Προς το περιεχόμενο

Hyundai tucson 2019


d-miss@

Προτεινόμενες αναρτήσεις

18 minutes ago, tutuyo said:

Συνηθως στα τελευταια μοντελα υπαρχει εσωτερικο ρολοι που σε ενημερωνει ποτε εισαι για σερβις, ειτε σε χλμ, ειτε σε χρονο.Η Χιουνται δεν την εχει ανακαλυψει αυτην τη διαστημικη τεχνολογια?

Επισης, για να σου βγαλει ενδειξη χαμηλης σταθμης λαδιου σημαινει οτι κατεβηκε αρκετα. Πιθανοτατα υπαρχει καπου διαρροη, το αποκλειω καινουργιο μοτερ να εκαψε τοσο πολυ λαδι. Εκτος και αν οδηγας σαν κανιβαλος. Τι λαδι εβαλες? Ενα οτι ναναι? Ποσα λτ?

συνηθως στα νεα αμαξια οταν σου βγαλει ενδειξη για χαμηλη σταθμη λαδιου, η απαιτουμενη ποσοτητα που πρεπει να συμπληρωσεις ειναι 1ltr

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 30
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

40 λεπτά πριν, tutuyo είπε

Συνηθως στα τελευταια μοντελα υπαρχει εσωτερικο ρολοι που σε ενημερωνει ποτε εισαι για σερβις, ειτε σε χλμ, ειτε σε χρονο.Η Χιουνται δεν την εχει ανακαλυψει αυτην τη διαστημικη τεχνολογια?

Υπάρχει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, tutuyo είπε

Επισης, για να σου βγαλει ενδειξη χαμηλης σταθμης λαδιου σημαινει οτι κατεβηκε αρκετα. Πιθανοτατα υπαρχει καπου διαρροη, το αποκλειω καινουργιο μοτερ να εκαψε τοσο πολυ λαδι. Εκτος και αν οδηγας σαν κανιβαλος. Τι λαδι εβαλες? Ενα οτι ναναι? Ποσα λτ?

αν στη 2ετία "σπάσανε" τα λάδια λογικό δεν είναι ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Βρε παιδιά. Δεν φταίει ο άνθρωπος. Τα νέα αυτοκίνητα από το 2019 και μετά σχεδόν σε όλες τις αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν ανεβάσει τα σέρβις από 1 έτος/15.000 χιλιόμετρα σε 2 έτη/30.000 χιλιόμετρα. Αυτό γίνεται για να δείξουν ότι έχουν ένα περιβαλλοντικό υπόβαθρο. Ότι τα service  πλέον είναι φθηνά κτλ κτλ.

Όταν εγώ αγόρασα Troc, Πλήρωσα τα service σύμφωνα με τον πωλητή. Όταν πήρα το χαρτάκι και το διάβασα προσεκτικά έγραφε service πρώτο δωρεάν στα 30.000 km, service δεύτερο στα 60.000km . Προσωπικά εγώ όταν το πήγα για άλλο θέμα στην αντιπροσωπεία κάναμε μία συμφωνία να μου το γυρίσουν το service και το ρολόι ανά έτος και όχι ανά δύο έτη και θα πληρώσω εγώ το πρώτο service των 15.000 km και το επόμενο στα 30 θα είναι δικό τους. Πράγμα που συμφώνησαν. Κατά την ταπεινή μου άποψη δεν θα πήγαινα ανα 2 έτη αν σκοπό έχει κάποιος να κρατήσει το αυτοκίνητο.

Επεξ/σία από tilaverboy
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, tilaverboy είπε

Βρε παιδιά. Δεν φταίει ο άνθρωπος. Τα νέα αυτοκίνητα από το 2019 και μετά σχεδόν σε όλες τις αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν ανεβάσει τα σέρβις από 1 έτος/15.000 χιλιόμετρα σε 2 έτη/30.000 χιλιόμετρα. Αυτό γίνεται για να δείξουν ότι έχουν ένα περιβαλλοντικό υπόβαθρο. Ότι τα service  πλέον είναι φθηνά κτλ κτλ.

Όταν εγώ αγόρασα Troc, Πλήρωσα τα service σύμφωνα με τον πωλητή. Όταν πήρα το χαρτάκι και το διάβασα προσεκτικά έγραφε service πρώτο δωρεάν στα 30.000 km, service δεύτερο στα 60.000km . Προσωπικά εγώ όταν το πήγα για άλλο θέμα στην αντιπροσωπεία κάναμε μία συμφωνία να μου το γυρίσουν το service και το ρολόι ανά έτος και όχι ανά δύο έτη και θα πληρώσω εγώ το πρώτο service των 15.000 km και το επόμενο στα 30 θα είναι δικό τους. Πράγμα που συμφώνησαν. Κατά την ταπεινή μου άποψη δεν θα πήγαινα ανα 2 έτη αν σκοπό έχει κάποιος να κρατήσει το αυτοκίνητο.

