Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, KostasKri είπε

Πώς ακριβώς χάνει μεταπωλητικά; Τώρα αν πάρεις αμάξι 1000cc ας πούμε, αν θες να το δώσεις θα πρέπει να βρεις κάποιον να ψάχνει το ίδιο. Αν μπορείς με ένα κλικ να κάνεις τα 1000 -> 1500cc αμέσως έχεις μεγαλύτερο αγοραστικό κοινό.

Αυτό ισχύει για τα πάντα αν το σκεφτείς. Αν βγαίνει μόνο ένα καλούπι από όλα τα αμάξια και έρχονται όλα με φουλ έξτρα κερδίζεις κι εσύ που δεν χρειάζεται να τα δώσεις όλα μπροστά αλλά και ο επόμενος αγοραστής που πιθανώς να ήθελε κάτι έξτρα που εσύ δεν είχες βάλει. Ή ακόμα και το αντίθετο, δηλαδή εσύ να χρησιμοποιούσες κάτι που ο άλλος δεν ενδιαφέρεται.

Επίσης προσωπικά αν μου έλεγε κάποιος ότι μπορώ με 1000 ευρώ τον χρόνο να ανεβάσω κυβισμό/άλογα στο αμάξι σίγουρα θα το δοκίμαζα από το να δώσω 10.000 μπροστά με την αγορά και ας αποφασίσω στον χρόνο αν θέλω να συνεχίσω συνδρομή ή και εφάπαξ.

Γιατί σε αυτό όλο που λες είσαι το πουτ@ν@κι της κάθε εταιρίας. Αύριο σου τραβάει ένα update που σύμφωνα με τον τάδε νόμο δεν μπορείς να κάνεις χρήση αυτού που πλήρωσες ή σου μειώνει την αυτονομία από τα 1000km στα 800km γιατί έτσι, μεθαύριο σε αφήνει στην μέση του δρόμου γιατί έληξε η συνδρομή, παραμεθάυριο σου κάνει τα 500 ευρώ 1000 γιατί έτσι θέλει. Μετά θα σου λέει πως για να το οδηγήσει η γυναίκα σου, θέλει άλλη συνδρομή ξεχωριστή γιατί είναι "'αλλος χρήστης" και δεν συμαζέυεται. Το συνδρομιτικό μοντέλο τους δίνει εξουσία πάνω στο αμάξι ΣΟΥ που πληρωσες με τα ΛΕΦΤΑ ΣΟΥ! Αυτό το μέλλον ζητάς;;;;

Επεξ/σία από George.Ember
  • Like 4
  • Απαντ. 141
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
Μόλις τώρα, George.Ember είπε

Γιατί σε αυτό όλο που λες είσαι το πουτ@ν@κι της κάθε εταιρίας. Αύριο σου τραβάει ένα update που σύμφωνα με τον τάδε νόμο δεν μπορείς να κάνεις χρήση αυτού που πλήρωσες ή σου μειώνει την αυτονομία από τα 1000km στα 800km γιατί έτσι, μεθαύριο σε αφήνει στην μέση του δρόμου γιατί έληξε η συνδρομή, παραμεθάυριο σου κάνει τα 500 ευρώ 1000 γιατί έτσι θέλει. Μετά θα σου λέει πως για να το οδηγήσει η γυναίκα σου, θέλει άλλη συνδρομή ξεχωριστή γιατί είναι "'αλλος χρήστης" και δεν συμαζέυεται. Αυτό το μέλλον ζητάτε;;;;

Δεν ζητάω φίλε μου ένα τέτοιο μέλλον προφανώς, αλλά αν είναι σε κάθε τι καινούριο να βλέπεις ΜΟΝΟ τα αρνητικά και πως αυτό μπορεί να χρησιμοποιηθεί εναντίον σου τότε σκέφτεσαι λάθος.

Φαντάσου ο άνθρωπος τότε που προσπατευόταν από λιοντάρια με πέτρες δεμένες πάνω σε ξύλα, να υπήρχαν άνθρωποι να έλεγα όοοοχι με αυτό μπορείς να σκοτώσεις και άλλους ανθρώπους δεν θα το χρησιμοποιείς. Πώς ακριβώς θα πηγαίναμε μπροστά σαν κοινωνία και σαν πολιτισμός;

Εγώ δεν σου λέω ότι αυτά που λες δεν μπορούν να γίνουν, αλλά ρε φίλε έχω κουραστεί να διαβάζω κάθε μέρα ανθρώπους να κράζουν και να λένε μόνο τα αρνητικά στο οτιδήποτε. Δεν μου αρέσει το ποτήρι να είναι μισοάδειο. Προτιμώ να βλέπω κάποια πράγματα θετικά.

Αυτά.

Δημοσ.
Μόλις τώρα, KostasKri είπε

Δεν ζητάω φίλε μου ένα τέτοιο μέλλον προφανώς, αλλά αν είναι σε κάθε τι καινούριο να βλέπεις ΜΟΝΟ τα αρνητικά και πως αυτό μπορεί να χρησιμοποιηθεί εναντίον σου τότε σκέφτεσαι λάθος.

Φαντάσου ο άνθρωπος τότε που προσπατευόταν από λιοντάρια με πέτρες δεμένες πάνω σε ξύλα, να υπήρχαν άνθρωποι να έλεγα όοοοχι με αυτό μπορείς να σκοτώσεις και άλλους ανθρώπους δεν θα το χρησιμοποιείς. Πώς ακριβώς θα πηγαίναμε μπροστά σαν κοινωνία και σαν πολιτισμός;

Εγώ δεν σου λέω ότι αυτά που λες δεν μπορούν να γίνουν, αλλά ρε φίλε έχω κουραστεί να διαβάζω κάθε μέρα ανθρώπους να κράζουν και να λένε μόνο τα αρνητικά στο οτιδήποτε. Δεν μου αρέσει το ποτήρι να είναι μισοάδειο. Προτιμώ να βλέπω κάποια πράγματα θετικά.

Αυτά.

Συγνώμη που αντιμετωπίζω επιφυλακτικά και με άρνηση μεγαλοεταιρίες που ξέρω εξαρχής ότι το μόνο που έχουν σκοπό από μένα είναι το κέρδος! Συγνώμη που μου πέρασε από το μυαλό πως θα πληρώνουμε συνδρομητικά ακόμα και τα χιλιόμετρα που θα γράφουμε. Θα γεννάει η γυναίκα σου και θα μπαίνεις στο αμάξι να πας στο μαιευτήριο και θα σου λέει "Συγνώμη εξαντλήσατε τα επιτρεπτά χιλιόμετρα αυτού του μήνα. Για extra χιλιόμετρα παρακαλώ αναβαθμίστε σε gold συνδρομή. Παρακαλώ εισάγετε τον κωδικό της πιστωτικής σας κάρτας". Ευχαριστώ αλλά όπως έλεγε και ο Πόπωτας εμπρός πίσω!!!!! Δεν είμαι οπισθοδρομικός και δέχομαι έυκολα καινούργιες τεχνολογίες αλλά αυτή όχι. Κάπου παραξηλώθηκε!!!!!!!

  • Like 4
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Για γέλια εντελώς αλλά και για "κλάματα" γιατί είναι απλά άλλη μια ένδειξη για το που πάει η κατάσταση. 

 

Δεν θα επεκταθώ στο τι ξεφτίλα είναι να σου παρουσιάζουν το "πληρώνεις κάτι και δεν σου ανήκει και από πάνω" διότι μην περιμένετε ποτέ να δείτε φθηνότερες τιμές, όχι μόνο για τις γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες, αλλά θα πληρώνετε περισσότερο για τα ίδια ή λιγότερα από όσα είχατε μέχρι τώρα όταν αγοράζατε ένα αυτοκίνητο.

Τα έχουν πει εμπεριστατωμένα άλλοι όπως και έχουν περιγράψει πως θα παίζει η φάση πρακτικά, όπως γίνεται και τώρα με τις συνδρομές σε ψηφιακά αγαθά/υπηρεσίες, αλλά εκεί εμφανίζεται ο αντίλογος ότι δεν το έχεις και ανάγκη κιόλας για να επιβιώσεις, αλλά είναι νωρίς ακόμα. Κάτσε να γίνει η μόνη επιλογή και να μην υπαρχει open-source ή έστω ένας "υποτυπώδης" ανταγωνισμός.

