Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Θα περιγράψω ένα συμβάν των τελευταίων ημερών, που μου έχει φανεί πάρα πολύ περίεργο και ακόμα δεν έχουμε λάβει επίσημη τοποθέτηση από την Eurobank.

Πριν δέκα ημέρες περίπου η κοπέλα μου έχασε (της κλέψανε) την χρεωστική της κάρτα. Πρώτη ενέργεια που έκανα μόλις το αντιληφθήκαμε (γύρω στις 3-4 ξημερώματα) ήταν να μπλοκάρω την κάρτα από το app (προκειμένου να μην επικοινωνούμε εκείνη την ώρα με την υποστήριξη). Για να είμαι σίγουρος κιόλας, προσπάθησα να κάνω μια παραγγελία μέσω Wolt σε κάποιο ανοιχτό κατάστημα και όπως ήταν αναμενόμενο η συναλλαγή απορρίφθηκε. Το πρωί η κοπέλα μου επικοινώνησε με την τράπεζα, ακύρωσε την κάρτα και έκανε την απαραίτητη διαδικασία για την έκδοση καινούργιας. Με την ακύρωση η κάρτα αφαιρέθηκε αυτόματα και από τις διαθέσιμες κάρτες μέσα στο app της Eurobank (ήταν η μόνη κάρτα έτσι και αλλιώς).

Fast forward στην Παρασκευή που μας πέρασε, όπου η κοπέλα μου έλαβε την νέα κάρτα από ένα κατάστημα της Eurobank. Λίγες ώρες μετά, πραγματοποίησε μία παραγγελία μέσω του Wolt. Ασυναίσθητα, και το τονίζω αυτό, ξέχασε να περάσει την καινούργια κάρτα στο app της Wolt, γεγονός που το συνειδητοποίησε με το που πάτησε το confirmation για την παραγγελία. Προς έκπληξη μας λοιπόν, ενώ περιμέναμε η παραγγελία να ακυρωθεί, πέρασε κανονικά. Και σαν να μην έφτανε αυτό, έρχεται notification στο app της Eurobank ότι έγινε χρέωση της κάρτας (αναφορά του νούμερου της νέας κάρτας) με το Χ ποσό. Τσεκάρουμε, τους τρόπους πληρωμής στο Wolt, μέσα είναι περασμένη μόνο η παλιά κάρτα, τίποτα άλλο. Τσεκάρουμε την απόδειξη που στέλνεται σε email, γίνεται ξεκάθαρα αναφορά της παλιάς κάρτας.

Επικοινωνούμε με την τράπεζα, στην αρχή πλήρης δυσπιστία με φράσεις του στυλ "μήπως έχετε περάσει τη νέα κάρτα;", "εγώ εδώ βλέπω μόνο μία ενεργή κάρτα" κτλ. Μισή ώρα μετά γίνεται καταγραφή του γεγονότος, και παρότρυνση να στείλουμε και email με την ίδια περιγραφή και τo pdf της απόδειξης από το Wolt. Δεν έχουμε λάβει ακόμα καμία απάντηση.

Από τότε έχουμε κάνουμε τις εξής δοκιμές:

  • Αρχικά τη νέα κάρτα δεν την έχουμε περάσει πουθενά. Αυτό είναι γεγονός. 
  • Προσπαθώ εγώ να κάνω παραγγελία από το e-food μέσω του δικού μου PC (μέσω site) που έχω την κάρτα περασμένη. Η παραγγελία απορρίπτεται.
  • Την επόμενη μέρα ξαναδοκιμάζουμε παραγγελία από το app της Wolt από το κινητό της κοπέλας μου. Περνάει κανονικά. Υπάρχει μόνο η παλιά κάρτα μέσα και κανένας άλλος τρόπος πληρωμής.
  • Κάνω login με τον λογαριασμό της κοπέλας μου στο app της Wolt στο δικό μου κινητό, για να εξαλείψω την πολύ μικρή υποψία να παίζει κάτι περίεργο σε συνδυασμό με το app της Eurobank (το οποίο δεν μου φαίνεται λογικό, αλλά πλέον ψάχνω τα παράλογα). Κάνουμε νέα παραγγελία, η οποία και περνάει κανονικά.
  • Από την Παρασκευή έχουμε 3 παραγγελίες, όπου οι αποδείξεις από το Wolt έχουν το νούμερο της ακυρωμένης κάρτας, ενώ στην τράπεζα φαίνεται ότι έχει χρεωθεί η καινούργια.

Αύριο θα στείλουμε follow up email με τις νέες αποδείξεις, μπας και αξιωθούν να απαντήσουν. Το περιστατικό μου φαίνεται πάρα πολύ περίεργο, και ανοίγω το θέμα περισσότερο για να το μοιραστώ, μιας και μου φαίνεται ότι έχει κάποιο ενδιαφέρον.

Επεξ/σία από spahar
Δημοσ.

θα γράψω τη δική μου εμπειρία. Που ίσως έχει κάποια σχέση. Αν θυμάμαι καλά ήταν στην Digital Ocean ή στην hetzner. Νομίζω DO.

Είχα περασμένη μια κάρτα όπως και σε κάποια άλλα sites για να γίνονται αυτόματα πληρωμές. Η κάρτα λήγει. Σε όλα τα site έπρεπε να ανανεώσω τα στοιχεία της.

Στην digital ocean δεν ανανέωσα τίποτα. Παρόλο αυτά χρεώθηκε κανονικά η κάρτα το ποσό που ήταν να χρεωθεί βάση συνδρομής. Πως γίνεται όλοι οι άλλοι να ζητάνε να ανανεώσω τα στοιχεία της κάρτας και η digital ocean να μη ζητάει ανανέωση και να συνεχίζει να χρεώνει τη νέα κάρτα; Πως έγινε η χρέωση αφού ο τριψήφιος ασφαλείας είχε αλλάξει;

Μια εξήγηση που δίνω είναι ότι εφόσον είχαν γίνει πολλές πληρωμές στο συγκεκριμενο site, θεωρήθηκε ασφαλές και συνεχίζοταν η χρέωση στη νέα κάρτα. Δεν ειναι λογικό αλλά είναι μια εξήγηση. Αλλά γιατί δεν έγινε το ίδιο και στα υπόλοιπα sites που ήταν περασμένη; Δε μπήκα στη διαδικασία να το ψάξω, κακώς ίσως. Η τράπεζα ήταν η ίδια.

Δημοσ.

Δεν ξέρω τι παίζει με την ασφάλεια καρτών της eurobank, πάντως από εμένα έχει φάει άκυρο απο θέμα αςφάλειας συναλλαγών εδώ και καιρό γιατί κάτι συνέβαινε και γινόταν leak τα νούμερα χρεωστικών καρτών δυο λογαριασμών μου, που ποτέ δεν χρησιμοποιούσα γενικά παρά μόνο σε atm σπάνια έξω από υποκατάστημα.

Και την μία απο τις δυο φορές τυχαία ανακάλυψα οτι με χρέωσαν απο το πουθενά γιατι έτυχε και μπήκα στο ebanking (τους είχα μόνο για αποταμίευση τους λογαριασμούς). Μου έκαναν επιστροφή σχεδόν άμεσα χωρίς πολλά πολλά, πράγμα περίεργο επίσης γιατί τα chargeback συνήθως παίρνουν καιρό…

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
55 λεπτά πριν, Bitbit είπε

Πως έγινε η χρέωση αφού ο τριψήφιος ασφαλείας είχε αλλάξει;

Εκεί πες ότι πάει στο διάολο γιατί η ανανεωμένη κάρτα είχε το ίδιο νούμερο, άλλαξε μόνο το CCV (που ούτε αυτό είναι λογικό). Στην περίπτωση εδώ μιλάμε για τελείως άλλο 16ψήφιο νούμερο κάρτας.

Επεξ/σία από spahar
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Bubs είπε

Δεν ξέρω τι παίζει με την ασφάλεια καρτών της eurobank, πάντως από εμένα έχει φάει άκυρο απο θέμα αςφάλειας συναλλαγών εδώ και καιρό γιατί κάτι συνέβαινε και γινόταν leak τα νούμερα χρεωστικών καρτών δυο λογαριασμών μου, που ποτέ δεν χρησιμοποιούσα γενικά παρά μόνο σε atm σπάνια έξω από υποκατάστημα.

Και την μία απο τις δυο φορές τυχαία ανακάλυψα οτι με χρέωσαν απο το πουθενά γιατι έτυχε και μπήκα στο ebanking (τους είχα μόνο για αποταμίευση τους λογαριασμούς). Μου έκαναν επιστροφή σχεδόν άμεσα χωρίς πολλά πολλά, πράγμα περίεργο επίσης γιατί τα chargeback συνήθως παίρνουν καιρό…

Τι εννοείς leak;Πού διέρρευσαν; Κάποια ΑΤΜ είναι παγιδευμένα.

Δηλαδή χρέωσαν την ενεργοποίηση e-banking, παρόλο που την έκανε εσύ και όχι η τράπεζα;

Εφόσον έκανες log in στο e-banking, σημαίνει πως δημιουργήθηκε με 1 απο τους 2 παραπάνω τρόπους.

Εγώ όταν άλλαξα κάρτα στην Alpha Bank σε bonus card και έκανα την διαδικασία e-banking στην τράπεζα, μου ξεκαθάρισαν πως θα χρεωθώ 8€ μόνο 1 φορά για την δημιουργία e-banking και έπειτα 12€/χρόνο για την συνδρομή της κάρτας.

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, AntiCambeR είπε

Τι εννοείς leak;Πού διέρρευσαν; Κάποια ΑΤΜ είναι παγιδευμένα.

Δηλαδή χρέωσαν την ενεργοποίηση e-banking, παρόλο που την έκανε εσύ και όχι η τράπεζα;

Εφόσον έκανες log in στο e-banking, σημαίνει πως δημιουργήθηκε με 1 απο τους 2 παραπάνω τρόπους.

Εννοει οτι καταλαβε οτι εγινε χρεωση στην καρτα (καπως διερρευσαν τα στοιχεια της καρτας δλδ) επειδη το ειδε τυχεια οταν συνδεθηκε στο ebanking

Δημοσ.

Μου έχει συμβεί με σύνδρομη στο Netflix, έληξε η κάρτα της ΕΤ και έκανα έκδοση νέας. Στο νετφλιχ ποτέ δεν έβαλα την νέα και οι συνδρομές συνεχίζουν κανονικά ανά μήνα. 

Δημοσ.
18 λεπτά πριν, SabotazNic είπε

Εννοει οτι καταλαβε οτι εγινε χρεωση στην καρτα (καπως διερρευσαν τα στοιχεια της καρτας δλδ) επειδη το ειδε τυχεια οταν συνδεθηκε στο ebanking

Α εντάξει, εγώ υπέθεσα άλλο, είναι ο τρόπος διατύπωσης που το έγραψε.

Αύριο πάντως θα βγάλω 1 χρεωστική Eurobank και θα την χρησιμοποοιήσω μόνο σε περίπτωση προσφοράς με επιστροφή με το ανάλογο χρηματικό ποσό μέσα.

Δυστυχώς δεν πρόλαβα 2 προσφορές κινητών που με ενδιέφεραν.

Δημοσ.
30 λεπτά πριν, sofiathereal είπε

Μου έχει συμβεί με σύνδρομη στο Netflix, έληξε η κάρτα της ΕΤ και έκανα έκδοση νέας. Στο νετφλιχ ποτέ δεν έβαλα την νέα και οι συνδρομές συνεχίζουν κανονικά ανά μήνα. 

ακριβώς όπως και στη δική μου περίπτωση

Δημοσ.
8 ώρες πριν, sofiathereal είπε

Μου έχει συμβεί με σύνδρομη στο Netflix, έληξε η κάρτα της ΕΤ και έκανα έκδοση νέας. Στο νετφλιχ ποτέ δεν έβαλα την νέα και οι συνδρομές συνεχίζουν κανονικά ανά μήνα. 

7 ώρες πριν, Bitbit είπε

ακριβώς όπως και στη δική μου περίπτωση

Εμένα το αντίθετο, αλλά με τη διαφορά πως δεν έληξε η κάρτα, την ακύρωσε η τράπεζα για να μου βάλει άλλη (από MasterCard σε Visa).

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οι παροχοι (αυτοι δηλαδη που παραγγελνουμε εμεις προιοντα ή αγοραζουμε υπηρεσιες) οταν εχουν συμφωνιες με τραπεζικα ιδρυματα τοτε ειναι πιθανο να διαβιβαζουν ολα τα τραπεζικα σας στοιχεια οπως σε αυτη τη περιπτωση τα στοιχεια της νεας καρτας.

Ποια ειναι η λυση; απλως οταν χανουμε/βγαζουμε νεα καρτα να παμε στο λογαριασμο μας, να βγαλουμε ολα τα τραπεζικα στοιχεια και να περασουμε αλλα. Επισης καλο ειναι να μην αποθηκευουμε πουθενα (σε sites)τα στοιχεια της καρτας.

Καλα πως γινεται να περνανε οι τραπεζες τα στοιχεια στο παροχο; εγω δεν εδωσα την εγκριση!

Και ομως, με τη χρηση ενος site και εγγραφη σε αυτο για παραγγελια ειναι στα ψιλα γραμματα που σχεδον κανενας, δε διαβαζει, η συγκαταθεση

Επεξ/σία από vamvakoolas
Δημοσ.

Μήπως το θέμα είναι με τη Wolt πάντως και όχι τη Eurobank γιατί μέχρι τώρα μόνο εκεί περνάει... :D 

Πέρα από τη πλάκα πάντως οι κάρτες που συνδέονται με τον ίδιο λογαριασμό και που η μία αποτελεί αντικατάσταση της άλλης έχουν συσχέτιση μεταξύ τους. Στην ανάποδη περίπτωση πχ αν είχες παραγγείλει κάτι με τη παλιά κάρτα, το έστελνες πίσω για επιστροφή χρημάτων ενώ στο ενδιάμεσο την είχες ακυρώσει και βγάλει καινούρια, τα χρήματα θα έμπαιναν στον λογαριασμό σου κανονικά και διαθέσιμα για χρήση με τη νέα παρόλο που η κάρτα που έγινε η αγορά δεν υπάρχει και έχει αντικατασταθεί. Οπότε ίσως αυτό λειτουργεί και από τις δύο πλευρές outgoing και incoming.

  • Like 2
Δημοσ.

Οταν αγοραστεί κάποιο συγκεκριμένο προϊόν πχ με 15-20% επιστροφή Eurobank, το οποίο μπορεί να εξαργυρωθεί σε συνεργάτες, ουσιαστικά είναι σαν χρηματικό κουπόνι;

Πχ αγορά προϊόντος 500€ μείον 20%=100€ επιστροφή.Αυτά τα 100€, μπορείς να τα χρησιμοποιήσεις για αγορά απο τους συνεργάτες;

  • 1 χρόνο αργότερα...
Δημοσ.
On 30/11/2022 at 02:06, sofiathereal said:

Μου έχει συμβεί με σύνδρομη στο Netflix, έληξε η κάρτα της ΕΤ και έκανα έκδοση νέας. Στο νετφλιχ ποτέ δεν έβαλα την νέα και οι συνδρομές συνεχίζουν κανονικά ανά μήνα. 

 

On 30/11/2022 at 00:22, Bitbit said:

 

Είχα περασμένη μια κάρτα όπως και σε κάποια άλλα sites για να γίνονται αυτόματα πληρωμές. Η κάρτα λήγει. Σε όλα τα site έπρεπε να ανανεώσω τα στοιχεία της.

Στην digital ocean δεν ανανέωσα τίποτα. Παρόλο αυτά χρεώθηκε κανονικά η κάρτα το ποσό που ήταν να χρεωθεί βάση συνδρομής. Πως γίνεται όλοι οι άλλοι να ζητάνε να ανανεώσω τα στοιχεία της κάρτας και η digital ocean να μη ζητάει ανανέωση και να συνεχίζει να χρεώνει τη νέα κάρτα; Πως έγινε η χρέωση αφού ο τριψήφιος ασφαλείας είχε αλλάξει;

 

Ξεθάβω το θέμα, μιας έκανε παράθεση ο @korakios σε παρεμφερές topic.

Δεν είναι μόνο το 3ψήφιο CV που αλλάζει, αλλά και η ημερομηνία λήξης. Εύλογη η ερώτηση πως γίνεται να συνεχίζεται η συνδρομή παρόλο που τα στοιχεία της κάρτας έχουν αλλάξει... κι η απάντηση είναι πως τα συγκεκριμένα στοιχεία δεν απαιτούνται απαραιτήτως.

Πριν μερικούς μήνες είδα το πιο κουλό πράγμα... ενεργοποίηση πάγιας εντολής στο site της Elpedison (myelpedison) όπου ζήτησε μόνο τον αριθμό κάρτας. Ούτε ημερομηνία λήξης, ούτε 3ψήφιο, ούτε καν όνομα δε ζήτησε!!! Μετά από 3 μέρες αφαιρέθηκε η εγγύηση του λογαριασμού ρεύματος, πράγμα που σημαίνει ότι η κάρτα είχε καταχωρηθεί επιτυχώς. Μηδενικό υπόλοιπο είχα στη κάρτα, δε σκόπευα ποτέ να πληρώσω λογαριασμό με πάγια εντολή... απλά είναι τρελό.

 

  • Like 2
Δημοσ.

Άρα το θέμα είναι ότι τα τραπεζικά ιδρύματα δέχονται να πραγματοποιούν συναλλαγές ακόμα και με τα ελάχιστα απαιτούμενα στοιχεία(αριθμό κάρτας); ενώ βάζουν περιορισμούς ασφαλείας τους χρησιμοποιούν μόνο όταν το site/επιχείρηση ζητήσει να "εφαρμοστούν"; και έτσι όταν το site/επιχείρηση το χρησιμοποιεί βάζει και ένα logo πχ του 3dsecure;

Πολλά ερωτήματα 😅 πάντως εδώ και καιρό κατάλαβα πως οτι όνομα και να γράψεις περνάει 😅

Αυτό με τη παλιά κάρτα πάντως μου φαίνεται και σαν μια λειτουργικότητα για να συνεχίζονται οι πάγιες εντολές και τα subscriptions. Δεν νομίζω να περνούσε για 1η συναλλαγή με ληγμένη-ακυρωμένη κάρτα αλλά εφόσον έγινε μια φορά πιστοποίηση τότε και με την αλλαγή της κάρτας "αφήνουν" να περάσει

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...