Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Σύμφωνα με το Reuters, η Tesla εργάζεται αυτή τη περίοδο για να ανανεώσει το Model 3 με τις αλλαγές να είναι πιο εκτεταμένες και ουσιαστικές από ένα απλό «facelifting».  

Πιο συγκεκριμένα, με το ανανεωμένο μοντέλο, η γνωστή αυτοκινητοβιομηχανία επιδιώκει να μειώσει τον αριθμό των στοιχείων και των εξαρτημάτων που είναι απαραίτητα για την κατασκευή/παραγωγή του σεντάν. Οι αλλαγές περιλαμβάνουν τόσο το εξωτερικό του οχήματος όσο και την απόδοση της μονάδας ισχύος (powertrain). Σύμφωνα με ορισμένες πληροφορίες, η εταιρεία χρησιμοποιεί την πλατφόρμα του ανανεωμένου Model S (2021). Αμφιβάλλουμε πάντως ότι η Tesla θα χρησιμοποιήσει την αμφιλεγόμενη «επίστρωση» στο τιμόνι που διαθέτει το ακριβότερο μοντέλο.

Το ειδησεογραφικό πρακτορείο Reuters αναφέρει ότι η παραγωγή του ανανεωμένου μοντέλου πρόκειται να ξεκινήσει στο Gigafactory στην Shanghai στην Κίνα κατά τη διάρκεια του 3ου τριμήνου του 2023. Το εργοστάσιο της εταιρείας επίσης στο Fremont στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής πρόκειται επίσης να ξεκινήσει την παραγωγή του ανανεωμένου σεντάν.

Δεν είναι ξεκάθαρο πόσα χρήματα πρόκειται να εξοικονομήσει η Tesla από τη παραγωγή του ανανεωμένου Model 3 και αν αυτή η εξοικονόμηση πρόκειται να περάσει και στους πελάτες της εταιρείας. Επί του παρόντος, το κέρδος της Tesla για κάθε αυτοκίνητο που παράγει είναι περίπου $9.500.

Στο άρθρο του Reuters επίσης δεν αναφέρεται αν στο ανανεωμένο μοντέλο θα υπάρχουν οι νέας γενιάς μπαταρίες 4680. Το 2020, ο Elon Musk είχε δηλώσει ότι χάρη στον νέο σχεδιασμό μπαταρίας, η Tesla θα ήταν σε θέση να παράγει ένα ηλεκτρικό όχημα που θα στοίχιζε $25.000 μέσα σε τρία χρόνια ωστόσο κάτι τέτοιο δεν φαίνεται στον ορίζοντα. Άλλωστε τόσο ο Elon Musk όσο και η Tesla έχει αποδειχτεί ότι δεν τα πηγαίνουν και τόσο καλά με τις προθεσμίες ή τις καταληκτικές ημερομηνίες. Για παράδειγμα, ο Elon Musk είχε δηλώσει ότι η μαζική παραγωγή του Cybertruck θα ξεκινούσε το 2021, ωστόσο η προθεσμία άλλαξε για το 2022 και πρόσφατα για το 2023.    


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

  • Απαντ. 65
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αν πάει κοντά στα $25000 όντως, τότε μιλάμε για επανάσταση στην αγορά. Αλλά χλωμό το βλέπω να γίνεται κάτι τέτοιο...

Επεξ/σία από mariosCS
  • Like 6
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, mariosCS είπε

Αν πάει κοντά στα $25000 όντως, τότε μιλάμε για επανάσταση στην αγορά. Αλλά χλωμό το βλέπω να γίνεται κάτι τέτοιο...

Δεν υπάρχει καμία τέτοια περίπτωση. Στα 25.000-30.000 ευρώ θα κυμανθεί η τιμή του καινούριου φτηνού μοντέλου της Tesla όταν αυτό παρουσιαστεί, ίσως μετά από 2-3 χρόνια. Και θα είναι το μοναδικό μοντέλο της που θα προορίζεται για τη μεσαία τάξη. Ας το πάρουμε απόφαση, τα Tesla απευθύνονται αποκλειστικά στα βαθιά πορτοφόλια και δεν πιστεύω ότι η εταιρεία θα κατασκευάσει ποτέ κάποιο μοντέλο που να απευθύνεται στα χαμηλά εισοδήματα, π.χ. στα 15.000 ευρώ. Δεν έχει καμία ανάγκη για να κάνει κάτι τέτοιο, μια και έχει πάρει ήδη και τα σώβρακα από τον υπόλοιπο ανταγωνισμό. 😆

