault Megane E-Tech (4.87 miles per kWh) 8/10. ...
  • Hyundai Kona Electric (4.8 miles per kWh) 8/10. ...
  • Volkswagen ID. ...
  • Fiat 500e (4.57 miles per kWh) ...
  • Renault Zoe (4.59 miles per kWh) ...
  • Peugeot e-208 (4.5 miles per kW) ...
  • MINI Electric (4.45 miles per kWh)


Όσο για τις μπαταρίες, τα Tesla σημειώνουν το μικρότερο battery degradation (0.6~1.1% ανά χρόνο) τη στιγμή που υπάρχουν "μάρκες" που χτυπάνε κάτι 4% και βάλε.

Όσο για την ποιότητα κατασκευής, είναι υποκειμενικό. Προσωπικά θεωρώ πως αυτή είναι μέτρια και εξαρτάται από πολλούς παράγοντες (έκδοση και έτος μοντέλου, εργοστάσιο κατασκευής κτλ) και πως γίνεται συχνά-πυκνά θέμα σε περιοδικά του χώρου και κυρίως σε click-bait, κυρίως γιατί η Tesla είναι χθεσινή και οι άλλοι όχι. Αν στο εργοστάσιο ξεχάσουν να κάνουν μια ολόκληρη κόλληση στο δεξιό τόξο ενός Audi είναι απλά Δευτέρα. Αν όμως περάσει νερό μέσα σε ένα Tesla, δέκα αρθράκια χαλαρά.

Επεξ/σία από teodoreh
  • Like 1
Δημοσ.
4 ώρες πριν, Jlaxy είπε

Έτσι και προχωρούσε στη παραγωγή ενός μικρού σαν το yaris-swift θα ήταν ότι πρέπει. 

Πάντως το φθηνότερο το έχει η Ρουμανία στα 37.000€

στο καμπινγκ το καλοκαίρι παντως ειχε ερθει ρουμανος με τεσλα και ολα τα @@ ειχαν πέσει ξερά 

Δημοσ.
33 λεπτά πριν, teodoreh είπε

Θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω. Για παράδειγμα για τον κινητήρα:

Efficient electric cars 2022
  • Tesla Model 3 (5.08 miles per kWh) 9/10. ...
  • Renault Megane E-Tech (4.87 miles per kWh) 8/10. ...
  • Hyundai Kona Electric (4.8 miles per kWh) 8/10. ...
  • Volkswagen ID. ...
  • Fiat 500e (4.57 miles per kWh) ...
  • Renault Zoe (4.59 miles per kWh) ...
  • Peugeot e-208 (4.5 miles per kW) ...
  • MINI Electric (4.45 miles per kWh)


Όσο για τις μπαταρίες, τα Tesla σημειώνουν το μικρότερο battery degradation (0.6~1.1% ανά χρόνο) τη στιγμή που υπάρχουν "μάρκες" που χτυπάνε κάτι 4% και βάλε.

Όσο για την ποιότητα κατασκευής, είναι υποκειμενικό. Προσωπικά θεωρώ πως αυτή είναι μέτρια και εξαρτάται από πολλούς παράγοντες (έκδοση και έτος μοντέλου, εργοστάσιο κατασκευής κτλ) και πως γίνεται συχνά-πυκνά θέμα σε περιοδικά του χώρου και κυρίως σε click-bait, κυρίως γιατί η Tesla είναι χθεσινή και οι άλλοι όχι. Αν στο εργοστάσιο ξεχάσουν να κάνουν μια ολόκληρη κόλληση στο δεξιό τόξο ενός Audi είναι απλά Δευτέρα. Αν όμως περάσει νερό μέσα σε ένα Tesla, δέκα αρθράκια χαλαρά.

Καλά, οι καταναλώσεις αυτές είναι πολύ ακραίες. Όντως τα Tesla είναι από τα πιο αποδοτικά αμάξια, αλλά τα 5 mi/kWh δεν υπάρχουν πουθενά. Έχω φίλο με Tesla M3 και η μέση του κατανάλωση είναι λίγο κάτω από 4 mi/kWh, που είναι μια πολύ κατανάλωση που βλέπεις και σε άλλα αμάξια.

Όσο για την ποιότητα κατασκευής, είναι όντως ένα γνωστό θέμα με την Tesla και το παραδέχονται και οι ίδιοι (όπως το έχει σημειώσει και ο Munro που είναι από τους μεγαλύτερους Tesla fans εκεί έξω). Ο φίλος μου, πχ, είχε τουλάχιστον 2-3 μικροπροβλήματα και είναι ξεκάθαρο ότι η ποιότητα του αμαξώματος είναι κάτω του μετρίου. Αμαξάρα το M3 και μακράν το καλύτερο vfm στα 50k, αλλά μη μηδενίζουμε και τα προβλήματά του.

Ίσα-ίσα, η Tesla έχει φτιάξει μία κουλτούρα που, στην ουσία, φτιάχνει fanboys που δυσκολεύονται να δουν την πραγματικότητα. Θυμίζει αρκετά Apple ιδίως πριν κάποια χρόνια: ένα εξαιρετικό προϊόν, με μία σκληροπυρηνική βάση χρηστών που διογκώνουν τα καλά και εξωραίζουν τα κακά, ενώ είναι διατεθειμένοι να την υπερασπιστούν στα πάντα. Πλέον, όμως, οι άλλοι κατασκευαστές (και ιδίως οι κινέζοι) έχουν αρχίσει να την πλησιάζουν επικίνδυνα και δεν είναι επ ουδενί μίλια μακριά από τους άλλους.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...