GREGORYMO Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2022 Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2022 1 λεπτό πριν, Ukforthemoment είπε Για να μην του ματιασουν το φαγητό το κάνουν,μην φανταστείς. Έρχεται ο 'ψείρας' πελάτης, δηλαδή.
nova_centurion Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2022 Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2022 27 λεπτά πριν, kover είπε ναι, σίγουρα συμβαίνουν όλα όπως τα έχεις φανταστεί. Φυσικά μπορείς να υποθέτεις ότι θέλεις. Εγώ είμαι αυτός που έχει προσωπική εμπειρία από αυτά που αναφέρω οπότε επίτρεψε μου να έχω την άποψη μου. 47 λεπτά πριν, phanispal είπε Τώρα και να σου πω ότι κάθε φορά καταναλώνεις DNA άλλων από διάφορα μέρη του σώματος, μάλλον δε θα θες να με πιστέψεις. Πάντα υπάρχει το ενδεχόμενο που αναφέρεις και αυτό ισχύει για όλους μας που παραγγέλνουμε απέξω. Ο λόγος που μπορεί ο εργαζόμενος να θέλει να μας "ξεματιάσει" μπορεί να συνδέεται με εμάς ή μπορεί να συνδέεται με το μαγαζί συνολικά (πχ΄. δυσαρέσκεια με το αφεντικό). Αυτός είναι και λόγος που προσπαθώ να έχω καλές σχέσεις και με τους εργαζόμενους όχι μόνο με τα αφεντικά. Ολοι μέσα στο μαγαζί παίζουν το ρόλο τους. Αν όμως εγώ αντιμετωπίζω ΕΝΑ πρόβλημα με τα φαγάδικα σκεφτείτε πόσα προβλήματα ποιότητας αντιμετωπίζετε όλοι όσοι παραγγέλνετε από πλατφόρμες που κρατάνε μεγάλο μέρος του κέρδους του μαγαζιού και το μαγαζί σκέφτεται πως θα ρεφάρει ρίχνοντας την ποιότητα ή την ποσότητα. Με την λογική αυτή δεν θα πρέπει να παραγγέλνουμε ποτέ απέξω. Ο πατέρας μου πχ. που είναι άλλη γενιά ΔΕΝ παραγγέλνει σχεδόν ποτέ απέξω και προσπαθεί να μας αποτρέψει και εμάς λέγοντας "μην παραγγέλνετε βρωμιές απέξω". Σε κάθε περίπτωση αν έχεις κάποια πιθανότητα να φας κάτι καλύτερο απέξω αυτή μεγαλώνει όταν αποκτάς διαπροσωπικές σχέσεις και μικραίνει όταν είσαι ένας απ' όλους. Δεν θα ξεχάσω ποτέ αυτό που μου είπε ψαροταβέρνα στην Παλαιά Φώκαια που πηγαίνω τακτικά όταν πήγα για να διαλέξω ψάρια και είδα ένα ωραίο μεγάλο φαγκρι: "αυτό άστο να το φάει κανας περαστικός" και μου έδωσε ένα φτηνότερο ψάρι. Φυσικά μπορείτε να δώσετε οποιαδήποτε εξήγηση θέλετε εγώ απλά πιστεύω ότι ο μαγαζάτορας είδε το συμφέρον του να κρατήσει έναν τακτικό πελάτη. Ο άνθρωπος είναι κοινωνικό ον και οι ανθρώπινες σχέσεις ακόμη παίζουν το ρόλο τους ειδικά στην ανατολίτικη κοινωνία που ζούμε.
Ptolemaios1 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2022 Μέλος Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2022 3 ώρες πριν, nova_centurion είπε ε. Εχω περιπτώσεις από μαγαζιά που με αποτρέπουν από κάποια φαγητά τους λέγοντας με νόημα "αστο αυτό, πάρε κάτι άλλο..."
