Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Darthvader είπε

Αν θες τη γνώμη μου κάποια στιγμή η πλειοψηφία του κόσμου δεν θα μπορεί να αγοράσει αυτοκίνητο. Απλά θα νοικιάζει με αντίστοιχο pass...

Δεν το βλέπω και μακρινό το σενάριο όπως πάμε..

  • Like 1
Δημοσ.
22 λεπτά πριν, Miaou7 είπε

Τιποτα δεν μας ανηκει.. Περαστικοι ειμαστε ολοι απο τον πλανητη καημενε μου και χρησικτησια η νοικιασμενα ειναι ολα.
Τωρα στα του θεματος, δεν αναγκαζουν κανεναν να το παρει οποτε αν τους γραψουμε ολοι θα το ξεγραψουν και αυτοι απτο μυαλο οτυς...

Όσο είσαι εδώ δε θα σου ανήκει ούτε αυτό που σου ανήκει μέχρι να φύγεις.

Κι αν είναι έτσι όπως τα λες γιατί η Mercedes να χρεώνει για κάτι που έτσι κι αλλιώς είναι περαστικό...

Ποιητής Φανφάρας.

  • Like 1
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, ktlk21 είπε

Στους ίδιους που απευθύνεται τόσα χρόνια,,Πολλά μοντέλα τους ειναι βασικά renault με αλλο σαλόνι και σήμα και ζητάει ενα μεγάλο ποσό για διαφόρα..Αλλά ναί έχεις mercedes όχι renault 😜😜😜😜😜 ...Είδικα έδω στην Ελλάδα που ο κάθε Ελληνάρας θα προτιμά να μην έχει να φάει απο το να έχει mercedes

Δεν εχεις δικιο νομίζω εδώ έναν κινητήρα είχαν Ρενό τον 1500 πετρέλαιο γιατί δεν έβγαζαν τοσο μικρα μοτέρ και πήραν έτοιμο που και πάλι είχαν διαφορες ξέρεις αν κάποιο άλλο κομμάτι είναι ρενο;

Δημοσ.
35 λεπτά πριν, KostasKri είπε

Δεν μπορείς να κρίνεις αν αξίζει η συνδρομή ή όχι χωρίς να έχεις στα χέρια σου την τιμή. Αν είναι συνδρομή 1200 όπως λέει αλλά να το αγοράσεις εφάπαξ είναι 20.000 για παράδειγμα, τότε μάλλον δεν συμφέρει να το αγοράσεις.

Το θέμα είναι πως όλοι κράζουν με ελλειπή στοιχεία και είναι λυπηρό αυτό.

Αυτό που δεν καταλαβαίνεις είναι ότι αυτό το μοντέλο θα επεκταθεί και σε αλλά πράγματα πέραν του πλήρωσε συνδρομή για να έχεις τελική 280km. Θα πληρωνεις συνδρομή για να έχεις αυτονομία, κλιματισμό, συναγερμό, γκάζια, τετρακίνηση, θερμαινόμενα καθίσματα, καλύτερη απόκριση στο τιμόνι κλπ. Μετά θα τα φτιάχνουν όλα τόσο χάλια που θα σε αναγκάζει να πληρώσεις την συνδρομή αλλιώς δεν θα την παλεύεις. Δεν μπορώ στο πω ποιο απλά. Πρέπει να είσαι βλάκας για να σου πουλάει η Mercedes ένα αμάξι 150.000 ευρώ και μετά να σου ζητάει και 2-3000 ευρώ κάθε χρόνο σε συνδρομές και εσύ αυτό το πράγμα να το θεωρείς και καινοτομία!!!! Αυτό η Mercedes δεν θέλει να το κάνει επειδή σε αγαπά αλλά γιατί προσπαθεί απο εσένα να βγάλλει όσο ποιό πολλά λεφτά για να πλουτίζουν οι μέτοχοι. Ξαφνικά ότι μαλακία μας πλασάρουν το θεωρούμε και προοδευτικό.

  • Like 5
Δημοσ.

Ρε παιδιά 

Άμα θες ποιο γρήγορο ψωνίζεις Tesla και άσε τη Mercedes να σε παρακολουθεί μέσα από τα κιάλια. 

  • Like 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, George.Ember είπε

Αυτό που δεν καταλαβαίνεις είναι ότι αυτό το μοντέλο θα επεκταθεί και σε αλλά πράγματα πέραν του πλήρωσε συνδρομή για να έχεις τελική 280km. Θα πληρωνεις συνδρομή για να έχεις αυτονομία, κλιματισμό, συναγερμό, γκάζια, τετρακίνηση, θερμαινόμενα καθίσματα, καλύτερη απόκριση στο τιμόνι κλπ. Μετά θα τα φτιάχνουν όλα τόσο χάλια που θα σε αναγκάζει να πληρώσεις την συνδρομή αλλιώς δεν θα την παλεύεις. Δεν μπορώ στο πω ποιο απλά. Πρέπει να είσαι βλάκας για να σου πουλάει η Mercedes ένα αμάξι 150.000 ευρώ και μετά να σου ζητάει και 2-3000 ευρώ κάθε χρόνο σε συνδρομές και εσύ αυτό το πράγμα να το θεωρείς και καινοτομία!!!! Αυτό η Mercedes δεν θέλει να το κάνει επειδή σε αγαπά αλλά γιατί προσπαθεί απο εσένα να βγάλλει όσο ποιό πολλά λεφτά για να πλουτίζουν οι μέτοχοι. Ξαφνικά ότι μαλακία μας πλασάρουν το θεωρούμε και προοδευτικό.

Ναι αν είναι να γυρίζει το τιμόνι πιο εύκολα θα σε αναγκάζει να πάρεις την συνδρομή.. κανέναν όμως δεν αναγκάζει να έχει αμαξι με 300 άλογα και τα 120 καλά είναι.. και τωρα ολόιδιο αμαξι με 120 άλογα έχει ξερω γω 30.000 και με 300 έχει 100.000 και τωρα πληρώνεις την κ@λα σου αλλά εφάπαξ.. και ναι ξερω οτι θα έχεις 300 άλογα για πάντα αλλά είπαμε ο μέσος αγοραστής αυτής της κατηγορίας δεν παντρεύεται το αμαξι σε 8 με 10 χρόνια θα πάρει άλλο οπότε έτσι θα συμφέρει αυτόν τον τυπο

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, Ducatista είπε

Ναι αν είναι να γυρίζει το τιμόνι πιο εύκολα θα σε αναγκάζει να πάρεις την συνδρομή.. κανέναν όμως δεν αναγκάζει να έχει αμαξι με 300 άλογα και τα 120 καλά είναι.. και τωρα ολόιδιο αμαξι με 120 άλογα έχει ξερω γω 30.000 και με 300 έχει 100.000 και τωρα πληρώνεις την κ@λα σου αλλά εφάπαξ.. και ναι ξερω οτι θα έχεις 300 άλογα για πάντα αλλά είπαμε ο μέσος αγοραστής αυτής της κατηγορίας δεν παντρεύεται το αμαξι σε 8 με 10 χρόνια θα πάρει άλλο οπότε έτσι θα συμφέρει αυτόν τον τυπο

Το να έχεις 300 άλογα ή θερμαινόμενα καθίσματα ή 10 αερόσακους εν έτη 2023 σχεδόν ΔΕΝ είναι κάυλα που θα έπρεπε να πληρώνεται συνδρομητικά και σίγουρα δεν κοστίζουν 100.000k τα 300 άλογα εκτός αν ζεις στο 1980. Αν εσύ δέχεσαι να πληρώνεις συνδρομή για να στρίβει το τιμόνι σου ποιο εύκολα, ξέρω έναν καλό ψυχολόγο.

Επεξ/σία από George.Ember
Δημοσ.

Σε όλα είναι μη γίνει η αρχή. Δυστυχώς αυτή η τάση με τις συνδρομητικές υπηρεσίες εισχωρεί σε κάθε τι στην καθημερινότητα μας. Σε λίγο θα πληρώνουμε και πόσα κυβικά μέτρα αέρα αναπνέουμε. 

Δημοσ.
17 λεπτά πριν, George.Ember είπε

Αυτό που δεν καταλαβαίνεις είναι ότι αυτό το μοντέλο θα επεκταθεί και σε αλλά πράγματα πέραν του πλήρωσε συνδρομή για να έχεις τελική 280km. Θα πληρωνεις συνδρομή για να έχεις αυτονομία, κλιματισμό, συναγερμό, γκάζια, τετρακίνηση, θερμαινόμενα καθίσματα, καλύτερη απόκριση στο τιμόνι κλπ. Μετά θα τα φτιάχνουν όλα τόσο χάλια που θα σε αναγκάζει να πληρώσεις την συνδρομή αλλιώς δεν θα την παλεύεις. Δεν μπορώ στο πω ποιο απλά. Πρέπει να είσαι βλάκας για να σου πουλάει η Mercedes ένα αμάξι 150.000 ευρώ και μετά να σου ζητάει και 2-3000 ευρώ κάθε χρόνο σε συνδρομές και εσύ αυτό το πράγμα να το θεωρείς και καινοτομία!!!! Αυτό η Mercedes δεν θέλει να το κάνει επειδή σε αγαπά αλλά γιατί προσπαθεί απο εσένα να βγάλλει όσο ποιό πολλά λεφτά για να πλουτίζουν οι μέτοχοι. Ξαφνικά ότι μαλακία μας πλασάρουν το θεωρούμε και προοδευτικό.

Δεν διαφωνώ, αλλά πώς ακριβώς ξέρεις; Γιατί σε αντίστοιχο άρθρο με την BMW πάλι έκραζαν ενώ υπήρχε εν τέλη τρόπο να το αγοράσεις εφάπαξ. Μήπως υπάρχει και σε αυτή την περίπτωση; Ξέρουμε πολύ καλά και οι 2 ελπίζω τι πουλάει περισσότερα κλικ στο ίντερνετ οπότε καλό θα ήταν μέχρι να έχουμε επίσημες τιμές από τον ίδιο τον κατασκευαστή και όλα τα στοιχεία στα χέρια μας να μην προβαίνουμε σε δηλώσεις..

Δημοσ.
20 λεπτά πριν, Armoral είπε

Όσο είσαι εδώ δε θα σου ανήκει ούτε αυτό που σου ανήκει μέχρι να φύγεις.

Κι αν είναι έτσι όπως τα λες γιατί η Mercedes να χρεώνει για κάτι που έτσι κι αλλιώς είναι περαστικό...

Ποιητής Φανφάρας.

Χρεωνω οτι θελω για οτι θελω, αν δεν θελεις δεν το παιρνεις και δεν πληρωνεις (μια εξαιρεση για κατι που ειναι πρωτης αναγκης)...

Τα υπολοιπα ειναι για να ξεχωριζουν οι τσιπιδες απτους ποζερους

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, KostasKri είπε

Δεν διαφωνώ, αλλά πώς ακριβώς ξέρεις; Γιατί σε αντίστοιχο άρθρο με την BMW πάλι έκραζαν ενώ υπήρχε εν τέλη τρόπο να το αγοράσεις εφάπαξ. Μήπως υπάρχει και σε αυτή την περίπτωση; Ξέρουμε πολύ καλά και οι 2 ελπίζω τι πουλάει περισσότερα κλικ στο ίντερνετ οπότε καλό θα ήταν μέχρι να έχουμε επίσημες τιμές από τον ίδιο τον κατασκευαστή και όλα τα στοιχεία στα χέρια μας να μην προβαίνουμε σε δηλώσεις..

Δεν με νοιάζει να έχω στοιχεία από τον κατασκευαστή στα χέρια μου για να κάνω δηλώσεις. Η όλη ιδέα και το όλο μοντέλο με βρίσκει εντελώς κάθετο και αντίθετο σε κάθε περίπτωση. Αμάξι που πληρώνω μία φορά στο κόστος αγοράς καινούργιου ΔΕΝ θα το πληρώνω ΚΑΙ κάθε χρόνο.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Choronzon είπε

έτσι και αλλιώς λίγους κινητήρες βγάζει κάθε εταιρία με χαρτογράφηση εγκεφάλου  συνήθως δύο ο τρεις εκδόσεις για κάθε κίνητρα και βάλε και τα τούρμπο . δες πχ Ιάπωνες που βγάζουν ακόμα ατμόσφαιρα , μαζντα, σουμπαρου ,Τογιότα πχ .

η συνδρομή σαν νοοτροπία είναι το θέμα , οκ στη τελική πχ παλιότερα για να πας από το σιβικ το 1.0 στο 1.8 η στο 1.5 turbo έδινε ένα ποσό 5-6.k παραπάνω , αλλά αυτό ήταν κάτι μόνιμο και το αμάξι είχε και άλλη αξία μεταπώλησης .τώρα θα πληρώνεις κάθε χρόνο και αξια μεταπώλησης   την ίδια θα έχεις,  και αν θες να κρατήσεις το αμάξι για χρόνια ....

φυσικά σε ένα αμάξι επιδοσεων όπως το συγκεκριμενο της Μερσεντές οκ δεν έγινε και κάτι , φαντάσου όμως αυτό να γίνει σε φτηνά , υποτίθεται,μοντέλα με κινητήρες μικρών επιδόσεων και να σου κόβουν στην επιτάχυνση πχ η στην αυτονομία ....

Πώς ακριβώς χάνει μεταπωλητικά; Τώρα αν πάρεις αμάξι 1000cc ας πούμε, αν θες να το δώσεις θα πρέπει να βρεις κάποιον να ψάχνει το ίδιο. Αν μπορείς με ένα κλικ να κάνεις τα 1000 -> 1500cc αμέσως έχεις μεγαλύτερο αγοραστικό κοινό.

Αυτό ισχύει για τα πάντα αν το σκεφτείς. Αν βγαίνει μόνο ένα καλούπι από όλα τα αμάξια και έρχονται όλα με φουλ έξτρα κερδίζεις κι εσύ που δεν χρειάζεται να τα δώσεις όλα μπροστά αλλά και ο επόμενος αγοραστής που πιθανώς να ήθελε κάτι έξτρα που εσύ δεν είχες βάλει. Ή ακόμα και το αντίθετο, δηλαδή εσύ να χρησιμοποιούσες κάτι που ο άλλος δεν ενδιαφέρεται.

Επίσης προσωπικά αν μου έλεγε κάποιος ότι μπορώ με 1000 ευρώ τον χρόνο να ανεβάσω κυβισμό/άλογα στο αμάξι σίγουρα θα το δοκίμαζα από το να δώσω 10.000 μπροστά με την αγορά και ας αποφασίσω στον χρόνο αν θέλω να συνεχίσω συνδρομή ή και εφάπαξ.

Μόλις τώρα, George.Ember είπε

Δεν με νοιάζει να έχω στοιχεία από τον κατασκευαστή στα χέρια μου για να κάνω δηλώσεις. Η όλη ιδέα και το όλο μοντέλο με βρίσκει εντελώς κάθετο και αντίθετο σε κάθε περίπτωση. Αμάξι που πληρώνω μία φορά στο κόστος αγοράς καινούργιου ΔΕΝ θα το πληρώνω ΚΑΙ κάθε χρόνο.

Μα ΔΕΝ χρειάζεται να πληρώνεις κάθε χρόνο τίποτα. Απλά αγόρασε το αμάξι και μην βάλεις συνδρομή. Ή πλήρωσε εφάπαξ την αξία και τέλος. Δεν καταλαβαίνω το πρόβλημα του να υπάρχει η επιλογή.

Θες 300 άλογα; 100.000 ευρώ

Θες 400 άλογα; 120.000 ευρώ ή 100.000 ευρώ + 1.200 τον χρόνο και το κόβεις όποτε θες ή ακόμα και όταν το πουλήσεις ο επόμενος έχει την δυνατότητα να το κλείσει.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...