Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Πάντα βάζουν απόδειξη, απλά δείτε μήπως και την πετάξατε καταλάθως...(μπορεί βέβαια και να ξεχάστηκε από αυτους όπως αναφέρθηκε παραπάνω....

Δημοσ.
6 minutes ago, Zoella99339589 said:

Πάντα βάζουν απόδειξη, απλά δείτε μήπως και την πετάξατε καταλάθως...(μπορεί βέβαια και να ξεχάστηκε από αυτους όπως αναφέρθηκε παραπάνω....

Είτε ξεχάστηκε είτε πετάχτηκε μπορεί να εκδοθεί ξανά. 

Αρκεί να επικοινωνήσετε κάπως με την vodafone

Δημοσ.

Παρέλαβα σήμερα. Δεν υπάρχει απόδειξη ούτε σε εμένα παρά μόνο τα παραστατικά της μεταφορικής. Θα επικοινωνήσω από αύριο με τη Vodafone να μου την στείλουν και εμένα.

  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πήρα το iPhone 12 Mini με την προσφορά.

Αλλά...

Δε νομιζω να ξαναπάρω κάτι από Vodafone e-shop. Τους παρακαλώ από 10 Δεκέμβρη να μου εκδόσουν το νόμιμο  παραστατικό αγοράς και ακόμη να ικανοποιηθεί το αίτημά μου... Έχω προσπαθήσει με chat, τηλέφωνο, e-mail και τίποτα.

 

Τώρα μου έστειλαν φόρμα αιτήματος, όπου λέει ότι θα απαντήσουμε σε 20 εργάσιμες μέρες...

 

Εντελώς καβουρντιστίρι!

 

Αυτά για την δική μου εμπειρία...

 

Έχει κάποιος να προτείνει κάτι;

Στις 2/12/2022 στις 10:51 ΠΜ, NewGascp είπε

Παρέλαβα και εγώ τα airpods 3. Η απόδειξη ήταν απλά διπλωμένη και σφηνωμένη κάτω από την ετικέτα της μεταφορικής. Δεδομένου τον όγκο των παραγγελιών λόγο black friday δεν είναι και απίθανο κάποιες αποδείξεις να έφυγαν από τη θέση τους και να χάθηκαν. Κάποια στιγμή που προσπάθησα και εγώ να επικοινωνήσω με το shop δεν τα κατάφερα πάντως, αλλά όταν τους έστειλα mail απάντησαν. Οπότε στείλτε τους ένα mail με τα στοιχεία της παραγγελίας και τον σειριακό και πιστεύω ότι κάποια στιγμή θα απαντήσουν.

Σε ποιο e-mail τους έστειλες και απάντησαν, διότι εγώ στα

 
δεν πήρα καμία απάντηση από τις 10 Δεκέμβρη...
Επεξ/σία από historland
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 λεπτά πριν, Doubt είπε

Στο άλλο θέμα με το realme γιατί το έγραψες; Όπου βλέπουμε Vodafone πετάμε πέτρες;

Εκ παραδρομής, γιατί δεν έβρισκα το παρόν.

Από την άλλη μπορεί κάποιοι και από εκεί να έχουν παρόμοιο πρόβλημα, οπότε μένει να δούμε.

Επίσης ναι πετάμε πέτρες όταν έχουν τέτοιες τακτικές ή ανικανότητα εξυπηρέτησης πελατών και ενημερώνουμε και φωνάζουμε για να αλλάξει κάτι προς το καλύτερο, αυτός είναι ένας από τους στόχους του φόρουμ, πάντα κατά την ταπεινή άποψή μου.

Επίσης θεωρώ απαράδεκτο να ζητάω στο τηλ. κέντρο τους να μου δώσουν e-mail επικοινωνίας για να απευθυνθώ για το συγκεκριμένο πρόβλημα (π.χ. e-mail λογιστηρίου ή κάτι αντίστοιχο) και να μου στέλνουν μια γενική φόρμα επικοινωνίας.

 

 

Επεξ/σία από historland
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, historland είπε

Εκ παραδρομής, γιατί δεν έβρισκα το παρόν.

Από την άλλη μπορεί κάποιοι και από εκεί να έχουν παρόμοιο πρόβλημα, οπότε μένει να δούμε.

Επίσης ναι πετάμε πέτρες όταν έχουν τέτοιες τακτικές ή ανικανότητα εξυπηρέτησης πελατών και ενημερώνουμε και φωνάζουμε για να αλλάξει κάτι προς το καλύτερο, αυτός είναι ένας από τους στόχους του φόρουμ.

 

Πέρασες από κάποιο κατάστημα να ζητήσεις μια εκτύπωση της απόδειξης;

Ή μήπως είναι τιμολόγιο;

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

9 λεπτά πριν, Doubt είπε

Πέρασες από κάποιο κατάστημα να ζητήσεις μια εκτύπωση της απόδειξης;

Ή μήπως είναι τιμολόγιο;

 

Είναι τιμολόγιο. Ναι πέρασα από δύο καταστήματα και μου είπαν ότι δεν μπορούν να κάνουν τίποτα. Γιατί λέει δεν έχουν πρόσβαση στην αποθήκη και είναι τελείως διαφορετικά καταστήματα αυτοί και το e-shop.

Με παρέπεμψαν στον TOMI και στο τηλεφωνικό κέντρο.

Αλλά αυτά τα δοκίμασα ήδη.

Από τον ΤΟΜΙ περιμένω από τις 12 Δεκέμβρη, πήρα και σχετικό sms.

Από τη Δευτέρα παλεύω καθημερινά με το τηλ. κέντρο. Σήμερα μου είπαν ότι θα απαντήσουν σε πέντε εργάσιμες.

Επεξ/σία από historland
Δημοσ.

Εγώ προσωπικά για τα AirPods τους έστειλα στο chat στη σελίδα της vodafone με τον αριθμό παραγγελίας και το email μου και όντως μέσα σε 3-4 εργάσιμες μου έστειλαν την απόδειξη κανονικά.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...