Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
22 λεπτά πριν, Sakiz105 είπε

1 ευρώ έχει το υγραέριο. (0,95).

Επίσης δεν μπορεις να κοιτας τα νούμερα έτσι στα plug in hybrid. Είναι πολύ πιο περίπλοκα. Αν αξίζει σε σχέση με απλό Diesel, το συγκεκριμένο αξίζει. Ωστόσο τα περισσότερα phev, δεν αξίζουν.

ο φίλος παραπάνω @Burgos, ας με διορθώσει, πήρε το phev επειδή λόγο της υψηλής φορολογίας του συγκεκριμένου, του έβγαινε 10κ φθηνότερο ως phev. Τώρα να πάρεις phev με 36κ ενώ το απλό βενζίνης βγαίνει στα 26κ (βλεπε leon), ή το golf (29 vs 41), είναι απλά αστείο. Όπως επίσης το Civic που πήγε από 23κ στα 41κ ως υβριδικό. Δεν τα βλέπεις ποτέ αυτα τα λεφτά πίσω.

 

ναι συγνώμη μπερδεύτηκα 

πέρα από την διαφορά μεταξύ βενζίνης η πετρελαίου και κάτι εξ αυτών με ηλεκτρική υποβοήθηση γιατί να προβείς σε αγορά νέου αυτοκινήτου με γνώμονα την οικονομία αφού δεν θα κανείς ποτέ απόσβεση 

η τεχνολογία αυτή βγήκε για τους ρύπους να μπορούν οι εταιρείες να περνάνε τα euro και τα πρόστιμα 

 

  • Απαντ. 59
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Αυτή τη στιγμή όταν λέμε τη λέξη υβριδικό, εννοούμε μόνο Toyota που είναι μίλια μπροστά από τον ανταγωνισμό. Όλα τα άλλα είναι μάρκετινγκ (mild, κα). Άντε να πούμε και τα Honda, σε πολύ πιο ταβάνι τιμές που είναι ερώτημα αν τελικά προσφέρουν καλά πράγματα για τα χρήματα που δίνεις.

Full Hybrid, μόνο Toyota. Να σημειώσω ότι δεν έχω ούτε υβριδικό ούτε Toyota.

  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, Tasos19s είπε

Έκανα πρόχειρα μια ανάλυση της κατανάλωσης του GLC 300de που είπε ότι έχει ο φίλος παραπάνω 

λεει κατανάλωση μικρή 2.5 λίτρα 

Εγω θα θεωρήσω ότι έχει μικτή κατανάλωση 3 λίτρα γιατί το 2.5 του wltp είναι αρκετά αισιόδοξο σε φυσιολογικές συνθήκες 

Λοιπον 

3 λίτρα στα 100κμ = 6€ πετρέλαιο 


με τα 13kwh λέει ότι πάει μέχρι 45κμ όποτε κι αυτό είναι πολύ αισιόδοξο γιατί είπαμε wltp 

Φορτίζοντας στο σπίτι για 13kw θελουμε 4,5€ ρεύμα 

Αρα καίει σύνολο 10€ στα 100κμ με σημερινές τιμές 

Καθόλου οικονομικό αν σκεφτεί κανείς ότι ένα μεγάλο τζιπ με υγραέριο καίει 12 λίτρα στα 100κμ 

Αρα 6€ στα 100κμ 

Τα νούμερα με τα οποία έκανες τους υπολογισμούς σου είναι εντελώς λάθος, ούτε οι 13KWh έχουν 4,5€ (στο ΔΕΗ Γ1 περίπου 3€ κοστίζουν, με νυχτερινό ακόμα πιο λίγο), ούτε τα 12 λίτρα υγραέριο έχουν 6€ (περίπου τα διπλά κοστίζουν).

2 ώρες πριν, Tasos19s είπε

Ποτε θα γίνουν απόσβεση αυτά τα χρήματα που δίνει κάποιος να πάρει ένα τέτοιο αυτοκίνητο με γνώμονα την οικονομία; 

Για ποια ακριβώς χρήματα μιλάς? Αν διαβάσεις πιο προσεκτικά αυτά που έγραψε ο φίλος θα διαπιστώσεις ότι επιλέγοντας την υβριδική plug in έκδοση δεν πλήρωσε περισσότερα, πλήρωσε 10.000€ λιγότερα από ότι θα πλήρωνε την έκδοση με diesel.

  • Like 1
Δημοσ.
37 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Τα νούμερα με τα οποία έκανες τους υπολογισμούς σου είναι εντελώς λάθος, ούτε οι 13KWh έχουν 4,5€ (στο ΔΕΗ Γ1 περίπου 3€ κοστίζουν, με νυχτερινό ακόμα πιο λίγο), ούτε τα 12 λίτρα υγραέριο έχουν 6€ (περίπου τα διπλά κοστίζουν).

Για ποια ακριβώς χρήματα μιλάς? Αν διαβάσεις πιο προσεκτικά αυτά που έγραψε ο φίλος θα διαπιστώσεις ότι επιλέγοντας την υβριδική plug in έκδοση δεν πλήρωσε περισσότερα, πλήρωσε 10.000€ λιγότερα από ότι θα πλήρωνε την έκδοση με diesel.

η κιλοβατορα μικτά σήμερα κοστίζει 0.35 για όσους δεν το γνωριζουν

για την κατανάλωση του υγραερίου είπα ότι μπερδεύτηκα αν δεν το προσεξες

μιλάω για το υποτιθέμενο αυτοκίνητο που έχω σήμερα ας πούμε ένα μεγάλο τζιπ, και λέω θα πάρω πάλι αντίστοιχης κατηγορίας τζιπ αλλά υβριδικό για να κάνω αποσβεση

παράδειγμα είναι το τζιπ, μπορεί αυτό να είναι μεσαίας κατηγορίας μπορεί μικρής, δεν έχει σημασια

το ζουμί της υπόθεσης είναι ότι πουλώντας το δικό μου αμάξι σήμερα και θέλοντας να πάρω υβριδικό δεν πρόκειται να κάνω απόσβεση αυτό είναι κατανοητό?

απλά βοηθάω την toyota, mercedes, bmw, honda να πουλησει μια τεχνολογια που εφτιαξε για να γλιτωσει τους ρυπους.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 26/11/2022 στις 12:53 ΠΜ, diochris είπε

Καλησπέρα έχω δεί καλές τιμές σε Suzuki swift υβριδικό ,θα το προτείνατε και γιατί?

Θα προτείνατε καποιες άλλες μάρκες, μοντέλα και γιατι?

Εχω toyota yaris hybrid 2015.

Το εχω 7 χρονια. Αν θες να με ρωτήσεις κατι στειλε πμ.

Σε καθε εκκίνηση εχεις μπαταρία. επίσης αν πας με 50-60 χλμ πας με μπαταρία μεχρι να τελειωσει κ να φορτισει ξανα απο μονη της.

Οταν πατας φρενο φορτιζει η μπαταρια.

Σε κατηφόρες εχεις μονο ρευμα.

Γενικα θα σου πουν οτι πιανει 110 αλογα.

(Ετσι μου το πουλησαν κ εμενα)

Τα 70 ειναι οταν εχει βενζινη και τα αλλα 40 οταν εχει μπαταρια. Δεν θα τα πιανεις τα 110 ποτέ.

Η μπαταρία δε δουλευει μαζι με τη βενζίνη. Η το ενα η το άλλο. 

Δεν πληρώνω τελη κυκλοφορίας καθως εχω ρυπους καπου 75-80 

Τελος, στα 7 χρόνια χρήσης εγω προσωπικά εχω κανει

3.5 λιτρα/100χλμ εντος πολης

5λιτρα/100χλμ μεσος όρος 

7λιτρα/100χλμ εκτος πολης (εδω πιανει μονο βενζίνη) 

 

Κανενα πρόβλημα στα 7 χρόνια. Μονο που τριζουν λιγο τα πλαστικά του.

Επισης, κατι που ξεχασα.. ηταν απο τα πρωτα υβριδικα που ειχαν βγει οποτε μπορω να πω οτι ηταν η 1η εκδοση. Πλεον εχουν βελτιωθεί κι αλλο.

Επεξ/σία από insoholic
  • Like 1
Δημοσ.

8,5/100 μικτή κατανάλωση έχει και 5,5-6/100 σε αυτοκινητόδρομο. Έχω δει και 1,9/100 αλλά με προσπάθεια. Σαν Diesel το χρησιμοποιώ και όχι σαν υβριδικό αλλά επέλεξα υβριδικό γιατί μου βγήκε 10Κ φθηνότερο από το Diesel συν τα μηδενικά τέλη οπότε δεν έχω να κάνω κάτι απόσβεση. Ήδη ήμουν κερδισμένος από την αγορά.

Δημοσ.
10 λεπτά πριν, insoholic είπε

Εχω toyota yaris hybrid 2015.

Το εχω 7 χρονια. Αν θες να με ρωτήσεις κατι στειλε πμ.

