Zoella99339589 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2022 Πάντα βάζουν απόδειξη, απλά δείτε μήπως και την πετάξατε καταλάθως...(μπορεί βέβαια και να ξεχάστηκε από αυτους όπως αναφέρθηκε παραπάνω....
d_gkal Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2022 6 minutes ago, Zoella99339589 said: Πάντα βάζουν απόδειξη, απλά δείτε μήπως και την πετάξατε καταλάθως...(μπορεί βέβαια και να ξεχάστηκε από αυτους όπως αναφέρθηκε παραπάνω.... Είτε ξεχάστηκε είτε πετάχτηκε μπορεί να εκδοθεί ξανά. Αρκεί να επικοινωνήσετε κάπως με την vodafone
fazer 1000 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2022 5 ώρες πριν, d_gkal είπε Αρκεί να επικοινωνήσετε κάπως με την vodafone Αρκει να βρουμε το πως 🤣
kaktos77 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2022 Παρέλαβα σήμερα. Δεν υπάρχει απόδειξη ούτε σε εμένα παρά μόνο τα παραστατικά της μεταφορικής. Θα επικοινωνήσω από αύριο με τη Vodafone να μου την στείλουν και εμένα.
tasos1976 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2022 Εκανα συνομιλία μέσω tobi και σε δυο μερες ηρθε στο μαιλ μου
historland Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2022 (επεξεργασμένο) Πήρα το iPhone 12 Mini με την προσφορά. Αλλά... Δε νομιζω να ξαναπάρω κάτι από Vodafone e-shop. Τους παρακαλώ από 10 Δεκέμβρη να μου εκδόσουν το νόμιμο παραστατικό αγοράς και ακόμη να ικανοποιηθεί το αίτημά μου... Έχω προσπαθήσει με chat, τηλέφωνο, e-mail και τίποτα. Τώρα μου έστειλαν φόρμα αιτήματος, όπου λέει ότι θα απαντήσουμε σε 20 εργάσιμες μέρες... Εντελώς καβουρντιστίρι! Αυτά για την δική μου εμπειρία... Έχει κάποιος να προτείνει κάτι; Στις 2/12/2022 στις 10:51 ΠΜ, NewGascp είπε Παρέλαβα και εγώ τα airpods 3. Η απόδειξη ήταν απλά διπλωμένη και σφηνωμένη κάτω από την ετικέτα της μεταφορικής. Δεδομένου τον όγκο των παραγγελιών λόγο black friday δεν είναι και απίθανο κάποιες αποδείξεις να έφυγαν από τη θέση τους και να χάθηκαν. Κάποια στιγμή που προσπάθησα και εγώ να επικοινωνήσω με το shop δεν τα κατάφερα πάντως, αλλά όταν τους έστειλα mail απάντησαν. Οπότε στείλτε τους ένα mail με τα στοιχεία της παραγγελίας και τον σειριακό και πιστεύω ότι κάποια στιγμή θα απαντήσουν. Σε ποιο e-mail τους έστειλες και απάντησαν, διότι εγώ στα [email protected],[email protected] δεν πήρα καμία απάντηση από τις 10 Δεκέμβρη... Επεξ/σία 22 Δεκεμβρίου 2022 από historland
Doubt Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2022 Στο άλλο θέμα με το realme γιατί το έγραψες; Όπου βλέπουμε Vodafone πετάμε πέτρες;
historland Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2022 (επεξεργασμένο) 15 λεπτά πριν, Doubt είπε Στο άλλο θέμα με το realme γιατί το έγραψες; Όπου βλέπουμε Vodafone πετάμε πέτρες; Εκ παραδρομής, γιατί δεν έβρισκα το παρόν. Από την άλλη μπορεί κάποιοι και από εκεί να έχουν παρόμοιο πρόβλημα, οπότε μένει να δούμε. Επίσης ναι πετάμε πέτρες όταν έχουν τέτοιες τακτικές ή ανικανότητα εξυπηρέτησης πελατών και ενημερώνουμε και φωνάζουμε για να αλλάξει κάτι προς το καλύτερο, αυτός είναι ένας από τους στόχους του φόρουμ, πάντα κατά την ταπεινή άποψή μου. Επίσης θεωρώ απαράδεκτο να ζητάω στο τηλ. κέντρο τους να μου δώσουν e-mail επικοινωνίας για να απευθυνθώ για το συγκεκριμένο πρόβλημα (π.χ. e-mail λογιστηρίου ή κάτι αντίστοιχο) και να μου στέλνουν μια γενική φόρμα επικοινωνίας. Επεξ/σία 22 Δεκεμβρίου 2022 από historland
Doubt Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2022 1 λεπτό πριν, historland είπε Εκ παραδρομής, γιατί δεν έβρισκα το παρόν. Από την άλλη μπορεί κάποιοι και από εκεί να έχουν παρόμοιο πρόβλημα, οπότε μένει να δούμε. Επίσης ναι πετάμε πέτρες όταν έχουν τέτοιες τακτικές ή ανικανότητα εξυπηρέτησης πελατών και ενημερώνουμε και φωνάζουμε για να αλλάξει κάτι προς το καλύτερο, αυτός είναι ένας από τους στόχους του φόρουμ. Πέρασες από κάποιο κατάστημα να ζητήσεις μια εκτύπωση της απόδειξης; Ή μήπως είναι τιμολόγιο;
historland Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2022 (επεξεργασμένο) 9 λεπτά πριν, Doubt είπε Πέρασες από κάποιο κατάστημα να ζητήσεις μια εκτύπωση της απόδειξης; Ή μήπως είναι τιμολόγιο; Είναι τιμολόγιο. Ναι πέρασα από δύο καταστήματα και μου είπαν ότι δεν μπορούν να κάνουν τίποτα. Γιατί λέει δεν έχουν πρόσβαση στην αποθήκη και είναι τελείως διαφορετικά καταστήματα αυτοί και το e-shop. Με παρέπεμψαν στον TOMI και στο τηλεφωνικό κέντρο. Αλλά αυτά τα δοκίμασα ήδη. Από τον ΤΟΜΙ περιμένω από τις 12 Δεκέμβρη, πήρα και σχετικό sms. Από τη Δευτέρα παλεύω καθημερινά με το τηλ. κέντρο. Σήμερα μου είπαν ότι θα απαντήσουν σε πέντε εργάσιμες. Επεξ/σία 22 Δεκεμβρίου 2022 από historland
kaktos77 Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2022 Εγώ προσωπικά για τα AirPods τους έστειλα στο chat στη σελίδα της vodafone με τον αριθμό παραγγελίας και το email μου και όντως μέσα σε 3-4 εργάσιμες μου έστειλαν την απόδειξη κανονικά.
NewGascp Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2022 (επεξεργασμένο) 4 ώρες πριν, historland είπε Σε ποιο e-mail τους έστειλες και απάντησαν ... Στο [email protected] Επεξ/σία 22 Δεκεμβρίου 2022 από NewGascp
Προτεινόμενες αναρτήσεις