Προς το περιεχόμενο

Πρόβλημα με πάροχο ενέργειας - Συνήγορος και ΡΑΕ


m_zaxarias

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα,
 
ύστερα απο την έγγραφη αναφορά μου στον Συνήγορο του καταναλωτή σήμερα έλαβα το παρακάτω "πόρισμα", σύμφωνα με το οποίο γίνομαι μπαλάκι μεταξύ των φορέων για την επίλυση του θέματος μου.
Η αναφορά μου αφορούσε 1) μη επαρκής ενημέρωση για την επερχόμενη ρήτρα αναπροσαρμογής στον λοαγαριασμό μου με σκοπό την προφανέστατη παραπλάνηση μου και χρεωση αυτής και 2) την αζημίως αποχώρηση μου μιας και πρόκεται για μονομερής τροποποίηση της σύμβασης παροχής ενέργειας μεταξύ των συμβαλόμενων.
Να προσθέσω ότι πριν την αναφορά στον Συνήγορο είχα ανοίξει πολλά αιτήματα στην γνωστή πλατφόρμα της ΡΑΕ με τα γνωστά αποτελέσματα (αυτόματες κονσερβοποιημένες απαντήσεις απο την μεριά του παρόχου μέχρι την κάλυψη του ορίου απαντήσεων και αυτόματο κλείσιμο του αιτήματος απο την πλατφόρμα).
Έχει λάβει κάποιος άλλος αντίστοιχη ενημέρωση απο τον Συνήγορο του καταναλωτή η να έχει αντιμετωπίσει κάτι παρόμοιο και να έχει βγάλει άκρη (πριν αρχίσουν οι εισπρακτικές τα τηλέφωνα για τον ανεξόφλητο τελικό-εκκαθαριστικό λογαριασμό)?

 

 

Spoiler

image.png.a0fb3004d75fd44024e4a667226e96c2.png

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 39
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Ο συνηγορος μπορει να κανει συσταση. Η αξια αυτης ειναι μεγαλη ΑΝ πατε στα δικαστηρια, αν δεν πατε δεν ειναι υποχρεωμενος ο αλλος να την ακολουθησει. Τελικος υπευθυνος, πριν τα δικαστηρια, ειναι  η ΡΑΕ, η οποια δυστυχως τα ξυνει με 3 μετρα τσουγκρανα.

 

Αυτη ειναι η πραγματικοτητα.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ο ΣτΚ δε μπορεί να επιβάλειι

ανοίγεις νέο αίτημα στο myrae επισυνάπτεις το πόρισμα ,

στην κονσερβοποιημένη απάντηση του παρόχου κάνεις απόρριψη και ζητάς και απο ΡΑΕ να επαίμβει (αν κλείνε το αίτημα λόγω συνεχών απορρίψεων ανοίγεις νέο και ξεκινάς "αναφορικά με το αίτημα με αρ. πρωτοκόλλου τάδε..."

πατάς στο υποστήριξη πάνω δεξιά --> σχετικά με το αίτημά μου

ζαλίζεις στα τηλέφωνα /email τη ΡΑΕ

αλλά μέχρι εκεί στη μπανανία

Μιας και το κυνηγάς (καλά κάνεις) , επικοινώνησε στο ΣτΚ αν μπορεί να κάνει κάτι σχετικά με τη μη παρέμβαση της ΡΑΕ (δηλαδή κατά ΡΑΕ)

όχι για να δικαιώσει η ΡΑΕ την καταγγελία , συγκεκριμένα για τη μη παρέμβαση

(ο Συνήγορος του Πολίτη δε μπορεί να επέμβει)

επίσης απο ΙΝΚΑ φάνηκε η αναποτελεσματηκότητά τους αφού πήγαν να βγάλουν τη ρήτρα παράνομη (ότι να΄ναι)

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, fredd0 είπε

Ο συνηγορος μπορει να κανει συσταση. Η αξια αυτης ειναι μεγαλη ΑΝ πατε στα δικαστηρια, αν δεν πατε δεν ειναι υποχρεωμενος ο αλλος να την ακολουθησει. Τελικος υπευθυνος, πριν τα δικαστηρια, ειναι  η ΡΑΕ, η οποια δυστυχως τα ξυνει με 3 μετρα τσουγκρανα.