Σε καθε εκκίνηση εχεις μπαταρία. επίσης αν πας με 50-60 χλμ πας με μπαταρία μεχρι να τελειωσει κ να φορτισει ξανα απο μονη της.

Οταν πατας φρενο φορτιζει η μπαταρια.

Σε κατηφόρες εχεις μονο ρευμα.

Γενικα θα σου πουν οτι πιανει 110 αλογα.

(Ετσι μου το πουλησαν κ εμενα)

Τα 70 ειναι οταν εχει βενζινη και τα αλλα 40 οταν εχει μπαταρια. Δεν θα τα πιανεις τα 110 ποτέ.

Η μπαταρία δε δουλευει μαζι με τη βενζίνη. Η το ενα η το άλλο. 

Δεν πληρώνω τελη κυκλοφορίας καθως εχω ρυπους καπου 75-80 

Τελος, στα 7 χρόνια χρήσης εγω προσωπικά εχω κανει

3.5 λιτρα/100χλμ εντος πολης

5λιτρα/100χλμ μεσος όρος 

7λιτρα/100χλμ εκτος πολης (εδω πιανει μονο βενζίνη) 

 

Κανενα πρόβλημα στα 7 χρόνια. Μονο που τριζουν λιγο τα πλαστικά του.

Επισης, κατι που ξεχασα.. ηταν απο τα πρωτα υβριδικα που ειχαν βγει οποτε μπορω να πω οτι ηταν η 1η εκδοση. Πλεον εχουν βελτιωθεί κι αλλο.

το θέμα σε όλα αυτά είναι ο κάθε ιδιοκτήτης ότι είναι μοναδικός. άλλο αυτοκίνητο πρέπει να επιλέξεις εσύ που κινείσαι μόνο μέσα στην πόλη, άλλο εγώ που κάνω μόνο ταξίδια και μέσα στην πόλη βγαίνω με το ποδήλατο, άλλο ο δίπλα ιδιοκτήτης και άλλο γενικά ο καθένας.

τα υβριδικά της toyota κανουν οικονομια μονο σε οσους κινουνται μεσα στην πολη αποκλειστικα

ένα το είχα εγώ όπως είπες θα έκαιγα 7 λίτρα στα 100. ε τόσο καίω και με το δικό μου γιατί να δώσω 22κ να πάρω ένα τέτοιο?

αυτό είναι που λέω και δεν με καταλαβαίνουν ορισμενοι

ο Α που κινείται μόνο μέσα στην πόλη ναι θα κάνει απόσβεση, ναι ας πάρει και ηλεκτρικό που κι αυτά δεν τα συμπαθώ 

7 λεπτά πριν, Burgos είπε

8,5/100 μικτή κατανάλωση έχει και 5,5-6/100 σε αυτοκινητόδρομο. Έχω δει και 1,9/100 αλλά με προσπάθεια. Σαν Diesel το χρησιμοποιώ και όχι σαν υβριδικό αλλά επέλεξα υβριδικό γιατί μου βγήκε 10Κ φθηνότερο από το Diesel συν τα μηδενικά τέλη οπότε δεν έχω να κάνω κάτι απόσβεση. Ήδη ήμουν κερδισμένος από την αγορά.

το θέμα της απόσβεσης το λέω από την άποψη ότι είχες ένα αμάξι πριν 

Αν το έδωσες με γνώμονα να πάρεις κάτι άλλο και πήρες ένα τέτοιο υβριδικό, δεν πρόκειται να κανείς αποσβεση

Αν το πήρες επειδή έτσι σου κάπνισε και είχες Χ ποσό ναι καλά έκανες και πήρες υβριδικό, πήρες ηλεκτρικό, πήρες CNG η ότι άλλο σου καπνισε

γενικότερα λέω δεν έχω να κάνω με εσένα και την δίκη σου αγορά και τι θα κανείς τα λεφτά που έχεις στην τσέπη σου

Δημοσ.
Spoiler
10 λεπτά πριν, Tasos19s είπε

η κιλοβατορα μικτά σήμερα κοστίζει 0.35 για όσους δεν το γνωριζουν

Η κιλοβατώρα σήμερα στο ΓΝ1 (που είναι το πρόγραμμα με το μεγαλύτερο %) , είναι κυμαινόμενη και εξαρτάται απο το μήνα και τις επιδοτήσεις και την κλίμακα . Επίσης ακόμα οι ΥΚΩ είναι σε κλίμακα , άρα μπακαλίστικα σε καταναλώσεις <500kw/μήνα , χωρίς επίτευξη στόχου μείωσης κατανάλωσης έχει

