Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Η βελτιωμένη απόδοση έχει πάντα ένα τίμημα όταν πρόκειται για την αγορά ενός νέου αυτοκινήτου, είτε πρόκειται για έξτρα χρήματα για μια ισχυρότερη έκδοση κινητήρα είτε πρόκειται για έξτρα χρήματα μέσω μίας πληρωμής για ετήσια συνδρομή για να «πιάνει» τα 100 χλμ./ώρα σε κάποια δευτερόλεπτα λιγότερα.

Και όμως, η Mercedes αναμένεται σύντομα να προσφέρει στους ιδιοκτήτες των ηλεκτρικών οχημάτων EQ της εταιρείας την επιλογή να «ξεκλειδώσουν» επιπλέον ισχύ και μεγαλύτερη επιτάχυνση με αντίτιμο μία ετήσια συνδρομή αξίας $1.200 (συν τους φόρους). Καλώς ήρθατε στο μέλλον.

Η πρακτική των αυτοκινητοβιομηχανιών να καθιερώσουν το συνδρομητικό μοντέλο και στον κλάδο τους για να παρέχουν επί συνδρομή δημοφιλή χαρακτηριστικά αποτελεί μία αυξανόμενη τάση. Πρόκειται σε μεγάλο βαθμό για ένα υποπροϊόν που έχει προκύψει από τη δυνατότητα, ολοένα και περισσότερων νέων αυτοκινήτων, να χρησιμοποιούν τη σύγχρονη, ασύρματη τεχνολογία που επιτρέπει τις ενημερώσεις OTA (Over-The-Air). Βεβαίως, η επιβάρυνση των πελατών/ καταναλωτών με μηνιαίες ή ετήσιες συνδρομές για χαρακτηριστικά ή περιεχόμενο που θα μπορούσε να χαρακτηριστεί τυπικό ή στάνταρντ ενδέχεται να τους όπως άλλωστε έμαθε και η BMW με τον δύσκολο τρόπο με την απόπειρα να… χρεώσει με ετήσια συνδρομή το Apple CarPlay.

Τέτοιες πάντως δυνατότητες και χαρακτηριστικά κατ' απαίτηση δεν πρόκειται να πάνε πουθενά και μελλοντικά μάλλον θα αποτελέσουν κανόνα. Σήμερα όμως, δεν γνωρίζουμε πόσοι έχουν θετική άποψη για το χαρακτηριστικό «Acceleration Increase» της Mercedes που βρίσκεται στο ηλεκτρονικό κατάστημα της εταιρείας και σύντομα θα διαθέσει στους πελάτες της.

2023-mercedes-benz-eqe-542-1666633801.jpg

Τι ακριβώς μπορεί να σας προσφέρει η ετήσια συνδρομή $1.200 της Mercedes-Benz; Ανάλογα με το μοντέλο, λέγεται ότι μειώνει τον χρόνο που το όχημα μπορεί να φτάσει τα 100 χλμ./ώρα από στάση κατά 0,8 με 1,0 δευτερόλεπτο. Η εταιρεία αναφέρει ότι τα τετρακίνητα EQE350 4Matic και EQS450 4Matic σε διαμορφώσεις σεντάν και SUV είναι αυτά που μπορούν να «δεχτούν» την αναβάθμιση.

Μαζί με την υψηλότερη επιτάχυνση, η Mercedes λέει ότι το πακέτο «Acceleration Increase» αυξάνει τη μέγιστη απόδοση των ηλεκτροκινητήρων. Μαζί με περισσότερη ροπή, τα μοντέλα EQE350 αποκτούν επιπλέον 60 ίππους (349 ίππους συνολικά) και τα μοντέλα EQS450 αποκτούν επιπλέον 87 ίππους (443 ίππους συνολικά).

Προς το παρόν δεν είναι σαφές αν η αναβάθμιση της απόδοσης μέσω της ετήσιας συνδρομής είναι διαθέσιμη και στα υπόλοιπα μοντέλα των σειρών EQE350 και EQS450. Επί του παρόντος, η Mercedes δεν αναφέρει στην ιστοσελίδα της πότε μπορεί κάποιος να αγοράσει και να ενεργοποιήσει τη δυνατότητα, αν πρέπει να επισκεφθεί κάποια αντιπροσωπεία πρώτα (επειδή ενδεχομένως θα χρειαστεί επέμβαση στο hardware) ή αν αρκεί απλώς μία ενημέρωση λογισμικού Over-The-Air.


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τραγικό...

Κάτι μου λέει ότι κάποιοι θα βρουν τρόπο να το κάνουν "πειρατικά"...

Αν και εδώ δεν ξέρεις ποιος, τελικά, είναι ο κλέφτης... 

Επεξ/σία από Tlykog
  • Like 15
Δημοσ.

Τελικά υπάρχουν χειρότερα από το ant1 plus, αυτοκινητοβιομηχανίες που ζητάνε συνδρομή για να τσουλάει λίγο γρήγορα κ.α.

  • Like 12
  • Thanks 1
Δημοσ.

Ρε δεν μας γ...... έλεος πια, δεν φτάνει που κοστίζουν μια περιουσία να τα αγοράσεις, δεν φτάνει που το αμάξι σαν περιουσιακό στοιχείο χάνει αξία με το που το βάλεις μπροστά πρώτη φορά, να πρέπει να πληρώνεις και συνδρομή; 

  • Like 10
Δημοσ.

Σιγά αίγα εκεί το πάνε , το «πλήρωσα είναι δικό μου το κάνω ότι θέλω» θα το ξεχάσετε σε λίγα χρόνια . Θα το πληρώνετε και δεν θα το κάνετε ότι θέλετε , γιατί ; Γιατί μπορούμε ! 

  • Like 1
Δημοσ.
20 λεπτά πριν, Tlykog είπε

Τραγικό...

Κάτι μου λέει ότι κάποιοι θα βρουν τρόπο να το κάνουν "πειρατικά"...

Αν και εδώ δεν ξέρεις ποιος, τελικά, είναι ο κλέφτης... 

πειρατικά ;;

 Θα το βλέπει κατευθείαν στη χειρότερη και θα είσαι εκτός εγγύησης για τα πάντα στην καλυτερη .

 Όσον αφορα την κλεψιά εδώ θα συμφωνήσω μαζί σου εν μέρη καθότι αν έχεις το όχημα για πέντε χρόνια η βελτίωση θα σου στοιχίσει κοντά στα 10Κ..

 ούτε η BRABUS δεν χρεώνει τόσο .

 Βασικά χρεώνει πλην όμως θα την έχεις για πάντα .

  • Like 5
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, Chris_BMW είπε

πειρατικά ;;

 Θα το βλέπει κατευθείαν στη χειρότερη και θα είσαι εκτός εγγύησης για τα πάντα στην καλυτερη .

 Όσον αφορα την κλεψιά εδώ θα συμφωνήσω μαζί σου εν μέρη καθότι αν έχεις το όχημα για πέντε χρόνια η βελτίωση θα σου στοιχίσει κοντά στα 10Κ..

 ούτε η BRABUS δεν χρεώνει τόσο .

 Βασικά χρεώνει πλην όμως θα την έχεις για πάντα .

Σε αυτό έχεις δίκιο, αλλά δεν αναφέρομαι στις περιπτώσεις εντός εγγύησης. προφανώς, αν πας σε κάτι τέτοιο, θα το κάνεις εκτός εγγύησης και το service θα το κάνεις αλλού, όχι στην επίσημη αντιπροσωπεία.

Έχει δώσει μία μικρή περιουσία για ένα αυτοκίνητο και για κάποιο λόγο τους φαίνονται λίγα...

Επεξ/σία από Tlykog

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...