Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Η Tesla ανακαλεί περισσότερα από 321.000 οχήματα στις Ηνωμένες Πολιτείες για ένα πρόβλημα με το λογισμικό που έχει ως αποτέλεσμα να μην λειτουργούν σωστά τα πίσω φώτα.

Το σχέδιο ανάκλησης της αυτοκινητοβιομηχανίας έγινε γνωστό από έγγραφα που υποβλήθηκαν από την Εθνική Υπηρεσία Ασφάλειας Οδικών Δικτύων των Η.Π.Α. και την οποία εντόπισε το ειδησεογραφικό πρακτορείο Reuters. Η ανάκληση αφορά τα μοντέλα αυτοκινήτων Model 3 του 2023 και Model Y από το 2020 έως στο 2023 που κατασκευάζονται για πελάτες στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής.

«Σε σπάνιες περιπτώσεις, τα πίσω φώτα στη μία ή και στις δύο πλευρές των επηρεαζόμενων οχημάτων ενδέχεται να μην ανάβουν συνεχόμενα αλλά κατά διαστήματα λόγω μιας ανωμαλίας του firmware που μπορεί να προκαλέσει ψευδείς ανιχνεύσεις σφαλμάτων κατά τη διαδικασία αφύπνισης του οχήματος» αναφέρεται στα έγγραφα της αρμόδιας υπηρεσίας οδικής ασφάλειας. «Τα φώτα των φρένων, τα εφεδρικά φώτα και τα φλας δεν επηρεάζονται από το πρόβλημα και εξακολουθούν να λειτουργούν όπως έχει προβλεφθεί».

Για την αντιμετώπιση του ζητήματος, η Tesla πρόκειται να διαθέσει μία ενημέρωση λογισμικού OTA (Over-The-Air). Σύμφωνα με την αυτοκινητοβιομηχανία, δεν έχουν υπάρξει μέχρι στιγμής αναφορές για τυχόν ατυχήματα ή τραυματισμούς που να σχετίζονται με το σφάλμα. Η αυτοκινητοβιομηχανία αντιλήφθηκε το πρόβλημα στα τέλη Οκτωβρίου. Σε ξεχωριστή ανακοίνωση, μόλις την προηγούμενη ημέρα, η Tesla ανακάλεσε περίπου 30.000 οχήματα λόγω ενός προβλήματος που μπορεί να προκαλέσει λανθασμένη ενεργοποίηση του αερόσακου του συνοδηγού σε ορισμένα οχήματα Model X σε κάποιες περιπτώσεις.

Μόνο φέτος, η Tesla έχει μέχρι στιγμής προχωρήσει σε 19 ανακλήσεις στις Ηνωμένες Πολιτείες. Νωρίτερα αυτό το μήνα, η εταιρεία ανακάλεσε 40.186 οχήματα Model S και Model X για ένα πρόβλημα λογισμικού που θα μπορούσε να προκαλέσει πρόβλημα στην υποβοήθηση του υδραυλικού τιμονιού σε οχήματα που περνούν πάνω από λακκούβες. Πριν από αυτό, η εταιρεία είχε ανακαλέσει περισσότερα από ένα εκατομμύριο οχήματα επειδή δεν λειτουργούσαν σωστά τα ηλεκτρικά παράθυρα.  


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

  • Απαντ. 35
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.

Τελικά τα ανακαλεί ή δεν τα ανακαλεί;

Ο τίτλος σας λέει τα ανακαλεί

Το κείμενο λέει πως ειναι θέμα firmware και θα διαθέσει update για να το διορθώσει..... 

  • Like 10
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η Tesla με μηδαμινή εμπειρία στην κατασκευή αυτοκινήτων μόνο προβλήματα έχει και θα έχει. Μηδενική ποιότητα κύλισης καμία κατασκευαστική εμπειρια Απορώ πώς πουλάει σαν ζεστό ψωμί

Επεξ/σία από trelos_
  • Like 3
  • Confused 5
Δημοσ.
9 λεπτά πριν, Dr_Pepper είπε

Τελικά τα ανακαλεί ή δεν τα ανακαλεί;

Ο τίτλος σας λέει τα ανακαλεί

Το κείμενο λέει πως ειναι θέμα firmware και θα διαθέσει update για να το διορθώσει..... 

Μην μπερδεύεσαι. Όπως θα δεις και στα επίσημα έγγραφα, ανάκληση (recall) δεν σημαίνει ότι τα μαζεύει στο συνεργείο. Από τη στιγμή που φτιάχνεται με firmware, το φτιάχνει έτσι. Σε κάθε περίπτωση πρέπει να το κάνει άμεσα και ίσως υπάρξει περαιτέρω έρευνα.

  • Like 1
  • Thanks 1
  • Confused 1
Δημοσ.
15 λεπτά πριν, trelos_ είπε

Η Tesla με μηδαμινή εμπειρία στην κατασκευή αυτοκινήτων μόνο προβλήματα έχει και θα έχει. Μηδενική ποιότητα κύλισης καμία κατασκευαστική εμπειρια Απορώ πώς πουλάει σαν ζεστό ψωμί

Διότι κατάφερε κι έγινε mainstream και της μόδας, ο άνθρωπος είναι καλός στο marketing. 

  • Like 5
Δημοσ.
11 λεπτά πριν, nchatz είπε

Μην μπερδεύεσαι. Όπως θα δεις και στα επίσημα έγγραφα, ανάκληση (recall) δεν σημαίνει ότι τα μαζεύει στο συνεργείο.

Τί ακριβώς σημαίνει "ανάκληση/recall", δηλαδή? Το ότι θέλουν να δώσουν άλλη ερμηνεία, άλλο ζήτημα.

Μην ξεχάσουμε και τη γλώσσα, όμως.

 

  • Like 6
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
24 λεπτά πριν, trelos_ είπε

Η Tesla με μηδαμινή εμπειρία στην κατασκευή αυτοκινήτων μόνο προβλήματα έχει και θα έχει. Μηδενική ποιότητα κύλισης καμία κατασκευαστική εμπειρια Απορώ πώς πουλάει σαν ζεστό ψωμί

Δεν τρεφω καμια ιδιαιτερη συμπαθεια για τον Μασκ αλλα εχω οδηγησει σε test drive 3 αυτοκινητα της Tesla με τελευταιο το Model Y Long Range και τα οδηγικα τους χαρακτηριστικα ειναι παρα πολυ καλα. Εξαιρετικο ζυγισμα (χαμηλο κεντρο βαρους λογο μπαταριας), τρομερη επιταχυνση και αισθηση του συνολου. Εχω οδηγησει Mach-E και EV6 και οδηγικα τα Τεσλα ηταν καλυτερα. Στο φινιρισμα εχει βελτιωθει πολυ αλλα εχει ακομα δρομο για να λογιζεται ως πραγματικα premium, δεν δικαιολογει το ταμπελακι τιμης σε αυτο το κομματι. Το λογισμικο Autopilot, πολυ μπροστα απο ολους τους αλλους.

Επεξ/σία από Bluedive
  • Like 7
  • Thanks 3
  • Confused 1
  • Sad 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
53 λεπτά πριν, Πέτρος είπε

Τί ακριβώς σημαίνει "ανάκληση/recall", δηλαδή? Το ότι θέλουν να δώσουν άλλη ερμηνεία, άλλο ζήτημα.

Μην ξεχάσουμε και τη γλώσσα, όμως.

 

Θα διάβαζες το άρθρο αν ο τίτλος ήταν "η Tesla θα βγάλει update στο firmware γιατί σε κάποιες σπάνιες περιπτώσεις αναβόσβηνε το πίσω φως"  ;

Πιο πιθανό δεν ειναι να διαβάσεις το άρθρο αν δεις τίτλο σαν αυτόν:
"η Tesla ανακαλεί 30000000000000000000 οχήματα γιατί έχουν πρόβλημα με τα φώτα"; 

Επεξ/σία από Dr_Pepper
  • Like 4
Δημοσ.

Όπως τα Wind@wz 11...   Ο χρήστης είναι και beta tester...😇

Δημοσ.
51 λεπτά πριν, trelos_ είπε

Η Tesla με μηδαμινή εμπειρία στην κατασκευή αυτοκινήτων μόνο προβλήματα έχει και θα έχει. Μηδενική ποιότητα κύλισης καμία κατασκευαστική εμπειρια Απορώ πώς πουλάει σαν ζεστό ψωμί

Την εμπειρία στην κατασκευή αυτοκινήτων (και σε όλα τα αντικείμενα) δεν την κάνει η μάρκα αλλά οι άνθρωποι που δουλεύουν εκεί! Αν έχει μαζέψει ανθρώπους με χρόνια εμπειρία από άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες μια χαρά εμπειρία θα έχει και η Tesla. Όσο για την ποιόητα κύλισης... ασχολίαστο! Η ποιότητα κατασκευής φυσικά δεν είναι και η καλύτερη, κάτι που γίνεται για να κρατηθεί χαμηλά το κόστος αυτοκινήτων που σε περιπτώσεις αντίστοιχων θερμικών ίσως θα είχαν τη διπλάσια αξία.

