Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

1. Τα κουφώματα πληρώθηκαν τον Μάϊο

2. Η ημερομηνία παράδοσης τους ήταν μέσα Ιουλίου - Όταν ζήτησα να αλλαχθεί ο τρόπος αποστολής και να τα παραλάβω εγώ από το κατάστημα σας το αρνήθηκαν  

3. Τα κουφώματα τα ψάχνατε επι ένα μήνα και παραπάνω

4. καταλήξατε ότι τα κουφώματα χάθηκαν και θα ψάχνατε τις κάμερες

5. Μου είπατε ότι δεν τα βρίσκετε και θα γίνει νέα παραγγελία με νέα ημερομηνία παράδοσης 15 Οκτωβρίου

6. Η ημερομηνία μετατέθηκε κάποιες φορές και τέλος με ενημερώσατε ότι ήρθαν σταδιακά κάποια κουφώματα και υπολείπεται η πόρτα

7. Η νέα ημερομηνία παράδοσης της πόρτας ήταν 15 Νοεμβρίου που μετά έγινε 17 μετά 20 μετά το περιμέναμε 

8. Μετά λοιπόν από πολλά δικά μου τηλέφωνα και άπειρο προσωπικό χρόνο με ενημερώνετε ότι η τελική ημερομηνία παράδοσης της πόρτας στο κατάστημα σας είναι 15 ΔΕΚΕΜΒΡΊΟΥ δηλαδή 8 ΜΗΝΕΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΜΉ

Σας έχω εξηγήσει από την αρχή ότι αυτά τα κουφώματα ήταν για σπίτι που πρόκειται να νοικιάσω και να έχω εισόδημα το οποίο εσείς μου κόβεται. 

 

Μέρος του email όπως στάλθηκε στα Leroy Merlin...παιδιά είναι απιστευτο μιλάμε για κουφώματα μπαλκονόπορτες πόρτα ασφαλείας κτλ... Θα ήθελα την γνώμη σας ακόμη και σήμερα δεν έχουμε βρει λύση. ..

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, sm10809 είπε

Θα ήθελα την γνώμη σας ακόμη και σήμερα δεν έχουμε βρει λύση. ..

ήδη έπρεπε να είχες πάρει πίσω τα λεφτά μήνες πριν ,ξεκίνα μέσω Συνήγορου του Καταναλωτή ,επίσης σβήσε τα στοιχεία της εταιρίας

Δημοσ.

Και στον ΣτΚ να πάει, δεν θα αλλάξει κάτι. Η εταιρεία δείχνει να ανταποκρίνεται και να κάνει προσπάθεια επίλυσης του προβλήματος. Άντε το πολύ να κάνει συστάσεις.

Εγώ απλά θα προτείνω στον ΤΣ πως αν δεν θέλει να περιμένει, να ζητήσει ακύρωση και επιστροφή χρημάτων.

Όντως μου κάνει εντύπωση το σκηνικό πάντως, γιατί όταν δεν έχουν κάτι σε απόθεμα, ακόμη και να το έχεις πληρώσει, σου επιστρέφουν τα λεφτά άμεσα και γίνεται και αυτόματη ακύρωση. Στην συγκεκριμένη περίπτωση είναι ξεκάθαρο πως κάτι περίεργο έγινε με το κατάστημα -αποθηκη.

 

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, SilentVoice είπε

Και στον ΣτΚ να πάει, δεν θα αλλάξει κάτι. Η εταιρεία δείχνει να ανταποκρίνεται και να κάνει προσπάθεια επίλυσης του προβλήματος. Άντε το πολύ να κάνει συστάσεις.

δεν ξέρω με το τι εννοείς ανταπόκριση το να περιμένει απο Ιούλιο 😁

3 λεπτά πριν, SilentVoice είπε

Εγώ απλά θα προτείνω στον ΤΣ πως αν δεν θέλει να περιμένει, να ζητήσει ακύρωση και επιστροφή χρημάτων.

φαντάζομαι οτι το έχει ζητήσει και όχι οτι επιμένει στο να τα πάρει (ελπίζω)

αν περιμένει παραλαβή απαραίτητα τότε , όποτε έρθουν , δε γίνεται κάτι άλλο

Δημοσ.

Παντως σήμερα στο κατάστημα του αεροδρομίου ήταν μια πόρτα χύμα τυλιγμένη παρατημένη και ρώτησε ένας πελάτης γιατί ενδιαφερόταν και δεν ήξεραν να του απαντήσουν, δεν ήξεραν τι είναι.

Δημοσ.

Παρόμοια σε εμένα.

Είχα παραγγείλει μια ντουλάπα και κατά την παραλαβή της έλειπε ένα από τα κουτιά του σετ. Είπαν ότι θα μου το φέρουν την επόμενη βδομάδα, αλλά μήνες μετά και δεκάδες τηλέφωνα... τίποτα.

Αναγκάστηκα να πάω ο ίδιος στο αεροδρόμιο και με τη βοήθεια ενός εξυπηρετικού υπάλληλου, βρέθηκε το χαμένο κουτί. Ήταν ξεχασμένο κάπου, χωρίς χαρτιά. Δεν είχαν ιδέα που άνηκε. Στα τηλέφωνα μου έλεγαν μόνο ψέματα.

Δημοσ.

Εγώ είχα πάει να ζητήσω κάτι έξτρα ράφια στο ΙΚΕΑ αεροδρομίου και η υπάλληλος μου απάντησε να πάτε στο Praktiker. Α ρε ξυλιες που θελουν. Ουτε για 100 ευρω δεν αξιζουν αυτοι οι υπαλληλοι. 

  • Like 1
Δημοσ.
17 ώρες πριν, Swimmer21 είπε

Παντως σήμερα στο κατάστημα του αεροδρομίου ήταν μια πόρτα χύμα τυλιγμένη παρατημένη και ρώτησε ένας πελάτης γιατί ενδιαφερόταν και δεν ήξεραν να του απαντήσουν, δεν ήξεραν τι είναι.

Λες να είναι του TS ?

2 ώρες πριν, insomniac01 είπε

Εγώ είχα πάει να ζητήσω κάτι έξτρα ράφια στο ΙΚΕΑ αεροδρομίου και η υπάλληλος μου απάντησε να πάτε στο Praktiker. Α ρε ξυλιες που θελουν. Ουτε για 100 ευρω δεν αξιζουν αυτοι οι υπαλληλοι. 

Συνεργάζονται?

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, GREGORYMO είπε

Λες να είναι του TS ?

Συνεργάζονται?

Δεν νομίζω. Γιατί το ΙΚΕΑ ανήκει στον Fourlis. 


Κλάδοι Δραστηριότητας


Ο Όμιλος FOURLIS δραστηριοποιείται στους εξής κλάδους:

  • Λιανική Πώληση Ειδών Οικιακού Εξοπλισμού και Επίπλων (Καταστήματα ΙΚΕΑ)
  • Λιανική Πώληση Αθλητικών Ειδών (Καταστήματα INTERSPORT, THE ATHLETE'S FOOT)
  • Επενδύσεις σε Ακίνητη Περιουσία (μέσω της TRADE ESTATES ΑΕΕΑΠ)
Δημοσ.

Δεν έπρεπε να το αφήσεις τόσο καιρό. Έπρεπε να απαιτήσεις τα λεφτά σου στον μήνα κιόλας διότι αν το κούφωμα βρισκόταν στην εταιρεία και ήταν διαθέσιμο δεν υπάρχει καμια δικαιολογία του στυλ αργούμε δεν το βρίσκουν κτλ. Τώρα χαιρετίσματα. 

Πάντως εγώ μόνο μια φορά έχω παραγγείλει κάποια πράγματα μαζικά από εκεί και δεν μπλέκω ξανα με παραγγελίες εκτός αν είναι να πάω ο ίδιος από εκεί. Ευτυχώς στην παραγγελία που έκανα τότε είχα κάνει με αντικαταβολή ακριβώς για τον λόγο μήπως δεν είναι κάτι διαθέσιμο. 

Δημοσ.

To Leroy ειναι αριστο στην εξυπηρετηση πελατων. Το οτι χαθηκε...καποια στιγμη θα βρουνε γιατι "χανονται" τα πραγματα. 
Παραγγειλα 3 κλιματιστικα. Ημουν διακοπες. Παρέλαβε η μάνα μου. Μετα απο 20 μερες καταφερνω και μου στελνουν φωτογραφια απο οτι παραδώσαν.

Ελειπε ενα 18αρι aircondition. Πηρα τηλεφωνο, και χωρις καμια αντιρρηση μου το εφεραν. Ρωτουσαν απλα πραγματα για να καταλαβουν πως "εξαφανιστικε" το μηχάνημα.

Απορω γιατι δεν εχω βρει ακομα αγγελιες με πωλησεις προιοντων leroy σε "super", "καταπληκτικες" τιμες

 

Δημοσ.
2 ώρες πριν, andreaspA είπε

To  Leroy είναι άριστο στην εξυπηρετηση πελατων.
Παραγγειλα 3 κλιματιστικα.

Ελειπε ενα 18αρι aircondition.

την αριστεία που την είδες ? Στο ότι σου έφεραν αυτό που είδη είχες πληρώσει και ήταν καθήκον τος να το κάνουν ? Έκτος και αν είσαι της άποψης πληρώνω για 3 αν μου φέρνετε 2 δεν τρέχει τίποτα είμαι γενναιόδωρος   τύπος

  • Like 1
Δημοσ.

Και εγώ που πηρα ένα σκαπτικό, ήρθε στην θήκη του σε ένα μεγαλύτερο κουτί χωρίς καμία άλλη προστασία, με το κουτί αρκετά χτυπημένο και σκισμένο. 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, hp8 είπε

την αριστεία που την είδες ? Στο ότι σου έφεραν αυτό που είδη είχες πληρώσει και ήταν καθήκον τος να το κάνουν ? Έκτος και αν είσαι της άποψης πληρώνω για 3 αν μου φέρνετε 2 δεν τρέχει τίποτα είμαι γενναιόδωρος   τύπος

Μετα απο 20 μερες απο την παραλαβή, "συγνώμη , υπεγραψα οτι παρελαβα αλλα τελικα δεν παρελαβα" και ουσιαστικα no question ask, να στέλνουν ενα κλιματιστικο 18αρι, εμενα για αριστο μου κανει. Ευκολα μπορουσαν να πουνε το οτιδηποτε. Η μανα μου (84 ετών) υπέγραψε οτι το παρέλαβε!

Το ότι υπαρχει προβλημα με τις μεταφορικες του (αραγε με ποια μεταφορικη δεν υπαρχει???) ειναι γεγονός.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...