Το πότε είναι το σέρβις δεν σημαίνει ότι δεν ελέγχεις τα υγρά ποτέ,κοίτα το βιβλιαράκι θα αναφέρει έλεγχο λαδιων κάθε Χ ανεφοδιασμούς ή κάτι παρόμοιο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

γεια σου φιλε κατοχος και εγω hyundai tucson σεπτεβριος 2019  απο πατρα εχω κανει 22000χλμ και εχω κανει 3 αλλαγες λαδιων -φιλτρο περιπου  ανα 7-8000 το χρονο δεν το αφηνω για περισσοτρα χλμ.Ο φιλος tilaverboy εχει δικιο αυτα γραφει το manual 30000 αλλα εσυ  να αλλαζεις  τα λαδια οχι οπως λεει αυτο .το κοστος ειναι μικρο.Φετος το καλοκαιρι εβαλα και υγραεριο και ειπα στον εγκαταστατη να κανει και ενα check-up γενικο και  μου ειπε οτι ολα ειναι τελεια.αλλα ελεγχω και εγω το ιδιος το αμαξι οποτε βρω ευκαιρια.το αμαξι ειναι φανταστικο  και  η hyundai ειναι πολυ αξιοπιστη μαρκα

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε

Το πότε είναι το σέρβις δεν σημαίνει ότι δεν ελέγχεις τα υγρά ποτέ,κοίτα το βιβλιαράκι θα αναφέρει έλεγχο λαδιων κάθε Χ ανεφοδιασμούς ή κάτι παρόμοιο.

Χιλιόμετρα αναφέρουν συνήθως, πχ:

Αναφορά σε κείμενο

Η Volvo συνιστά να ελέγχετε τη στάθμη λαδιού κάθε 2 500 km.

Όχι πως το κάνει κανένας αυτό αλλά λέμε, ειδικά στα σύγχρονα αυτοκίνητα που σε ειδοποιούν όταν η στάθμη του λαδιού φτάσει στο minimum.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, tilaverboy είπε

Βρε παιδιά. Δεν φταίει ο άνθρωπος. Τα νέα αυτοκίνητα από το 2019 και μετά σχεδόν σε όλες τις αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν ανεβάσει τα σέρβις από 1 έτος/15.000 χιλιόμετρα σε 2 έτη/30.000 χιλιόμετρα.

πάντως όχι στο συγκεκριμένο αμάξι

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, korakios είπε

πάντως όχι στο συγκεκριμένο αμάξι

 

Και γενικότερα δεν μπορώ να βρω κάποιο hyundai που να γράφει 2/30000. Εμένα όπως ανέφερα μου είπαν 8000~ περίπου ή χρόνο για το 1.5 tgdi και δεν θα βγάζει γκιχ ο συγκεκριμένος κινητήρας. Κάτι παραπάνω θα ξέρουν οι μηχανικοί στην αντιπροσωπεία, θα μπορούσαν να μου πουν κάθε 15κ που γράφει το εγχειρίδιο. 

1 ώρα πριν, athlonmarian είπε

γεια σου φιλε κατοχος και εγω hyundai tucson σεπτεβριος 2019  απο πατρα εχω κανει 22000χλμ και εχω κανει 3 αλλαγες λαδιων -φιλτρο περιπου  ανα 7-8000 το χρονο δεν το αφηνω για περισσοτρα χλμ.Ο φιλος tilaverboy εχει δικιο αυτα γραφει το manual 30000 αλλα εσυ  να αλλαζεις  τα λαδια οχι οπως λεει αυτο .το κοστος ειναι μικρο.Φετος το καλοκαιρι εβαλα και υγραεριο και ειπα στον εγκαταστατη να κανει και ενα check-up γενικο και  μου ειπε οτι ολα ειναι τελεια.αλλα ελεγχω και εγω το ιδιος το αμαξι οποτε βρω ευκαιρια.το αμαξι ειναι φανταστικο  και  η hyundai ειναι πολυ αξιοπιστη μαρκα

 

έτσι ακριβώς. λάδια και φίλτρο 80~ ευρώ έχουν περίπου, δεν αξίζει να ρισκάρεις. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Sakiz105 είπε

Και γενικότερα δεν μπορώ να βρω κάποιο hyundai που να γράφει 2/30000. Εμένα όπως ανέφερα μου είπαν 8000~ περίπου ή χρόνο για το 1.5 tgdi και δεν θα βγάζει γκιχ ο συγκεκριμένος κινητήρας. Κάτι παραπάνω θα ξέρουν οι μηχανικοί στην αντιπροσωπεία, θα μπορούσαν να μου πουν κάθε 15κ που γράφει το εγχειρίδιο. 

εξαρτάται την αντιπροσωπία , πχ εμένα μου είχαν πει στο Panda τι παίζει και το προσέχω (διάβασα manual ,έψαξα στο ίντερνετ)  ,

σε μια τύπισα όμως δεν είπαν τίποτα , στέγνωσε στο στρώσιμο (λαμπάκι πίεσης αντλίας , όχι στάθμης που δεν έχει) , συμπλήρωσε και μετά απο καιρό έβγαλε υπενθύμιση για τσεκάρισμα ,αυτή νόμιζε οτι ήθελε , το έπνιξε και μετά απο λίγο καιρό το πήρε στο χέρι (αναμενόμενο) , εννοείται το άλλαξαν στην εγγύηση αλλά ήθελα να καταλήξω οτι οι περισσότερες αντιπροσωπίες είναι για κλωτσιές ....

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 24/11/2022 στις 3:50 ΜΜ, d-miss@ είπε

Καλησπέρα σε όλους.

τελικά έβγαλες άκρη με τα service ?

_________________________________________________

d-miss@ has left the chat.....

Επεξ/σία από korakios
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Αρχικά ζητώ συγγνώμη που δεν έχω απαντήσει σε κανένα απλά κάτι μου έτυχε κ δεν μπορούσα να μπω. Επειδή έχω φάει άπειρο κράξιμο κ δικαίως εννοείται να σας πω γιατί το άφησα τόσο. Πρώτον το αυτοκίνητο το οδηγάει κατά το 90% η γυναίκα μου κ για αυτό δεν μου πήγε το μυαλό να ασχοληθώ με λάδια, λάστιχα, νερα κτλ. Έκανα λοιπόν το service ωστόσο ρώτησα σε άλλα 2 συνεργεία κ όπως και στην Hyundai μου είπαν ότι είναι φυσιολογικό να κάψει τα λάδια. Πλέον θα τα ελέγχω τακτικά κ πιστέψτε με όσοι με πράξατε, εγώ με έκραξα ακόμα περισσότερο γιατί το παραμέληση όπου ήταν η ύστατη ηλιθιότητα. Ευχαριστώ όλους σας για τον χρόνο φίλοι μου

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, d-miss@ είπε

Αρχικά ζητώ συγγνώμη που δεν έχω απαντήσει σε κανένα απλά κάτι μου έτυχε κ δεν μπορούσα να μπω. Επειδή έχω φάει άπειρο κράξιμο κ δικαίως εννοείται να σας πω γιατί το άφησα τόσο. Πρώτον το αυτοκίνητο το οδηγάει κατά το 90% η γυναίκα μου κ για αυτό δεν μου πήγε το μυαλό να ασχοληθώ με λάδια, λάστιχα, νερα κτλ. Έκανα λοιπόν το service ωστόσο ρώτησα σε άλλα 2 συνεργεία κ όπως και στην Hyundai μου είπαν ότι είναι φυσιολογικό να κάψει τα λάδια. Πλέον θα τα ελέγχω τακτικά κ πιστέψτε με όσοι με πράξατε, εγώ με έκραξα ακόμα περισσότερο γιατί το παραμέληση όπου ήταν η ύστατη ηλιθιότητα. Ευχαριστώ όλους σας για τον χρόνο φίλοι μου

Δεν είναι φυσιολογικό να καίει λάδια 

Θα βάλεις τα λάδια που λέει το βιβλίο και μόνο αυτά τίποτα άλλο 

Μαρκα και νούμερα ότι λέει 

Στις 10.000κμ πρέπει να είναι μέσα 

Αν λείπει 1 λίτρο τότε καληνύχτα…

Το ελαττωματικό πλέον το λέτε για φυσιολογικό εδώ μέσα; 
Οποιο αμάξι καίει λάδια, καίει λάδια 

Επειδη η εταιρεία λέει μέσα ότι είναι εντός Ορίων τι σημαίνει; 
Αυτοι το λένε για να είναι καλυμμένοι και να μην πας για αντικατάσταση εντός εγγύησης 

Άμα ένα αμάξι καίει λάδια από τις 20-30.000κμ τι θα κάνει όταν φτάσει 200.000; Λογικά θα πρέπει να πάει στην πρέσα για ανακύκλωση 


Καποιος παραπάνω έγραψε ότι τα Hyundai είναι πολύ καλά αξιόπιστα 

Το 90% των Hyundai accent έπρεπε να πάνε φυλακή οι κάτοχοι για μόλυνση του περιβάλλοντος 

Τα δίχρονα καταργήθηκαν στην ευρωπαϊκή ένωση για όποιον δεν το γνωρίζει 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...