geomrk Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2022 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2022 Στις 24/11/2022 στις 4:40 ΜΜ, smpt είπε Με ένα φίλο που συζήταγα πρόσφατα, για να μπει σε κάποιο από αυτά τα "food app" (δεν ξέρω ποιο) του ζητάγανε 20%. της παραγγελίας. Οπότε λογικό το βλέπω να έχουν άλλες τιμές. οχι δεν ειναι λογικο να εχουν αλλες τιμες καθως αυτες οι εφαρμογες σου προσφερουν πελατεια. Πλεον καθε μαγαζι εχει δουλεια μη λετε ο'τι ναναι
Moderators Inuyasha Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2022 Moderators Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2022 Στις 24/11/2022 στις 4:40 ΜΜ, smpt είπε Με ένα φίλο που συζήταγα πρόσφατα, για να μπει σε κάποιο από αυτά τα "food app" (δεν ξέρω ποιο) του ζητάγανε 20%. της παραγγελίας. Οπότε λογικό το βλέπω να έχουν άλλες τιμές. Όλες οι εφαρμογές (με παράδοση από διανομείς του καταστήματος) τα ποσοστά παίζουν 6-15 % σε fast food είναι κάτω από 10 (βέβαια για το ποσοστό παίζει ρόλο και η κίνηση του μαγαζιού, για αυτό η συμφωνία ανανεώνετε κάθε 2 μηνο) Αν μιλάς για παράδοση από διανομείς efood, wolt η κάτι παρόμοιο εδώ τα ποσοστά μπορεί να φτάσουν και 40%
Dante80 Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2022 Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2022 Σε γενικές γραμμές, δύο τρία μαγαζιά που ξέρω και παραγγέλνω συχνά τους παίρνω τηλέφωνο, δεν πάω μέσω πλατφόρμας. Πετυχαίνω βεβαιωμένα καλύτερες τιμές έτσι, παίρνω απόδειξη, και το φαγητό είναι πάντα (φαινομενικά τουλ.) όπως πρέπει. Κλασσικό παράδειγμα για μένα ο Κυρ Γιάννης στην Καλλιθέα. Όποτε παίρνω τηλ αντί για e-food, τα καλαμάκια έρχονται ζεστά και φθηνότερα.
StamTheMan Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2022 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2022 Στις 26/11/2022 στις 2:04 ΠΜ, Inuyasha είπε Αν μιλάς για παράδοση από διανομείς efood, wolt η κάτι παρόμοιο εδώ τα ποσοστά μπορεί να φτάσουν και 40% Που εχεις δει αυτο το ποσοστο; Γιατι εγω απο οσο ξερω,παιζει μεχρι 25%.
Moderators Inuyasha Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2022 Moderators Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2022 9 ώρες πριν, StamTheMan είπε Που εχεις δει αυτο το ποσοστο; Γιατι εγω απο οσο ξερω,παιζει μεχρι 25%. Πέρσι delivery από wolt πρώτο συμβόλαιο που έφεραν στο αφεντικό ήταν 42 % Η επόμενη λόγο παραγγελιών μας έριξαν στο 33% και κάτι Σε μεγάλη αλυσίδα ψιλικών της Θεσσαλονίκης η wolt μας κρατάει 20%για παραγγελίες έως 15 ευρώ και 30 % για παραπάνω Η efood στο ίδιο μαγαζί είναι στα 20% έως 10 ευρώ και 26% μετά τα 10 Και οι 2 με συμβόλαιο ελάχιστης παραμονής τουλάχιστον 18 μήνες, αλλά με δυνατότητα αναπροσαρμογης του ποσοστού
JakeKaufman Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2022 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2022 Στις 24/11/2022 στις 11:16 ΜΜ, nova_centurion είπε Φυσικά μπορείς να υποθέτεις ότι θέλεις. Εγώ είμαι αυτός που έχει προσωπική εμπειρία από αυτά που αναφέρω οπότε επίτρεψε μου να έχω την άποψη μου. Πάντα υπάρχει το ενδεχόμενο που αναφέρεις και αυτό ισχύει για όλους μας που παραγγέλνουμε απέξω. Ο λόγος που μπορεί ο εργαζόμενος να θέλει να μας "ξεματιάσει" μπορεί να συνδέεται με εμάς ή μπορεί να συνδέεται με το μαγαζί συνολικά (πχ΄. δυσαρέσκεια με το αφεντικό). Αυτός είναι και λόγος που προσπαθώ να έχω καλές σχέσεις και με τους εργαζόμενους όχι μόνο με τα αφεντικά. Ολοι μέσα στο μαγαζί παίζουν το ρόλο τους. Αν όμως εγώ αντιμετωπίζω ΕΝΑ πρόβλημα με τα φαγάδικα σκεφτείτε πόσα προβλήματα ποιότητας αντιμετωπίζετε όλοι όσοι παραγγέλνετε από πλατφόρμες που κρατάνε μεγάλο μέρος του κέρδους του μαγαζιού και το μαγαζί σκέφτεται πως θα ρεφάρει ρίχνοντας την ποιότητα ή την ποσότητα. Με την λογική αυτή δεν θα πρέπει να παραγγέλνουμε ποτέ απέξω. Ο πατέρας μου πχ. που είναι άλλη γενιά ΔΕΝ παραγγέλνει σχεδόν