Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Το επόμενο βήμα θα είναι να πληρώνεις εξτρά ώστε το aircondition να σε δροσίζει περισσότερο, ή να φρενάρει καλύτερα ή .... Και αυτά για hardware που υπάρχει ήδη στο αμάξι και άρα το έχεις πληρώσει απλά είναι "κλειδωμένο" Aν αυτό δε λέγεται ανηθικότητα δεν ξέρω τι λέγεται. Είναι σα να σου πουλάνε ένα σπίτι και να έχει ένα κλειδωμένο δωμάτιο που θα το χρησιμοποιείς με νοίκι ενώ το έχεις εξοφλήσει. Τι άλλο θα δούμε από τον αχαλίνωτο καπιταλισμό της κακιάς ώρας...

Δημοσ.
48 λεπτά πριν, sharke είπε

σε  ΙQ αναφέρθηκα οχι σε τι φορολογική δήλωση κάνουν

αν εχουν κανει αποδοχή κληρονομιάς του θείου η του μπαμπά ,η αν πουλάνε φούντα, δεν μας ενδιαφέρει.

Α κατάλαβα .Όσοι μπορούν να αγοράσουν μια Mercedes καινούργια αυτής της κλάσης  ή έχουν κάνει αποδοχή κληρονομιάς η πουλάνε φρούτα και βγάζουν 100Κ το χρόνο .

 Δηλαδή έχουν χαμηλό IQ αλλά μπορούν πουλώντας φρούτα να βγάζουν 100Κ ;;

 Μάλιστα 

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 λεπτά πριν, Chris_BMW είπε

Α κατάλαβα .Όσοι μπορούν να αγοράσουν μια Mercedes καινούργια αυτής της κλάσης  ή έχουν κάνει αποδοχή κληρονομιάς η πουλάνε φρούτα και βγάζουν 100Κ το χρόνο .

 Δηλαδή έχουν χαμηλό IQ αλλά μπορούν πουλώντας φρούτα να βγάζουν 100Κ ;;

 Μάλιστα 

 

να το πουμε απλα ,,,, δεν θα παρει  μια Mercedes καινούργια αυτής της κλάσης αν εχει ΙQ πανω απο τον μεσο ορο, και βγάζουν 100Κ το χρόνο , θα παρει lamborghini θα παρει Ferrari   για να του ανήκουν ολα τα άλογα και πολλά παραπάνω, και δεν θα κυκλοφορεί με Mercedes νοικιαρικα

Επεξ/σία από sharke
  • Sad 1
Δημοσ.
9 ώρες πριν, orpheas7 είπε

Αυτό πρέπει να κάνει και η Nvidia! Να μας δώσει την 4080ti για 300 ευρώ και να παίζει μέχρι 1080p.

Αλλα 300ευρω οποίος θέλει να ξεκλειδώσει δυνατότητα μέχρι UHD και άλλα 300ευρα για τους 4k+ 🙃

Το έκανε ήδη με της low hash rate κάρτες. Τις είχε κλειδώσει ώστε να αγοράζεις "ειδικές" κάρτες για mining, και τώρα που τελείωσε το παραμύθι τις ξεκλείδωσε με driver update.

Δημοσ.
29 λεπτά πριν, sharke είπε

να το πουμε απλα ,,,, δεν θα παρει  μια Mercedes καινούργια αυτής της κλάσης αν εχει ΙQ πανω απο τον μεσο ορο, και βγάζουν 100Κ το χρόνο , θα παρει lamborghini θα παρει Ferrari   για να του ανήκουν ολα τα άλογα και πολλά παραπάνω, και δεν θα κυκλοφορεί με Mercedes νοικιαρικα

Καλώς δεν νομίζω να υπάρχει λόγος περεταίρω συζήτησης .

  • Like 1
Δημοσ.

Προσεχώς θα σε σταματούν απευθείας η αστυνομία με την παρακολούθηση και τη δυνατότητα αποστολής απομακρυσμένα εντολών ακινητοποίησης εκεί είναι το μέλλον της ηλεκτροκίνησης 

  • Like 1
Δημοσ.

Εφόσον λενε οτι τα ηλεκτρικα εχουν μηδαμινό σερβις και συνεχως θα γινονται φθηνότερα (για να ανταγωνιστούν και τα κινέζικα)....πως θα ισοφαρίσουν οι εταιρείες τη χασουρα απτα σερβις/ανταλλακτικα;

Μοιαζει σα προβα τζενεραλε του συνδρομητικου μοντελου που θα περασει κάποια στιγμη σε ολες τις κατηγορίες αυτοκινητων

Δημοσ.

Η apple κανονικα πρεπει να κανει μηνυση γιατι κλεβουν τις πρακτικες της. 

Σε λιγο θα σταματαει το αυτοκινητο καθε μιση ωρα να παιζει διαφημισεις απο το ραδιοφωνο να παρεις την prenium συνδρομη χωρις αναγκαστικες στασεις

Δημοσ.

Γκρινια γκρινα! Δεν λέτε πως, όπως πάνε τα πράγματα, ειδικάμε τα ηλεκτρικά, θα παίρνεις ένα αμάξι με μηνιαιες δόσεις με πιστωτική ή με 100-200 ευρώ το μήνα χωρίς προκαταβολή; (ήδη γίνεται σε ένα βαθμό).

Το unlocking σε αμάξια ή gpus (lol) δίνει τη δυνατότητα να έχεις ΕΝΑ προιόν, άρα μικρότερο κόστος ανάπτυξης, το οποίο διαβαθμίζεις με unlocks και όχι με διαφορετική υλοποίηση. Γιατί πχ να φτιάξεις 10 επεξεργαστές, και όχι ένα και να παίζεις με unlock? To αποτέλεσμα είναι το ίδιο. Αυτό που θες να συγκρίνεις είναι το όφελος/κόστος αγοράς και χρήσης, ΠΡΙΝ και ΜΕΤΑ. Τότε θα κρίνεις...

Δημοσ.

Όταν είχε πρωτοαναφερθεί στον ξένο τύπο, η (αστεία) δικαιολογία της εταιρείας ήταν ότι με τις παραπάνω επιδόσεις ζορίζονται περισσότερο οι μπαταρίες άρα υπάρχει αυξημένη πιθανότητα να χρειαστούν αντικατάσταση εντός εγγύησης, κόστος που το μεταφέρουν στον πελάτη. Και όχι, την εταιρεία δεν τη νοιάζει το αν μας αρέσει ή όχι γιατί πολύ απλά σε πάρα πολύ λίγες χώρες στον κόσμο (όπως και στην Ελλάδα) υπάρχει η νοοτροπία "αγοράζω αυτοκίννητο". Έβλεπα ένα (ας το πούμε) ρεπορτάζ που είχε θέμα "Γιατί τα ακριβά αυτοκίνητα βγάζουν πολλά προβλήματα και έχουν πολύ αυξημένο failure rate σε πολλά components τους μετά από λίγα μόλις χρόνια" και το συμπέρασμα ήταν ότι αυτά τα αυτοκίνητα δεν απευθύνονται σε πελάτες που θα τα "παντρευτούν". Απευθύνονται σε κοινό που θα το πάρουν για καναδυό χρόνια και μετά θα το επιστρέψουν για να πάρουν άλλο μοντέλο, είτε με leasing είτε με συμφωνία με την ίδια την εταιρεία, οπότε το αυτοκίνητο επιστρέφει στη συντριπτική πλειοψηφία για "λύσιμο" και ανακύκλωση. Εμείς βέβαια που το αυτοκίνητο θέλουμε να το αγοράσουμε και το προσέχουμε σαν τα μάτια μας (ειδικά εμείς οι άντρες που κυριολεκτικά το θεωρούμε μέλος της οικογένειάς μας) θεωρούμε βέβαια κάτι τέτοιο απαράδεκτο (πρωτος και καλύτερος εγώ! 😁)

Δημοσ.

Καταρχήν το EQE350 πρέπει να κυμαίνεται στα 100.000€ και ιδιαίτερα το EQS450 τα ξεπερνάει και αρκετά. Οπότε, καταλαβαίνετε πως ΔΕΝ απευθύνονται σε κάποιον που αλλάζει αμάξι κάθε 20 χρόνια, ούτε να είναι το αποκλειστικό όχημα σε μια μικροαστική οικογένεια.

Στο κοινό που απευθύνεται, ο μέσος χρόνος που κρατάνε τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα πριν τα αλλάξουν είναι 3-5 χρόνια, άρα η συγκεκριμένη υπηρεσία προσφέρει για όποιον το επιθυμεί μια καλύτερη εμπειρία χρήσης/επίδοσης χωρίς να χρειαστεί να πειράξουν ή να επέμβουν στο αμάξι. Και το προσφέρει με ένα συνολικό κόστος που είναι πολύ λογικό για την κλάση του. (σχόλια ότι είναι ηλίθιοι  αυτοί που τα δίνουν προφανώς τα λένε φίλοι που δεν έχουν σχέση γενικότερα με την αγορά premium αυτοκινήτων).

Η Mercedes απλά διάκρινε πως στους υποψήφιους αγοραστές υπάρχει και ένα πιο δυναμικό κοινό που ευχαρίστως θα πλήρωνε για παραπάνω επιδόσεις. Θα μπορούσε άνετα να παρουσιάσει ένα άλλο μοντέλο με παραπάνω ιπποδύναμη αλλά αυτό δημιουργεί πολλά logistics θέματα, οπότε το συνδρομητικό μοντέλο είναι κάτι που διευκολύνει τους υποψήφιους αγοραστές και το ζητάγανε!!!

Όλα τα (λογικά) παράπονα που ειπώθηκαν στα σχόλια θα είχαν νόημα αν η Mercedes είχε βγάλει ένα μη λειτουργικό αυτοκίνητο (πχ να είχε δύναμη μόνο 100HP για το όγκο και το βάρος του) και να απαιτούσε συνδρομή για να γίνει ολοκληρωμένο.

Προσωπικά θεωρώ καλύτερο ένα πιο ευέλικτο μοντέλο ενεργοποίησης χαρακτηριστικών ad-hoc από τον χρήστη/οδηγό από το να βλέπω να υπάρχουν επίπεδα εξοπλισμού, όπου να σε χρεώνουν 2-3Κ για αναδιπλούμενους καθρέπτες, άλλες ταπετσαρίες κτλ

Όπως ανέφερε και ένας φίλος, στην Ελλάδα αγαπάμε τα αυτοκίνητα μας, ΟΚ αποδεκτό αλλά ας προσαρμοστούμε λίγο σε πιο νέες αντιλήψεις. Το αμάξι πια γίνεται τεχνολογικό gadget/service κτλ, αυτό δεν είναι αυτόματα απεχθές, αντίθετα έχει πολλές θετικές πλευρές, ιδιαίτερα σε θέματα ασφάλειας. 

(επειδή ειπώθηκε… βρε παιδιά το όνομα Mercedes με την Tesla στο ίδιο post… η αυτοκίνηση δεν γεννήθηκε πριν μερικά χρόνια…)
 

  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μάγκες, κάπου άκουσα ότι αν ψωνίζεις από συγκεκριμένα καταστήματα θα έχεις πολλές πιθανότητες να σου πετάξει loot box έξω από το μαγαζί ή ενώ οδηγάς θα σου εμφανίζει στον χάρτη ότι έγινε spawn ένα νέο extra feature σε κοντινή αντιπροσωπία mercedes και θα μπορείς να το διεκδικήσεις αν κάνεις service ΤΩΡΑ εκεί...!

Επεξ/σία από micos000
Δημοσ.
1 hour ago, jimarass26 said:

Γκρινια γκρινα! Δεν λέτε πως, όπως πάνε τα πράγματα, ειδικάμε τα ηλεκτρικά, θα παίρνεις ένα αμάξι με μηνιαιες δόσεις με πιστωτική ή με 100-200 ευρώ το μήνα χωρίς προκαταβολή; (ήδη γίνεται σε ένα βαθμό).

Το unlocking σε αμάξια ή gpus (lol) δίνει τη δυνατότητα να έχεις ΕΝΑ προιόν, άρα μικρότερο κόστος ανάπτυξης, το οποίο διαβαθμίζεις με unlocks και όχι με διαφορετική υλοποίηση. Γιατί πχ να φτιάξεις 10 επεξεργαστές, και όχι ένα και να παίζεις με unlock? To αποτέλεσμα είναι το ίδιο. Αυτό που θες να συγκρίνεις είναι το όφελος/κόστος αγοράς και χρήσης, ΠΡΙΝ και ΜΕΤΑ. Τότε θα κρίνεις...

Φιλε μου το αρθρο απευθυνεται σε καταναλωτες,δε νομιζω να τους νοιαζει το πως επηρεαζουν τα unlocks το κοστος παραγωγης εκτως αν νομιζεις πως η εκαστοτε εταιρεια αν εχει καποιο οφελος θα το κανει πασα στον καταναλωτη!🤣

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, klaftop είπε

Η apple youtube κανονικα πρεπει να κανει μηνυση γιατι κλεβουν τις πρακτικες της. 

Σε λιγο θα σταματαει το αυτοκινητο καθε μιση ωρα 30'' να παιζει διαφημισεις απο το ραδιοφωνο να παρεις την prenium συνδρομη χωρις αναγκαστικες στασεις

fixed

4 ώρες πριν, TasMan είπε

Όταν είχε πρωτοαναφερθεί στον ξένο τύπο, η (αστεία) δικαιολογία της εταιρείας ήταν ότι με τις παραπάνω επιδόσεις ζορίζονται περισσότερο οι μπαταρίες άρα υπάρχει αυξημένη πιθανότητα να χρειαστούν αντικατάσταση εντός εγγύησης, κόστος που το μεταφέρουν στον πελάτη. 

μήπως μιλάνε για εξτρά ετήσιο κόστος ασφάλισης hardware? "όχι-συνδρομή" δηλαδής... ε,ρε χακάρισμα που έχει να πέσει...

Επεξ/σία από Mi_ka
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, Anastazio είπε

Φιλε μου το αρθρο απευθυνεται σε καταναλωτες,δε νομιζω να τους νοιαζει το πως επηρεαζουν τα unlocks το κοστος παραγωγης εκτως αν νομιζεις πως η εκαστοτε εταιρεια αν εχει καποιο οφελος θα το κανει πασα στον καταναλωτη!🤣

Αν θεωρείς τους καταναλωτές ζώα ή διαμαρτυράκηδες με μηδενικό αποτέλεσμα λόγω της κακιάς μοίρας τότε ναι ίσως αυτούς δεν τους νοιάζει. Οι καταναλωτές που με τη στάση τους έχουν αποτέλεσμα είναι αυτοί που πρώτα από όλα κατανοούν το "γιατί" και το "που απευθύνεται" ένα προιόν. Ώστε μετά να "κάτσουν στο τραπέζι" με τον κατασκευαστή και να του πουν: τόσα κερδίζεις τόσα χάνεις, τα μισά δικά μου. Win Win. (το οποίο γίνεται πρακτικά με τον ανταγωνισμό).Όταν ο πωλητής κατανοήσει πως έχεις "διαβάσει" τη δουλειά του και το κυριότερο, τα κόστη του και τα κέρδη του, ΤΟΤΕ μόνο τοποθετείσαι ισχυρά απέναντί του. Αλλιώς είσαι άλλος ένας χορευτής στο Σύνταγμα και θα σου φταίει o ανάδρομος Ερμής,  οι "άλλοι" , οι Ελ , ο κυρ Γιάννης στην Αδρομέδα.

Δλδ θές να μου πεις ότι αν πας να αγοράσεις μια BMW X1 με κινητήρα για Χ7 αλλά "περιορισμένο" στις επιδόσεις μιας X1, σε χαλάει που δεν θα έχεις κινητήρα Χ7 με λεφτά Χ1; (υποθέτουμε συντήρηση κτλ εναρμονισμένα στο μοντέλο)

Επεξ/σία από jimarass26

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...