Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Στις 24/11/2022 στις 9:19 ΜΜ, nova_centurion είπε

β. Κάθε φορά που παραγγέλνω στους γνωστούς μου είμαι βέβαιος (τσεκαρισμένο) ότι το έχουν φτιάξει εκείνη τη στιγμή και δεν είναι ξαναζεσταμένο.

γ. Oi μερίδες που μου βάζουν είναι πάντα πλούσιες και με φρέσκα συνoδευτικά.

Α εισαι απο τους παραξενους που νομιζεις οτι το χθεσινο φαι εχει θεμα, ή οτι ολα τα εστιατορια (κυριως τα κυριλε) ξυπνανε στις 3 τα ξημερωματα για να κανουν φρεσκια προετοιμασια.

 

Στις 23/11/2022 στις 11:35 ΜΜ, Ptolemaios1 είπε

σήμερα προσπάθησα να δω το μενου ενος κοτοπουλάδικου και το γοογλε μου εβγαλε καποιες εφαρμογες οπως εφοοδ που ελεγαν το μενου του μαγαζιου

τελικε περασα απο κει και νομιζω οτι δεν ειχε τις προσφορες που ειδα στις εφαρμογες

Στο efood το ιδιο μαγαζι εχει να ανταγωνιστει και αλλα μαγαζια, και οχι απαραιτητα και ιδιας κατηγοριας. Οποτε και εχει προσφορες για να σε κερδισει. Οποιος, ομως, παει στο ιδιο το μαγαζι θα αγορασει με τις τιμες του καταλογου. Αλλα συνηθως, οι γνωστοι που πανε σε ενα εστιατοριο, ειναι περισσοτερο κερδισμενοι. Εμεις σε καποιον μπορει να δωσουμε κανα φαγητο εξτρα επειδη θα μεινει/ για να δοκιμασει να το παρει την επομενη φορα, κανα ψαλιδι κτλ κτλ κτλ (efood δεν ειμαστε)

  • Thanks 1
  • Απαντ. 43
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Εγώ παίρνω από efood, μόνο όταν δεν έχω μετρητά και το κατάστημα που θέλω δεν έχει φορητό POS.

Πάντως, προχθές που πήρα μέσω efood σε σουβλατζίδικο στο Περιστέρι, ήταν ακριβότερα μέσω της εφαρμογής από το να καλέσεις.

Λες να γκρινιάξω στο efood?

  • Moderators
Δημοσ.
3 ώρες πριν, StamTheMan είπε

Γενικα η ανταποκριση ειναι γρηγορη;

Η αναμονη στο τηλεφωνικο κεντρο πως ειναι ;

Ρωταω γιατι τελευταια το efood τα εχει κανει λιγο σκατα,ειμαστε και εν αναμονη της wolt στην Καλαματα και θελω να ειμαι πληροφορημενος.

Τα ίδια είναι πάνω κάτω δεν έχει διαφορά

Βρες αιχμής και τα 2 είναι για τα ανάθεμα

1 ώρα πριν, UncleKim είπε

Εγώ παίρνω από efood, μόνο όταν δεν έχω μετρητά και το κατάστημα που θέλω δεν έχει φορητό POS.

Πάντως, προχθές που πήρα μέσω efood σε σουβλατζίδικο στο Περιστέρι, ήταν ακριβότερα μέσω της εφαρμογής από το να καλέσεις.

Λες να γκρινιάξω στο efood?

Στο συμβόλαιο ξέρω ότι έχουν όρο ότι ο κατάλογος του μαγαζιού πρέπει να έχει ίδιες τιμές με αυτές που θα μπούνε στη σελίδα τους

Πολλά καταστήματα έχουν ένα Χ κατάλογο στο μαγαζί, παρόλα αυτά σε τηλεφωνικές παραγγελίες και σε παραγγελίες από site τους (μαύρες παραγγελίες που δεν φαίνονται πουθενά)  επειδή δεν κόβουν απόδειξη συνήθως κόβουν ένα 10-20 %ανάλογα της όρεξης του ταμεία αλλά και του αφεντικού το κάθε μαγαζιού

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, SabotazNic είπε

Α εισαι απο τους παραξενους που νομιζεις οτι το χθεσινο φαι εχει θεμα, ή οτι ολα τα εστιατορια (κυριως τα κυριλε) ξυπνανε στις 3 τα ξημερωματα για να κανουν φρεσκια προετοιμασια.

 

Αν είναι να φάω χτεσινό ΔΕΝ χρειάζεται να παραγγείλω. Μπορώ να φτιάχνω μια κατσαρόλα την Δευ και να τρώω όλη την εβδομάδα:).

Επειδή καταλαβαίνω τι λες για την φρέσκια προετοιμασία θα απαντήσω ότι παραγγέλνω φαγητό μόνο της ώρας και ποτέ μαγειρεμένο φαγητό που δεν εμπιστεύομαι κανέναν. Επειδή ειδικά σε σουβλάκια πολλοί συνηθίζουν να τα έχουν προψημένα εκτιμώ ιδιαίτερα το μαγαζί που βάζει για εμένα νέο καλαμάκι να ψήσει εκείνη τη ατιγμή. Πες με ιδιαίτερο ή παράξενο κλπ Δεν με πειράζει. Εγώ αυτό θέλω να φάω και είμαι διατεθειμένος να το πληρώσω. 

Τέλος διαβάζοντας με προσοχή όσα γράφτηκαν ΔΕΝ είδα κανένα επιχείρημα υπερ των πλατφορμών σ' ότι αφορά τους καταναλωτές.  Το δε νταβατζηλίκι επιβεβαιώθηκε σε ύψιστο βαθμό με τις υψηλότατες προμήθειες που χρεώνουν επιβαρύνοντας έτσι τα κέρδη του μαγαζιού και την ποιότητα (ως συνέπεια) στον καταναλωτή.

Αν το σκρουτζ πρόσφερε κάτι στην κοινωνία ειδικά τα πρώτα χρόνια (αν και τώρα πλέον είναι liability λόγω υψηλών προμηθειών) οι πλατφόρμες φαγητού δεν πρόσφεραν ποτέ τίποτε στην κοινωνία. Είναι σκέτα παράσιτα που ζουν χάρη στο λάθος που κάνουν πολλοί καταναλωτές να τις χρησιμοποιούν. Αν φύγουν από την μέση ΔΕΝ θα λείψουν σε κανέναν.

Επεξ/σία από nova_centurion
  • Super Moderators
Δημοσ.

Σιχαίνομαι να παίρνω τηλέφωνο για παραγγελία, από τότε που εμφανίστηκαν τα e-food κτλπ με βόλεψαν όσο δεν πάει.

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, nova_centurion είπε

Τέλος διαβάζοντας με προσοχή όσα γράφτηκαν ΔΕΝ είδα κανένα επιχείρημα υπερ των πλατφορμών σ' ότι αφορά τους καταναλωτές.  Το δε νταβατζηλίκι επιβεβαιώθηκε σε ύψιστο βαθμό με τις υψηλότατες προμήθειες που χρεώνουν επιβαρύνοντας έτσι τα κέρδη του μαγαζιού και την ποιότητα (ως συνέπεια) στον καταναλωτή.

Υπαρχουν αρκετα υπερ για τις επιχειρησεις, αλλα και για τους καταναλωτες. Λιγοτερα λαθη (η παραγγελια ειναι γραμμενη αντι να ειπωθει στο τηλ), αμεση προβολη διαθεσιμων καταστηματων για παραδοση σε μια περιοχη (οσα ειναι στο efood), ευκολια.

1 ώρα πριν, nova_centurion είπε

οι πλατφόρμες φαγητού δεν πρόσφεραν ποτέ τίποτε στην κοινωνία. Είναι σκέτα παράσιτα που ζουν χάρη στο λάθος που κάνουν πολλοί καταναλωτές να τις χρησιμοποιούν.

Με την ιδια λογικη οι καταναλωτες κανουν λαθος που χρησιμοποιουν το σκρουτζ, το beat, τους μεσιτες κτλ κτλ.

Απλα ειμαστε μια χωρα με πολλα αφεντικα και πολλα φαγαδικα που σε αλλες περιπτωσεις (αν δεν ηταν καποιοι σε τουριστικα μερη ή περιοχες με φοιτητες/στρατο με χαλια ποιοτητα) θα εκλειναν....χθες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 24/11/2022 στις 11:16 ΜΜ, nova_centurion είπε

Ολοι μέσα στο μαγαζί παίζουν το ρόλο τους. Αν όμως εγώ αντιμετωπίζω ΕΝΑ πρόβλημα με τα φαγάδικα σκεφτείτε πόσα προβλήματα ποιότητας αντιμετωπίζετε όλοι όσοι παραγγέλνετε από πλατφόρμες που κρατάνε μεγάλο μέρος του κέρδους του μαγαζιού και το μαγαζί σκέφτεται πως θα ρεφάρει ρίχνοντας την ποιότητα ή την ποσότητα.

Με την λογική αυτή δεν θα πρέπει να παραγγέλνουμε ποτέ απέξω. Ο πατέρας μου πχ. που είναι άλλη γενιά ΔΕΝ παραγγέλνει σχεδόν ποτέ απέξω και προσπαθεί να μας αποτρέψει και εμάς λέγοντας "μην παραγγέλνετε βρωμιές απέξω".  

Το ιδιο ακριβως ελεγε και ο δικος μου πατερας. Φυσικα ειχαν/εχουν δικιο. Και μια μόνο φορα να μπεις σε κουζινα φαγαδικου εν ωρα εργασιας θα το διαπιστωσεις αυτο.

Οταν βεβαια εισαι φοιτητης ή εργαζομενος και μενεις μονος μπορει να μην εχει χρονο για να φτιαξεις ο ιδιο φαϊ, οποτε η παραγγελια ειναι μονοδρομος. Κι εγω μεχρι πριν 15 χρονια παραγγελνα απ εξω τακτικα, μερα παρα μερα. Ειχα βρει μεσα απο βελονες μεχρι σπασμενα γυαλια.

Επεξ/σία από rus
Δημοσ.
56 λεπτά πριν, rus είπε

Και μια μόνο φορα να μπεις σε κουζινα φαγαδικου εν ωρα εργασιας θα το διαπιστωσεις αυτο.

Σορι, αλλα εισαι λαθος εδω. Μια κουζινα ειναι το μονο φυσιολογικο να γινει χαλια απο μαγειρεματα. Το θεμα ειναι στο ποσο καλο καθαρισμα γινεται μετα ;) 

Ωστοσο, δεν χρειαζεται να μπειτε κουζινα. Απο την τουαλετα φαινεται ενα μαγαζι ποσο καθαρο ειναι. :) 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τα τελευταία χρόνια οπότε παραγγέλνω απέξω και παίρνω αρκετά συχνά χρησιμοποιώ efood ή Wolt και πλέον σιγά σιγά της επιλέγω και για ψώνια από το σούπερ.

Για να πάρω από μαγαζί τηλεφωνικά το κάνω πολύ σπάνια και μόνο για προϊόντα που δεν βρίσκω στις εφαρμογές πχ ένα μαγαζί με μαγειρευτά στην γειτονιά βγάζει κάποια φαγητά λίγες μερίδες που δεν μπαίνουν online και τα δίνει μόνο τηλεφωνικά.

Άλλη περίπτωση παίρνω για να μου κρατήσουν φαγητό που ξέρω ότι αν παραγγείλω από εφαρμογή το μεσσημερι δεν θα υπάρχει γιατί τρώω αργά και οι άλλοι παραγγέλνουν από νωρίς.

Επεξ/σία από Exodia The Forbidden One
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 29/11/2022 στις 1:36 ΠΜ, StamTheMan είπε

Τετοια σκηνικα μπορει να μην ηταν τυχαια :P

Αν ηταν απο το ιδιο μαγαζι ναι, αλλα ηταν απο διαφορετικα μαγαζια.

Στις 29/11/2022 στις 2:28 ΠΜ, SabotazNic είπε

Σορι, αλλα εισαι λαθος εδω. Μια κουζινα ειναι το μονο φυσιολογικο να γινει χαλια απο μαγειρεματα. Το θεμα ειναι στο ποσο καλο καθαρισμα γινεται μετα ;)

Μαλλον δε καταλαβες τι ειπα. Αυτα που θα δεις κανεις δε τα κανει σπιτι του. Και αν τα δεις δε θα ξαναπατησεις εκει. Πχ. να πιανεις ωμο κρεας και μετα το ψωμι που θα σερβιρεις στο δυστυχο πελατη. Ή το πατσαβουρι. "Λογικο" ειναι οταν βρισκεσαι σε φουρια και ταχυτητα η υγιεινη να παραμεριζεται. Αφου δε τους βλεπεις μπορουν να κανουν οτιδηποτε τους βολευει. Αν πεσει κατι κατω  νομιζεις οτι θα το αντικαταστησουν? οχι βεβαια, θα το σηκωσουν και θα σου το φερουν. Φαγητο που αφησε καποιος θα το πεταξουν ή θα το βαλουν συμπληρωμα στο πιατο καποιου αλλου? Αλλα δε χρειαζεται να πουμε περισσοτερες τετοιες απεχθεις λεπτομερειες.

Επεξ/σία από rus
Δημοσ.

σταματησα να παραγγελνω τηλεφωνικα απο τη στιγμη που μου καθιζαν την ταριφα της χρεωσης του delivery ενω παραγγελνα τηλεφωνικα...οχι που..κι θα δωσεις προμηθεια στην πλατφορμα αφου δεν σεβαστηκες το πελατη που ηθελε να σε βοηθησει αλλα τον εκλεψες

Δημοσ.

Εγω εχω σταματησει τις πλατφορμες μιας και ειναι ακριβοτερα απο την τηλεφωνικη παραγγελια.

Σε μερικα μαγαζια η διαφορα ειναι αρκετα μεγαλη οποτε δεν βρισκω τον λογο να πληρωνω  παραπανω.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...