Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

...και 500€ ετησια συνδρομη για να σου ανοιγουν τα παραθυρα....

χαχαχαχαχαχα αντε να δουμε τι αλλο θα ερθει 

  • Απαντ. 141
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, bblov είπε

Ποιο καλά θα ήτανε να βγάζανε amiibo Μερσεντές όπως η Nintendo και αν το αγόραζες και το έβαζες στο ταμπλό τότε να σου ξεκληδωνε ιπποδύναμη,νέες ποιο σύντομες διαδρομές, drift και έξτρα τεποζιτο βενζίνης έτσι για να είναι ποιο ελκυστικό το πακετο😂

+1 , θα μπορούσες να βρεις και τις κάρτες από Ασία στο ένα τρίτο της τιμής χαχαχαχχαχαχαα

5 λεπτά πριν, giomar είπε

...και 500€ ετησια συνδρομη για να σου ανοιγουν τα παραθυρα....

χαχαχαχαχαχα αντε να δουμε τι αλλο θα ερθει 

βασική έκδοση του Citroen Ami δεν έχει a/c ούτε ταπετσαρία μέσα στο αμάξι , λαμαρίνα μόνο .και φυσικά πανάκριβο.Το μέλλον της αυτοκίνησης . Γενικά οι εταιρίες πλέον είναι σε όλες τους τομείς εναρμονισμένες στο το θα προσφέρουν στο πόπολο και σε τι τιμές .τι Mercedes , τι Citroen, τι  Nvidia ,ίδια νοοτροπία . κάτι που παλιά ήταν δεδομένο έγινε πλέον προνόμιο επι πληρωμή.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
22 λεπτά πριν, Choronzon είπε

αγοράζεις μια α class με τον 1.33 109 hp  σε μια τιμή Χ. η μερκ σου λέει αν μου δώσεις 1000 το χρόνο στο αναβαθμίσω στην έκδοση 1.33 140 hp  . ας πούμε ότι η διαφορά στις δύο εκδόσεις είναι 8 χιλιάδες ευρώ πχ .σε οχτώ χρόνια θες να πουλήσεις το αμάξι . τότε λοιπόν πουλάς το αμάξι 1.33 109 άλογα στη τιμή μεταχειρισμένου 1.33 109 άλογα εχωντας όμως ήδη πληρώσει τη διαφορά της μεγαλύτερης έκδοσης . Τα λεφτά αυτά είναι απλά χαμένα .

για το άλλο κομμάτι που αναφέρεις  στον συμφορουμιτη  , επειδή το έχω και γω το θέμα στη δουλειά μου αλλά με άλλο τρόπο ( fixed , πολύ δυνατό hardware , με software  locks  και ανάλογα paywalls αλλά μόνο από την εκάστοτε εταιρια που δίνει το hardware) , να σου πω ότι όχι δε το θεωρώ σωστό , αλητεία είναι .υπερκοστολογουν το προϊόν εξαρχής στα πλαίσια ενός ευρύτερου ολιγοπωλειου και σου πουλάνε μετά φύκια για μεταξωτές κορδέλες .Φτάσαν εκεί επειδή απλά κανείς δεν αντιδρά και ούτε μπορεί να αντιδράσει .( πχ για να μεταφέρω αρχεία εικόνας από το μηχάνημα σε ένα στικάκι usb , πρεπει να δώσω γύρω στο χιλιάρικο , απλά για να μου ξεκλειδώσουν τη δυνατότητα , ο ορισμός της αλητείας , τα ίδια κάνει και η Μερσεντές )

Επαναλαμβάνω πως δεν έχουμε ακόμα όλα τα στοιχεία στα χέρια μας. Αν η συνδρομη είναι ο μόνος τρόπος να ξεκλειδώσεις τα παραπάνω άλογα, συμφωνώ πως είναι κακό για τους λόγους που ανέφερες. Αλλά μέχρι να δούμε με σιγουριά αν θα είναι ο μόνος τρόπος να πάρεις τα παραπάνω άλογα τότε η κουβέντα που κάνουμε είναι ανούσια.

Δεν ξέρω για τι ακριβώς hardware μιλάς αλλά σε enterprise περιβάλλοντα αυτά δεν είναι καθόλου σπάνια εδώ και πάρα πολλά χρόνια και αυτό στο λέω επειδή δουλεύω σε ένα και ξέρω από χρεώσεις licensing, hardware, add-ons κτλ κτλ

Επεξ/σία από KostasKri
Δημοσ.
22 λεπτά πριν, KostasKri είπε

Επαναλαμβάνω πως δεν έχουμε ακόμα όλα τα στοιχεία στα χέρια μας. Αν η συνδρομη είναι ο μόνος τρόπος να ξεκλειδώσεις τα παραπάνω άλογα, συμφωνώ πως είναι κακό για τους λόγους που ανέφερες. Αλλά μέχρι να δούμε με σιγουριά αν θα είναι ο μόνος τρόπος να πάρεις τα παραπάνω άλογα τότε η κουβέντα που κάνουμε είναι ανούσια.

Δεν ξέρω για τι ακριβώς hardware μιλάς αλλά σε enterprise περιβάλλοντα αυτά δεν είναι καθόλου σπάνια εδώ και πάρα πολλά χρόνια και αυτό στο λέω επειδή δουλεύω σε ένα και ξέρω από χρεώσεις licensing, hardware, add-ons κτλ κτλ

μα δε λέω ότι είναι κάτι καινούργιο ,απλά δε το θεωρώ σωστό ως πρακτική  σαφώς βέβαια αυτό είναι ναι η προσωπική μου γνώμη .σε κάθε περίπτωση δε πιστευω  σε καλές προθέσεις από τη mercedes .

13 λεπτά πριν, toylis είπε

εχει να πεσει jailbrake απο τον κυρ ηλια που εχει το συνεργειο εδω στη γωνια!!!

πρακτικά με τα ηλεκτρικά κάνουν ότι η απλ με τα προϊόντα της , η παρέμβαση θα είναι δύσκολη και από λίγους , οπότε είτε θα πηγαίνεις στο εξουσιοδοτημένο είτε....το χάος και ίσως πλέον και η παρανομία .car as an app έτσι θα γίνει . 

Δημοσ.
13 λεπτά πριν, Choronzon είπε

μα δε λέω ότι είναι κάτι καινούργιο ,απλά δε το θεωρώ σωστό ως πρακτική  σαφώς βέβαια αυτό είναι ναι η προσωπική μου γνώμη .σε κάθε περίπτωση δε πιστευω  σε καλές προθέσεις από τη mercedes .

Δεν είναι θέμα καλών προθέσεων, προφανώς κέρδος θέλουν και αυτοί και θα πρέπει να βρουν τις ισσοροπίες. Απλά δεν μπορούμε να έχουμε ολοκληρωμένη εικόνα ακόμα

Δημοσ.
2 ώρες πριν, Chape είπε

Έχουν πλάκα τα σχόλια εδώ. Αφού δεν σας αρέσει οπως ούτε και εμένα κάντε ότι κάνω και εγώ μην το αγοράσετε 

Εννοείται ότι δεν είναι τόσο απλό. Και τα SUV όταν πρωτοβγήκαν τα έκραζαν όλοι, αλλά τώρα κυριαρχούν στις πωλήσεις. Φτάσαμε να έχουμε SUV αυτοκίνητα πόλης, λες και έχει σημασία να κυκλοφορείς με υπερυψωμένο αυτοκίνητο εντός αστικού ιστού. 

Δημοσ.
22 λεπτά πριν, butters είπε

Εννοείται ότι δεν είναι τόσο απλό. Και τα SUV όταν πρωτοβγήκαν τα έκραζαν όλοι, αλλά τώρα κυριαρχούν στις πωλήσεις. Φτάσαμε να έχουμε SUV αυτοκίνητα πόλης, λες και έχει σημασία να κυκλοφορείς με υπερυψωμένο αυτοκίνητο εντός αστικού ιστού. 

Εγω ακομα τα μισω παντως🤣

  • Like 3
Δημοσ.

Δεν μου κάνει εντύπωση το άρθρο. Τέτοιες υπηρεσίες (θα) παρέχονται ήδη και από άλλες εταιρείες.

Π.χ. στο δικό μου Audi A3, το adaptive cruise assist και οι αυτόματοι προβολείς νύχτας δουλεύουν ...με συνδρομή σε μηνιαία/ετήσια βάση.

Αν θες τα βάζεις. Σου δίνει και μια δοκιμαστική περίοδο να τα τεστάρεις.

Το "σπαστικό" είναι ότι το αμάξι ήδη είναι έτοιμο, απλά θέλει ξεκλείδωμα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, sharke είπε

μας λενε να εκπορνηστουμε  με νταβά την mercedes σε νεόκτιστο οίκο  ανοχής  με δικα μας χρηματα  😆😆

σε τι  επιπέδου ΙQ αγοραστές απευθύνεται η mercedes???

Σε αυτούς που βγάζουν 100Κ το χρόνο .

 

6 ώρες πριν, ktlk21 είπε

Στους ίδιους που απευθύνεται τόσα χρόνια,,Πολλά μοντέλα τους ειναι βασικά renault με αλλο σαλόνι και σήμα και ζητάει ενα μεγάλο ποσό για διαφόρα..Αλλά ναί έχεις mercedes όχι renault 😜😜😜😜😜 ...Είδικα έδω στην Ελλάδα που ο κάθε Ελληνάρας θα προτιμά να μην έχει να φάει απο το να έχει mercedes

Ξέρεις εσύ πολλούς που δεν έχουν να φάνε και έχουν καινούργιο Mercedes;

 Πραγματικά δηλαδή σας κάνει να αισθάνεστε καλύτερα να θεωρείτε πως ο άλλος δηλαδή στην πραγματικότητα δεν έχει να φάει αλλά έχει αυτοκίνητο τουλάχιστον 30Κ;;

Υ.Γ Στο πάτωμα που αναπτύχθηκε μαζί με τη Renault βασίζεται μόνο το A class μοιράζονται και έναν κινητήρα Diesel (ο οποίος είναι Mercedes όμως)

 Όλα τα υπόλοιπα μοντέλα από c class και πάνω είναι «καθαρόαιμα» Mercedes 

Επεξ/σία από Chris_BMW
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
24 λεπτά πριν, Chris_BMW είπε

Σε αυτούς που βγάζουν 100Κ το χρόνο .

σε  ΙQ αναφέρθηκα οχι σε τι φορολογική δήλωση κάνουν

αν εχουν κανει αποδοχή κληρονομιάς του θείου η του μπαμπά ,η αν πουλάνε φούντα, δεν μας ενδιαφέρει.

Επεξ/σία από sharke
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αφήνω στην άκρη τη σχεδίαση που πλέον μόνο Mercedes δε θυμίζει (μάλλον περισσότερο ασιατικά της προηγούμενης δεκαετίας) και σκέφτομαι πως μου θυμίζει την περίπτωση Nvidia που βγάζει λίγο ζουμί παραπάνω από τις παλαιότερες GPU μέσω updated drivers. Μόνο που στην περίπτωση της Nvidia αυτό, δε χρεώνεται. Συμπέρασμα: Αγοράζουμε πράγματα τα οποία μπορούν να δώσουν περισσότερα από αυτά που τώρα δίνουν, απλά αυτά τα "περισσότερα" είναι κρυμμένα (ή επιμελώς κλειδωμένα). Οπότε δεκτός κάθε τρόπος που ένα "σκάλισμα" θα δώσει (χωρίς κόστος) τα κρυμμένα... χαρίσματα.

Επεξ/σία από CyanBlue
Δημοσ.
7 ώρες πριν, anakin3 είπε

Μα πόσο Μ@#$%^Σ μας θεωρούν πια όλους;;;;  

αν μας θεωρούσαν μόνο καλά θα ήταν. Το κακό είναι ότι είμαστε κιόλας

  • Like 2
  • Thanks 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...