 

Αυτη ειναι η πραγματικοτητα.

 O συνήγορος θεωρούσα ότι θα μπορούσε να είχε κάποιο αποτέλεσμα μιας και σε κάποιες περιπτώσεις τις στηρίζει και νομικά. Η ΡΑΕ το μόνο που έχει κάνει είναι η πλατφόρμα διαχείρισης αιτημάτων στην οποία δεν παρεμβαίνει και το έχουν πάρει χαμπάρι όλοι οι πάροχοι με αποτέλεσμα οι απαντήσεις τους να είναι αυτοματοποιημένες πλέον χωρίς ουσιαστικά να δίνουν λύση-απάντηση στο κάθε αίτημα ξεχωριστά 

2 λεπτά πριν, korakios είπε

ο ΣτΚ δε μπορεί να επιβάλειι

ανοίγεις νέο αίτημα στο myrae επισυνάπτεις το πόρισμα ,

στην κονσερβοποιημένη απάντηση του παρόχου κάνεις απόρριψη και ζητάς και απο ΡΑΕ να επαίμβει (αν κλείνε το αίτημα λόγω συνεχών απορρίψεων ανοίγεις νέο και ξεκινάς "αναφορικά με το αίτημα με αρ. πρωτοκόλλου τάδε..."

πατάς στο υποστήριξη πάνω δεξιά --> σχετικά με το αίτημά μου

ζαλίζεις στα τηλέφωνα /email τη ΡΑΕ

αλλά μέχρι εκεί στη μπανανία

Μιας και το κυνηγάς (καλά κάνεις) , επικοινώνησε στο ΣτΚ αν μπορεί να κάνει κάτι σχετικά με τη μη παρέμβαση της ΡΑΕ (δηλαδή κατά ΡΑΕ)

όχι για να δικαιώσει η ΡΑΕ την καταγγελία , συγκεκριμένα για τη μη παρέμβαση

(ο Συνήγορος του Πολίτη δε μπορεί να επέμβει)

επίσης απο ΙΝΚΑ φάνηκε η αναποτελεσματηκότητά τους αφού πήγαν να βγάλουν τη ρήτρα παράνομη (ότι να΄ναι)

Ευχαριστώ για την απάντηση.
Πρίν απευθυνθώ στο Στκ είχα ανοίξει 4-5 αιτήματα το ένα συνέχεια του άλλου χωρίς αποτέλεσμα.
Πλέον η μόνη επιλογή είναι να ξανα ανοίξω αίτημα στην πλατφόρμα της ΡΑΕ εφόσον στο Στκ βρήκα αδιέξοδο μετά και απο τεράστιο διάστημα αναμονής μάλιστα.
Θα δοκιμάσω και ενημέρωση σου Στκ για για την μη παρεμβαση του ΡΑΕ μήπως έχει διαφορετική εξέλιξη η υπόθεση μου.
Το πρόβλημα είναι επίσης ότι με έχουν ζαλίσει οι αγενής εισπρακτικές για το υπόλοιπο του τελικού εκκαθαριστικού λογαρισμού και με την αναφορα οτι εχω απευθυνθεί στο Στκ το εκλειναν και εκαναν καιρό να με ενοχλήσουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, m_zaxarias είπε

Η ΡΑΕ το μόνο που έχει κάνει είναι η πλατφόρμα διαχείρισης αιτημάτων στην οποία δεν παρεμβαίνει και το έχουν πάρει χαμπάρι όλοι οι πάροχοι με αποτέλεσμα οι απαντήσεις τους να είναι αυτοματοποιημένες πλέον χωρίς ουσιαστικά να δίνουν λύση-απάντηση στο κάθε αίτημα ξεχωριστά 

όχι μόνο αυτό , είχε κάνει και ανακοίνωση που τουλάχιστον προκαλεί και ζητούσε (η ΡΑΕ) να γίνει πρόληψη "ενεργειακών επιθεωρητών" που θα κάνει σύσταση λύσης σε περίπτωση μη συμφωνίας ,δηλαδή ότι και ο ΣτΚ

Έχει πολύ ψωμί , μιας και έχει δημοσιεύσει η ΡΑΕ οτι κάνει κυρώσεις στους πάροχους αλλά πουθενά δε φαίνονται τα ποσά

Επίσης σύμφωνα με τον ΚΠΗΕ " Τυχόν ποινική ρήτρα που καταπίπτει υπέρ του Πελάτη σε περίπτωση μη τήρησης του επιπέδου ποιότητας υπηρεσιών κατά τα προβλεπόμενη στην οικεία Σύμβαση Προμήθειας, καταβάλλεται αυτόματα ως πίστωση στον επόμενο λογαριασμό. " ,

αλλά δεν εχει ποστάρει κυριολεκτικά κανένας και πουθενά τίποτα τέτοιο, οι μοναδικές θετικές περιπτώσεις είναι όταν ο ίδιος ο πάροχος υποχωρεί

12 λεπτά πριν, m_zaxarias είπε

Αυτη ειναι η πραγματικοτητα.

βασικά έχουν υπάρξει 3 "θετικά" απο ΡΑΕ

1. πλέον (άσχετα με την εφαρμογή του νέου μηχανισμού , μιας και λίγο πριν εφαρμόστηκε), τα τιμολόγια γράφουν αναλυτικά το αν έχουν ρήτρα ή όχι , ρεαλιστικό παράδειγμα χρέωσης , βέβαια με καθυστέρηση ενός έτους+ , αφού την έφαγε κόσμος και κατάλαβαν τι παίζει

2. τελειώσαν τα ψιλά γράμματα σαν τρόπο ενημέρωσης ,όπως και η μόδα βάζουμε χαμηλές τιμές να μαζέψουμε πελατολόγιο και τις αλλάζουμε στο εξάμηνο

3. Δεν έχουν ρήτρα αποχώρησης τα κυμαινόμενα (που ίσχυε βέβαια χρόνια)

Όπως και με το νέο μηχανισμό που οι πάροχοι βρήκαν ότι παραθυράκι υπάρχει και στις αρχές βαρέσαν τα πάγια (και κυμαινόμενα) , βάλανε συνδρομές , κυμαινόμενες εκπτώσεις κτλ και έκανε παρέμβαση η ΡΑΕ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εχω ανοιχτά αιτήματα στην ΡΑΕ απο τον 09/21 .

Ακόμα δεν έχουν απαντήσει.

Παρ'ολο που εχω επισυνάψει και σωρεία απο συστάσεις απο τον ΣτΚ.

Τελικά, εκανα αλλη μια δοκιμή και έστειλα προσωπικο email σε ΡΑΕ, ΣΤΚ , Πάροχο ενέργειας και Υπουργείο Ενέργειας. (email : [email protected])

 

Τελικά, απάντησαν απο το υπουργειο, με συστάσεις στον Παροχο ενέργειας, να απαντήσουν στα ερωτηματα μου.

Οντως την επόμενη ημέρα, απάντησαν στο my.rae και είπαν πως έχουν απαντήσει ήδη παλιότερα.

Καπάκι, τους στέλνω email, με επισύναψη τα δύο εγγραφα απο τον ΣτΚ , οτι δεν έχουν απαντήσει στο συγκεκριμένο ερώτημα και περιμένω απάντηση.

Θα κάνω υπομονη καμια βδομάδα ακόμα, μπας και απαντήσουν. Αλλιώς θα στείλω ευγενική υπενθύμιση.

Επόμενο βήμα, να τα προωθήσω όλα τα έγγραφα στον Αυτιά & Παπαδάκη.

 

Υ.Γ. Το ερωτημα μου που δεν έχουν απαντήσει, είναι αν έχω υπογράψει κάπου οτι ενημερώθηκα για την πιθανή ύπαρξη της Ρήτρας Αναπροσαρμογής. Η υπογεγραμμένη αιτηση που έχουν, δεν αφορά το πρόγραμμα που είχα στον πάροχο και αφορά άλλο πρόγραμμα, όπου ήταν ξεκάθαρο πως δεν υπάρχει ή θα υπάρξει ΟΤΣ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

44 λεπτά πριν, korakios είπε

οι μοναδικές θετικές περιπτώσεις είναι όταν ο ίδιος ο πάροχος υποχωρεί

καλά που τέτοια τύχη. Δεν έχω ακούσει πουθενά να υποχωρεί ο πάροχος έτσι απο την καλή του την καρδιά.

 

21 λεπτά πριν, SilentVoice είπε

Εχω ανοιχτά αιτήματα στην ΡΑΕ απο τον 09/21 .

Ακόμα δεν έχουν απαντήσει.

Παρ'ολο που εχω επισυνάψει και σωρεία απο συστάσεις απο τον ΣτΚ.

Τελικά, εκανα αλλη μια δοκιμή και έστειλα προσωπικο email σε ΡΑΕ, ΣΤΚ , Πάροχο ενέργειας και Υπουργείο Ενέργειας. (email : [email protected])

 

Τελικά, απάντησαν απο το υπουργειο, με συστάσεις στον Παροχο ενέργειας, να απαντήσουν στα ερωτηματα μου.

Οντως την επόμενη ημέρα, απάντησαν στο my.rae και είπαν πως έχουν απαντήσει ήδη παλιότερα.

Καπάκι, τους στέλνω email, με επισύναψη τα δύο εγγραφα απο τον ΣτΚ , οτι δεν έχουν απαντήσει στο συγκεκριμένο ερώτημα και περιμένω απάντηση.

Θα κάνω υπομονη καμια βδομάδα ακόμα, μπας και απαντήσουν. Αλλιώς θα στείλω ευγενική υπενθύμιση.

Επόμενο βήμα, να τα προωθήσω όλα τα έγγραφα στον Αυτιά & Παπαδάκη.

 

Υ.Γ. Το ερωτημα μου που δεν έχουν απαντήσει, είναι αν έχω υπογράψει κάπου οτι ενημερώθηκα για την πιθανή ύπαρξη της Ρήτρας Αναπροσαρμογής. Η υπογεγραμμένη αιτηση που έχουν, δεν αφορά το πρόγραμμα που είχα στον πάροχο και αφορά άλλο πρόγραμμα, όπου ήταν ξεκάθαρο πως δεν υπάρχει ή θα υπάρξει ΟΤΣ.

Ενδιαφέρον θα είχε να μας ενημερώσεις σε πιθανή απάντηση.

Απλά μου φαίνεται περίεργο. Οι μοναδικές περιπτώσεις είμαστε που τους ζητάνε κερατιάτικα η δεν ενδιαφέρεται ο κόσμος και πληρώνει ότι του ζητάνε αυθέρετα, είτε βαράνε πιστόλια?
Θα με ενδιέφερε επίσης αν έχει κάποιος εμπειρία απο "πιστόλι" σε πάροχο πως έχει εξελιχθεί. Δεν μιλάμε για τεράστια ποσά γύρω στα 300 ευρώ.

Όπως και να έχει δεν είμαι άνθρωπος που του αρέσει να αφήνει ανοιχτούς λογαριασμούς αλλά δεν δέχομαι με τίποτα να με χρεώνει ο κάθε πάροχος πραγματικά ότι του κατέβει στο μυαλό του, γιατί περί αυτού πρόκειται.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, m_zaxarias είπε

Θα με ενδιέφερε επίσης αν έχει κάποιος εμπειρία απο "πιστόλι" σε πάροχο πως έχει εξελιχθεί. Δεν μιλάμε για τεράστια ποσά γύρω στα 300 ευρώ.

έφαγε ένας Διαταγή Πληρωμής (400€) , γιαυτό και πρέπει να σιγουρευτεί κάποιος οτι η κοιμωμένη ΡΑΕ μπορεί να επιβάλει αναστολή οποιωνδήποτε ενεργειών όσο διαρκεί η αμφισβήτηση

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

45 λεπτά πριν, sigipp1972 είπε

Εξέλιξη στην γνωστή ιστορία με τις αναδρομικές ρήτρες της ΕΛΠΕΔΙΣΟΝ 😁 είχαμε σήμερα, μετά από 2,5 κοντά 3μήνες. Αξιώθηκε και απάντησε η ΡΑΕ, δίνοντάς μου την γνωστή καραμέλα της εταιρείας. Ρωτάω λοιπόν:

1. Από πότε η απάντηση μιας ανεξάρτητης αρχής στην οποία προσφεύγει ο πολίτης αυτής της χώρας, είναι "όπως μας απάντησε ο πάροχος........" . Η Αρχή εξέτασε το αίτημα μου και τι απαντάει η ίδια σε αυτό; Τί είναι τροχονόμος ανάμεσα στον πάροχο και τον πελάτη; Πολλώ δε μάλλον που η υπόθεση είναι καρμπόν με εκατοντάδες αν όχι χιλιάδες αιτήματα.

2. Η ΕΛΠΕΔΙΣΟΝ απαντάει σε ηλεκτρονικό μηνυμα πελάτη της μέσω ΡΑΕ; Γιατί στο δικό μου μήνυμα παρόλο που πέρασαν 3 μήνες, δεν μου έχει ακόμα απαντήσει!

Μπορείς να ανεβάσεις μέσα σε spoiler την απάντηση χωρίς να αναφέρονται ούτε δικά σου στοιχειά αλλά ούτε απο ΡΑΕ κτλ ?

είναι η 1η φορά που απαντά η ΡΑΕ , σε όλες τις άλλες περιπτώσεις απαντά ο πάροχος

μέσω πλατφόρμας myrae δεν έκανες αίτημα ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, korakios είπε

Μπορείς να ανεβάσεις μέσα σε spoiler την απάντηση χωρίς να αναφέρονται ούτε δικά σου στοιχειά αλλά ούτε απο ΡΑΕ κτλ ?

είναι η 1η φορά που απαντά η ΡΑΕ , σε όλες τις άλλες περιπτώσεις απαντά ο πάροχος

μέσω πλατφόρμας myrae δεν έκανες αίτημα ?

Μάλλον απάντησε ο πάροχος και νομίζει ότι απάντησε η ΡΑΕ

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, ekrepali είπε

Μάλλον απάντησε ο πάροχος και νομίζει ότι απάντησε η ΡΑΕ

ελπίζω πως όχι να μη καιγόμαστε τζάμπα 🤪

___________________________________________________________________________

@ekrepali έγραψε :  "όπως μας απάντησε ο πάροχος........"

Επεξ/σία από korakios
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, korakios είπε

 

@ekrepali έγραψε :  "όπως μας απάντησε ο πάροχος........"

ΟΚ τώρα το είδα αυτό.

Δηλαδή η παρέμβαση της ΡΑΕ ήταν να αναπαράγει ό,τι απάντησε ο πάροχος; 😄

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, ekrepali είπε

ΟΚ τώρα το είδα αυτό.

Δηλαδή η παρέμβαση της ΡΑΕ ήταν να αναπαράγει ό,τι απάντησε ο πάροχος; 😄

μπορεί να το πήραν στα σοβαρά το θέμα και να κάνουν επίσημα τον τροχονόμο 😂

πέρα απο την πλάκα , κάτσε να δούμε την απάντηση όποτε μπορέσει ο @sigipp1972 να την ανεβάσει μιας και είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει αυτό (τουλάχιστον που έχει αναφέρει κάποιος κάτι τέτοιο)

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τελικά αλλαγή προγράμματος οπότε το ανεβάζω απόψε. Ιδού η εικόνα από το my rae. H απάντηση δεν φαίνεται ολόκληρη ειναι σε scrool  στο κόκκινο πλαίσιο εκεί που λέει "Απάντηση προμηθευτή/διαχειριστή" , γιαυτό θα την γράψω από κάτω:

" Αγαπητή ........................,

Ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε με την Elpedison μέσω της πλατφόρμας My Rae. 