Εξού και ότι πουλάει σαν ζεστό ψωμί, αφού με 40-50χιλ παίρνεις αυτοκίνητο με προδιαγραφές "supercar", τεχνολογία... gadget, με φορολογικές ελαφρύνσεις, με τρομερό δίκτυο φόρτησης για πολλά χρόνια δωρεάν (μηδενικά έξοδα χρήσης στην ουσία) και ας είναι μέτριο ποιοτικά!

Εκεί που δεν υπάρχει εμπειρία από κανέναν είναι στο ότι έχει μπει δυναμικά η ηλεκτρονική τεχνολογία στην μηχανική που είναι τόσα χρόνια στην αγορά με την εξέληξη της να είναι ίσως στον πλήρη βαθμό, αλλά και στους ανθρώπους (οδηγοί) που πρέπει να αρχίσουν να συμβαδίζουν με άλλες οδηγικές συμπεριφορές και συνήθειες. Και τα δύο θέλουν τον χρόνο τους για να γίνουν mainstream...

  • Like 9
  • Thanks 1
Δημοσ.
8 λεπτά πριν, alexiosdimitriadis είπε

το Ioniq 5 είναι πολύ καλό.

Ειμαστε λιγο offtopic αλλα μιας και αναφερθηκε θα πω οτι το Ioniq 5 διαθετει εξαιρετικο retrofuturistic εξωτερικο σχεδιασμο και μιας και ειναι ομοσταυλο με το EV6 που οδηγησα, θα ειναι και παρομοια στον δρομο αν και διαβαζω οτι το Ioniq 5 ειναι λιγοτερο σπορτιφ. Τεχνολογικα ταυτοσημα ωστοσο κατι που μονο καλο ειναι. Εσωτερικα στις πιο απλες εκδοσεις βρηκα τα πλαστικα απαραδεκτα πολλα και σχεδον παντου σκληρα σε ενα αυτοκινητο που ξεπερνα ευκολα τις 40,000 Ευρω. Στις πιο πλουσιες εκδοσεις με σαλονι eco leather, τα πραγματα θα ειναι καλυτερα αλλα προσωπικα σε αυτα τα χρηματα θα κοιταγα αλλα αυτοκινητα.

11 λεπτά πριν, nikosjc είπε

Την εμπειρία στην κατασκευή αυτοκινήτων (και σε όλα τα αντικείμενα) δεν την κάνει η μάρκα αλλά οι άνθρωποι που δουλεύουν εκεί! Αν έχει μαζέψει ανθρώπους με χρόνια εμπειρία από άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες μια χαρά εμπειρία θα έχει και η Tesla. Όσο για την ποιόητα κύλισης... ασχολίαστο! Η ποιότητα κατασκευής φυσικά δεν είναι και η καλύτερη, κάτι που γίνεται για να κρατηθεί χαμηλά το κόστος αυτοκινήτων που σε περιπτώσεις αντίστοιχων θερμικών ίσως θα είχαν τη διπλάσια αξία.

Εξού και ότι πουλάει σαν ζεστό ψωμί, αφού με 40-50χιλ παίρνεις αυτοκίνητο με προδιαγραφές "supercar", τεχνολογία... gadget, με φορολογικές ελαφρύνσεις, με τρομερό δίκτυο φόρτησης για πολλά χρόνια δωρεάν (μηδενικά έξοδα χρήσης στην ουσία) και ας είναι μέτριο ποιοτικά!

Εκεί που δεν υπάρχει εμπειρία από κανέναν είναι στο ότι έχει μπει δυναμικά η ηλεκτρονική τεχνολογία στην μηχανική που είναι τόσα χρόνια στην αγορά με την εξέληξη της να είναι ίσως στον πλήρη βαθμό, αλλά και στους ανθρώπους (οδηγοί) που πρέπει να αρχίσουν να συμβαδίζουν με άλλες οδηγικές συμπεριφορές και συνήθειες. Και τα δύο θέλουν τον χρόνο τους για να γίνουν mainstream...

Συμφωνω σε ολα. Στο μονο που διαφωνω ειναι με το φινιρισμα. Εχει βελτιωθει πολυ αλλα δεν ειναι η συγκρατηση του κοστους που κανει την Τεσλα να πασχει σε αυτο το κομματι. Δεν ειναι εξοικονομηση να παραδιδει αυτοκινητα με misaligned πορτες (δες φωτο απο Model Y test drive στο Μαρουσι) η  να εχει τοσες πολλες αστοχιες στην συναρμογη του ταμπλο (σε μερικα ξεφλουδιζουν η εμφανιζουν φουσκαλες). Ειναι ξεκαθαρα θεμα ποιοτικου ελεγχου, επιλογης υλικων και ελλειψης εμπειριας στην γραμμη παραγωγης. Για παραδειγμα η νεα ΒΜW iΧ1 διαθετει ενα εξαιρετικα ποιοτικο σαλονι στο ιδιο επιπεδο τιμης. Ωστοσο η Τεσλα χρονο με τον χρονο προοδευει αναμφιβολα αν και καπποιες φορες οι αποφασεις της ξενιζουν (το φανταστικο κατα τα αλλα Autopilot δεν υποστηριζει cross-traffic alert/break για καποιον λογο ενω το αυτοκινητο διαθετει την σχετικη υποδομη). Οπως οι παραδοσιακοι κατασκευαστες τρεχουν να αναπτυξουν ηλεκτροκινητα μηχανικα συνολα που να εχουν τις αρετες των Τεσλα (εξαιρετικες μπαταριες, τρομεροι ηλεκτροκινητηρες, στησιμο και λογισμικο) ετσι και αυτη οφειλει να σκυψει πανω απο τα γνωστα της θεματα. Δεν πουλαει φτηνα αυτοκινητα. Τα περισσοτερα ανταγωνιστικα της μοντελα ειναι σε παρομοιο επιπεδο τιμης.

image_2022-11-23_12-09-26-781.jpg

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, trelos_ είπε

Η Tesla με μηδαμινή εμπειρία στην κατασκευή αυτοκινήτων μόνο προβλήματα έχει και θα έχει. Μηδενική ποιότητα κύλισης καμία κατασκευαστική εμπειρια Απορώ πώς πουλάει σαν ζεστό ψωμί

Διαβάζω σε άλλη είδηση "GeForce RTX 4090: Η NVIDIA παρέχει ενημέρωση για τους προσαρμογείς 12VHPWR που «λιώνουν»". Η Nvidia, ο μεγαλύτερος κατασκευαστής GPU, δίνει κάρτες των 2.500€ που λιώνουν οι connectors. Παρόλα αυτά έδωσε "ανάκληση" μέσω update.

Πάμε στον ίδιο χώρο, η TOYOTA η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στον πλανήτη πριν λίγο καιρό ανακάλεσε το μοντέλο της BZ4X γιατί υπήρχε θέμα με τα μπουλόνια και οι τροχοί θα μπορούσαν να χαλαρώσουν και να βγουν(!).

Όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες κάνουν συχνά πυκνά "ανακλήσεις", από το πιο ασήμαντο τύπου "να σου αλλάξουμε ένα πλαστικό γιατί τρίζει στο κρύο" μέχρι σοβαρά "μπορεί και να μην πιάσουν τα φρένα κάτω από ορισμένες συνθήκες". Αυτές δεν γίνονται θέμα γιατί δεν πουλάει όμως. Εντωμεταξύ η συντριπτική πλειοψηφία των "ανακλήσεων" στα Tesla γίνεται άμεσα με OTA update.

Δεν έχω Tesla, δεν έχω μετοχές TSLA, απλά κάποια στιγμή πρέπει να ξεκολλήσουμε επιτέλους από το δέντρο που μας σερβίρουν συνέχεια στην μούρη και να βλέπουμε και το δασάκι.

ΥΓ: Το μηδενική ποιότητα κύλισης δεν το σχολιάζω καν μιας και υποθέτω ότι ο σχολιαστής δεν έχει προσωπική εμπειρία.

  • Like 5

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...