Αυτά που θα γράψω σχετικά με το θέμα είναι μερικά μικροπράγματα:

  • Το Polestar Upgrade της Volvo με 700 ευρώ είναι πολύ πιο φιλότιμο και μόνιμο λολ
  • Κάποιοι λίγοι διατείνονται ότι έχει και τα θετικά του αυτό, γιατί έτσι αλλάζεις αυτοκίνητο πιο συχνά. Είναι η εναλλαγή αυτοκινήτων ανά 2-5 χρόνια όπως τα κινητά πραγματικά θετικό για τον πλανήτη και sustainable; 2χ λολ
  • Μήπως αντί για τόσο shost-sightedness για να δικαιολογήσουμε τις εταιρίες που προσπαθούν απλά να μεγιστοποίησουν "στυγνά" την κερδοφορια τους, να σκεφτούμε πιο long-term και ολιστικά για ένα πιο βιώσιμο καταναλωτικό/οικονομικό/κοινωνικό μοντέλο ανάπτυξης ; 
  • Τι λέει για αυτά το WEF και η Νικόλ Κίντμαν οέο; Μόνη λύση οι σαραντοποδαρούσες και οι κατσαρίδες; 3χ λολ

 

Υ.Σ. Ολιστικά να βλέπεται τη ζωή είχε προτείνει και η πρωθυπουργάρα της Ελλάδας, αλλά δεν βλέπω το μήνυμα να πέρασε παντού... 4χ λολ

Επεξ/σία από Feregorn
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, Feregorn είπε

Για γέλια εντελώς αλλά και για "κλάματα" γιατί είναι απλά άλλη μια ένδειξη για το που πάει η κατάσταση. 

 

Δεν θα επεκταθώ στο τι ξεφτίλα είναι να σου παρουσιάζουν το "πληρώνεις κάτι και δεν σου ανήκει και από πάνω" διότι μην περιμένετε ποτέ να δείτε φθηνότερες τιμές, όχι μόνο για τις γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες, αλλά θα πληρώνετε περισσότερο για τα ίδια ή λιγότερα από όσα είχατε μέχρι τώρα όταν αγοράζατε ένα αυτοκίνητο.

Αυτά που θα γράψω είναι 2 μικροπράγματα:

  • Το Polestar Upgrade της Volvo με 700 ευρώ είναι πολύ πιο φιλότιμο και μόνιμο λολ
  • Κάποιοι λίγοι διατείνονται ότι έχει και τα θετικά του αυτό, γιατί έτσι αλλάζεις αυτοκίνητο πιο συχνά. Είναι η εναλλαγή αυτοκινήτων ανά 2-5 χρόνια όπως τα κινητά πραγματικά θετικό για τον πλανήτη και sustainable; 2χ λολ
  • Μήπως αντί για τόσο shost-sightedness για να δικαιολογήσουμε τις εταιρίες που προσπαθούν απλά να μεγιστοποίησουν "στυγνά" την κερδοφορια τους, να σκεφτούμε πιο long-term και ολιστικά για ένα πιο βιώσιμο καταναλωτικό/οικονομικό/κοινωνικό μοντέλο ανάπτυξης ; 
  • Τι λέει για αυτά το WEF και η Νικόλ Κίντμαν οέο; Μόνη λύση οι σαραντοποδαρούσες και οι κατσαρίδες; 3χ λολ

 

Υ.Σ. Ολιστικά να βλέπεται τη ζωή είχε προτείνει και η πρωθυπουργάρα της Ελλάδας, αλλά δεν βλέπω το μήνυμα να πέρασε παντού... 4χ λολ

WEF = World Economic Forum (WEF) is an international non-governmental and lobbying organisation based in Cologny, canton of Geneva, Switzerland.

WWF = Παγκόσμιο Ταμείο για τη Φύση (World Wide Fund for Nature ή World Wildlife Fund), ή WWF όπως είναι γνωστό, είναι διεθνής μη κυβερνητικός οργανισμός για.....

5χ λολ  😛

Επεξ/σία από iml
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, George.Ember είπε

Συγνώμη που αντιμετωπίζω επιφυλακτικά και με άρνηση μεγαλοεταιρίες που ξέρω εξαρχής ότι το μόνο που έχουν σκοπό από μένα είναι το κέρδος! Συγνώμη που μου πέρασε από το μυαλό πως θα πληρώνουμε συνδρομητικά ακόμα και τα χιλιόμετρα που θα γράφουμε. Θα γεννάει η γυναίκα σου και θα μπαίνεις στο αμάξι να πας στο μαιευτήριο και θα σου λέει "Συγνώμη εξαντλήσατε τα επιτρεπτά χιλιόμετρα αυτού του μήνα. Για extra χιλιόμετρα παρακαλώ αναβαθμίστε σε gold συνδρομή. Παρακαλώ εισάγετε τον κωδικό της πιστωτικής σας κάρτας". Ευχαριστώ αλλά όπως έλεγε και ο Πόπωτας εμπρός πίσω!!!!! Δεν είμαι οπισθοδρομικός και δέχομαι έυκολα καινούργιες τεχνολογίες αλλά αυτή όχι. Κάπου παραξηλώθηκε!!!!!!!

Η ιστορία έχει δείξει ότι πάρα πολλά καλά που έχουμε και θεωρούμε δεδομένα σήμερα, βγήκαν από αμφισβητήσιμες για την εποχή τους ιδέες.

Τώρα αν εσύ θες να μου παραθέτεις μη ρεαλιστικά / χιουμοριστικά σενάρια όπως έκανες παραπάνω, σόρρυ αλλά δεν με πείθεις. Ο τρόπος να σχολιάσεις και να συζητήσεις κάτι δεν είναι να κοιτάς ακραία σενάρια. Η πυρινική ενέργεια έχει σκοτώσει κόσμο αλλά έχει στείλει κόσμο στο φεγγάρι και άλλα πόσα καλά.

Δημοσ.

Έχουν πλάκα τα σχόλια εδώ. Αφού δεν σας αρέσει οπως ούτε και εμένα κάντε ότι κάνω και εγώ μην το αγοράσετε 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
41 λεπτά πριν, George.Ember είπε

Το να έχεις 300 άλογα ή θερμαινόμενα καθίσματα ή 10 αερόσακους εν έτη 2023 σχεδόν ΔΕΝ είναι κάυλα που θα έπρεπε να πληρώνεται συνδρομητικά και σίγουρα δεν κοστίζουν 100.000k τα 300 άλογα εκτός αν ζεις στο 1980. Αν εσύ δέχεσαι να πληρώνεις συνδρομή για να στρίβει το τιμόνι σου ποιο εύκολα, ξέρω έναν καλό ψυχολόγο.

Τα 300 άλογα στο χοντα οχι τα 300 στο μερσεντες  ναι επίσης ο αριθμός ήταν τυχαίος δεν είναι απόλυτος και ξαναδιάβασε καλά τι είπα για την συνδρομή στο να στρίβει το τιμόνι πιο εύκολα πριν αρχίσεις τις θεωρίες σου

Επεξ/σία από Ducatista
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, iml είπε

WEF = World Economic Forum (WEF) is an international non-governmental and lobbying organisation based in Cologny, canton of Geneva, Switzerland.

WWF = Παγκόσμιο Ταμείο για τη Φύση (World Wide Fund for Nature ή World Wildlife Fund), ή WWF όπως είναι γνωστό, είναι διεθνής μη κυβερνητικός οργανισμός για.....

5χ λολ  😛

Με αρέσει το χιούμορ σου αλλά δεν έπιασε στόχο 😅

Επειδή δεν έχω κάνει λάθος γνωρίζω τι είναι και οι δύο οργανώσεις, όπως μπορείς να δεις το μήνυμα έγινε edit και αυτό δεν άλλαξε. Εξάλλου, το WWF είναι πρωτίστως για πανίδα που δεν συνάδει με ότι γράφω.

Απεναντίας, φαντάζομαι θα είναι κάθετα αντίθετο στην εκμετάλλευση και άλλων έμβιων όντων, όπως τα έντομα, για εγκλεισμό σε φάρμες και ανθρώπινη κατανάλωση, τι όχι; 😛

Επεξ/σία από Feregorn
Δημοσ.
11 λεπτά πριν, KostasKri είπε

Η ιστορία έχει δείξει ότι πάρα πολλά καλά που έχουμε και θεωρούμε δεδομένα σήμερα, βγήκαν από αμφισβητήσιμες για την εποχή τους ιδέες.

Τώρα αν εσύ θες να μου παραθέτεις μη ρεαλιστικά / χιουμοριστικά σενάρια όπως έκανες παραπάνω, σόρρυ αλλά δεν με πείθεις. Ο τρόπος να σχολιάσεις και να συζητήσεις κάτι δεν είναι να κοιτάς ακραία σενάρια. Η πυρινική ενέργεια έχει σκοτώσει κόσμο αλλά έχει στείλει κόσμο στο φεγγάρι και άλλα πόσα καλά.

Ούτε εσύ με πείθεις να δεχτώ την δική σου "πρωτοποριακή" ιδέα ως σωστή. Και το Netflix συνδρομηκτικό είναι και έχει και την επιλογή, ανάλογα με τα λεφτά μου, να βλέπω και την ανάλογη ποιότητα ταινίας. Η διαφορά είναι πως την εφαρμογή του Netflix ΔΕΝ ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΝΩ. Μου παρέχεται ΔΩΡΕΑΝ και μέσω αυτής, πληρώνω την υπηρεσία και έχει κέρδος η εταιρία. Αν μου δίνουν το αμάξι ΔΩΡΕΑΝ, δεν έχω κανένα πρόβλημα να πληρώνω ένα μικρό ποσό κάθε χρόνο σαν υπηρεσίες. Και πάλι ένα μικρό ποσό γιατί εγώ αμάξι αλλάζω κάθε 20 χρόνια και μέχρι τότε δεν θέλω να το έχω πληρώσει 10 φορές σε συνδρομές. Χωριά τα σέρβις, τέλη κλπ. Από την στιγμή που θα πληρώσω το αμάξι εφάπαξ, τα θέλω όλα μέσα και δεν συζητώ για συνδρομητικές μαλακίες.

  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, George.Ember είπε

Ούτε εσύ με πείθεις να δεχτώ την δική σου "πρωτοποριακή" ιδέα ως σωστή. Και το Netflix συνδρομηκτικό είναι και έχει και την επιλογή, ανάλογα με τα λεφτά μου, να βλέπω και την ανάλογη ποιότητα ταινίας. Η διαφορά είναι πως την εφαρμογή του Netflix ΔΕΝ ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΝΩ. Μου παρέχεται ΔΩΡΕΑΝ και μέσω αυτής, πληρώνω την υπηρεσία και έχει κέρδος η εταιρία. Αν μου δίνουν το αμάξι ΔΩΡΕΑΝ, δεν έχω κανένα πρόβλημα να πληρώνω ένα μικρό ποσό κάθε χρόνο σαν υπηρεσίες. Και πάλι ένα μικρό ποσό γιατί εγώ αμάξι αλλάζω κάθε 20 χρόνια και μέχρι τότε δεν θέλω να το έχω πληρώσει 10 φορές σε συνδρομές. Χωριά τα σέρβις, τέλη κλπ. Από την στιγμή που θα πληρώσω το αμάξι εφάπαξ, τα θέλω όλα μέσα και δεν συζητώ για συνδρομητικές μαλακίες.

Δεν σου είπα ότι η δική μου ιδέα είναι σωστή. Εγώ αυτό που λέω είναι ότι είσαι υπερβολικός και δεν έχεις όλα τα στοιχεία στα χέρια σου πριν κρίνεις. Και αυτό είναι τέρμα λάθος αντικειμενικά και υποκειμενικά και όπως το θες. Η ημιμάθεια είναι χειρότερη από την αμάθεια.

Απλά κοιτάς ένα clickbait άρθρο του insomnia και του κάθε insomnia που απλά θέλουν traffic, comments και interactions για να βγάλουν λεφτά. Αλλά αυτό δεν σε πειράζει φαντάζομαι

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, KostasKri είπε

Πώς ακριβώς χάνει μεταπωλητικά; Τώρα αν πάρεις αμάξι 1000cc ας πούμε, αν θες να το δώσεις θα πρέπει να βρεις κάποιον να ψάχνει το ίδιο. Αν μπορείς με ένα κλικ να κάνεις τα 1000 -> 1500cc αμέσως έχεις μεγαλύτερο αγοραστικό κοινό.

Αυτό ισχύει για τα πάντα αν το σκεφτείς. Αν βγαίνει μόνο ένα καλούπι από όλα τα αμάξια και έρχονται όλα με φουλ έξτρα κερδίζεις κι εσύ που δεν χρειάζεται να τα δώσεις όλα μπροστά αλλά και ο επόμενος αγοραστής που πιθανώς να ήθελε κάτι έξτρα που εσύ δεν είχες βάλει. Ή ακόμα και το αντίθετο, δηλαδή εσύ να χρησιμοποιούσες κάτι που ο άλλος δεν ενδιαφέρεται.

Επίσης προσωπικά αν μου έλεγε κάποιος ότι μπορώ με 1000 ευρώ τον χρόνο να ανεβάσω κυβισμό/άλογα στο αμάξι σίγουρα θα το δοκίμαζα από το να δώσω 10.000 μπροστά με την αγορά και ας αποφασίσω στον χρόνο αν θέλω να συνεχίσω συνδρομή ή και εφάπαξ.

Μα ΔΕΝ χρειάζεται να πληρώνεις κάθε χρόνο τίποτα. Απλά αγόρασε το αμάξι και μην βάλεις συνδρομή. Ή πλήρωσε εφάπαξ την αξία και τέλος. Δεν καταλαβαίνω το πρόβλημα του να υπάρχει η επιλογή.

Θες 300 άλογα; 100.000 ευρώ

Θες 400 άλογα; 120.000 ευρώ ή 100.000 ευρώ + 1.200 τον χρόνο και το κόβεις όποτε θες ή ακόμα και όταν το πουλήσεις ο επόμενος έχει την δυνατότητα να το κλείσει.

αγοράζεις μια α class με τον 1.33 109 hp  σε μια τιμή Χ. η μερκ σου λέει αν μου δώσεις 1000 το χρόνο στο αναβαθμίσω στην έκδοση 1.33 140 hp  . ας πούμε ότι η διαφορά στις δύο εκδόσεις είναι 8 χιλιάδες ευρώ πχ .σε οχτώ χρόνια θες να πουλήσεις το αμάξι . τότε λοιπόν πουλάς το αμάξι 1.33 109 άλογα στη τιμή μεταχειρισμένου 1.33 109 άλογα εχωντας όμως ήδη πληρώσει τη διαφορά της μεγαλύτερης έκδοσης . Τα λεφτά αυτά είναι απλά χαμένα .

για το άλλο κομμάτι που αναφέρεις  στον συμφορουμιτη  , επειδή το έχω και γω το θέμα στη δουλειά μου αλλά με άλλο τρόπο ( fixed , πολύ δυνατό hardware , με software  locks  και ανάλογα paywalls αλλά μόνο από την εκάστοτε εταιρια που δίνει το hardware) , να σου πω ότι όχι δε το θεωρώ σωστό , αλητεία είναι .υπερκοστολογουν το προϊόν εξαρχής στα πλαίσια ενός ευρύτερου ολιγοπωλειου και σου πουλάνε μετά φύκια για μεταξωτές κορδέλες .Φτάσαν εκεί επειδή απλά κανείς δεν αντιδρά και ούτε μπορεί να αντιδράσει .( πχ για να μεταφέρω αρχεία εικόνας από το μηχάνημα σε ένα στικάκι usb , πρεπει να δώσω γύρω στο χιλιάρικο , απλά για να μου ξεκλειδώσουν τη δυνατότητα , ο ορισμός της αλητείας , τα ίδια κάνει και η Μερσεντές )

Επεξ/σία από Choronzon
Δημοσ.

Ποιο καλά θα ήτανε να βγάζανε amiibo Μερσεντές όπως η Nintendo και αν το αγόραζες και το έβαζες στο ταμπλό τότε να σου ξεκληδωνε ιπποδύναμη,νέες ποιο σύντομες διαδρομές, drift και έξτρα τεποζιτο βενζίνης έτσι για να είναι ποιο ελκυστικό το πακετο😂

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...