Σε συνέχεια του έγγραφου αιτήματός σας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι σε όλα τα κυμαινόμενα προϊόντα της εταιρείας μας ενδέχεται να εφαρμοστεί αναπροσαρμογή της χρέωσης προμήθειας, η οποία επηρεάζεται από τις μεταβολές του κόστους προμήθειας, όπως αυτές διαμορφώνονται στην αγορά ενέργειας. Η συγκεκριμένη χρέωσης προμήθειας προβλέπεται στον Κώδικα Προμήθειας Ηλεκτρικής Ενέργειας (ΚΠΗΕ), και συγκεκριμένα στο άρθρο 1 παρ. 2 περ. στ’ του Παραρτήματος ΙΙ (Βασικές Αρχές Τιμολόγησης Ηλεκτρικής Ενέργειας), ενώ στο άρθρο 18 παρ. 1 γ περιγράφεται μεταξύ άλλων «…η μεθοδολογία αναπροσαρμογής των χρεώσεων προμήθειας». Θα θέλαμε να σας διαβεβαιώσουμε ότι η οποιαδήποτε αναπροσαρμογή της χρέωσης προμήθειας ακολουθεί τις διακυμάνσεις του Κόστους Αγοράς Ηλεκτρικής Ενέργειας του Προμηθευτή στο Διασυνδεδεμένο Σύστημα και δεν εφαρμόζεται κατά το δοκούν από την εταιρεία μας.
Στο σημείο αυτό διευκρινίζουμε ότι η χρέωση της αναπροσαρμογής υπολογίζεται με βάση τα κόστη χονδρεμπορικής για την κατανάλωση των δύο (2) προηγούμενων μηνών. Τα δεδομένα των Λογαριασμών Προσαυξήσεων (ΛΠ), τα οποία είναι απαραίτητα για τον υπολογισμό της παραπάνω χρέωσης, εκκαθαρίζονται και γνωστοποιούνται σε εμάς από τον Διαχειριστή Συστήματος (ΑΔΜΗΕ) επτά (7) βδομάδες μετά την περίοδο που αφορούν. Συνεπώς, η ρήτρα αναπροσαρμογής χρεώνεται στον λογαριασμό που εκδίδεται δύο (2) περιόδους κατανάλωσης μετά, όταν πλέον τα παραπάνω δεδομένα είναι διαθέσιμα προς τιμολόγηση. 
Επιπλέον, τονίζουμε ότι το ποσό που χρεώνεται στους Έναντι λογαριασμούς και χαρακτηρίζεται ως Χρέωση Προμήθειας Ρεύματος (συμπεριλαμβανομένων των χρεώσεων που αφορούν στη ρήτρα αναπροσαρμογής και την πίστωση ταμείου ενεργειακής μετάβασης) αφαιρείται στον επόμενο Εκκαθαριστικό λογαριασμό, όπως αντίστοιχα εκκαθαρίζεται και επιστρέφεται το ποσό των Ρυθμιζόμενων Χρεώσεων.
Για περισσότερες διευκρινίσεις μπορείτε να επικοινωνήσετε με την Εξυπηρέτηση Πελατών της Elpedison, καλώντας στο 2181818128. 
Με εκτίμηση,                                                                                                                                                                                                                       
Διεύθυνση Εξυπηρέτησης Πελατών                                                                                                                                                                                                                                            
ELPEDISON S.A."
 

image.png.92fbd68a74e095290e9e98450cb4bd1a.png

Επεξ/σία από sigipp1972
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, sigipp1972 είπε

Ιδού η εικόνα από το my rae.

ok, είχε δίκαιο ο @ekrepali , ο πάροχος σου απάντησε όχι η ΡΑΕ , κακώς το διατύπωσες πριν έτσι

κάνεις απόρριψη απάντησης κτλ

Spoiler

  

Στις 11/10/2022 στις 12:45 ΠΜ, korakios είπε

1. Ζητάτε απο που προέκυψε το ποσό

θα πάρετε απάντηση οτι η εκκαθάριση του ΑΔΜΗΕ γίνεται καθυστερημένα και λόγω του τύπου υπολογισμού ρήτρας (ο οποίος δεν είναι σύμφωνος με τη ΡΑΕ) που περιέχει ΛΠ (λογαριασμούς προσαυξήσεων) και Αποκλίσεις γίνεται μετά απο καιρό

2. μέσω myrae ζητάτε επιστροφή του ποσού μιας και λόγω της καθυστερημένης υπερχρέωσης δεν αντιληφθήκατε οτι το πρόγραμμα δεν ήταν ανταγωνιστικό και θα είχατε φύγει αρκετά νωρίτερα, όπως και (αν το ποσό είναι μεγαλύτερο), χάσατε μέρος της έκπτωσης του powerpass με τις αναδρομικές χρεώσεις

3. αν δεν απαντήσουν ή απαντήσουν αρνητικά , μέσω myrae --> πάνω δεξία υποστήριξη και "Σχετικά με το αίτημά μου" να μεσολαβήσει η ΡΑΕ

4. Αν δεν κάνει τίποτα η ΡΑΕ , τηλέφωνα και email στο διευθυντή

 

 

Επεξ/σία από korakios
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...