Ήδη για το τρίτο τρίμηνο του 2021 ξεπέρασε σε κέρδη την Toyota που είναι πρώτη σε πωλήσεις παγκοσμίως, μια και η Tesla κερδίζει αυτή τη στιγμή οχτώ φορές περισσότερα χρήματα από κάθε αυτοκίνητο που πουλάει, σε σχέση με την Toyota. Στο τέλος του 2023 η Tesla θα είναι η πρώτη σε καθαρά κέρδη αυτοκινητοβιομηχανία του κόσμου...

  • Like 9
Δημοσ.
20 λεπτά πριν, Zarko2722 είπε

Δεν υπάρχει καμία τέτοια περίπτωση. Στα 25.000-30.000 ευρώ θα κυμανθεί η τιμή του καινούριου φτηνού μοντέλου της Tesla όταν αυτό παρουσιαστεί, ίσως μετά από 2-3 χρόνια. Και θα είναι το μοναδικό μοντέλο της που θα προορίζεται για τη μεσαία τάξη. Ας το πάρουμε απόφαση, τα Tesla απευθύνονται αποκλειστικά στα βαθιά πορτοφόλια και δεν πιστεύω ότι η εταιρεία θα κατασκευάσει ποτέ κάποιο μοντέλο που να απευθύνεται στα χαμηλά εισοδήματα, π.χ. στα 15.000 ευρώ. Δεν έχει καμία ανάγκη για να κάνει κάτι τέτοιο, μια και έχει πάρει ήδη και τα σώβρακα από τον υπόλοιπο ανταγωνισμό. 😆

Ήδη για το τρίτο τρίμηνο του 2021 ξεπέρασε σε κέρδη την Toyota που είναι πρώτη σε πωλήσεις παγκοσμίως, μια και η Tesla κερδίζει αυτή τη στιγμή οχτώ φορές περισσότερα χρήματα από κάθε αυτοκίνητο που πουλάει, σε σχέση με την Toyota. Στο τέλος του 2023 η Tesla θα είναι η πρώτη σε καθαρά κέρδη αυτοκινητοβιομηχανία του κόσμου...

Το τι είναι μεσαία τάξη σε κάθε χώρα είναι διαφορετικό. Πέρυσι υπήρχε περίοδος που το Model 3 ήταν το πιο δημοφιλές αυτοκίνητο σε πωλήσεις στην Ολλανδία. 50k δεν είναι, πλέον, τόσο μεγάλο ποσό για αγορά αυτοκινήτου σε αρκετές χώρες. Σίγουρα είναι τσιμπημενο, αλλά δεν είναι και απλησίαστο όπως στην Ελλάδα.

  • Like 8
Δημοσ.

Παίδες Κίνα ήδη υπάρχουν αμάξια με 25.000.

Μιλάμε για καλά αυτοκίνητα που αριστεύουν στο Euroncap απλά Ευρώπη οι τιμές τους όταν έρχονται είναι στις 30-35 χιλιάδες ευρώ. Με γερή επιδότηση ίσως να πέσουν λίγο κάτω από τα 30Κ

Αυτός είναι και ο λόγος των "προβλημάτων" της Τέσλα. Ο Κινέζος τώρα απέναντι στο Τέσλα των ~40.000 ευρώ έχει εναλλακτική επιλογή με τα μισά σχεδόν χρήματα.

...και όσοι σκέφτονται "Κινέζικο" να θυμίσω ότι η DJI είναι Κινεζική εταιρεία.

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έτσι και προχωρούσε στη παραγωγή ενός μικρού σαν το yaris-swift θα ήταν ότι πρέπει. 

Πάντως το φθηνότερο το έχει η Ρουμανία στα 37.000€

Επεξ/σία από Jlaxy
  • Like 3
Δημοσ.
1 ώρα πριν, mariosCS είπε

Αν πάει κοντά στα $25000 όντως, τότε μιλάμε για επανάσταση στην αγορά. Αλλά χλωμό το βλέπω να γίνεται κάτι τέτοιο...

Αν πάει 25.000 δεν θα προλαβαίνει να παράγει (εδώ και τώρα ζωρια έχει)

53 λεπτά πριν, liberostelios είπε

Το τι είναι μεσαία τάξη σε κάθε χώρα είναι διαφορετικό. Πέρυσι υπήρχε περίοδος που το Model 3 ήταν το πιο δημοφιλές αυτοκίνητο σε πωλήσεις στην Ολλανδία. 50k δεν είναι, πλέον, τόσο μεγάλο ποσό για αγορά αυτοκινήτου σε αρκετές χώρες. Σίγουρα είναι τσιμπημενο, αλλά δεν είναι και απλησίαστο όπως στην Ελλάδα.

Στην Ελλάδα είναι απλησίαστο, όταν περρισοτεροι είναι με μισθούς 600 ευρώ άλλοι είναι με κάνα 1000 max, που πρπει να πληρώσεις ότι πληρώσεις.

Λίγοι παίρνουν 2+κ για να μπορούν να πάρουν τέτοιο αμαξη (πάντα με δάνειο)

Δημοσ.
46 λεπτά πριν, nickolas είπε

Παίδες Κίνα ήδη υπάρχουν αμάξια με 25.000.

Μιλάμε για καλά αυτοκίνητα που αριστεύουν στο Euroncap απλά Ευρώπη οι τιμές τους όταν έρχονται είναι στις 30-35 χιλιάδες ευρώ. Με γερή επιδότηση ίσως να πέσουν λίγο κάτω από τα 30Κ

Αυτός είναι και ο λόγος των "προβλημάτων" της Τέσλα. Ο Κινέζος τώρα απέναντι στο Τέσλα των ~40.000 ευρώ έχει εναλλακτική επιλογή με τα μισά σχεδόν χρήματα.

...και όσοι σκέφτονται "Κινέζικο" να θυμίσω ότι η DJI είναι Κινεζική εταιρεία.

Κινέζικα, Ιαπωνικά, Ευρωπαϊκά, δεν έχει σημασία. Κανείς δεν πλησιάζει την Tesla. Αν αφήσουμε στην άκρη τα πάθη μας για την εταιρεία ή τον Musk θα πρέπει να αναρωτηθούμε μόνο ένα πράγμα:

Τί είναι αυτό που κάνει την Tesla τόσο επιτυχημένη;

Η απάντηση δεν είναι μόνο ένα πράγμα. Είναι ένα συνονθύλευμα πολιτικών και στρατηγικών που την έφεραν ως την κορυφή. Από το γεγονός πως είναι κατά βάση... software company που φτιάχνει και αμάξια με ότι αυτό συνεπάγεται (updates, μοναδικές δυνατότητες που προσφέρει στον χρήστη κτλ), από το γεγονός πως έχει φροντίσει για το δίκτυο φόρτισης όσο καμία άλλη εταιρεία, από το γεγονός πως παρόλα όσα γράφονται είναι μίλια μπροστά από τον ανταγωνισμό σε θέματα κινητήρα, μπαταρίας και δεδομένων που έχει λάβει από τον στόλο των αυτοκινήτων της, κτλ, κτλ, κτλ.

Πριν την Tesla το ηλεκτρικό αυτοκίνητο ήταν ένα gadget  ή μια πολυτέλεια για πολύ παχιά πορτοφόλια. Η Tesla ήταν αυτή που παρέδωσε στο μέσο χρήστη ένα αυτοκίνητο με απίστευτες επιδόσεις και λογική αυτονομία, η Tesla είναι αυτή που μπορεί να επιτάχυνε την μετάβαση σε πλήρως ηλεκτρικά κατά χρόνια - ίσως και δεκαετία!

  • Like 9
Δημοσ.
54 λεπτά πριν, nickolas είπε

Παίδες Κίνα ήδη υπάρχουν αμάξια με 25.000.

Μιλάμε για καλά αυτοκίνητα που αριστεύουν στο Euroncap απλά Ευρώπη οι τιμές τους όταν έρχονται είναι στις 30-35 χιλιάδες ευρώ. Με γερή επιδότηση ίσως να πέσουν λίγο κάτω από τα 30Κ

Αυτός είναι και ο λόγος των "προβλημάτων" της Τέσλα. Ο Κινέζος τώρα απέναντι στο Τέσλα των ~40.000 ευρώ έχει εναλλακτική επιλογή με τα μισά σχεδόν χρήματα.

...και όσοι σκέφτονται "Κινέζικο" να θυμίσω ότι η DJI είναι Κινεζική εταιρεία.

30 στην Κίνα στην Ευρώπη μόνο φόρους να βάλεις κλπ ξεκινάς από 40(και δεν είναι μόνο φόροι)

  • Like 1
Δημοσ.
32 λεπτά πριν, o_shaolin είπε

έρχεται το υδρογόνο... κάποιος να τους ενημερώσει.

LoL ρε, θα μας πεθάνεις.

  • Thanks 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
27 λεπτά πριν, loypis είπε

τελικα συμφερουν τα ηλεκρικα ρε παιδια?

μόνο αν υπάρχει φτηνή ηλεκτρική ενέργεια 

και 

όχι ταξίδι καθώς δεν υπάρχει ανάκτηση ενέργειας στην μη-επιβράδυνση και δεν υπάρχουν αεροδυναμικές τριβές στις χαμηλές ταχύτητες (110χαω περίπου ισοφαρίζουν μηχανικές τριβές με αεροδυναμικές τριβές, από εκεί και πάνω οι αεροδυναμικές ανεβαίνουν εκθετικά)

δλδ

σκίζουν κυρίως στις τακτικές διαδρομές στην πόλη ειδικά αν βάλεις στη σούμα τα μηδαμινά σέρβις που χρειάζονται

Επεξ/σία από Mi_ka
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
40 λεπτά πριν, loypis είπε

τελικα συμφερουν τα ηλεκρικα ρε παιδια?

Ανάλογα. Εάν θες ένα σπορ μικρο με μπόλικα άλογα τύπου Hyundai i20/i30 N που πάει κοντά στα 30.000€, μπορείς κάλλιστα να πάρεις ένα Cupra Born 60kWh / VW ID 3 / Hyundai Kona Electric με 32.000€ (με την επιδότηση). Θα είναι στα ίδια άλογα ~200 και το θερμικό θα καίει περίπου 13€/100χλμ ενώ το ηλεκτρικό 3€/100χλμ.

Εάν θες ένα SUV τύπου Peugeot 3008/Hyundai Tucson που πάνε κάνα 34.000€ (Diesel), ενώ ένα VW ID 4 πάει κάνα 36.000€ (με την επιδότηση) και πάλι οι καταναλώσεις είναι ίδιες όπως έγραψα παραπάνω. Εννοείται ότι οι τιμές αυτές είναι για φόρτιση στο σπίτι. 

Βάλε και τα σέρβις που είναι σχεδόν ανύπαρκτα στα ηλεκτρικά, εάν τον χρόνο κάνεις 20.000χλμ, εξοικονομείς πάνω από 2.000€ με το ηλεκτρικό.

Μπορεί να είσαι και από τους τυχερούς που η επιχείριση που δουλεύεις να έχει δωρεάν παροχή φόρτισης ή μπορεί να μένεις Τρίκαλα που ο Δήμος έχει δωρεάν φόρτιση σε κάποια σημεία ή Καρδίτσα ή και στο Σείριος κοντά στην Αθήνα πάλι έχει δωρεάν.     

12 λεπτά πριν, Mi_ka είπε

μόνο αν υπάρχει φτηνή ηλεκτρική ενέργεια 

και 

όχι ταξίδι καθώς δεν υπάρχει ανάκτηση ενέργειας στην μη-επιβράδυνση και δεν υπάρχουν αεροδυναμικές τριβές στις χαμηλές ταχύτητες (110χαω περίπου ισοφαρίζουν μηχανικές τριβές με αεροδυναμικές τριβές, από εκεί και πάνω οι αεροδυναμικές ανεβαίνουν εκθετικά)

δλδ

σκίζουν κυρίως στις τακτικές διαδρομές στην πόλη ειδικά αν βάλεις στη σούμα τα μηδαμινά σέρβις που χρειάζονται

Εννοείς να μην κάνεις κάθε μέρα μεγάλα ταξίδια, γιατί ακόμα και τα μικρά σε χωρητικότητα ηλεκτρικά,  60kWh κάνα 300χλμ απόσταση τα έχουν άνετα με κλιματισμό και θα σου κάψουν κάνα 10€. Και μιλάμε για αμάξια 2 τόνων με 200 άλογα, όχι κουβαδάκια.

Επεξ/σία από Vasilisxd
  • Like 6
  • Thanks 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...