Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Κ Ο Ρ Ο Ϊ Δ Ι Α

Απλά ξεφτιλισμένη τακτική. Δίνεις μια περιουσία για 4 ρόδες και θέλουν και ένα κατοστάρικο το μήνα νταβατζηλίκι? Ανήκουστο. Χίλιες φορές μεταχειρισμένο "αναλογικό" τίμιο αυτοκίνητο. Μα πόσο Μ@#$%^Σ μας θεωρούν πια όλους;;;; Ακόμα και να μου το χάριζαν ενα τέτοιο αυτοκίνητο, ΔΕΝ θα έβαζα αυτό το "υπέροχο" option. 

  • Απαντ. 141
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
1 ώρα πριν, oletiras είπε

Αν δουνε τις πωλησεις των κινέζων στην ΕΕ να εκτοξεύονται, ας μην απορρησουν γιατι. Ατιμο πράγμα η απληστία.

Θα τα μπαναρουν σιγουρα

  • Like 1
Δημοσ.

Χμμμ... Βλεπω να 'ρχονται και στα αυτοκινητα με θερμικους κινητηρες:

Βασικη εκδοση 1.800cc,turbo*,150hp/300hp*,αυτοματο κιβωτιο ταχυτητων 4 σχεσεων/6 σχεσεων*/επιλογη οπισθεν**,5θυρο,2 καθισματα/5 καθισματα*,με πληρες multimedia center στην κεντρικη κονσολα,2/4* δισκοφρενα και συστημα υποβοηθησης ABS/ESP/TC*.

*οι επιλογες υπαρχουν διαθεσιμες στο incar store και ενεργοποιουνται με χρεωση της πιστωτικης σας καρτας

**διατιθεται ως αναβαθμιση με επιβαρυνση 999,90ετος

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Στον Καναδά η τεσλα κλείδωσε το αμάξι κ δεν το εδίνε πίσω γ λογους ασφαλειας αν δεν πλήρωνε αλλαγή μπαταριας...

Νέος ιδιοκτήτης μεταχειρισμενου  τεσλα με μπαταρία π είχε αλλαχτει με μεγαλυτερη κ ειχε πληρωθεί κανονικα σε αντ.πεια .παει σε καποιο σερβις κ Του άλλαξαν το range km οπως ηταν με την παλια μπαταρια αν δεν πληρώσει την διαφορά της έκπτωσης π είχε πάρει ο παλιός ιδιοκτητης 

Βmw leasing παγιο ανα μηνα για να κάνουν unlocked τα heated seat 

Επεξ/σία από kage
  • Like 1
Δημοσ.

Απλά

1. Ενεργοποιείς την συνδρομή, 

2. Βάζεις μπροστά το αυτοκίνητο

3. Κόβεις την συνδρομή με επιστροφή χρημάτων

4. ΔΕΝ σβήνεις ποτέ την μηχανή και έχεις εναν χρόνο δωρεάν συνδρομή.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 λεπτά πριν, KostasKri είπε

Γιατί κανείς δεν βλέπει πέρα από την μύτη του; Ένα λογικό σχόλιο δεν έχω διαβάσει εως τώρα.

1.Δηλαδή ήταν καλύτερα όταν έβγαζαν 2 διαφορετικούς κινητήρες για διαφορετικά price range; Τι σας νοιάζει αν σου πουλάει τον κινητήρα με τα 300 άλογα ας πούμε ως 200 όταν πληρώνεις για 200 2. αλλά σου δίνει την δυνατότητα να αναβαθμίσεις κάποια στιγμή; Δίνει και αξία στην μεταπώληση γιατί ο αγοραστής μπορεί να το αναβαθμίσει αν ψάχνει κάτι πιο γρήγορο.

3. Αν βγάζουν 1 κινητήρα αντί για 10 για τα διαφορετικά μοντέλα μπορεί να γίνει και καλύτερο quality control και να γίνει πιο ασφαλής και πολλά άλλα. ΓΙΑΤΙ να είναι αρνητικό αυτό πάμε καλά;;;;;;

Για το subscription θυμάμαι ότι σε αντίστοιχο άρθρο για την BMW εν τέλη είχαν πει ότι θα υπάρχει και flat fee για να έχεις για πάντα χωρίς συνδρομή. Δηλαδή θεωρείτε ότι αν πάτε να το αγοράσετε δεν θα μπορείτε να πληρώσετε για να το αγοράσετε όπως όταν απλά βάζεις καλύτερο κινητήρα;

Προφανώς και δεν είναι η ίδια περίπτωση.

1. Πρόκειται για τον ίδιο κινητήρα σε κάθε περίπτωση. Αλλάζει μόνο η χαρτογράφηση (σόρυ, μετά είδα ότι αφορά ηλεκτρικό. Οπότε καποια άλλη αλλαγή θα γίνεται).

2. Ζητούν μόνιμη συνδρομή για μία αστεία δουλειά. Ακόμα και το λεγόμενο τσιπάρισμα που έκαναν στα αυτοκίνητα κατά κόρον πριν 10-20 χρόνια, δεν ήταν ότι η εταιρεία δε μπορούσε να το κάνει από την αρχή. Η εταιρεία το έβαζε από μόνη της εκεί που εξαρχής θεωρούσε ότι ήταν καλύτερα για συνδυασμο επιδόσεων αλλά και οικονομίας και αξιοπιστίας. Μετά το τσιπάρισμα ναι μεν πήγαινε λίγο πιο γρόγορα αλλά και έκαιγε και λειτουργούσε πιο ψηλά. Εδώ μιλάμε για επίτηδες κράτημα του κινητήρα πιο χαμηλά ώστε να πουληθεί αργότερα η "αναβάθμισή" του.

3. Ναι και να πληρώνουμε τέλη κυκλοφορίας για κινητήρα 2 λίτρα με επιδόσεις 1 λίτρου (υπερβολή για κατανόηση).

Πως θα σου φαινόταν αν αγόραζες λαπτοπ με 8 GB μνήμη αλλά να έχει μέσα 16. Για να έχεις όμως και τα 16 να πρέπει να πληρώνεις στην HP συνδρομή με το μήνα. Κάπως έτσι πρέπει να το δεις.

 

 

Επεξ/σία από dchatz
  • Like 3
Δημοσ.

Δεν περίμενα ποτέ από μία αυτοκινητοβιομηχανία όπως Mercedes να φερθεί έτσι...

 

time treasure GIF

Δημοσ.
30 λεπτά πριν, KostasKri είπε

Γιατί κανείς δεν βλέπει πέρα από την μύτη του; Ένα λογικό σχόλιο δεν έχω διαβάσει εως τώρα.

Δηλαδή ήταν καλύτερα όταν έβγαζαν 2 διαφορετικούς κινητήρες για διαφορετικά price range; Τι σας νοιάζει αν σου πουλάει τον κινητήρα με τα 300 άλογα ας πούμε ως 200 όταν πληρώνεις για 200 αλλά σου δίνει την δυνατότητα να αναβαθμίσεις κάποια στιγμή; Δίνει και αξία στην μεταπώληση γιατί ο αγοραστής μπορεί να το αναβαθμίσει αν ψάχνει κάτι πιο γρήγορο.

Αν βγάζουν 1 κινητήρα αντί για 10 για τα διαφορετικά μοντέλα μπορεί να γίνει και καλύτερο quality control και να γίνει πιο ασφαλής και πολλά άλλα. ΓΙΑΤΙ να είναι αρνητικό αυτό πάμε καλά;;;;;;

Για το subscription θυμάμαι ότι σε αντίστοιχο άρθρο για την BMW εν τέλη είχαν πει ότι θα υπάρχει και flat fee για να έχεις για πάντα χωρίς συνδρομή. Δηλαδή θεωρείτε ότι αν πάτε να το αγοράσετε δεν θα μπορείτε να πληρώσετε για να το αγοράσετε όπως όταν απλά βάζεις καλύτερο κινητήρα;

Ας το κάνουν και ας το πληρώνεις 1 φορά στον έξτρα εξοπλισμό στην αγορά του αυτοκινήτου. Όπως όταν πας να το αγοράσεις και σου λέει πως αν θέλεις τελική στα 280km, είναι στον έξτρα εξοπλισμό. Τον οποίο προσθέτεις και αργότερα.  Όχι με μορφή συνδρομής η οποία θα επεκταθεί και σε άλλα πράγματα ποιο βασικά και καθημερινά. Αν θες έναν τέτοιο τρόπο ζωής όπου θα πληρώσεις ένα αμάξι και μετά θα το πληρώνεις και με τον μήνα καλά κάνεις αλλά ευχαριστώ δεν θα πάρω

  • Like 3
Δημοσ.

μας λενε να εκπορνηστουμε  με νταβά την mercedes σε νεόκτιστο οίκο  ανοχής  με δικα μας χρηματα  😆😆

σε τι  επιπέδου ΙQ αγοραστές απευθύνεται η mercedes???

  • Like 1
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, George.Ember είπε

Ας το κάνουν και ας το πληρώνεις 1 φορά στον έξτρα εξοπλισμό στην αγορά του αυτοκινήτου. Όπως όταν πας να το αγοράσεις και σου λέει πως αν θέλεις τελική στα 280km, είναι στον έξτρα εξοπλισμό. Τον οποίο προσθέτεις και αργότερα.  Όχι με μορφή συνδρομής η οποία θα επεκταθεί και σε άλλα πράγματα ποιο βασικά και καθημερινά. Αν θες έναν τέτοιο τρόπο ζωής όπου θα πληρώσεις ένα αμάξι και μετά θα το πληρώνεις και με τον μήνα καλά κάνεις αλλά ευχαριστώ δεν θα πάρω

Δεν μπορείς να κρίνεις αν αξίζει η συνδρομή ή όχι χωρίς να έχεις στα χέρια σου την τιμή. Αν είναι συνδρομή 1200 όπως λέει αλλά να το αγοράσεις εφάπαξ είναι 20.000 για παράδειγμα, τότε μάλλον δεν συμφέρει να το αγοράσεις.

Το θέμα είναι πως όλοι κράζουν με ελλειπή στοιχεία και είναι λυπηρό αυτό.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
43 λεπτά πριν, KostasKri είπε

Γιατί κανείς δεν βλέπει πέρα από την μύτη του; Ένα λογικό σχόλιο δεν έχω διαβάσει εως τώρα.

Δηλαδή ήταν καλύτερα όταν έβγαζαν 2 διαφορετικούς κινητήρες για διαφορετικά price range; Τι σας νοιάζει αν σου πουλάει τον κινητήρα με τα 300 άλογα ας πούμε ως 200 όταν πληρώνεις για 200 αλλά σου δίνει την δυνατότητα να αναβαθμίσεις κάποια στιγμή; Δίνει και αξία στην μεταπώληση γιατί ο αγοραστής μπορεί να το αναβαθμίσει αν ψάχνει κάτι πιο γρήγορο.

Αν βγάζουν 1 κινητήρα αντί για 10 για τα διαφορετικά μοντέλα μπορεί να γίνει και καλύτερο quality control και να γίνει πιο ασφαλής και πολλά άλλα. ΓΙΑΤΙ να είναι αρνητικό αυτό πάμε καλά;;;;;;

Για το subscription θυμάμαι ότι σε αντίστοιχο άρθρο για την BMW εν τέλη είχαν πει ότι θα υπάρχει και flat fee για να έχεις για πάντα χωρίς συνδρομή. Δηλαδή θεωρείτε ότι αν πάτε να το αγοράσετε δεν θα μπορείτε να πληρώσετε για να το αγοράσετε όπως όταν απλά βάζεις καλύτερο κινητήρα;

έτσι και αλλιώς λίγους κινητήρες βγάζει κάθε εταιρία με χαρτογράφηση εγκεφάλου  συνήθως δύο ο τρεις εκδόσεις για κάθε κίνητρα και βάλε και τα τούρμπο . δες πχ Ιάπωνες που βγάζουν ακόμα ατμόσφαιρα , μαζντα, σουμπαρου ,Τογιότα πχ .

η συνδρομή σαν νοοτροπία είναι το θέμα , οκ στη τελική πχ παλιότερα για να πας από το σιβικ το 1.0 στο 1.8 η στο 1.5 turbo έδινε ένα ποσό 5-6.k παραπάνω , αλλά αυτό ήταν κάτι μόνιμο και το αμάξι είχε και άλλη αξία μεταπώλησης .τώρα θα πληρώνεις κάθε χρόνο και αξια μεταπώλησης   την ίδια θα έχεις,  και αν θες να κρατήσεις το αμάξι για χρόνια ....

φυσικά σε ένα αμάξι επιδοσεων όπως το συγκεκριμενο της Μερσεντές οκ δεν έγινε και κάτι , φαντάσου όμως αυτό να γίνει σε φτηνά , υποτίθεται,μοντέλα με κινητήρες μικρών επιδόσεων και να σου κόβουν στην επιτάχυνση πχ η στην αυτονομία ....

Επεξ/σία από Choronzon
Δημοσ.
21 λεπτά πριν, dchatz είπε

Προφανώς και δεν είναι η ίδια περίπτωση.

1. Πρόκειται για τον ίδιο κινητήρα σε κάθε περίπτωση. Αλλάζει μόνο η χαρτογράφηση (σόρυ, μετά είδα ότι αφορά ηλεκτρικό. Οπότε καποια άλλη αλλαγή θα γίνεται).

2. Ζητούν μόνιμη συνδρομή για μία αστεία δουλειά. Ακόμα και το λεγόμενο τσιπάρισμα που έκαναν στα αυτοκίνητα κατά κόρον πριν 10-20 χρόνια, δεν ήταν ότι η εταιρεία δε μπορούσε να το κάνει από την αρχή. Η εταιρεία το έβαζε από μόνη της εκεί που εξαρχής θεωρούσε ότι ήταν καλύτερα για συνδυασμο επιδόσεων αλλά και οικονομίας και αξιοπιστίας. Μετά το τσιπάρισμα ναι μεν πήγαινε λίγο πιο γρόγορα αλλά και έκαιγε και λειτουργούσε πιο ψηλά. Εδώ μιλάμε για επίτηδες κράτημα του κινητήρα πιο χαμηλά ώστε να πουληθεί αργότερα η "αναβάθμισή" του.

3. Ναι και να πληρώνουμε τέλη κυκλοφορίας για κινητήρα 2 λίτρα με επιδόσεις 1 λίτρου (υπερβολή για κατανόηση).

Πως θα σου φαινόταν αν αγόραζες λαπτοπ με 8 GB μνήμη αλλά να έχει μέσα 16. Για να έχεις όμως και τα 16 να πρέπει να πληρώνεις στην HP συνδρομή με το μήνα. Κάπως έτσι πρέπει να το δεις.

 

 

Δεν ξέρω τεχνικά πως λειτουργούν τα αμάξια αλλά επειδή ανέφερες υπολογιστές και είναι ο κλάδος που δουλεύω, ανάλογα την τιμή πάντα θα το σκεφτόμουν. Αν πχ δεν κρατάς πολύ καιρό τον εξοπλισμό σου τότε μάλλον σε συμφέρει το συνδρομιτικό γιατί αλλάζεις μηχάνημα πριν αποσβέσεις την αγορά της RAM. Αν κρατάς πολλά χρόνια τότε μάλλον σε συμφέρει η αγορά.

Κάτι τέτοιο είχε ειπωθεί και για τους Intel Xeon σε μία φάση και όλοι έκραζαν πάλι αλλά ως επαγγελματίας που χρησιμοποιεί σέρβερ θα με βόλευε πάρα πολύ το να μπορώ να ξεκλειδώσω cores σε δεύτερη φάση από το να αγοράζω εξ αρχής καινούριο σέρβερ ή CPU και να "πετάω" το παλιό. Ή αν η RAM είναι κολλημένη να μπορώ να πληρώσω και να ξεκλειδώσω παραπάνω RAM.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...