Προς το περιεχόμενο

Εγκατάσταση νέας γραμμής


Μετάβαση στην απάντηση Απαντήθηκε από poulinos,

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα. Έκανα πριν 20 μέρες αίτηση σε πάροχο και συγκεκριμένα στη Vodafone. Την επόμενη ήρθε κούριερ με τα χαρτιά, ρούτερ μετά από 2 μέρες και είχα ενημερωθεί με sms ότι θα χρειαστούν 2 ραντεβού με τεχνικό. Λογικά το πρωτο έγινε, μου έστειλαν και sms με τον αριθμό σταθερού και έκτοτε αγνοείται η τύχη μου. 

Το κέντρο τους με πήρε τηλ και θέλει συγκεκριμένες μέρες ραντεβού, πράγμα που δεν γινόταν με τίποτα και τους είπα εγώ μία, όπου και θα με καλούσαν. Τους έχω πάρει μέσα στην εβδομάδα δύο φορές, θα επικοινωνήσουμε εμείς λέει μαζί σας. 

Το ρούτερ το συνέδεσα στο σπίτι, είναι νεκρή η γραμμή. Ο τεχνικός θα οδηγήσει την γραμμή στο διαμέρισμα, για αυτό και το ραντεβού; Ευχαριστώ 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

29 minutes ago, mynam3 said:

 

Το ρούτερ το συνέδεσα στο σπίτι, είναι νεκρή η γραμμή. Ο τεχνικός θα οδηγήσει την γραμμή στο διαμέρισμα, για αυτό και το ραντεβού; Ευχαριστώ 

εφοσον μιλαμε για νεα γραμμη και οχι μεταφορα ναι για αυτο θα ερθει ο τεχνικος

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Λύση
1 hour ago, mynam3 said:

Ήρθε και ενεργοποιήθηκε. Είναι καλά τα στατιστικά;

50ρι πληρώνω. 

 

Screenshot_2022-11-29-20-25-17-251-edit_com.android.chrome.jpg

μια χαρα.και 100 αρα παιζεις και παραπανω

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...