Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
25 λεπτά πριν, Burgos είπε

Αυτά που έχουν ηλεκτρική υποβοήθηση δεν έχουν μειωμένο Τέλος Ταξινόμησης. Τα υβριδικά έχουν και όσα εκπέμπουν ρύπους κάτω από 50γρ έχουν 75% έκπτωση. Εγώ πχ πλήρωσα 5.500 Τέλος Ταξινόμησης αντί για περίπου 22.000. Το αντίστοιχο diesel δηλαδή, βάζοντας στη συνάρτηση την αρχική τιμή που ήταν 6000€ χαμηλότερη από το PHEV, θα μου έβγαινε σχεδόν 10.000€ ακριβότερο.

γιατί δεν μας λες ποιο αμάξι έχεις, ποσό το πήρες και ποσό κάνει το ίδιο αμάξι με απλό κινητήρα βενζίνης 

Δημοσ.
31 λεπτά πριν, Tasos19s είπε

γιατί δεν μας λες ποιο αμάξι έχεις, ποσό το πήρες και ποσό κάνει το ίδιο αμάξι με απλό κινητήρα βενζίνης 

GLC 300de. Και έχω γράψει ήδη πως η αρχική τιμή του GLC 200d με ΦΠΑ και χωρίς Τέλος Ταξινόμησης είναι 6000€ χαμηλότερη αλλά με το Τέλος Ταξινόμησης το δικό μου βγήκε σχεδόν 10.000€ φθηνότερο γιατί αντί για 22000€ πλήρωσα 5500€

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, Burgos είπε

GLC 300de. Και έχω γράψει ήδη πως η αρχική τιμή του GLC 200d με ΦΠΑ και χωρίς Τέλος Ταξινόμησης είναι 6000€ χαμηλότερη αλλά με το Τέλος Ταξινόμησης το δικό μου βγήκε σχεδόν 10.000€ φθηνότερο γιατί αντί για 22000€ πλήρωσα 5500€

Ποσό το πήρες γιατί δεν γράφεις; Είναι μυστικό; 
20.000; 30.000; 40.000; 50.000; 60.000;

Ποσο έκανε ένα άλλο ιδιο αλλά βενζίνη; 40; 50; 60;

Άντε να δούμε θα συνεννοηθούμε; 
 

Το 2006 είχαμε πάρει για τον πατέρα μου ένα αυτοκίνητο με τριτεκνια και τότε ήταν η αρχή που γλιτώνες το 100% του τελωνείου αλλά επειδή έγινε σταδιακά σε δόσεις εμείς γλιτώσαμε το 30% 

Την επόμενη χρόνια γλιτωνες 60% και την άλλη χρόνια γλιτωνες 100% 

Ασε μας είχε βγει πιο φτηνό από ότι στην Ελλάδα 

Εσυ κατάλαβες ποσό πήραμε το αυτοκίνητο μας;;;

Επεξ/σία από Tasos19s
Δημοσ.
Μόλις τώρα, Tasos19s είπε

Ποσό το πήρες γιατί δεν γράφεις; Είναι μυστικό; 
20.000; 30.000; 40.000; 50.000; 60.000;

Ποσο έκανε ένα άλλο ιδιο αλλά βενζίνη; 40; 50; 60;

Άντε να δούμε θα συνεννοηθούμε; 

Τώρα με δουλεύεις; Σου είπα ποιο αυτοκίνητο είναι, σου είπα πως η διαφορά τους ήταν προ Τέλους Ταξινόμησης +6000€ και μετά το Τέλος -10.000€. Έχει περισσότερη σημασία η τιμή αγοράς για σένα από τη διαφορά μεταξύ των δυο μοντέλων;

90 το πήρα και το diesel θα μου έβγαινε 100 επειδή δεν είναι μυστικό και επειδή μπορείς να το δεις στον τιμοκατάλογο της εταιρίας έτσι κι αλλιώς.

Κατάλαβες κάτι διαφορετικό τώρα σε σχέση με πριν;

Συνεννοηθήκαμε ή θα συνεχίζεις να το παίζεις πως δεν καταλαβαίνεις;

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Burgos είπε

Τώρα με δουλεύεις; Σου είπα ποιο αυτοκίνητο είναι, σου είπα πως η διαφορά τους ήταν προ Τέλους Ταξινόμησης +6000€ και μετά το Τέλος -10.000€. Έχει περισσότερη σημασία η τιμή αγοράς για σένα από τη διαφορά μεταξύ των δυο μοντέλων;

90 το πήρα και το diesel θα μου έβγαινε 100 επειδή δεν είναι μυστικό και επειδή μπορείς να το δεις στον τιμοκατάλογο της εταιρίας έτσι κι αλλιώς.

Κατάλαβες κάτι διαφορετικό τώρα σε σχέση με πριν;

Συνεννοηθήκαμε ή θα συνεχίζεις να το παίζεις πως δεν καταλαβαίνεις;

Για βενζίνη μιλάμε ρε αδερφέ 

Τα diesel είναι έτσι κι αλλιώς πιο ακριβά από την βενζίνη 

Επειδη είπες πιο αυτοκίνητο είναι τι νομίζεις θα καθίσω εγώ να ψάχνω στο autotriti πιο μοντέλο έχεις και ποσά κυβικά είναι και τι αξία έχει; 
 

Πες από την αρχή έχω το τάδε το πήρα 90κ 


Εγω ξέρω ότι το 2019 το Yaris το υβριδικό είχε 19.500€

Το βενζινη το απλό είχε 13.500€ 

Ποσα χιλιόμετρα πρέπει να κάνει κάποιος για να κάνει απόσβεση τις 6.000€ επιπλέον που έδωσε για το υβριδικό; 

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Tasos19s είπε

Για βενζίνη μιλάμε ρε αδερφέ 

Τα diesel είναι έτσι κι αλλιώς πιο ακριβά από την βενζίνη 

Επειδη είπες πιο αυτοκίνητο είναι τι νομίζεις θα καθίσω εγώ να ψάχνω στο autotriti πιο μοντέλο έχεις και ποσά κυβικά είναι και τι αξία έχει; 
 

Πες από την αρχή έχω το τάδε το πήρα 90κ 


Εγω ξέρω ότι το 2019 το Yaris το υβριδικό είχε 19.500€

Το βενζινη το απλό είχε 13.500€ 

Ποσα χιλιόμετρα πρέπει να κάνει κάποιος για να κάνει απόσβεση τις 6.000€ επιπλέον που έδωσε για το υβριδικό; 

 Diesel υβριδικό έχω και θα το συγκρίνω με Diesel αποκλειστικά θερμικό. 

Τώρα αν θα καθίσεις να  ψάχνεις ή όχι δε με ενδιαφέρει. Κάθεσαι εδώ και μισή ώρα και ρωτάς τα ίδια πράγματα ενώ εξηγούμε και εγώ και ο @Papakaliati τη διαφορά στην τιμή μεταξύ δυο μοντέλων με διαφορετικό κινητήρα. Αν δεν καταλαβαίνεις τη διαφορά στην τιμή έτσι είναι δικό σου πρόβλημα.

Σου λέμε ότι τα δικά μας PHEV είναι κατά πολύ φθηνότερα από τα αντίστοιχα βενζίνης ή Diesel. Αν αξίζει το Yaris υβριδικό θα σου απαντήσει κάποιος που το έχει

Δημοσ.
19 λεπτά πριν, Tasos19s είπε

Εγω ξέρω ότι το 2019 το Yaris το υβριδικό είχε 19.500€

Το βενζινη το απλό είχε 13.500€ 

Ποσα χιλιόμετρα πρέπει να κάνει κάποιος για να κάνει απόσβεση τις 6.000€ επιπλέον που έδωσε για το υβριδικό; 

Δεν τα ξέρεις καλά, Νοέμβρη 2018 που πήρα το υβριδικό yaris στη μεσαία έκδοση εξοπλισμού είχε τιμή καταλόγου 17.630€, ενώ το αντίστοιχο βενζινοκίνητο με τον ίδιο εξοπλισμό είχε κάπου 16.200€, σκάρτα 1.500€ διαφορά. Ε αυτή τη διαφορά την έχω ήδη αποσβέσει στα 3 χρόνια.

Η σύγκριση που προσπαθείς να κάνεις με τη βασική έκδοση είναι εντελώς άκυρη.

  • Like 1
Δημοσ.
27 λεπτά πριν, Burgos είπε

 Diesel υβριδικό έχω και θα το συγκρίνω με Diesel αποκλειστικά θερμικό. 

Τώρα αν θα καθίσεις να  ψάχνεις ή όχι δε με ενδιαφέρει. Κάθεσαι εδώ και μισή ώρα και ρωτάς τα ίδια πράγματα ενώ εξηγούμε και εγώ και ο @Papakaliati τη διαφορά στην τιμή μεταξύ δυο μοντέλων με διαφορετικό κινητήρα. Αν δεν καταλαβαίνεις τη διαφορά στην τιμή έτσι είναι δικό σου πρόβλημα.

Σου λέμε ότι τα δικά μας PHEV είναι κατά πολύ φθηνότερα από τα αντίστοιχα βενζίνης ή Diesel. Αν αξίζει το Yaris υβριδικό θα σου απαντήσει κάποιος που το έχει

Δεν ήξερα ότι έχεις πετρέλαιο υβριδικό γι αυτό επέμενα σύγκριση με βενζίνη 

Στα δικά σας μοντέλα μπορεί ναι να είναι πιο οικονομικό 

Στα φτηνά αυτοκίνητα δεν ίσχυε αυτό μέχρι πριν 2 χρόνια 

Πλεον οι τιμές έχουν ανακατευτεί πολύ με τις αυξήσεις και την μεγάλη αναμονή για αγορά Καινούργιου 

Δημοσ.
5 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Δεν τα ξέρεις καλά, Νοέμβρη 2018 που πήρα το υβριδικό yaris στη μεσαία έκδοση εξοπλισμού είχε τιμή καταλόγου 17.630€, ενώ το αντίστοιχο βενζινοκίνητο με τον ίδιο εξοπλισμό είχε κάπου 16.200€, σκάρτα 1.500€ διαφορά. Ε αυτή τη διαφορά την έχω ήδη αποσβέσει στα 3 χρόνια.

Η σύγκριση που προσπαθείς να κάνεις με τη βασική έκδοση είναι εντελώς άκυρη.

Καλά, το πόσο γρήγορα θα κανεις απόσβεση εξαρτάται και από το αν κινείσαι σε πόλη ή σε ΕΟ. Στην πόλη θα το αποσβέσεις σχετικά γρήγορα (ίσως και στον έναν χρόνο). Αν πάλι κινείσαι σχεδόν αποκλειστικά σε ΕΟ, θα το αποσβέσεις μεν, αλλά θα αργήσεις 5-6 χρόνια.

Δημοσ.
6 ώρες πριν, GodzillaCover είπε

Καλά, το πόσο γρήγορα θα κανεις απόσβεση εξαρτάται και από το αν κινείσαι σε πόλη ή σε ΕΟ. Στην πόλη θα το αποσβέσεις σχετικά γρήγορα (ίσως και στον έναν χρόνο). Αν πάλι κινείσαι σχεδόν αποκλειστικά σε ΕΟ, θα το αποσβέσεις μεν, αλλά θα αργήσεις 5-6 χρόνια.

Δεν είναι έτσι ακριβώς, τα υβριδικά έχουν πολύ χαμηλότερη κατανάλωση στην πόλη αλλά όχι και στην ΕΟ, εκεί καίνε περισσότερο, εκτός και ταξιδεύεις πάντα με ταχύτητες ΚΤΕΛ. Τότε που το είχα ψάξει είχα διαπιστώσει πως σε ταχύτητες έως και 110χαω ήταν πιο οικονομικό το υβριδικό, από 110 και πάνω το πιο οικονομικό ήταν το diesel (ήταν και αυτό στις επιλογές μου τότε).

Υπόψιν μιλάω πάντα για το προηγούμενο μοντέλο yaris (2018), στο νεώτερο ή σε άλλα υβριδικά να ισχύει κάτι διαφορετικό.

Δημοσ.
14 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Δεν είναι έτσι ακριβώς, τα υβριδικά έχουν πολύ χαμηλότερη κατανάλωση στην πόλη αλλά όχι και στην ΕΟ, εκεί καίνε περισσότερο, εκτός και ταξιδεύεις πάντα με ταχύτητες ΚΤΕΛ. Τότε που το είχα ψάξει είχα διαπιστώσει πως σε ταχύτητες έως και 110χαω ήταν πιο οικονομικό το υβριδικό, από 110 και πάνω το πιο οικονομικό ήταν το diesel (ήταν και αυτό στις επιλογές μου τότε).

Υπόψιν μιλάω πάντα για το προηγούμενο μοντέλο yaris (2018), στο νεώτερο ή σε άλλα υβριδικά να ισχύει κάτι διαφορετικό.

