geomrk Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2022 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2022 Παιδιά ειναι απλό, με ενα VPN Τουρκια 1200 λιρες ειναι 60κατι δολαρια τον χρονο, εγω απλα λεω .. 👀👀
Chris_BMW Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2022 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2022 6 ώρες πριν, nasos74 είπε Καταρχήν το EQE350 πρέπει να κυμαίνεται στα 100.000€ και ιδιαίτερα το EQS450 τα ξεπερνάει και αρκετά. Οπότε, καταλαβαίνετε πως ΔΕΝ απευθύνονται σε κάποιον που αλλάζει αμάξι κάθε 20 χρόνια, ούτε να είναι το αποκλειστικό όχημα σε μια μικροαστική οικογένεια. Στο κοινό που απευθύνεται, ο μέσος χρόνος που κρατάνε τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα πριν τα αλλάξουν είναι 3-5 χρόνια, άρα η συγκεκριμένη υπηρεσία προσφέρει για όποιον το επιθυμεί μια καλύτερη εμπειρία χρήσης/επίδοσης χωρίς να χρειαστεί να πειράξουν ή να επέμβουν στο αμάξι. Και το προσφέρει με ένα συνολικό κόστος που είναι πολύ λογικό για την κλάση του. (σχόλια ότι είναι ηλίθιοι αυτοί που τα δίνουν προφανώς τα λένε φίλοι που δεν έχουν σχέση γενικότερα με την αγορά premium αυτοκινήτων). Η Mercedes απλά διάκρινε πως στους υποψήφιους αγοραστές υπάρχει και ένα πιο δυναμικό κοινό που ευχαρίστως θα πλήρωνε για παραπάνω επιδόσεις. Θα μπορούσε άνετα να παρουσιάσει ένα άλλο μοντέλο με παραπάνω ιπποδύναμη αλλά αυτό δημιουργεί πολλά logistics θέματα, οπότε το συνδρομητικό μοντέλο είναι κάτι που διευκολύνει τους υποψήφιους αγοραστές και το ζητάγανε!!! Όλα τα (λογικά) παράπονα που ειπώθηκαν στα σχόλια θα είχαν νόημα αν η Mercedes είχε βγάλει ένα μη λειτουργικό αυτοκίνητο (πχ να είχε δύναμη μόνο 100HP για το όγκο και το βάρος του) και να απαιτούσε συνδρομή για να γίνει ολοκληρωμένο. Προσωπικά θεωρώ καλύτερο ένα πιο ευέλικτο μοντέλο ενεργοποίησης χαρακτηριστικών ad-hoc από τον χρήστη/οδηγό από το να βλέπω να υπάρχουν επίπεδα εξοπλισμού, όπου να σε χρεώνουν 2-3Κ για αναδιπλούμενους καθρέπτες, άλλες ταπετσαρίες κτλ Όπως ανέφερε και ένας φίλος, στην Ελλάδα αγαπάμε τα αυτοκίνητα μας, ΟΚ αποδεκτό αλλά ας προσαρμοστούμε λίγο σε πιο νέες αντιλήψεις. Το αμάξι πια γίνεται τεχνολογικό gadget/service κτλ, αυτό δεν είναι αυτόματα απεχθές, αντίθετα έχει πολλές θετικές πλευρές, ιδιαίτερα σε θέματα ασφάλειας. (επειδή ειπώθηκε… βρε παιδιά το όνομα Mercedes με την Tesla στο ίδιο post… η αυτοκίνηση δεν γεννήθηκε πριν μερικά χρόνια…) Το καλύτερο σχόλιο που έχω διαβάσει . Ακομπλεξάριστο με χρήση επιχειρημάτων 1
sharke Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2022 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2022 (επεξεργασμένο) ο hamilton δεν πλήρωσε συνδρομή και φέτος,😂 Πάλι Καλά που υπάρχουν και μερική με νοημοσύνη (https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Mercedes-Nomika-empodia-sthn-Eyrwph-h-ekstra-ippodynamh-me-syndromh_238427.asp) γιατι απο το νεο μοντέλο θα έβαζε και ταξίμετρο στους ιδιοκτήτες με συνδρομή. Επεξ/σία 25 Νοεμβρίου 2022 από sharke
Bluedive Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2022 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2022 Στις 24/11/2022 στις 11:56 ΠΜ, oletiras είπε Αν δουνε τις πωλησεις των κινέζων στην ΕΕ να εκτοξεύονται, ας μην απορρησουν γιατι. Ατιμο πράγμα η απληστία. Αυτο! Νομιζουν οτι παιζουν μπαλα στην παιδικη χαρα της γειτονιας τους. Οι Κινεζοι δεν αστειευονται καθολου, εχουν απυθμενες τσεπες με κρατικη υποστηριξη και μερικοι απο αυτους εχουν εξαιρετικα αυτοκινητα να προτεινουν σε τιμες που θα γυρισουν κεφαλια. Πρεπει εκει στην Mercedes και αλλου να ξυπνησουν απο την ονειρωξη γιατι θα προσγειωθουν ασχημα. Η αυτοκινηση αλλαζει οχι επειδη βγαινουν ηλεκτρικα αλλα επειδη η αγορα μεταμορφωνεται εκ βαθρων κατι που ανοιγει χωρο σε νεο αιμα με φιλοδοξιες περα απο χρημα. 7 ώρες πριν, nasos74 είπε Καταρχήν το EQE350 πρέπει να κυμαίνεται στα 100.000€ και ιδιαίτερα το EQS450 τα ξεπερνάει και αρκετά. Οπότε, καταλαβαίνετε πως ΔΕΝ απευθύνονται σε κάποιον που αλλάζει αμάξι κάθε 20 χρόνια, ούτε να είναι το αποκλειστικό όχημα σε μια μικροαστική οικογένεια. Στο κοινό που απευθύνεται, ο μέσος χρόνος που κρατάνε τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα πριν τα αλλάξουν είναι 3-5 χρόνια, άρα η συγκεκριμένη υπηρεσία προσφέρει για όποιον το επιθυμεί μια καλύτερη εμπειρία χρήσης/επίδοσης χωρίς να χρειαστεί να πειράξουν ή να επέμβουν στο αμάξι. Και το προσφέρει με ένα συνολικό κόστος που είναι πολύ λογικό για την κλάση του. (σχόλια ότι είναι ηλίθιοι αυτοί που τα δίνουν προφανώς τα λένε φίλοι που δεν έχουν σχέση γενικότερα με την αγορά premium αυτοκινήτων). Η Mercedes απλά διάκρινε πως στους υποψήφιους αγοραστές υπάρχει και ένα πιο δυναμικό κοινό που ευχαρίστως θα πλήρωνε για παραπάνω επιδόσεις. Θα μπορούσε άνετα να παρουσιάσει ένα άλλο μοντέλο με παραπάνω ιπποδύναμη αλλά αυτό δημιουργεί πολλά logistics θέματα, οπότε το συνδρομητικό μοντέλο είναι κάτι που διευκολύνει τους υποψήφιους αγοραστές και το ζητάγανε!!! Όλα τα (λογικά) παράπονα που ειπώθηκαν στα σχόλια θα είχαν νόημα αν η Mercedes είχε βγάλει ένα μη λειτουργικό αυτοκίνητο (πχ να είχε δύναμη μόνο 100HP για το όγκο και το βάρος του) και να απαιτούσε συνδρομή για να γίνει ολοκληρωμένο. Προσωπικά θεωρώ καλύτερο ένα πιο ευέλικτο μοντέλο ενεργοποίησης χαρακτηριστικών ad-hoc από τον χρήστη/οδηγό από το να βλέπω να υπάρχουν επίπεδα εξοπλισμού, όπου να σε χρεώνουν 2-3Κ για αναδιπλούμενους καθρέπτες, άλλες ταπετσαρίες κτλ Όπως ανέφερε και ένας φίλος, στην Ελλάδα αγαπάμε τα αυτοκίνητα μας, ΟΚ αποδεκτό αλλά ας προσαρμοστούμε λίγο σε πιο νέες αντιλήψεις. Το αμάξι πια γίνεται τεχνολογικό gadget/service κτλ, αυτό δεν είναι αυτόματα απεχθές, αντίθετα έχει πολλές θετικές πλευρές, ιδιαίτερα σε θέματα ασφάλειας. (επειδή ειπώθηκε… βρε παιδιά το όνομα Mercedes με την Tesla στο ίδιο post… η αυτοκίνηση δεν γεννήθηκε πριν μερικά χρόνια…) Θα διαφωνησω. Ακριβως επειδη κινεισαι σε τετοια επιπεδα τιμης ειναι που ο πελατης θελει εντιμοτητα και εχει απαιτησεις. Επειδη διαθετει αγοραστικη δυναμη, δεν ειναι κοροιδο να τον μαδανε. Λιγοι ειναι αυτοι που τα σκορπανε σαν ματαιοδοξοι ηλιθιοι και στο λεω σαν καποιος που βρισκεται πλησιον εφοπλισμου και επιχειρηματιων. Αν θες να πιασεις ενα τετοιο δυναμικο κοινο, βγαλε ειδικη εκδοση η προαιρετικο lump sum πακετοο πως γινεται δεκαετιες τωρα. Σιγα τα logistics, εφοσον ειναι software tweak δεν θα θελει και καμια ιδιαιτερη μεταβολη στην παραγωγη. Αλλα καντο τιμια στα ισια λεγοντας στον πελατη, αν θες αυτο το κατι παραπανω, παρτο στο ταδε προαιρετικο πακετο αλλα μια και καλη εφοσον το επιλεξεις τωρα η αργοτερα. Το modularity και συνδρομητικο pay to drive μοντελο πρεπει να εχει και ορια και το επιδοκιμαζω μονο σε επιπεδο αστικης μικροκινητικοτητας. Για υπηρεσιες προστιθεμενης αξιας δεν εχω θεμα να πληρωσω αλλα συνδρομη για εξτρα ιπποδυναμη σε προιον που ηδη αγορασα και αποτελει ιδιοκτησια μου, δεν θα πληρωνα ποτε. Η Mercedes δεν ειναι χαζη για να βγαλει ενα μη λειτουργικο προιον στην αγορα. Ξερει πολυ καλα τι backlash την περιμενει αν το κανει. Ξεκιναει δειλα δειλα παραπλευρα. Μπορει για την ωρα να το συζητανε για ακριβα μοντελα αλλα αν περπατησει, τιποτα δεν θα τους σταματησει (ειδικα τους Γερμανους) απο το να μετατρεψουν ολοκληρο το αυτοκινητο και σε χαμηλοτερες κατηγοριες, σε μια πλατφορμα που μετα τις 4 ροδες και τα καθισματα, ολα τα αλλα στοιχεια θα ειναι διαθεσιμα με ενα μηνιαιο η αλλο περιοδικο τιμημα. Εγω αυτο εικαζω οτι δοκιμαζουν εδω με την επιφαση της παραπανω δυναμης. Αν θελουν να μετατρεψουν το αυτοκινητο σε paid service, τοτε να ριξουν τις τιμες κτησης σε επιπεδα προκαταβολης leasing και ο καθε πελατης να επιλεγει οτι θελει απο πακετα. Οχι να σχεδιαζουν αρμεγμα πανω στον πελατη που ηδη κατεθεσε αρκετα χρηματα για να αγορασει.
nasos74 Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2022 Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2022 7 hours ago, Bluedive said: Αυτο! Νομιζουν οτι παιζουν μπαλα στην παιδικη χαρα της γειτονιας τους. Οι Κινεζοι δεν αστειευονται καθολου, εχουν απυθμενες τσεπες με κρατικη υποστηριξη και μερικοι απο αυτους εχουν εξαιρετικα αυτοκινητα να προτεινουν σε τιμες που θα γυρισουν κεφαλια. Πρεπει εκει στην Mercedes και αλλου να ξυπνησουν απο την ονειρωξη γιατι θα προσγειωθουν ασχημα. Η αυτοκινηση αλλαζει οχι επειδη βγαινουν ηλεκτρικα αλλα επειδη η αγορα μεταμορφωνεται εκ βαθρων κατι που ανοιγει χωρο σε νεο αιμα με φιλοδοξιες περα απο χρημα. Θα διαφωνησω. Ακριβως επειδη κινεισαι σε τετοια επιπεδα τιμης ειναι που ο πελατης θελει εντιμοτητα και εχει απαιτησεις. Επειδη διαθετει αγοραστικη δυναμη, δεν ειναι κοροιδο να τον μαδανε. Λιγοι ειναι αυτοι που τα σκορπανε σαν ματαιοδοξοι ηλιθιοι και στο λεω σαν καποιος που βρισκεται πλησιον εφοπλισμου και επιχειρηματιων. Αν θες να πιασεις ενα τετοιο δυναμικο κοινο, βγαλε ειδικη εκδοση η προαιρετικο lump sum πακετοο πως γινεται δεκαετιες τωρα. Σιγα τα logistics, εφοσον ειναι software tweak δεν θα θελει και καμια ιδιαιτερη μεταβολη στην παραγωγη. Αλλα καντο τιμια στα ισια λεγοντας στον πελατη, αν θες αυτο το κατι παραπανω, παρτο στο ταδε προαιρετικο πακετο αλλα μια και καλη εφοσον το επιλεξεις τωρα η αργοτερα. Το modularity και συνδρομητικο pay to drive μοντελο πρεπει να εχει και ορια και το επιδοκιμαζω μονο σε επιπεδο αστικης μικροκινητικοτητας. Για υπηρεσιες προστιθεμενης αξιας δεν εχω θεμα να πληρωσω αλλα συνδρομη για εξτρα ιπποδυναμη σε προιον που ηδη αγορασα και αποτελει ιδιοκτησια μου, δεν θα πληρωνα ποτε. Η Mercedes δεν ειναι χαζη για να βγαλει ενα μη λειτουργικο προιον στην αγορα. Ξερει πολυ καλα τι backlash την περιμενει αν το κανει. Ξεκιναει δειλα δειλα παραπλευρα. Μπορει για την ωρα να το συζητανε για ακριβα μοντελα αλλα αν περπατησει, τιποτα δεν θα τους σταματησει (ειδικα τους Γερμανους) απο το να μετατρεψουν ολοκληρο το αυτοκινητο και σε χαμηλοτερες κατηγοριες, σε μια πλατφορμα που μετα τις 4 ροδες και τα καθισματα, ολα τα αλλα στοιχεια θα ειναι διαθεσιμα με ενα μηνιαιο η αλλο περιοδικο τιμημα. Εγω αυτο εικαζω οτι δοκιμαζουν εδω με την επιφαση της παραπανω δυναμης. Αν θελουν να μετατρεψουν το αυτοκινητο σε paid service, τοτε να ριξουν τις τιμες κτησης σε επιπεδα προκαταβολης leasing και ο καθε πελατης να επιλεγει οτι θελει απο πακετα. Οχι να σχεδιαζουν αρμεγμα πανω στον πελατη που ηδη κατεθεσε αρκετα χρηματα για να αγορασει. Καταρχήν να υπενθυμίσουμε ότι ο συγκεκριμένος τύπος αναβάθμισης είναι αποκλειστικά (προς το παρόν) για την αγορά την ΗΠΑ, όπου τα συνδρομητικά μοντέλα είναι αναπτυγμένα σε σχεδόν όλες τι εμπορικές δραστηριότητες και πιο αποδεκτά στον πιθανό αγοραστή. Επίσης, η γενικότερη αγορά αυτοκινήτου στις ΗΠΑ έχει θεμελιώδης διαφορές με την ευρωπαϊκή νοοτροπία, να θυμίσω πως κυριαρχεί το πολύ πιο επιθετικό marketing αλλά και η κουλτούρα του after market upgrade/custom κτλ με τεράστιο τζίρο. Το αναφέρω γιατί θα στις ΗΠΑ είναι «συνηθισμένο» να δεις πειραγμένες Rolls ή Maybach, κάτι που για τον μέσο ευρωπαίο αγοραστή τους μπορεί να θεωρηθεί «ιεροσυλία». Άρα, λογικά όλοι οι κατασκευαστές προσπαθούν να κερδίσουν μερίδιο από όλες αυτές τις όμορές αγορές. Αν μπορούν να κερδίσουν κάποια χρήματα παραπάνω ενεργοποιώντας ένα κουμπάκι στο firmware του αυτοκινήτου που ρυθμίζει την ιπποδύναμη τότε θα το κάνουν για 2 βασικούς λόγους 1) καταρχήν να ικανοποιήσουν ένα μερίδιο πελατών που το ζητάει γιατί αλλιώς θα πάνε στον ανταγωνισμό (είναι σίγουρο πως κάνανε έρευνα αγοράς πριν το παρουσιάσουν) 2) κάθε πολυεθνική είναι υποχρεωμένη ως προς του μετόχους της να μεγιστοποιεί τα κέρδη της μέσα στο νομικό πλαίσιο που λειτουργεί. Αν δεν το κάνει ιδιαίτερα στις ΗΠΑ υπάρχει νομοθεσία που ο οποιοδήποτε μέτοχος μπορεί να ασκήσει δίωξη στο εκτελεστικό συμβούλιο αν διακρίνει πως δεν «εκμεταλλεύεται» τις τάσεις τις αγοράς. Ας δούμε όμως το θέμα με ευρωπαϊκή οπτική, αν προσέξεις σχεδόν σε όλα τα μικρομεσαία αμάξια η κορυφαία έκδοση εξοπλισμού ενός μοντέλου είναι ~50% πάνω από τις αρχική, ενώ τα τελευταία 2-3 χρόνια (με την αύξηση των τεχνολογικών gadget) υπάρχουν και μικρομεσαία αμάξια που η διαφορά των εκδόσεων στους εξοπλισμούς μπορεί να αγγίξει και το 70%! Βέβαια η πλειοψηφία των αγοραστών αγοράζει μια μεσαία έκδοση, όπου είναι ρυθμισμένη περίτεχνα έτσι ώστε να προσφέρει και το μέγιστο κέρδος στον κατασκευαστή. Όμως το συγκεκριμένο μοντέλο διαβάθμισής τιμών και segment θεωρείται πια κορεσμένο και παρωχημένο, οπότε χρειάζεται ένα νέο πιο ευέλικτό. Μην το βλέπουμε αναγκαστικά αρνητικά, να δώσω ένα χαζό παράδειγμα μπορεί προσωπικά στο αμάξι Α να θέλω να έχει μεγαλύτερο info-entertainment screen αλλά να μην με νοιάζει να έχει αναδιπλούμενους καθρέπτες. Τώρα σχεδόν στα πιο πολλά αμάξια θα πρέπει ή να αναβαθμίσω σε επόμενη έκδοση (και να πληρώσω πράγματα που δεν εκτιμώ/χρειάζομαι) ή να συμβιβαστώ με μικρότερη οθόνη αν δεν βγαίνω οικονομικά. Σε ένα πιο modular μοντέλο θα μπορούσε να χρεώνεται κάθε spec σε ad-hoc βάση και να ενεργοποιείς εσύ ότι θες και όποτε θες. Καταλαβαίνω πως έχεις ενστάσεις με τις τιμές κτήσης, να θυμίσω όμως πως κανένας κατασκευαστής δεν είναι χαζός. Όλοι θέλουν να πουλάνε, οπότε οι τιμές αργά ή γρήγορα προσαρμόζονται στην ζήτηση και στις απαιτήσεις και τα αντίστοιχα paid service ή leasing μοντέλα θα αναπτυχθούν κατάλληλα. Αν εσύ φίλε μου ή εγώ θα έχουμε την αγοραστική δύναμη να τα αποκτήσουμε είναι άλλη κουβέντα, αλλά αν δεν την έχουμε τότε δεν είμαστε και potential πελάτες τους, οπότε δεν θα ασχοληθούν με εμάς και εμείς για αυτούς… [Σε προσωπικό επίπεδο είμαι οπαδός του leasing (ακόμα και για ιδιώτες) καθώς δεν έχω καμία όρεξη να ασχοληθώ με τις στρεβλώσεις της ελληνικής αγοράς (και ας μου στοιχίζει και κάτι παραπάνω)]
SV1EOD Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2022 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2022 (επεξεργασμένο) Στις 24/11/2022 στις 12:36 ΜΜ, Thresh είπε Πως έγινε το ατύχημα? Τέλειωσε η συνδρομή πάνω στην προσπέραση... Προκαταβολικά συγνώμη σε όσους δεν έχουν ασχοληθεί με CNC εργαλειομηχανές και δεν θα καταλάβουν ακριβώς τι θα περιγράψω. Το παρακάτω το είχα διαβάσει πριν από αρκετά χρόνια σε κάποιο forum αλλά με μία γρήγορη αναζήτηση που έκανα δεν το βρήκα για να το παραθέσω. Τα CNC κέντρα κατεργασίας HAAS έχουν σαν option όταν κόβουν σπειρώματα έναν συγκεκριμένο τρόπο λειτουργίας που λέγεται rigid tapping. Στο δίνουν με το σκεπτικό να το δοκιμάσεις για να το αγοράσεις. Το demo αυτού του option έχει time limit. Έχω διαβάσει περίπτωση κάποιου που είχε κέντρο κατεργασίας CNC HAAS και χρησιμοποιούσε το συγκεκριμένο demo και αυτό έληξε κατά την διάρκεια που το χρησιμοποιούσε(και το κολαούζο με το κομμάτι έγιναν ένα σώμα). Συγκεκριμένα αν θυμάμαι καλά το demo έληξε την ώρα που έβγαινε το κολαούζο από το κομμάτι. Την ζημιά που έπαθε η άτρακτος του μηχανήματος δεν κατάφεραν να την ισιώσουν ποτέ(σύμφωνα με αυτόν που έγραφε την περιπέτεια του στο forum) Επεξ/σία 28 Νοεμβρίου 2022 από SV1EOD
toylis Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2022 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2022 Στις 24/11/2022 στις 5:48 ΜΜ, Choronzon είπε πρακτικά με τα ηλεκτρικά κάνουν ότι η απλ με τα προϊόντα της , η παρέμβαση θα είναι δύσκολη και από λίγους , οπότε είτε θα πηγαίνεις στο εξουσιοδοτημένο είτε....το χάος και ίσως πλέον και η παρανομία .car as an app έτσι θα γίνει . εχω παρει το vw polo 2016 εχει αυτο το infosystem μεσα που εχει gps bluetooth κτλ κτλ ολα εκτος απο την φωνητικη πληκτρολογιση και το android auto. το αστειο ειναι οτι πηγα στην vw να τα βαλω.. να πληρωσω ρε παιδι μου να μου εγκαταστησουν τα εξτρα.. οσο και να εκαναν.. στην αντιπροσωπεια της θεσσαλονικης.. ... Μεντολες που λενε στην κεφαλονια.. δεν ειχαν καν ιδεα τι τους ζητουσα.. ο κυρ ηλιας ομως με ενα jb μια χαρα τα εβαλε .. εεεε
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα