Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Ukforthemoment είπε

Για να μην του ματιασουν το φαγητό το κάνουν,μην φανταστείς.

Έρχεται ο 'ψείρας' πελάτης, δηλαδή.

  • Απαντ. 43
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
27 λεπτά πριν, kover είπε

ναι, σίγουρα συμβαίνουν όλα όπως τα έχεις φανταστεί.

Φυσικά μπορείς να υποθέτεις ότι θέλεις. Εγώ είμαι αυτός που έχει προσωπική εμπειρία από αυτά που αναφέρω οπότε επίτρεψε μου να έχω την άποψη μου.

47 λεπτά πριν, phanispal είπε

Τώρα και να σου πω ότι κάθε φορά καταναλώνεις DNA άλλων από διάφορα μέρη του σώματος, μάλλον δε θα θες να με πιστέψεις.

Πάντα υπάρχει το ενδεχόμενο που αναφέρεις και αυτό ισχύει για όλους μας που παραγγέλνουμε απέξω. Ο λόγος που μπορεί ο εργαζόμενος να θέλει να μας "ξεματιάσει" μπορεί να συνδέεται με εμάς ή μπορεί να συνδέεται με το μαγαζί συνολικά (πχ΄. δυσαρέσκεια με το αφεντικό). Αυτός είναι και λόγος που προσπαθώ να έχω καλές σχέσεις και με τους εργαζόμενους όχι μόνο με τα αφεντικά. Ολοι μέσα στο μαγαζί παίζουν το ρόλο τους. Αν όμως εγώ αντιμετωπίζω ΕΝΑ πρόβλημα με τα φαγάδικα σκεφτείτε πόσα προβλήματα ποιότητας αντιμετωπίζετε όλοι όσοι παραγγέλνετε από πλατφόρμες που κρατάνε μεγάλο μέρος του κέρδους του μαγαζιού και το μαγαζί σκέφτεται πως θα ρεφάρει ρίχνοντας την ποιότητα ή την ποσότητα.

Με την λογική αυτή δεν θα πρέπει να παραγγέλνουμε ποτέ απέξω. Ο πατέρας μου πχ. που είναι άλλη γενιά ΔΕΝ παραγγέλνει σχεδόν ποτέ απέξω και προσπαθεί να μας αποτρέψει και εμάς λέγοντας "μην παραγγέλνετε βρωμιές απέξω".   

Σε κάθε περίπτωση αν έχεις κάποια πιθανότητα να φας κάτι καλύτερο απέξω αυτή μεγαλώνει όταν αποκτάς διαπροσωπικές σχέσεις και μικραίνει όταν είσαι ένας απ' όλους. Δεν θα ξεχάσω ποτέ αυτό που μου είπε ψαροταβέρνα στην Παλαιά Φώκαια που πηγαίνω τακτικά όταν πήγα για να διαλέξω ψάρια και είδα ένα ωραίο μεγάλο φαγκρι: "αυτό άστο να το φάει κανας περαστικός" και μου έδωσε ένα φτηνότερο ψάρι. Φυσικά μπορείτε να δώσετε οποιαδήποτε εξήγηση θέλετε εγώ απλά πιστεύω ότι ο μαγαζάτορας είδε το συμφέρον του να κρατήσει έναν τακτικό πελάτη.

Ο άνθρωπος είναι κοινωνικό ον και οι ανθρώπινες σχέσεις ακόμη παίζουν το ρόλο τους ειδικά στην ανατολίτικη κοινωνία που ζούμε. 

Δημοσ.
3 ώρες πριν, nova_centurion είπε

 

ε. Εχω περιπτώσεις από μαγαζιά που με αποτρέπουν από κάποια φαγητά τους λέγοντας με νόημα "αστο αυτό, πάρε κάτι άλλο..."

 

 

Δημοσ.
Στις 24/11/2022 στις 4:40 ΜΜ, smpt είπε

Με ένα φίλο που συζήταγα  πρόσφατα, για να μπει σε κάποιο από αυτά τα "food  app" (δεν ξέρω ποιο) του ζητάγανε 20%. της παραγγελίας.
Οπότε λογικό το βλέπω να έχουν άλλες τιμές.

οχι δεν ειναι λογικο να εχουν αλλες τιμες καθως αυτες οι εφαρμογες σου προσφερουν πελατεια. Πλεον καθε μαγαζι εχει δουλεια μη λετε ο'τι ναναι

  • Moderators
Δημοσ.
Στις 24/11/2022 στις 4:40 ΜΜ, smpt είπε

Με ένα φίλο που συζήταγα  πρόσφατα, για να μπει σε κάποιο από αυτά τα "food  app" (δεν ξέρω ποιο) του ζητάγανε 20%. της παραγγελίας.
Οπότε λογικό το βλέπω να έχουν άλλες τιμές.

Όλες οι εφαρμογές (με παράδοση από διανομείς του καταστήματος) τα ποσοστά παίζουν 6-15 % σε fast food είναι κάτω από 10 (βέβαια για το ποσοστό παίζει ρόλο και η κίνηση του μαγαζιού, για αυτό η συμφωνία ανανεώνετε κάθε 2 μηνο)

Αν μιλάς για παράδοση από διανομείς efood, wolt η κάτι παρόμοιο εδώ τα ποσοστά μπορεί να φτάσουν και 40%

Δημοσ.

Σε γενικές γραμμές, δύο τρία μαγαζιά που ξέρω και παραγγέλνω συχνά τους παίρνω τηλέφωνο, δεν πάω μέσω πλατφόρμας.

Πετυχαίνω βεβαιωμένα καλύτερες τιμές έτσι, παίρνω απόδειξη, και το φαγητό είναι πάντα (φαινομενικά τουλ.) όπως πρέπει.

Κλασσικό παράδειγμα για μένα ο Κυρ Γιάννης στην Καλλιθέα. Όποτε παίρνω τηλ αντί για e-food, τα καλαμάκια έρχονται ζεστά και φθηνότερα.

Δημοσ.
Στις 26/11/2022 στις 2:04 ΠΜ, Inuyasha είπε

Αν μιλάς για παράδοση από διανομείς efood, wolt η κάτι παρόμοιο εδώ τα ποσοστά μπορεί να φτάσουν και 40%

Που εχεις δει αυτο το ποσοστο;
Γιατι εγω απο οσο ξερω,παιζει μεχρι 25%.

  • Moderators
Δημοσ.
9 ώρες πριν, StamTheMan είπε

Που εχεις δει αυτο το ποσοστο;
Γιατι εγω απο οσο ξερω,παιζει μεχρι 25%.

Πέρσι delivery από wolt πρώτο συμβόλαιο που έφεραν στο αφεντικό ήταν 42 %

Η επόμενη λόγο παραγγελιών μας έριξαν στο 33% και κάτι

Σε μεγάλη αλυσίδα ψιλικών της Θεσσαλονίκης η wolt μας κρατάει 20%για παραγγελίες έως 15 ευρώ και 30 % για παραπάνω

Η efood στο ίδιο μαγαζί είναι στα 20% έως 10 ευρώ και 26% μετά τα 10

Και οι 2 με συμβόλαιο ελάχιστης παραμονής τουλάχιστον 18 μήνες, αλλά με δυνατότητα αναπροσαρμογης του ποσοστού

Δημοσ.
Στις 24/11/2022 στις 11:16 ΜΜ, nova_centurion είπε

Φυσικά μπορείς να υποθέτεις ότι θέλεις. Εγώ είμαι αυτός που έχει προσωπική εμπειρία από αυτά που αναφέρω οπότε επίτρεψε μου να έχω την άποψη μου.

Πάντα υπάρχει το ενδεχόμενο που αναφέρεις και αυτό ισχύει για όλους μας που παραγγέλνουμε απέξω. Ο λόγος που μπορεί ο εργαζόμενος να θέλει να μας "ξεματιάσει" μπορεί να συνδέεται με εμάς ή μπορεί να συνδέεται με το μαγαζί συνολικά (πχ΄. δυσαρέσκεια με το αφεντικό). Αυτός είναι και λόγος που προσπαθώ να έχω καλές σχέσεις και με τους εργαζόμενους όχι μόνο με τα αφεντικά. Ολοι μέσα στο μαγαζί παίζουν το ρόλο τους. Αν όμως εγώ αντιμετωπίζω ΕΝΑ πρόβλημα με τα φαγάδικα σκεφτείτε πόσα προβλήματα ποιότητας αντιμετωπίζετε όλοι όσοι παραγγέλνετε από πλατφόρμες που κρατάνε μεγάλο μέρος του κέρδους του μαγαζιού και το μαγαζί σκέφτεται πως θα ρεφάρει ρίχνοντας την ποιότητα ή την ποσότητα.

Με την λογική αυτή δεν θα πρέπει να παραγγέλνουμε ποτέ απέξω. Ο πατέρας μου πχ. που είναι άλλη γενιά ΔΕΝ παραγγέλνει σχεδόν ποτέ απέξω και προσπαθεί να μας αποτρέψει και εμάς λέγοντας "μην παραγγέλνετε βρωμιές απέξω".   

Σε κάθε περίπτωση αν έχεις κάποια πιθανότητα να φας κάτι καλύτερο απέξω αυτή μεγαλώνει όταν αποκτάς διαπροσωπικές σχέσεις και μικραίνει όταν είσαι ένας απ' όλους. Δεν θα ξεχάσω ποτέ αυτό που μου είπε ψαροταβέρνα στην Παλαιά Φώκαια που πηγαίνω τακτικά όταν πήγα για να διαλέξω ψάρια και είδα ένα ωραίο μεγάλο φαγκρι: "αυτό άστο να το φάει κανας περαστικός" και μου έδωσε ένα φτηνότερο ψάρι. Φυσικά μπορείτε να δώσετε οποιαδήποτε εξήγηση θέλετε εγώ απλά πιστεύω ότι ο μαγαζάτορας είδε το συμφέρον του να κρατήσει έναν τακτικό πελάτη.

Ο άνθρωπος είναι κοινωνικό ον και οι ανθρώπινες σχέσεις ακόμη παίζουν το ρόλο τους ειδικά στην ανατολίτικη κοινωνία που ζούμε. 

Αν ήταν τόσο ξηγημένος ο μαγαζάτορας στην παλαιά φωκαια δεν θα το είδε καθόλου το φαγκρί για πούλημα, δεν θα έλεγε «άστο να το φάει κάνας περαστικός». Εφόσον πήγε να ρίξει κάποιον άλλον στο Α θέμα πάει να πει ότι θα ρίξει εσένα στο Β απλά θα είναι κάτι που δεν θα το καταλάβεις 

Δημοσ.
Στις 23/11/2022 στις 11:35 ΜΜ, Ptolemaios1 είπε

γενικα δε τρώω απ έξω

σήμερα προσπάθησα να δω το μενου ενος κοτοπουλάδικου και το γοογλε μου εβγαλε καποιες εφαρμογες οπως εφοοδ που ελεγαν το μενου του μαγαζιου

τελικε περασα απο κει και νομιζω οτι δεν ειχε τις προσφορες που ειδα στις εφαρμογες

 

τι ισχυει?

να μην τουςτρως αποξω κυκλοφορη κοψημο τυπου σαρμπαντίνα.

Δημοσ.
7 ώρες πριν, Inuyasha είπε

Πέρσι delivery από wolt πρώτο συμβόλαιο που έφεραν στο αφεντικό ήταν 42 %

Η επόμενη λόγο παραγγελιών μας έριξαν στο 33% και κάτι

Σε μεγάλη αλυσίδα ψιλικών της Θεσσαλονίκης η wolt μας κρατάει 20%για παραγγελίες έως 15 ευρώ και 30 % για παραπάνω

Η efood στο ίδιο μαγαζί είναι στα 20% έως 10 ευρώ και 26% μετά τα 10

Και οι 2 με συμβόλαιο ελάχιστης παραμονής τουλάχιστον 18 μήνες, αλλά με δυνατότητα αναπροσαρμογης του ποσοστού

Τραγικο το ποσοστο της Βολτ,δεν το ηξερα.

Απο εξυπηρετηση, ποια εχετε δει καλυτερη;

 

  • Moderators
Δημοσ.
3 ώρες πριν, StamTheMan είπε

Τραγικο το ποσοστο της Βολτ,δεν το ηξερα.

Απο εξυπηρετηση, ποια εχετε δει καλυτερη;

 

Τα ίδια είναι πάνω κάτω, μεγαλύτερη σημασία έχει αν ο υπάλληλος που θα πέσεις έχει ξυπνήσει καλά (και στις 2 εταιρίες)

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Inuyasha είπε

Τα ίδια είναι πάνω κάτω, μεγαλύτερη σημασία έχει αν ο υπάλληλος που θα πέσεις έχει ξυπνήσει καλά (και στις 2 εταιρίες)

Γενικα η ανταποκριση ειναι γρηγορη;

Η αναμονη στο τηλεφωνικο κεντρο πως ειναι ;

Ρωταω γιατι τελευταια το efood τα εχει κανει λιγο σκατα,ειμαστε και εν αναμονη της wolt στην Καλαματα και θελω να ειμαι πληροφορημενος.

Δημοσ.
Στις 24/11/2022 στις 9:19 ΜΜ, nova_centurion είπε

 

α. Σε κάθε μαγαζί που δεν έχω ξαναφάει, πάω προσωπικά για να το δω (πψς είναι, καθαριότητα κλπ). Αν μείνω ικανοποιημένος από την 1η φορά τότε την 2η φορά επιδιώκω να γνωριστώ με το αφεντικό, τον υπέυθυνο κλπ. Πιστεύω πολύ στην προσωπική γνωριμία με εκείνον που προετοιμάζει το φαγητό σου.

 

Καλά κάνεις και χαρά στο κουράγιο σου.

 

P.S. Από εδώ έρχεται η έμπνευση:

ygeionomiko.gif.aabbb301edebbf34cdd933be7fce6442.gif

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...