Έχει όνομαστικη χαμηλότερη κατανάλωση, στην πράξη η διαφορά είναι ελάχιστη, εκτός άμα μιλάμε για φορτισμένο plugin hybrid.

Δημοσ.
Μόλις τώρα, Papakaliati είπε

Έχει όνομαστικη χαμηλότερη κατανάλωση, στην πράξη η διαφορά είναι ελάχιστη, εκτός άμα μιλάμε για φορτισμένο plugin hybrid.

Επέτρεψε μου να γνωρίζω καλύτερα μια και τυγχάνει να έχω εδώ και χρόνια το συγκεκριμένο μοντέλο που ανέφερα, η διαφορά κατανάλωσης στην πόλη είναι τεράστια. Και όχι, όταν γράφω yaris hybrid 2018 δεν εννοώ κάποιο PHEV.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Mild hybrid τετρακίνητο, με πενθήμερη μετακίνηση πρωινές ώρες (07.00 και επιστροφή 16.30), κεντρικά (μέσω Λ. Αθηνών και Λ. Κηφισού), με πραγματική κατανάλωση - όχι ένδειξη υπολογιστή ταξιδιού - 5.9lt/100km, δεν το λες και άσχημα. Και σίγουρα δεν είναι mild, απλώς για να παίρνει τις εγκρίσεις, όπως αναφέρθηκε παραπάνω. 

Καλό είναι γενικά, όταν σχολιάζουμε κάποια πράγματα, να έχουμε εμπεριστατωμένη άποψη και όχι "το πήρα ένα Σ/Κ για δοκιμή και ξέρω".

Και το λέω έχοντας και mild και plugin στην οικογένειά μου (όχι του φίλου, του ξαδέρφου και του μπατζανάκη μου). 

Επεξ/σία από MauroPaltoudias
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έκανα πρόχειρα μια ανάλυση της κατανάλωσης του GLC 300de που είπε ότι έχει ο φίλος παραπάνω 

λεει κατανάλωση μικρή 2.5 λίτρα 

Εγω θα θεωρήσω ότι έχει μικτή κατανάλωση 3 λίτρα γιατί το 2.5 του wltp είναι αρκετά αισιόδοξο σε φυσιολογικές συνθήκες 

Λοιπον 

3 λίτρα στα 100κμ = 6€ πετρέλαιο 


με τα 13kwh λέει ότι πάει μέχρι 45κμ όποτε κι αυτό είναι πολύ αισιόδοξο γιατί είπαμε wltp 

Φορτίζοντας στο σπίτι για 13kw θελουμε 4,5€ ρεύμα 

Αρα καίει σύνολο 10€ στα 100κμ με σημερινές τιμές 

Καθόλου οικονομικό αν σκεφτεί κανείς ότι ένα μεγάλο τζιπ με υγραέριο καίει 12 λίτρα στα 100κμ 

Αρα 6€ στα 100κμ 

Ποτε θα γίνουν απόσβεση αυτά τα χρήματα που δίνει κάποιος να πάρει ένα τέτοιο αυτοκίνητο με γνώμονα την οικονομία; 
 

Επεξ/σία από Tasos19s
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Tasos19s είπε

Καθόλου οικονομικό αν σκεφτεί κανείς ότι ένα μεγάλο τζιπ με υγραέριο καίει 12 λίτρα στα 100κμ 
 

1 ευρώ έχει το υγραέριο. (0,95).

Επίσης δεν μπορεις να κοιτας τα νούμερα έτσι στα plug in hybrid. Είναι πολύ πιο περίπλοκα. Αν αξίζει σε σχέση με απλό Diesel, το συγκεκριμένο αξίζει. Ωστόσο τα περισσότερα phev, δεν αξίζουν.

ο φίλος παραπάνω @Burgos, ας με διορθώσει, πήρε το phev επειδή λόγο της υψηλής φορολογίας του συγκεκριμένου, του έβγαινε 10κ φθηνότερο ως phev. Τώρα να πάρεις phev με 36κ ενώ το απλό βενζίνης βγαίνει στα 26κ (βλεπε leon), ή το golf (29 vs 41), είναι απλά αστείο. Όπως επίσης το Civic που πήγε από 23κ στα 41κ ως υβριδικό. Δεν τα βλέπεις ποτέ αυτα τα λεφτά πίσω.

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...