~0,23 μέρα και ~0,16 νύχτα (με ρυθμιζόμενες και ΦΠΑ)

Δημοσ.
3 ώρες πριν, Tasos19s είπε

Έκανα πρόχειρα μια ανάλυση της κατανάλωσης του GLC 300de που είπε ότι έχει ο φίλος παραπάνω 

λεει κατανάλωση μικρή 2.5 λίτρα 

Εγω θα θεωρήσω ότι έχει μικτή κατανάλωση 3 λίτρα γιατί το 2.5 του wltp είναι αρκετά αισιόδοξο σε φυσιολογικές συνθήκες 

Λοιπον 

3 λίτρα στα 100κμ = 6€ πετρέλαιο 


με τα 13kwh λέει ότι πάει μέχρι 45κμ όποτε κι αυτό είναι πολύ αισιόδοξο γιατί είπαμε wltp 

Φορτίζοντας στο σπίτι για 13kw θελουμε 4,5€ ρεύμα 

Αρα καίει σύνολο 10€ στα 100κμ με σημερινές τιμές 

Καθόλου οικονομικό αν σκεφτεί κανείς ότι ένα μεγάλο τζιπ με υγραέριο καίει 12 λίτρα στα 100κμ 

Αρα 6€ στα 100κμ 

Ποτε θα γίνουν απόσβεση αυτά τα χρήματα που δίνει κάποιος να πάρει ένα τέτοιο αυτοκίνητο με γνώμονα την οικονομία; 
 

Έχοντας αντίστοιχο αυτοκίνητο (ΒMW X3 30e, plugin υβριδικο), εχω να σχολιασω:

- Βγάζει όντως 40+, κοντά 45 χιλιόμετρα καθαρά ηλεκτρικά.

- Κατεβαίνοντας από το χωριό μου, (30 λεπτά περίπου κατηφόρας), πρόσθετει 10 km περίπου.

- Η επιπλέον ιπποδύναμη του ηλεκτροκινητήρα του απογειώνει σαν εμπειρία, πολύ καλό γκάζι και άμεσο.

- Διαδρομές μέσα στην πολη / γειτονικά χωρια τα κάνω με 100% ρεύμα, και είναι ωραία φάση λόγο της έλλειψης θορύβου. 

Δεν με απασχολούσε ποτέ ιδιαίτερα να ελαχιστοποιησω το κόστος μετακίνησης, αλλα το να έχω 300 ίππους χωρίς να καίει τον αγλεωρα. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κανέναν δεν ενδιαφέρει η ποιότητα των χιλιομέτρων? μόνο το κόστος? 

Εγω αν σκεφτόμουν να αγοράσω κάποιο με μπαταρία πρώτα θα ρώταγα το κόστος αντικατάστασης της μπαταρίας.

Αν η μπαταρία έχει π.χ. 10.000 πρεπει να γλιτώσεις περισσότερα απο αυτά μεχρι την αλλαγή και η μεταπωλητική του αξία θα είναι -10.000 σε σχέση με ενα diesel ή βενζινοκίνητο..

Επεξ/σία από lalalaxi
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Papakaliati είπε

Έχοντας αντίστοιχο αυτοκίνητο (ΒMW X3 30e, plugin υβριδικο), εχω να σχολιασω:

- Βγάζει όντως 40+, κοντά 45 χιλιόμετρα καθαρά ηλεκτρικά.

- Κατεβαίνοντας από το χωριό μου, (30 λεπτά περίπου κατηφόρας), πρόσθετει 10 km περίπου.

- Η επιπλέον ιπποδύναμη του ηλεκτροκινητήρα του απογειώνει σαν εμπειρία, πολύ καλό γκάζι και άμεσο.

- Διαδρομές μέσα στην πολη / γειτονικά χωρια τα κάνω με 100% ρεύμα, και είναι ωραία φάση λόγο της έλλειψης θορύβου. 

Δεν με απασχολούσε ποτέ ιδιαίτερα να ελαχιστοποιησω το κόστος μετακίνησης, αλλα το να έχω 300 ίππους χωρίς να καίει τον αγλεωρα. 

στην κατηφόρα ναι φορτίζει. πως ανέβηκες όμως στο χωριό? 

άλλο εσύ που δεν σε ενδιαφερει

υπάρχει κόσμος που καίγεται για τις καταναλώσεις και ψάχνει να λύσει το οικονομικό του πρόβλημα που έχει σχέση με τις μετακινησεις

οι εταιρείες όμως δεν μας λένε όλη την αλήθεια αυτό είναι το πρόβλημα 

Δημοσ.
23 λεπτά πριν, lalalaxi είπε

Αν η μπαταρία έχει π.χ. 10.000 πρεπει να γλιτώσεις περισσότερα απο αυτά μεχρι την αλλαγή και η μεταπωλητική του αξία θα είναι -10.000 σε σχέση με ενα diesel ή βενζινοκίνητο..

Έχει ξανασυζητηθεί. Οι εγγυήσεις σε τέτοια συστήματα είναι άνω της πενταετίας. Συνεπώς με την έκταση και την τροπή που έχει λάβει η συγκεκριμένη τεχνολογία (καθώς και η παράλληλη απαγόρευση των βενζινοκινητήρων από το 2035), κανείς δεν είναι σε θέση να γνωρίζει πόσο θα κοστίζουν τα αναλώσιμα αυτά σε ένα βάθος πενταετίας. 

Δημοσ.
41 λεπτά πριν, lalalaxi είπε

Αν η μπαταρία έχει π.χ. 10.000 πρεπει να γλιτώσεις περισσότερα απο αυτά μεχρι την αλλαγή και η μεταπωλητική του αξία θα είναι -10.000 σε σχέση με ενα diesel ή βενζινοκίνητο..

Το λάθος στον συλλογισμό σου είναι ότι η υβριδική μπαταρία δεν είναι αναλώσιμη.

Όσο αστείο είναι να ρωτάς πόσο κοστίζει ο κινητήρας επειδή είσαι σίγουρος πως κάποια στιγμή θα πρέπει να τον αλλάξεις, άλλο τόσο αστείο είναι να ρωτάς πόσο κοστίζει η υβριδική μπαταρία επειδή είσαι σίγουρος πως κάποια στιγμή θα πρέπει να την αλλάξεις. Ή μάλλον το να ρωτάς για την υβριδική μπαταρία είναι ακόμα πιο αστείο μια και οι κατασκευαστές δίνουν για την υβριδική μπαταρία διπλάσια εγγύηση από ότι για τον κινητήρα.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, Tasos19s είπε

το θέμα σε όλα αυτά είναι ο κάθε ιδιοκτήτης ότι είναι μοναδικός. άλλο αυτοκίνητο πρέπει να επιλέξεις εσύ που κινείσαι μόνο μέσα στην πόλη, άλλο εγώ που κάνω μόνο ταξίδια και μέσα στην πόλη βγαίνω με το ποδήλατο, άλλο ο δίπλα ιδιοκτήτης και άλλο γενικά ο καθένας.

τα υβριδικά της toyota κανουν οικονομια μονο σε οσους κινουνται μεσα στην πολη αποκλειστικα

ένα το είχα εγώ όπως είπες θα έκαιγα 7 λίτρα στα 100. ε τόσο καίω και με το δικό μου γιατί να δώσω 22κ να πάρω ένα τέτοιο?

αυτό είναι που λέω και δεν με καταλαβαίνουν ορισμενοι

ο Α που κινείται μόνο μέσα στην πόλη ναι θα κάνει απόσβεση, ναι ας πάρει και ηλεκτρικό που κι αυτά δεν τα συμπαθώ 

Εγω εγραψα την εμπειρια μου απο το οχημα.

Το αν το θελει για την πολη ή οχι θα το κρινει ο ts.

Σιγουρα κανεις και 2-3 ταξιδια τον χρονο εκτος πόλης. 

Εγω το πηρα 16κ και οχι 22κ οπως ισχυρίζεσαι. 

Δεν του επιβάλλω να παει να το αγοράσει. 

 

 

Οσον αφορά τις εγγυήσεις αν θυμαμαι καλά είχα 5 έτη στα μηχανικά και 10 στην μπαταρία.

Επεξ/σία από insoholic
Δημοσ.
1 ώρα πριν, insoholic είπε

Εγω εγραψα την εμπειρια μου απο το οχημα.

Το αν το θελει για την πολη ή οχι θα το κρινει ο ts.

Σιγουρα κανεις και 2-3 ταξιδια τον χρονο εκτος πόλης. 

Εγω το πηρα 16κ και οχι 22κ οπως ισχυρίζεσαι. 

Δεν του επιβάλλω να παει να το αγοράσει. 

 

 

Οσον αφορά τις εγγυήσεις αν θυμαμαι καλά είχα 5 έτη στα μηχανικά και 10 στην μπαταρία.

Σαφώς δεν σε κατηφόρισα για αυτά που είπες 

  • Thanks 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...