ποτέ απέξω και προσπαθεί να μας αποτρέψει και εμάς λέγοντας "μην παραγγέλνετε βρωμιές απέξω". Σε κάθε περίπτωση αν έχεις κάποια πιθανότητα να φας κάτι καλύτερο απέξω αυτή μεγαλώνει όταν αποκτάς διαπροσωπικές σχέσεις και μικραίνει όταν είσαι ένας απ' όλους. Δεν θα ξεχάσω ποτέ αυτό που μου είπε ψαροταβέρνα στην Παλαιά Φώκαια που πηγαίνω τακτικά όταν πήγα για να διαλέξω ψάρια και είδα ένα ωραίο μεγάλο φαγκρι: "αυτό άστο να το φάει κανας περαστικός" και μου έδωσε ένα φτηνότερο ψάρι. Φυσικά μπορείτε να δώσετε οποιαδήποτε εξήγηση θέλετε εγώ απλά πιστεύω ότι ο μαγαζάτορας είδε το συμφέρον του να κρατήσει έναν τακτικό πελάτη. Ο άνθρωπος είναι κοινωνικό ον και οι ανθρώπινες σχέσεις ακόμη παίζουν το ρόλο τους ειδικά στην ανατολίτικη κοινωνία που ζούμε. Αν ήταν τόσο ξηγημένος ο μαγαζάτορας στην παλαιά φωκαια δεν θα το είδε καθόλου το φαγκρί για πούλημα, δεν θα έλεγε «άστο να το φάει κάνας περαστικός». Εφόσον πήγε να ρίξει κάποιον άλλον στο Α θέμα πάει να πει ότι θα ρίξει εσένα στο Β απλά θα είναι κάτι που δεν θα το καταλάβεις
makis269 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2022 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2022 Στις 23/11/2022 στις 11:35 ΜΜ, Ptolemaios1 είπε γενικα δε τρώω απ έξω σήμερα προσπάθησα να δω το μενου ενος κοτοπουλάδικου και το γοογλε μου εβγαλε καποιες εφαρμογες οπως εφοοδ που ελεγαν το μενου του μαγαζιου τελικε περασα απο κει και νομιζω οτι δεν ειχε τις προσφορες που ειδα στις εφαρμογες τι ισχυει? να μην τουςτρως αποξω κυκλοφορη κοψημο τυπου σαρμπαντίνα.
StamTheMan Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2022 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2022 7 ώρες πριν, Inuyasha είπε Πέρσι delivery από wolt πρώτο συμβόλαιο που έφεραν στο αφεντικό ήταν 42 % Η επόμενη λόγο παραγγελιών μας έριξαν στο 33% και κάτι Σε μεγάλη αλυσίδα ψιλικών της Θεσσαλονίκης η wolt μας κρατάει 20%για παραγγελίες έως 15 ευρώ και 30 % για παραπάνω Η efood στο ίδιο μαγαζί είναι στα 20% έως 10 ευρώ και 26% μετά τα 10 Και οι 2 με συμβόλαιο ελάχιστης παραμονής τουλάχιστον 18 μήνες, αλλά με δυνατότητα αναπροσαρμογης του ποσοστού Τραγικο το ποσοστο της Βολτ,δεν το ηξερα. Απο εξυπηρετηση, ποια εχετε δει καλυτερη;
Moderators Inuyasha Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2022 Moderators Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2022 3 ώρες πριν, StamTheMan είπε Τραγικο το ποσοστο της Βολτ,δεν το ηξερα. Απο εξυπηρετηση, ποια εχετε δει καλυτερη; Τα ίδια είναι πάνω κάτω, μεγαλύτερη σημασία έχει αν ο υπάλληλος που θα πέσεις έχει ξυπνήσει καλά (και στις 2 εταιρίες)
StamTheMan Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2022 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2022 3 λεπτά πριν, Inuyasha είπε Τα ίδια είναι πάνω κάτω, μεγαλύτερη σημασία έχει αν ο υπάλληλος που θα πέσεις έχει ξυπνήσει καλά (και στις 2 εταιρίες) Γενικα η ανταποκριση ειναι γρηγορη; Η αναμονη στο τηλεφωνικο κεντρο πως ειναι ; Ρωταω γιατι τελευταια το efood τα εχει κανει λιγο σκατα,ειμαστε και εν αναμονη της wolt στην Καλαματα και θελω να ειμαι πληροφορημενος.
Engimek Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2022 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2022 Στις 24/11/2022 στις 9:19 ΜΜ, nova_centurion είπε α. Σε κάθε μαγαζί που δεν έχω ξαναφάει, πάω προσωπικά για να το δω (πψς είναι, καθαριότητα κλπ). Αν μείνω ικανοποιημένος από την 1η φορά τότε την 2η φορά επιδιώκω να γνωριστώ με το αφεντικό, τον υπέυθυνο κλπ. Πιστεύω πολύ στην προσωπική γνωριμία με εκείνον που προετοιμάζει το φαγητό σου. Καλά κάνεις και χαρά στο κουράγιο σου. P.S. Από εδώ έρχεται η έμπνευση:
zio10 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2022 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2022 Δεν έχω παραγγείλει ποτέ από εφαρμογή. Πολύ έξυπνη ιδέα όμως.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα