sm10809 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2022 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2022 1. Τα κουφώματα πληρώθηκαν τον Μάϊο 2. Η ημερομηνία παράδοσης τους ήταν μέσα Ιουλίου - Όταν ζήτησα να αλλαχθεί ο τρόπος αποστολής και να τα παραλάβω εγώ από το κατάστημα σας το αρνήθηκαν 3. Τα κουφώματα τα ψάχνατε επι ένα μήνα και παραπάνω 4. καταλήξατε ότι τα κουφώματα χάθηκαν και θα ψάχνατε τις κάμερες 5. Μου είπατε ότι δεν τα βρίσκετε και θα γίνει νέα παραγγελία με νέα ημερομηνία παράδοσης 15 Οκτωβρίου 6. Η ημερομηνία μετατέθηκε κάποιες φορές και τέλος με ενημερώσατε ότι ήρθαν σταδιακά κάποια κουφώματα και υπολείπεται η πόρτα 7. Η νέα ημερομηνία παράδοσης της πόρτας ήταν 15 Νοεμβρίου που μετά έγινε 17 μετά 20 μετά το περιμέναμε 8. Μετά λοιπόν από πολλά δικά μου τηλέφωνα και άπειρο προσωπικό χρόνο με ενημερώνετε ότι η τελική ημερομηνία παράδοσης της πόρτας στο κατάστημα σας είναι 15 ΔΕΚΕΜΒΡΊΟΥ δηλαδή 8 ΜΗΝΕΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΜΉ Σας έχω εξηγήσει από την αρχή ότι αυτά τα κουφώματα ήταν για σπίτι που πρόκειται να νοικιάσω και να έχω εισόδημα το οποίο εσείς μου κόβεται. Μέρος του email όπως στάλθηκε στα Leroy Merlin...παιδιά είναι απιστευτο μιλάμε για κουφώματα μπαλκονόπορτες πόρτα ασφαλείας κτλ... Θα ήθελα την γνώμη σας ακόμη και σήμερα δεν έχουμε βρει λύση. ..
korakios Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2022 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2022 2 λεπτά πριν, sm10809 είπε Θα ήθελα την γνώμη σας ακόμη και σήμερα δεν έχουμε βρει λύση. .. ήδη έπρεπε να είχες πάρει πίσω τα λεφτά μήνες πριν ,ξεκίνα μέσω Συνήγορου του Καταναλωτή ,επίσης σβήσε τα στοιχεία της εταιρίας
SilentVoice Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2022 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2022 Και στον ΣτΚ να πάει, δεν θα αλλάξει κάτι. Η εταιρεία δείχνει να ανταποκρίνεται και να κάνει προσπάθεια επίλυσης του προβλήματος. Άντε το πολύ να κάνει συστάσεις. Εγώ απλά θα προτείνω στον ΤΣ πως αν δεν θέλει να περιμένει, να ζητήσει ακύρωση και επιστροφή χρημάτων. Όντως μου κάνει εντύπωση το σκηνικό πάντως, γιατί όταν δεν έχουν κάτι σε απόθεμα, ακόμη και να το έχεις πληρώσει, σου επιστρέφουν τα λεφτά άμεσα και γίνεται και αυτόματη ακύρωση. Στην συγκεκριμένη περίπτωση είναι ξεκάθαρο πως κάτι περίεργο έγινε με το κατάστημα -αποθηκη.
korakios Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2022 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2022 1 λεπτό πριν, SilentVoice είπε Και στον ΣτΚ να πάει, δεν θα αλλάξει κάτι. Η εταιρεία δείχνει να ανταποκρίνεται και να κάνει προσπάθεια επίλυσης του προβλήματος. Άντε το πολύ να κάνει συστάσεις. δεν ξέρω με το τι εννοείς ανταπόκριση το να περιμένει απο Ιούλιο 😁 3 λεπτά πριν, SilentVoice είπε Εγώ απλά θα προτείνω στον ΤΣ πως αν δεν θέλει να περιμένει, να ζητήσει ακύρωση και επιστροφή χρημάτων. φαντάζομαι οτι το έχει ζητήσει και όχι οτι επιμένει στο να τα πάρει (ελπίζω) αν περιμένει παραλαβή απαραίτητα τότε , όποτε έρθουν , δε γίνεται κάτι άλλο
Swimmer21 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2022 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2022 Παντως σήμερα στο κατάστημα του αεροδρομίου ήταν μια πόρτα χύμα τυλιγμένη παρατημένη και ρώτησε ένας πελάτης γιατί ενδιαφερόταν και δεν ήξεραν να του απαντήσουν, δεν ήξεραν τι είναι.
Exosia Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2022 Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2022 Παρόμοια σε εμένα. Είχα παραγγείλει μια ντουλάπα και κατά την παραλαβή της έλειπε ένα από τα κουτιά του σετ. Είπαν ότι θα μου το φέρουν την επόμενη βδομάδα, αλλά μήνες μετά και δεκάδες τηλέφωνα... τίποτα. Αναγκάστηκα να πάω ο ίδιος στο αεροδρόμιο και με τη βοήθεια ενός εξυπηρετικού υπάλληλου, βρέθηκε το χαμένο κουτί. Ήταν ξεχασμένο κάπου, χωρίς χαρτιά. Δεν είχαν ιδέα που άνηκε. Στα τηλέφωνα μου έλεγαν μόνο ψέματα.
insomniac01 Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2022 Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2022 Εγώ είχα πάει να ζητήσω κάτι έξτρα ράφια στο ΙΚΕΑ αεροδρομίου και η υπάλληλος μου απάντησε να πάτε στο Praktiker. Α ρε ξυλιες που θελουν. Ουτε για 100 ευρω δεν αξιζουν αυτοι οι υπαλληλοι. 1
dbrillis Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2022 Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2022 Συγνωμη που ελαφραινω το ποστ αλλα ... "Χάααασαν τα κουφώματααααα που εσυυύ παρήγγειλες" Σάκης Ρουβάς 1
GREGORYMO Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2022 Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2022 17 ώρες πριν, Swimmer21 είπε Παντως σήμερα στο κατάστημα του αεροδρομίου ήταν μια πόρτα χύμα τυλιγμένη παρατημένη και ρώτησε ένας πελάτης γιατί ενδιαφερόταν και δεν ήξεραν να του απαντήσουν, δεν ήξεραν τι είναι. Λες να είναι του TS ? 2 ώρες πριν, insomniac01 είπε Εγώ είχα πάει να ζητήσω κάτι έξτρα ράφια στο ΙΚΕΑ αεροδρομίου και η υπάλληλος μου απάντησε να πάτε στο Praktiker. Α ρε ξυλιες που θελουν. Ουτε για 100 ευρω δεν αξιζουν αυτοι οι υπαλληλοι. Συνεργάζονται?
insomniac01 Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2022 Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2022 6 λεπτά πριν, GREGORYMO είπε Λες να είναι του TS ? Συνεργάζονται? Δεν νομίζω. Γιατί το ΙΚΕΑ ανήκει στον Fourlis. Κλάδοι Δραστηριότητας Ο Όμιλος FOURLIS δραστηριοποιείται στους εξής κλάδους: Λιανική Πώληση Ειδών Οικιακού Εξοπλισμού και Επίπλων (Καταστήματα ΙΚΕΑ) Λιανική Πώληση Αθλητικών Ειδών (Καταστήματα INTERSPORT, THE ATHLETE'S FOOT) Επενδύσεις σε Ακίνητη Περιουσία (μέσω της TRADE ESTATES ΑΕΕΑΠ)
Basilhs23___ Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2022 Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2022 Δεν έπρεπε να το αφήσεις τόσο καιρό. Έπρεπε να απαιτήσεις τα λεφτά σου στον μήνα κιόλας διότι αν το κούφωμα βρισκόταν στην εταιρεία και ήταν διαθέσιμο δεν υπάρχει καμια δικαιολογία του στυλ αργούμε δεν το βρίσκουν κτλ. Τώρα χαιρετίσματα. Πάντως εγώ μόνο μια φορά έχω παραγγείλει κάποια πράγματα μαζικά από εκεί και δεν μπλέκω ξανα με παραγγελίες εκτός αν είναι να πάω ο ίδιος από εκεί. Ευτυχώς στην παραγγελία που έκανα τότε είχα κάνει με αντικαταβολή ακριβώς για τον λόγο μήπως δεν είναι κάτι διαθέσιμο.
andreaspA Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2022 Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2022 To Leroy ειναι αριστο στην εξυπηρετηση πελατων. Το οτι χαθηκε...καποια στιγμη θα βρουνε γιατι "χανονται" τα πραγματα. Παραγγειλα 3 κλιματιστικα. Ημουν διακοπες. Παρέλαβε η μάνα μου. Μετα απο 20 μερες καταφερνω και μου στελνουν φωτογραφια απο οτι παραδώσαν. Ελειπε ενα 18αρι aircondition. Πηρα τηλεφωνο, και χωρις καμια αντιρρηση μου το εφεραν. Ρωτουσαν απλα πραγματα για να καταλαβουν πως "εξαφανιστικε" το μηχάνημα. Απορω γιατι δεν εχω βρει ακομα αγγελιες με πωλησεις προιοντων leroy σε "super", "καταπληκτικες" τιμες
hp8 Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2022 Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2022 2 ώρες πριν, andreaspA είπε To Leroy είναι άριστο στην εξυπηρετηση πελατων. Παραγγειλα 3 κλιματιστικα. Ελειπε ενα 18αρι aircondition. την αριστεία που την είδες ? Στο ότι σου έφεραν αυτό που είδη είχες πληρώσει και ήταν καθήκον τος να το κάνουν ? Έκτος και αν είσαι της άποψης πληρώνω για 3 αν μου φέρνετε 2 δεν τρέχει τίποτα είμαι γενναιόδωρος τύπος 1
SabotazNic Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2022 Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2022 Και εγώ που πηρα ένα σκαπτικό, ήρθε στην θήκη του σε ένα μεγαλύτερο κουτί χωρίς καμία άλλη προστασία, με το κουτί αρκετά χτυπημένο και σκισμένο.
andreaspA Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2022 Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2022 1 ώρα πριν, hp8 είπε την αριστεία που την είδες ? Στο ότι σου έφεραν αυτό που είδη είχες πληρώσει και ήταν καθήκον τος να το κάνουν ? Έκτος και αν είσαι της άποψης πληρώνω για 3 αν μου φέρνετε 2 δεν τρέχει τίποτα είμαι γενναιόδωρος τύπος Μετα απο 20 μερες απο την παραλαβή, "συγνώμη , υπεγραψα οτι παρελαβα αλλα τελικα δεν παρελαβα" και ουσιαστικα no question ask, να στέλνουν ενα κλιματιστικο 18αρι, εμενα για αριστο μου κανει. Ευκολα μπορουσαν να πουνε το οτιδηποτε. Η μανα μου (84 ετών) υπέγραψε οτι το παρέλαβε! Το ότι υπαρχει προβλημα με τις μεταφορικες του (αραγε με ποια μεταφορικη δεν υπαρχει???) ειναι γεγονός.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα