Stellatki Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2022 Share Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2022 Έκανα το μεγάλο λάθος να παραγγείλω ένα προϊόν από το Leroy Merlin,που ήταν το τελευταίο στο κατάστημα της Λάρισας.Το έβαλα στο καλάθι,το πλήρωσα,έχει περάσει πάνω από ένας μήνας και ποτέ δεν το παρέλαβα. Επικοινώνησα πάρα πολλές φορές με το κατάστημα και με την μεταφορική της εταιρείας.Η μεταφορική ποτέ δεν το παρέλαβε,μου το ξεκαθάρισαν απελπισμένοι από την πρώτη βδομάδα. Πήγα η ίδια και στο κατάστημα της Θεσσαλονίκης για να με βοηθήσουν χωρίς κανένα απολύτως αποτέλεσμα. Απλά ΔΕΝ υπήρχε στην αποθήκη τους εξ αρχής. Προτίμησαν να δικαιολογούνται με την αιτιολογία πως το έχασε η μεταφορική,ή γύρισε πίσω ή ξαναγίνεται η παραγγελία.Εφτασαν οι αχαρακτήριστοι να μου στείλουν με mail,δελτίο νέας παραγγελίας,χωρίς κανένα κωδικό.Φυσικα πέρασαν άλλες 10 μέρες και δεν παρέλαβα απολύτως τίποτα. Ένιωσα πολύ άσχημα συναισθήματα και του να σε δουλεύει χωρίς καμία ντροπή,μια εταιρεία που για πολλά χρόνια,ήμουν πελάτης της. Ζήτησα να μιλήσω με τον διευθυντή στην Λάρισα,με "γείωσαν" κανονικά,δεν μπορώ να βρω άλλη πιο κατάλληλη έκφραση.Δεν υπάρχει όσο κι αν έψαξα κάποιο γραφείο υπεύθυνου στην Ελλάδα,παρά μόνο η γενική γραμμή εξυπηρέτησης του κοινού,σε διάφορα καταστήματα. Ωρες ατελείωτες έφυγαν χωρίς λόγο,συχνά πέφτει η γραμμή, εισπράττεις το τίποτα. Συμβουλή.Ποτέ μην βάζετε στο καλάθι,ένα τελευταίο προΐον της εταιρείας. Προτιμάτε εταιρείες επώνυμες που μπορείτε να βρείτε έναν διευθυντή του καταστήματος.Μην αγοράζετε ηλεκτρονικά στην έσχατη από το Leroy Merlin Τι άλλο μπορώ να κάνω; Γνωρίζει κάποιος; Εκτός από τον Συνήγορο του Πολίτη; * Στην διάθεση σας οι αποστολές παραγγελίας,η εξόφληση,τα αρχεία της τηλεφωνικής σύνδεσης με τις ώρες,εκτός τα χρήματα που πέταξα για 1.5 μήνα Και την πάτησα..με το σλόγκαν της εταιρείας "παραλαβή σε 5 μέρες" Ήταν ανάγκη λόγω σοβαρών θεμάτων υγείας να το παραλάβω σύντομα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Stellatki Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2022 Μέλος Share Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2022 1 ώρα πριν, Stellatki είπε Έκανα το μεγάλο λάθος να παραγγείλω ένα προϊόν από το Leroy Merlin,που ήταν το τελευταίο στο κατάστημα της Λάρισας.Το έβαλα στο καλάθι,το πλήρωσα,έχει περάσει πάνω από ένας μήνας και ποτέ δεν το παρέλαβα. Επικοινώνησα πάρα πολλές φορές με το κατάστημα και με την μεταφορική της εταιρείας.Η μεταφορική ποτέ δεν το παρέλαβε,μου το ξεκαθάρισαν απελπισμένοι από την πρώτη βδομάδα. Πήγα η ίδια και στο κατάστημα της Θεσσαλονίκης για να με βοηθήσουν χωρίς κανένα απολύτως αποτέλεσμα. Απλά ΔΕΝ υπήρχε στην αποθήκη τους εξ αρχής. Προτίμησαν να δικαιολογούνται με την αιτιολογία πως το έχασε η μεταφορική,ή γύρισε πίσω ή ξαναγίνεται η παραγγελία.Εφτασαν οι αχαρακτήριστοι να μου στείλουν με mail,δελτίο νέας παραγγελίας,χωρίς κανένα κωδικό.Φυσικα πέρασαν άλλες 10 μέρες και δεν παρέλαβα απολύτως τίποτα. Ένιωσα πολύ άσχημα συναισθήματα και του να σε δουλεύει χωρίς καμία ντροπή,μια εταιρεία που για πολλά χρόνια,ήμουν πελάτης της. Ζήτησα να μιλήσω με τον διευθυντή στην Λάρισα,με "γείωσαν" κανονικά,δεν μπορώ να βρω άλλη πιο κατάλληλη έκφραση.Δεν υπάρχει όσο κι αν έψαξα κάποιο γραφείο υπεύθυνου στην Ελλάδα,παρά μόνο η γενική γραμμή εξυπηρέτησης του κοινού,σε διάφορα καταστήματα. Ωρες ατελείωτες έφυγαν χωρίς λόγο,συχνά πέφτει η γραμμή, εισπράττεις το τίποτα. Συμβουλή.Ποτέ μην βάζετε στο καλάθι,ένα τελευταίο προΐον της εταιρείας. Προτιμάτε εταιρείες επώνυμες που μπορείτε να βρείτε έναν διευθυντή του καταστήματος.Μην αγοράζετε ηλεκτρονικά στην έσχατη από το Leroy Merlin Τι άλλο μπορώ να κάνω; Γνωρίζει κάποιος; Εκτός από τον Συνήγορο του Πολίτη; * Στην διάθεση σας οι αποστολές παραγγελίας,η εξόφληση,τα αρχεία της τηλεφωνικής σύνδεσης με τις ώρες,εκτός τα χρήματα που πέταξα για 1.5 μήνα Και την πάτησα..με το σλόγκαν της εταιρείας "παραλαβή σε 5 μέρες" Ήταν ανάγκη λόγω σοβαρών θεμάτων υγείας να το παραλάβω σύντομα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ukforthemoment Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2022 Share Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2022 Το έχεις πληρώσει με κάρτα φαντάζομαι,ζήτα ακύρωση πληρωμής απο την τράπεζα γιατί δεν το παρέλαβες. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Engimek Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2022 Share Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2022 Κατά την ταπεινή μου γνώμη ήταν πολύ μεγάλο λάθος που μπήκες στο "τρυπάκι" και αναλώθηκες ψάχνοντας δεξιά και αριστερά τι γίνεται και ποιος φταίει. Δεν είναι ούτε ευθύνη σου ούτε δουλειά σου να μάθεις που έχει πάει το δέμα, αν έχει φύγει από τον μεν στον δε, κλπ. Εφόσον δεν είχε τηρηθεί το χρονοδιάγραμμα που σου έδωσαν, πολύ απλά έπρεπε απλώς να ζητήσεις ακύρωση της παραγγελίας και επιστροφή των χρημάτων σου. Εαν σου έλεγαν "μα και μου", πολύ απλά πας και κάνεις μια αμφισβήτηση συναλλαγής όπως λέει ο Ukforthemoment από πάνω, και αναλαμβάνει η τράπεζά σου (τώρα στη φάση που βρίσκεσαι προφανώς πας απευθείας σε αυτό το βήμα...) Για το μέλλον: Σε γενικές γραμμές εαν κάνεις παραγγελία εντός Ελλάδας και υπάρχει η δυνατότητα της αντικαταβολής θα σου έλεγα να την προτιμάς. Σε πολλές περιπτώσεις μάλιστα υπάρχει και η πληρωμή με POS κατά την παράδοση. Οπότε έχεις το κεφάλι σου ήσυχο. Εαν ένα κατάστημα δεν προσφέρει την επιλογή αυτή μπορείς να ψάξεις αλλού. Εαν δεν υπάρχει η δυνατότητα αντικαταβολής θα πρότεινα να βρεις κατάστημα το οποίο τουλάχιστον να υποστηρίζει πληρωμές Paypal. Γενικά υπάρχει ένα controversy τελευταία με το Paypal αλλά η αλήθεια είναι ότι όποτε υπάρχει πρόβλημα η πλάστιγγα τείνει προς τη μεριά του καταναλωτή. Εαν κάτι δεν σου παραδοθεί μπορείς σίγουρα να πάρεις τα λεφτά σου πίσω. Αυτό σου το λέω και από προσωπικές εμπειρίες. Βέβαια δεν γνωρίζω κατά πόσο φιλική προς τον καταναλωτή είναι η διαδικασία της αμφισβήτησης στην τράπεζα (chargeback) γι' αυτό προτείνω και τις παραπάνω εναλλακτικές για να έχεις υπόψιν σου στο μέλλον. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tasarass77 Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2022 Share Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2022 Απο leroy merlin πληρωμη μονο μεσω paypal. Μου ειχαν στειλει σπασμενο ανεμιστηρα, πηρα τηλεφωνα λενε στειλτε email, στελνω email καμια απαντηση. Μολις ανοιξα case στo paypal εστειλαν αμεσως καινουργιο και παρελαβαν τον σπασμενο. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Engimek Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2022 Share Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2022 Στις 24/11/2022 στις 1:38 ΜΜ, tasarass77 είπε Απο leroy merlin πληρωμη μονο μεσω paypal. Μου ειχαν στειλει σπασμενο ανεμιστηρα, πηρα τηλεφωνα λενε στειλτε email, στελνω email καμια απαντηση. Μολις ανοιξα case στo paypal εστειλαν αμεσως καινουργιο και παρελαβαν τον σπασμενο. Και ο Merlin φοβέρα θέλει... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
makis269 Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2022 Share Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2022 Στις 23/11/2022 στις 5:44 ΜΜ, Stellatki είπε Έκανα το μεγάλο λάθος να παραγγείλω ένα προϊόν από το Leroy Merlin,που ήταν το τελευταίο στο κατάστημα της Λάρισας.Το έβαλα στο καλάθι,το πλήρωσα,έχει περάσει πάνω από ένας μήνας και ποτέ δεν το παρέλαβα. Επικοινώνησα πάρα πολλές φορές με το κατάστημα και με την μεταφορική της εταιρείας.Η μεταφορική ποτέ δεν το παρέλαβε,μου το ξεκαθάρισαν απελπισμένοι από την πρώτη βδομάδα. Πήγα η ίδια και στο κατάστημα της Θεσσαλονίκης για να με βοηθήσουν χωρίς κανένα απολύτως αποτέλεσμα. Απλά ΔΕΝ υπήρχε στην αποθήκη τους εξ αρχής. Προτίμησαν να δικαιολογούνται με την αιτιολογία πως το έχασε η μεταφορική,ή γύρισε πίσω ή ξαναγίνεται η παραγγελία.Εφτασαν οι αχαρακτήριστοι να μου στείλουν με mail,δελτίο νέας παραγγελίας,χωρίς κανένα κωδικό.Φυσικα πέρασαν άλλες 10 μέρες και δεν παρέλαβα απολύτως τίποτα. Ένιωσα πολύ άσχημα συναισθήματα και του να σε δουλεύει χωρίς καμία ντροπή,μια εταιρεία που για πολλά χρόνια,ήμουν πελάτης της. Ζήτησα να μιλήσω με τον διευθυντή στην Λάρισα,με "γείωσαν" κανονικά,δεν μπορώ να βρω άλλη πιο κατάλληλη έκφραση.Δεν υπάρχει όσο κι αν έψαξα κάποιο γραφείο υπεύθυνου στην Ελλάδα,παρά μόνο η γενική γραμμή εξυπηρέτησης του κοινού,σε διάφορα καταστήματα. Ωρες ατελείωτες έφυγαν χωρίς λόγο,συχνά πέφτει η γραμμή, εισπράττεις το τίποτα. Συμβουλή.Ποτέ μην βάζετε στο καλάθι,ένα τελευταίο προΐον της εταιρείας. Προτιμάτε εταιρείες επώνυμες που μπορείτε να βρείτε έναν διευθυντή του καταστήματος.Μην αγοράζετε ηλεκτρονικά στην έσχατη από το Leroy Merlin Τι άλλο μπορώ να κάνω; Γνωρίζει κάποιος; Εκτός από τον Συνήγορο του Πολίτη; * Στην διάθεση σας οι αποστολές παραγγελίας,η εξόφληση,τα αρχεία της τηλεφωνικής σύνδεσης με τις ώρες,εκτός τα χρήματα που πέταξα για 1.5 μήνα Και την πάτησα..με το σλόγκαν της εταιρείας "παραλαβή σε 5 μέρες" Ήταν ανάγκη λόγω σοβαρών θεμάτων υγείας να το παραλάβω σύντομα. θα σου δώσουν τα λεφτά σου πίσω δεν νομίζω να μπορείς να τους κάνεις κάτι. μόνο στην περίπτωση που δεν σου γύριζαν τα λεφτά σου πίσω θα είχαν πρόβλημα. εδώ μεγάλες αλυσίδες ηλεκτρονικών βάζουν ψεύτικες προσφορές κάθε μέρα και μόλις την πληρώσεις σε ενημερώνουν ότι δεν υπάρχει η προσφορά και απλά σου γυρίζουν πίσω τα χρήματα χωρίς συνέπειες. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
filip123go Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2022 Share Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2022 Τα χρήματά σου πίσω τα έχεις ζητήσει; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
devilcry Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2023 Είναι ενός χρονού το thread αλλά θέλω να μοιραστώ και εγώ την δυσάρεστη εμπειρία μου με το εν λόγο κατάστημα.. Στης 20/10/2023 στο κατάστημα Θεσσαλονίκης αγόρασα μια σόμπα πέλλετ FIORINA 74 .Στο κατάστημα με ενημέρωσαν για εγκατάσταση της σόμπας στα 120ε + τα μπουρια σε σετ γύρω στα 70, για να εχω 2 χρόνια εξτρα εγγύηση.Δεν συμφώνησα αφού τα μπουριά τα είχα και η εγκατάσταση - σύνδεση με διαβεβαίωσαν και τα παιδιά στο κατάστημα σε αυτές στις σόμπες είναι πανέυκολη.Το μόνο δύσκολο που μου πρότειναν είναι να έρθει ένας τεχνικός απο το Leroy να την ρυθμίσει και να την ανάψει αυτός έτσι ώστε να επιβλέψει αν η σόμπα λειτουργεί σωστά.Έτσι και έγινε.Στης 3/11/2023 ήρθε το παλικάρι και όλα έγιναν σωστά.2 ώρες μετά το πρώτο άναμα και ενώ είχε φύγει ο τεχνικός, παρατήρησα ότι το remote control δεν ανταποκρινόταν (ενώ όταν ήταν ο τεχνικός εδώ δούλευε).Δεν έδωσα σημασία και την έκλεισα.Το πρώτο άναμα από εμένα έγινε στης 9/11/2023 όπου και το remote δεν δούλευε.Πήρα το κέντρο εξυπηρέτησης Θεσσαλονίκης στης 8 το βράδυ περίπου και εκείνη στην στιγμή τα φωτάκια στο Panel της σόμπας έκαναν σαν τρελά. Μίλησα με την κοπέλα και το μόνο που μου είπε είναι να στείλω ένα email στο [email protected] να εξηγώ τι συμβάινει.Μάλιστα με προέτρεψε να στείλω βίντεο στο email...Άντε εγώ ήξερα πως..Ένας άνθρωπος που δεν το έχει με την τεχνολογία πως θα στείλει βίντεο με email.??Τέλος πάντων.. Πάμε στην Παρασκευή το πρωί την επόμενη ημέρα, ξαναπήρα το κέντρο για να ρωτήσω πότε θα μου εξυπηρετηθώ.Μου είπαν σε 48 ώρες.Πέρασαν οι μέρες δεν μου απάντησαν καν στο email.Περνάνε οι μέρες και ξαναπαίρνω την Δευτέρα.Μου είπαν να κάνω υπομονή γιατί αναζητούν τεχνικό.Μέχρι και σήμερα στο mail μου ΚΑΝΕΝΑΣ δεν μου έχει απαντήσει.Σήμερα έστειλα την γυναίκα μου στο κατάστημα Θεσσαλονίκης.ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΑΣΑΝ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ "αυτοψία" κοντά 60 ευρώ για να τσεκάρει ΑΝ ΕΓΩ ΕΚΑΝΑ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΩΣΤΗ τι στις καμινάδες!Για ένα προιόν που ειναι ΣΕ ΕΓΓΫΗΣΗ με 2 ωρες λειτουργίας.Εγώ ξαναπήρα το κέντρο εξυπηρέτης θεσσαλονίκης και μίλησα με μια ΑΝΕΔΕΣΤΑΤΗ κοπέλα ονοματη ΡΟΥΛΑ όπως μου είπε.Προσπάθησα να της εξηγήσω τι συνέβη και η κοπέλα με ΥΦΑΚΗ στάθηκε στο γεγονός οτι η εγκατάσταση έγινε από εμένα ΘΑ ΠΡΟΠΛΗΡΩΣΩ εγώ να την αυτοψία.Όταν την άκουσα προσεχτικα και προσπάθησα να της εξηγησω ότι το αναμα της σομπας το έκανε τεχνικός του ΛΕΡΟΥ και μάλιστα ΕΛΕΝΞΕ ΤΗΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ προσπαθούσε να με διακόψει.Εγώ τις είπα σας παρακαλώ θα με ακούσετε όπως σας άκουσα εγώ?Και με εριστικο τρόπο μου είπε ¨ΟΧΙ ΔΕΝ ΘΑ ΣΑΣ ΑΚΟΥΣΩ 3 φορές και στο τέλος με πέρασε στο κατάστημα της Θεσσαλονίκης όπου και μίλησα με τον υπάλληλο του καταστήματος, όπου ήταν αρκετά ευγενικός, όπως και εγώ αφού μεροκαματιάρης είμαι και εγώ και ξέρω.Αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι ότι όταν ζήτησα το όνομά του μου έδωσε ΜΟΝΟ το μικρό και ΟΧΙ το επώνυμο του αφού είναι λέει ΑΠΟΡΡΗΤΟ.Είναι λέει τακτική της εταιρείας. Το αποτέλεσμα είναι ότι εγώ έχω αγοράσει μια σομπα 1000 ευρώ να ζεστάνω το σπίτι μου από τις 20 του μηνός του προηγούμενου μήνα και έχει ανάψει 2 ώρες μόνο από το τεχνικό στο άναμα.Είμαι χρόνια καταναλωτής και πρώτη φορά στα χρονικά ΠΡΟΠΛΗΡΩΝΩ για να έρθει αυτός που μου πούλησε ενα προιόν και είναι υπεύθυνος γιαυτό, με πρόφαση ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΣΑΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ "ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ". Ντροπή και αίσχος για την αντιμετώπηση στο τηλεφωνικό κέντρο, ντροπή και αίσχος για το ότι μεχρι και σήμερα δεν έχω ΚΑΜΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ για την υποθεσή μου ούτε τηλεφωνικά είτε έστω με ενα email αυτοματοποιημένο Σήμερα χάσανε ένα πελάτη.Προτρέπω και εσάς προσοχή σε αγορές σας απο τον εν λόγο κατάστημα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kostasbm Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2023 εγγύηση δεν έχει η σόμπα???? δεν έβαζες κάποιον να σου κάνει το βίντεο αφού δεν τα έχεις καλά με τη τεχνολογία ..... το πελλετ που πήρες ήταν ΟΚ ??? έχω ακούσει πολλά και διαφορά..... 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
devilcry Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2023 Στο πόστ μου αναφέρω ότι η σόμπα και προφανώς έχει εγγύηση.Όσο αναφορά για το βιντέο η σπόντα ήταν για την ελλειπέστατη εξυπηρέτηση αλλά και την παντελή αδιαφορία του τηλεφωνικού κέντρου.Όσο για την τρίτη ερώτηση σου..με κάνει και αναρωτιέμαι γιατί σου απαντάω αυτή τη στιγμή αφού προφανώς δεν έκανες καν τον κόπο να διαβάσεις το ποστ μου.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Tsourdhs Δημοσ. 19 Αυγούστου Share Δημοσ. 19 Αυγούστου Για σάς μεγάλο λάθος νά μήν έχετε σέ όλα τά μαγαζιά σάς ταμείο για ΑΜΕΑ ευχαριστώ 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα