Προς το περιεχόμενο

Προτάσεις νέου αυτοκινήτου υβριδικού


diochris

Προτεινόμενες αναρτήσεις

6 λεπτά πριν, korakios είπε

και μισό λίτρο κάτι είναι , βέβαια αν το χρεωνουν κανα διχίλιαρο , όντως κέρδος δεν έχει κάποιος

Νομίζω πως το μισό λίτρο που αναφέρεις είναι υπερβολικά αισιόδοξο.

Επίσης το όποιο κέρδος στην κατανάλωση το έχουν μόνο στην πόλη, στο ταξίδι μάλλον κάτι παραπάνω καίνε λόγω αυξημένου βάρους από ηλεκτροκινητήρα και μπαταρίας. Καμία σχέση με τα full hybrid όπως πχ το yaris που έχει την ικανότητα να αλλάζει από κύκλο otto σε atkinson και το αντίθετο για βέλτιστη απόδοση σε όλες τις συνθήκες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 59
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Audiq3 (2022 mild) με Volvo xc40 (2020) διαφορά πάνω από 3 λίτρα. 

2021 ταξίδι στη Λευκάδα με το Volvo σε σύγκριση με το Audi το 2022 4 λίτρα διαφορά ανά 100 χλμ.

Χθες Μαρουσι Ελληνικο 4.5 λίτρα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, korakios είπε

και μισό λίτρο κάτι είναι , βέβαια αν το χρεωνουν κανα διχίλιαρο , όντως κέρδος δεν έχει κάποιος

το μισο λίτρο θα το εχεις αν μένεις στην περιοχη όπου για να κάνεις 6 7 χιλομετρα θα πρεπει να σταματησεις και να ξεκινήσεις τουλαχιστον 40 φορές (βλ κέντρο θεσσαλονικης )

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα mild hybrid δεν είναι αυτοκίνητα που θα εξοικονομήσεις καύσιμο από τα να μην ήταν κάν, είναι απλά για να έχουν χαμηλότερους ρύπους για να παίρνουν τις εγκρίσεις οι κατασκευαστές. Στο μόνο που θα λεγα ότι κερδίζεις είναι στη φορολογία λόγω χαμηλότερων ρύπων.

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

35 λεπτά πριν, 1988panos2171 είπε

Τα mild hybrid δεν είναι αυτοκίνητα που θα εξοικονομήσεις καύσιμο από τα να μην ήταν κάν, είναι απλά για να έχουν χαμηλότερους ρύπους για να παίρνουν τις εγκρίσεις οι κατασκευαστές. Στο μόνο που θα λεγα ότι κερδίζεις είναι στη φορολογία λόγω χαμηλότερων ρύπων.

κάνεις πως δεν κάνεις αλλά μικρή... αν κινείσαι  αποκλειστικά στην πόλη ειδικά σε καταστάσεις αιχμής (βλ κέντρο που σε περνάνε και πεζός ) εκεί βλέπεις διαφορα

Βασικό του χαρακτηριστικό είναι ότι μπορεί να λειτουργεί σε ρόλο ηλεκτροκινητήρα τη στιγμή που παράγει έργο και σε ρόλο γεννήτριας όταν φορτίζει τις μπαταρίες ιόντων λιθίου. Έτσι, από την μία πλευρά, επανεκκινεί τον θερμικό κινητήρα σαν άτυπη μίζα, ενώ παράλληλα συμβάλλει στην αύξηση της ροπής σε υψηλά φορτία. Ουσιαστικά, δηλαδή, περιορίζει τις ανάγκες σε καύσιμο στα συχνά σταμάτα-ξεκίνα εντός πόλης,

τωρα αν ρωτάτε αν αξίζει? ανάλογά........ αν αύξηση του κόστους ειναι ελάχιστη (καθώς όπως και να το κάνουμε έχουμε μια μπαταρια που κοστίζει ) τοτε ναι με τα χίλια εχεις μια άνεση στην εκκίνηση και bonus μικρή μείωση κατανάλωσης... από την άλλη αν το παιρνεις για οικονομία αποκλειστικά οχι δεν αξίζει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 26/11/2022 στις 12:53 ΠΜ, diochris είπε

Καλησπέρα έχω δεί καλές τιμές σε Suzuki swift υβριδικό ,θα το προτείνατε και γιατί?

Θα προτείνατε καποιες άλλες μάρκες, μοντέλα και γιατι?

Δεν μας έγραψες τι χρήση θέλεις να κάνεις 

Ποσα λεφτά θέλεις να δώσεις επίσης μετράει πολύ 

Τα mild hybrid άφησε τα φτιάχτηκαν για να περνάνε οι εταιρείες τα πρόστιμα για τους ρύπους. Σε εσένα δεν προσφέρουν απολύτως τίποτα μόνο παραπανίσιο βάρος, εξαρτήματα και στο μέλλον βλάβες 

 

Τα τελευταία χρόνια η πιο συμφέρουσα μετακίνηση είναι το υγραέριο είτε αγοράζοντας καινούργιο όχημα έτοιμο είτε με 1000€ φτιάχνεις μετατροπή το δικό σου όχημα που ήδη ξέρεις τι έχεις 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το κέρδος στην Ελλάδα στα υβριδικά προέρχεται από τον εντυπωσιακά μειωμένο Τέλος Ταξινόμησης, 50% μειωμένο. Όσο πιο ακριβό το αμάξι, τόσο πιο εμφανές το όφελος. Στο δικό μου αμάξι γλιτώνω 7000 σε σχέση με ένα non hybrid. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

27 λεπτά πριν, Papakaliati είπε

Το κέρδος στην Ελλάδα στα υβριδικά προέρχεται από τον εντυπωσιακά μειωμένο Τέλος Ταξινόμησης, 50% μειωμένο. Όσο πιο ακριβό το αμάξι, τόσο πιο εμφανές το όφελος. Στο δικό μου αμάξι γλιτώνω 7000 σε σχέση με ένα non hybrid. 

75% αν οι ρύποι είναι κάτω από 50γρ. Αλλά αυτό ισχύει μόνο για τα PHEV

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Papakaliati είπε

Το κέρδος στην Ελλάδα στα υβριδικά προέρχεται από τον εντυπωσιακά μειωμένο Τέλος Ταξινόμησης, 50% μειωμένο. Όσο πιο ακριβό το αμάξι, τόσο πιο εμφανές το όφελος. Στο δικό μου αμάξι γλιτώνω 7000 σε σχέση με ένα non hybrid. 

Εξήγησε μας πως γλιτώνεις 

Το αυτοκίνητο σου ποσό κάνει 

Επισης το ίδιο αυτοκίνητο σε βενζίνη είναι 7000€ ακριβότερο; 
Δεν νομίζω γιατί όλοι θα είχαμε πάρει υβριδικά εδώ και χρόνια 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, Tasos19s είπε

Εξήγησε μας πως γλιτώνεις 

Το αυτοκίνητο σου ποσό κάνει 

Επισης το ίδιο αυτοκίνητο σε βενζίνη είναι 7000€ ακριβότερο; 
Δεν νομίζω γιατί όλοι θα είχαμε πάρει υβριδικά εδώ και χρόνια 

Νομίζω ήμουν εξαιρετικά διευκρινιστικος. Τα υβριδικά έχουνε κατά 50% μειωμένο τέλος εκτελωνισμου, και άμα δεν έχουν κάτω από 50 ρύπους, τότε έχουν 75% μειωμενο. Το βενζίνη δεν εχει σχέση, και το hybrid κατά πάσα πιθανότητα βενζίνης θαναι.  

Το 7000 ακριβότερο ισχύει για τα μοντέλα με τιμή προ φόρων ~45κ (60κ τελική ένα πράγμα), που χοντρικά βγάζει τέλος εκτελωνισμου 14κ, η 7.000 άμα είναι hybrid ή 3.5κ άμα ήτανε plugin in με κάτω απο 50 ρυπους.

Επεξ/σία από Papakaliati
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 λεπτά πριν, Papakaliati είπε

Νομίζω ήμουν εξαιρετικά διευκρινιστικος. Τα υβριδικά έχουνε κατά 50% μειωμένο τέλος εκτελωνισμου, και άμα δεν έχουν κάτω από 50 ρύπους, τότε έχουν 75% μειωμενο. Το βενζίνη δεν εχει σχέση, και το hybrid κατά πάσα πιθανότητα βενζίνης θαναι.  

Το 7000 ακριβότερο ισχύει για τα μοντέλα με τιμή προ φόρων ~45κ (60κ τελική ένα πράγμα), που χοντρικά βγάζει τέλος εκτελωνισμου 14κ, η 7.000 άμα είναι hybrid ή 3.5κ άμα ήτανε plugin in με κάτω απο 50 ρυπους.

Πάλι δεν μου απαντάς στο ερώτημα μου 

Ποσο κάνει το αμάξι σου 

Ποσο κάνει το ίδιο ακριβώς αλλά μόνο βενζίνη χωρίς ηλεκτρική υποβοήθηση άντε αφού θες να το πούμε έτσι λες και δεν κατάλαβες τι εννοώ 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
36 λεπτά πριν, Papakaliati είπε

Νομίζω ήμουν εξαιρετικά διευκρινιστικος. Τα υβριδικά έχουνε κατά 50% μειωμένο τέλος εκτελωνισμου, και άμα δεν έχουν κάτω από 50 ρύπους, τότε έχουν 75% μειωμενο. Το βενζίνη δεν εχει σχέση, και το hybrid κατά πάσα πιθανότητα βενζίνης θαναι.  

Το 7000 ακριβότερο ισχύει για τα μοντέλα με τιμή προ φόρων ~45κ (60κ τελική ένα πράγμα), που χοντρικά βγάζει τέλος εκτελωνισμου 14κ, η 7.000 άμα είναι hybrid ή 3.5κ άμα ήτανε plugin in με κάτω απο 50 ρυπους.

Νομίζω πως τα έχεις μπερδέψει λιγάκι, η διαφορά ανάμεσα στην λιανική τιμή προ φόρων και στην τελική τιμή δεν αφορά μόνο το τέλος ταξινόμησης, αφορά ΚΑΙ τον ΦΠΑ.

Εγώ προσωπικά αγοράζοντας υβριδικό γλίτωσα μόλις 550€ τέλος ταξινόμησης, και το ποσό αυτό είναι μικρότερο από αυτό που γλιτώνω κάθε χρόνο από τέλη κυκλοφορίας και διαφορά καυσίμων, παρόλο που κάνω σχετικά λίγα χιλιόμετρα.

Επεξ/σία από Joshua21
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

26 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Νομίζω πως τα έχεις μπερδέψει λιγάκι, η διαφορά ανάμεσα στην λιανική τιμή προ φόρων και στην τελική τιμή δεν αφορά μόνο το τέλος ταξινόμησης, αφορά ΚΑΙ τον ΦΠΑ.

Εγώ προσωπικά αγοράζοντας υβριδικό γλίτωσα μόλις 550€ τέλος ταξινόμησης, και το ποσό αυτό είναι μικρότερο από αυτό που γλιτώνω κάθε χρόνο από τέλη κυκλοφορίας και διαφορά καυσίμων, παρόλο που κάνω σχετικά λίγα χιλιόμετρα.

Και τον φόρο βάζω μέσα, 45 τιμή προ φόρων, 10500 οι φόροι και μετά 7000 τέλος ταξινόμησης, αντί 14.000 που θα έπρεπε να πληρώσω άμα το αμάξι ήτανε non hybrid. Άρα 63000 αντί 70000. Το τέλος ταξινόμησης στα αμαξια με τιμή προ φόρων κάτω απο 25κ, υπολογιζεται σε σημαντικά μειωμενο ποσοστό. Τα 7000 που ανέφερα ότι γλυτώνω, ανεφερα ότι είναι για τιμή προ φόρων 45κ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

43 λεπτά πριν, Tasos19s είπε

Πάλι δεν μου απαντάς στο ερώτημα μου 

Ποσο κάνει το αμάξι σου 

Ποσο κάνει το ίδιο ακριβώς αλλά μόνο βενζίνη χωρίς ηλεκτρική υποβοήθηση άντε αφού θες να το πούμε έτσι λες και δεν κατάλαβες τι εννοώ 

Αυτά που έχουν ηλεκτρική υποβοήθηση δεν έχουν μειωμένο Τέλος Ταξινόμησης. Τα υβριδικά έχουν και όσα εκπέμπουν ρύπους κάτω από 50γρ έχουν 75% έκπτωση. Εγώ πχ πλήρωσα 5.500 Τέλος Ταξινόμησης αντί για περίπου 22.000. Το αντίστοιχο diesel δηλαδή, βάζοντας στη συνάρτηση την αρχική τιμή που ήταν 6000€ χαμηλότερη από το PHEV, θα μου έβγαινε σχεδόν 10.000€ ακριβότερο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Papakaliati είπε

Και τον φόρο βάζω μέσα, 45 τιμή προ φόρων, 10500 οι φόροι και μετά 7000 τέλος ταξινόμησης, αντί 14.000 που θα έπρεπε να πληρώσω άμα το αμάξι ήτανε non hybrid. Άρα 63000 αντί 70000. Το τέλος ταξινόμησης στα αμαξια με τιμή προ φόρων κάτω απο 25κ, υπολογιζεται σε σημαντικά μειωμενο ποσοστό. Τα 7000 που ανέφερα ότι γλυτώνω, ανεφερα ότι είναι για τιμή προ φόρων 45κ.

Οκ, τα νούμερα που γράφεις τώρα βγαίνουν, εγώ σχολίασα τα νούμερα που είχες γράψει πριν και δεν έβγαιναν.

Πάντως αυτοκίνητo με 63k τελική τιμή σίγουρα είναι πολύ πιο ακριβό από τον μέσο όρο και άρα εξαίρεση, η μείωση του τέλους ταξινόμησης σε αυτά που αγοράζει συνήθως ο μέσος έλληνας δεν είναι και τόσο "εντυπωσιακή".

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...