Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

λοιπόν μετά από 2 μήνες και κάτι ένα ταξίδι ελβετια πίσω και τοπική χρίση μάζεψαν σχεδόν 5,000 για την ώρα άριστα (Linglong Sport Master )
στην ελεβτια μαλιστα ειχαν μονημα 1 με 2 βαθμούς σχεδόν όσο ήμασταν (κρατάνε κανονικά)

  • Απαντ. 271
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Πάντως κι εγώ με τα Bridgestone T005 από τα 2,5 χρόνια (και ~25Κ χιλιόμετρα ) παρατηρώ εμφανή μείωση της απόδοσης.

...περισσότερο στο όχι σπάνιο πλέον σπινιάρισμα σε ανηφόρες και στη δυναμική συμπεριφορά...γενικά λείπει η αίσθηση των πρώτων δύο χρόνων ότι το αμάξι ήταν κολλημένο στην άσφαλτο..
...σε φρενάρισμα όμως δεν έχω καμία ένδειξη επιδείνωσης...

Η φθορά οπτικά δεν είναι ανομοιόμορφη ή κάτι τέτοιο, αλλά η συμπεριφορά έχει αλλάξει διακριτά...

...σε προσθιοκίνητο όχημα έκανα καθυστερημένα ίσως τη τράμπα μπρος-πίσω στα ~14Κ χιλιόμετρα και τώρα (από πέρσι τον Ιούλιο) τα λίγο πιο κουρασμένα είναι πίσω...

 

Δημοσ.
1 hour ago, definitio said:

Πάντως κι εγώ με τα Bridgestone T005 από τα 2,5 χρόνια (και ~25Κ χιλιόμετρα ) παρατηρώ εμφανή μείωση της απόδοσης.

...περισσότερο στο όχι σπάνιο πλέον σπινιάρισμα σε ανηφόρες και στη δυναμική συμπεριφορά...γενικά λείπει η αίσθηση των πρώτων δύο χρόνων ότι το αμάξι ήταν κολλημένο στην άσφαλτο..
...σε φρενάρισμα όμως δεν έχω καμία ένδειξη επιδείνωσης...

Η φθορά οπτικά δεν είναι ανομοιόμορφη ή κάτι τέτοιο, αλλά η συμπεριφορά έχει αλλάξει διακριτά...

...σε προσθιοκίνητο όχημα έκανα καθυστερημένα ίσως τη τράμπα μπρος-πίσω στα ~14Κ χιλιόμετρα και τώρα (από πέρσι τον Ιούλιο) τα λίγο πιο κουρασμένα είναι πίσω...

 

οτι λάστιχα ειχα περιπου στα 2 χρονια αρχιζαν να το κανουν και στα 4 ηταν άκρος έντονο ασχετα με τα χιλομετρα (ακομη και με 10,00

Δημοσ.

Είχα βρει ένα συγκριτικό, στο tyrereviews νομίζω, που έδειχνε πρόωρη φθορά στα Bridgestone T005 συγκριτικά με άλλα κορυφαία λάστιχα της κατηγορίας....με βλέπω για Continental Premiumcontact6 / Goodyear EG Performance 2 πριν κλείσει χρόνος.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, definitio είπε

με βλέπω για Continental Premiumcontact6

Για την σειρά 6 δεν γνωρίζω. Το premium contact 5 που είχα δύο φορές, στα πρώτα περίπου 20.000 χλμ ήταν το καλύτερο ελαστικό που είχα φορέσει και μετά ήταν η Παναγιά μαζί μας. 

Δημοσ.
Στις 27/2/2024 στις 2:31 ΜΜ, filarhos είπε

Τα ling long green max τα φοράει ο πεθερός μου στο Punto του εδώ 4 χρόνια 215/45/17 (βασικά τα είχε αλλάξει ο προηγούμενος κανένα εξάμηνο πριν το πουλήσει).

Έχουν περίπου 30χιλ χλμ κι ενώ περίμενα να είναι τελείως χαλια, κρατάνε ακόμα.

Βέβαια για 3-4 μήνες φοράει χειμερινά (sava winter) οπότε μου έχει πει καλά λόγια μόνο για την περίοδο Απριλίο- Νοεμβριο.

Τώρα σκέφτεται να τα αλλάξει και να βάλει τα ίδια λόγω της πολύ καλής εικόνας που έχει σε σχέση με τη τιμή τους περίπου 250 η τετράδα. Σημείωση τα ελαστικά του προηγούμενου αυτοκινητου ήταν sava 4εποχων πολύ καλή εικόνα κι από εκεί.

Υ.Γ. Το σκέφτομαι και για το δεύτερο το δικό μας που κάνει 2-3χιλ χλμ/τον χρόνο, αν και συμπαθώ περισσότερο για τα sava λόγω της καλής εικόνας από τα χειμερινά.

 

Σε ling long green max 175/65/14 φορουσε τωρα και του εβαλα trazano. Με την δικη μου εμπειρα ιδιο λαστιχο σχεδιο/αυλακωσεις και παχος.  Με πολυ μικρη διαφορα σε κοστος ενας πελατης εβαλε σε 185 sava intensa. Μεγαλυτερο παχος/πελμα και σχετικα μαλακο σε σχεση με αυτα που εβαλα!

  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ.
Στις 24/2/2024 στις 2:06 ΠΜ, salvador_ είπε

Μετά από ένα  χρόνο  με τα toyo nanoenergy 3 σε μικρό λάστιχο 13αρι δεν θυμάμαι ακριβώς διαστάσεις . anyway σε βρεγμένο με γλίτσα κάτω είναι  θάνατος ... γλιστράνε   ΠΟΛΥ. σε βρεγμένο οδόστρωμα  αρκετά  είναι οκ έχουν  σχετικά   καλή πρόσφυση  σου  δημιουργούν  εμπιστοσύνη. 

Σε στεγνό  οδόστρωμα  έχουν καλή οδικη συμπεριφορά   Εκεί που δίνουν το μέγιστο  τους είναι καλοκαίρι  που καίει  η άσφαλτος  είναι απόλαυση  να στρίβεις  όλη την  διαδρομή   λιμανάκια  Βάρκιζα  Λαγονήσι και γύρω. 

Εάν θα  τα ξανά έβαζα  ΌΧΙ στην επόμενη  αλλαγή  θα βάλω πολύ ανώτερα λάστιχα σε 15αρα ζάντα  , γιατί  σε 13αρα Δεν βρίσκεις  σοβαρό  λάστιχο 

Είναι μαλακά τα συγκεκριμένα στις λακκούβες;

Ψάχνω για 165/70 R13 όσο γίνεται πιο μαλακό γιατί είναι χαμηλωμένο έχω ξεκινήσει για Michelin / Kleber αλλά δεν βγάζουν πλέον σε αυτές τις διαστάσεις, τώρα έχει matador με 25,000χλμ /3 χρόνια και είναι δράμα, σφυρίζουν δεν φρενάρουν στο βρεγμένο, σκληρά κοπανάνε κτλ

Έχει δοκιμάσει κανένας από τα παρακάτω;

-Toyo nano energy 3
-Riken Road
-Sumimoto BC100

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
On 04/05/2024 at 10:18, Liverpool89 said:

Τα Hankook ενω τα ειχα σε πρωτη επιλογη κατι με αποθαρρυνε, ενας λαστιχας μου δινει εγγυηση 2 χρονια σε οτι παθει, παιρνω καινουργιο.

1 χρόνος για ό,τι πάθει. Τα 2 χρόνια που σου είπε θα είναι η γενική εγγύηση του ελαστικού, όπως ισχύει σε όλα τα προϊόντα.

https://elastikoemporiki.gr/engiisi-elastikon/

 

EDIT

Τώρα είδα από πότε ήταν η ανάρτηση. Anyway, το αφήνω μήπως ενδιαφέρει και κάποιον άλλον.

Επεξ/σία από jimmy213
  • Like 1
  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.
On 02/07/2024 at 15:25, Klausx said:

Είναι μαλακά τα συγκεκριμένα στις λακκούβες;

Ψάχνω για 165/70 R13 όσο γίνεται πιο μαλακό γιατί είναι χαμηλωμένο έχω ξεκινήσει για Michelin / Kleber αλλά δεν βγάζουν πλέον σε αυτές τις διαστάσεις, τώρα έχει matador με 25,000χλμ /3 χρόνια και είναι δράμα, σφυρίζουν δεν φρενάρουν στο βρεγμένο, σκληρά κοπανάνε κτλ

Έχει δοκιμάσει κανένας από τα παρακάτω;

-Toyo nano energy 3
-Riken Road
-Sumimoto BC100

Τοyo το συγκεκριμένο δεν το ξερω, αν και δεν έχω εντυπωσιαστεί με τη μάρκα γενικά. Πχ τα proxes TR1 ηταν μια μετριότητα σε όλα και με πολύ μέτρια ξύλινη αίσθηση στο τιμόνι.

Riken Road μακριααα! Μέχρι και ο λαστιχάς μου δεν τα δουλεύει πλεον ούτε καν για VFM λύση (τον κράξανε οι πελάτες)

Η Sumitomo είναι τζαπαν και κολοσσός με σοβαρό R&D (η Falken και Dunlop της ανήκουν, google it). Τα BC100 είναι το ΟΕΜ λάστιχο και μαλλον ειναι φτηνό επειδή δεν τα διαφημίζει καθόλου. Απο τη λίστα σου αυτό θα έβαζα ασυζητητί.

--

Σαν γενικό σχόλιο, από τα τεστ ακόμα και απο ADAC μην περιμένετε να βγεί άκρη, εκεί παίζουν οι 'χορηγίες' και οι 'διαφημίσεις' που πληρώνει η κάθε Goodyear, michelin κτλ

Καλύτερα tyrereview που γράφουν εντυπώσεις χρήστες.

 

  • Like 1
Δημοσ.
Στις 2/7/2024 στις 3:25 ΜΜ, Klausx είπε

Είναι μαλακά τα συγκεκριμένα στις λακκούβες;

Ψάχνω για 165/70 R13 όσο γίνεται πιο μαλακό γιατί είναι χαμηλωμένο έχω ξεκινήσει για Michelin / Kleber αλλά δεν βγάζουν πλέον σε αυτές τις διαστάσεις, τώρα έχει matador με 25,000χλμ /3 χρόνια και είναι δράμα, σφυρίζουν δεν φρενάρουν στο βρεγμένο, σκληρά κοπανάνε κτλ

Έχει δοκιμάσει κανένας από τα παρακάτω;

-Toyo nano energy 3
-Riken Road
-Sumimoto BC100

Δοκίμασε να ψάξεις και σε kormoran, αν και θα ακούσεις αρκετά αρνητικά σχόλια απο διάφορα παιδιά εδώ.

Τα φοράω σε διάσταση σχετικά κοντά με την δική σου, 145/80/13, και έχουν βγεί εδώ και 2 χρόνια value for money για μένα.

Η τετράδα βγαίνει κανα 160άρι περίπου.

  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, ioankoukos είπε

Τοyo το συγκεκριμένο δεν το ξερω, αν και δεν έχω εντυπωσιαστεί με τη μάρκα γενικά. Πχ τα proxes TR1 ηταν μια μετριότητα σε όλα και με πολύ μέτρια ξύλινη αίσθηση στο τιμόνι.

Riken Road μακριααα! Μέχρι και ο λαστιχάς μου δεν τα δουλεύει πλεον ούτε καν για VFM λύση (τον κράξανε οι πελάτες)

Η Sumitomo είναι τζαπαν και κολοσσός με σοβαρό R&D (η Falken και Dunlop της ανήκουν, google it). Τα BC100 είναι το ΟΕΜ λάστιχο και μαλλον ειναι φτηνό επειδή δεν τα διαφημίζει καθόλου. Απο τη λίστα σου αυτό θα έβαζα ασυζητητί.

--

Σαν γενικό σχόλιο, από τα τεστ ακόμα και απο ADAC μην περιμένετε να βγεί άκρη, εκεί παίζουν οι 'χορηγίες' και οι 'διαφημίσεις' που πληρώνει η κάθε Goodyear, michelin κτλ

Καλύτερα tyrereview που γράφουν εντυπώσεις χρήστες.

 

Τι προβλήματα είχαν με Riken; Αυτά έβαλα αφού τα είχαμε δοκιμάσει στο φορτηγό και είναι μια χαρά. Δεν παρατήρησα κάτι, 2024 φρέσκα, μαλακά, στο στεγνό τουλάχιστον φαίνεται οκ. Μικρή διαφορά στην τιμή με τα sumitomo  που φτιάχνονται Τουρκία.

Δημοσ.
On 12/07/2024 at 12:05, Klausx said:

Τι προβλήματα είχαν με Riken; Αυτά έβαλα αφού τα είχαμε δοκιμάσει στο φορτηγό και είναι μια χαρά. Δεν παρατήρησα κάτι, 2024 φρέσκα, μαλακά, στο στεγνό τουλάχιστον φαίνεται οκ. Μικρή διαφορά στην τιμή με τα sumitomo  που φτιάχνονται Τουρκία.

Δεν έχω δική μου άποψη για τα Riken, αυτό που ξέρω από άλλους τριγύρω είναι οτι είναι γενικά κακή κινέζικη ποιότητα και πετάνε εύκολα καρούμπαλα. Απο ο'τι διαβασα στο tyrereview είναι γενικά ενα απαράδεκτο λάστιχο (δηλ δεν ειναι VFM).

Αν εχει βάλει κάποιος Riken ας μας πει εντυπώσεις.

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, ioankoukos είπε

Δεν έχω δική μου άποψη για τα Riken, αυτό που ξέρω από άλλους τριγύρω είναι οτι είναι γενικά κακή κινέζικη ποιότητα και πετάνε εύκολα καρούμπαλα. Απο ο'τι διαβασα στο tyrereview είναι γενικά ενα απαράδεκτο λάστιχο (δηλ δεν ειναι VFM).

Αν εχει βάλει κάποιος Riken ας μας πει εντυπώσεις.

Γενικά έχει σκληρά αμορτισέρ εμένα και είδα μεγάλη διαφορά στην απόσβεση, τα μαλακά λάστιχα δεν βγάζουν όσο τα σκληρά π.χ. Matador hectorra που είχα επάνω 4 χρόνια και ακόμα είχαν να δώσουν, αλλά σου φθείρουν το αυτοκίνητο, επίσης από καινούρια είχαν πολύ θόρυβο και σφύριγμα στις στροφές/φρενάρισμα.

Δημοσ.
54 minutes ago, ioankoukos said:

Δεν έχω δική μου άποψη για τα Riken, αυτό που ξέρω από άλλους τριγύρω είναι οτι είναι γενικά κακή κινέζικη ποιότητα και πετάνε εύκολα καρούμπαλα. Απο ο'τι διαβασα στο tyrereview είναι γενικά ενα απαράδεκτο λάστιχο (δηλ δεν ειναι VFM).

Αν εχει βάλει κάποιος Riken ας μας πει εντυπώσεις.

Δεν ξερω για τα road αλλά έχω δύο χρόνια τα Riken uhp και είναι οκ για οικονομική λύση. Νομίζω είναι ίδια με τα κορμοραν. 

Στα 2 χρόνια και 30κ χλμ έχουν σημάδια μείωσης απόδοσης οπότε θα φύγουν φετος για επώνυμα παρά το ότι έχουν πάρα πολύ πέλμα ακομα

 

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...