Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 hour ago, dchatz said:

κάτι ακούω για 6 χρόνια και κόστος αλλαγής κάτι χιλιάδες ευρώ).

Για τα υβριδικά της Toyota? Εδώ πάντως έχουν πάνω από 6 χρόνια εγγύηση. 

1 hour ago, ultraxmode said:

Και φυσικά η πραγματική κατανάλωση θα είναι της τάξης 6,5 με 7 l/km (τουλάχιστον)

Με Prius δεν έχω κάποιον γνωστό αλλά με CHR όσους ξέρω τέτοια κατανάλωση δεν έχουν. 

1 hour ago, fotisdra said:

To fiesta του 10 με υγραεριο που αγορασα προχθες 5κ ειναι μακραν πιο οικονομικό (και όμορφο)

Ε ναι. 

Άψογη σύγκριση. 

1 hour ago, tsakvas said:

Τώρα για το μοτέρ. Θα σου αντέξει μόνο 240.000 χιλιόμετρα.

Είναι στάνταρ νούμερο? 

  • Like 2
  • Απαντ. 63
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
13 λεπτά πριν, NickTG είπε

 

Με Prius δεν έχω κάποιον γνωστό αλλά με CHR όσους ξέρω τέτοια κατανάλωση δεν έχουν. 

 

Έχω κολλητό με CHR. 6.8 l/100km  Σίγουρα παίζει ρόλο κ ο τρόπος οδήγησης, αλλά και πάλι... 

 

Δημοσ.
13 λεπτά πριν, ultraxmode είπε

Έχω κολλητό με CHR. 6.8 l/100km  Σίγουρα παίζει ρόλο κ ο τρόπος οδήγησης, αλλά και πάλι... 

 

Όχι "και πάλι". Ο τρόπος οδήγησης είναι το 80%, το Α και το Ω. Και στο δικό μου που δεν είναι υβριδικό, ανάλογα με την οδήγηση, γράφω από 5.5 έως 10+ λίτρα, στην ίδια διαδρομή. Διαφορές δηλαδή πάνω από +100%. Γενικά οδηγώ πολύ οικονομικά, αλλά αν ΔΕΝ το κάνω (και πάω όπως κινείται η πλειοψηφία, που τους βλέπω να πηγαίνουν νευρικά σα διάολοι ακόμα κι όταν έχουμε πήξει στην κίνηση), η κατανάλωση πάει στο θεό.

  • Like 3
Δημοσ.
16 λεπτά πριν, ultraxmode είπε

Έχω κολλητό με CHR. 6.8 l/100km  Σίγουρα παίζει ρόλο κ ο τρόπος οδήγησης, αλλά και πάλι... 

μάλλον έχει κλατάρει η μπαταρία , πολλά είναι ....

1 ώρα πριν, tsakvas είπε

Τα λεφτά του θα στα βγάλει μόνο στην πόλη. 

πόσα είναι αυτά ?

Δημοσ.

Prius III, πραγματική κατανάλωση εντός Αθήνας 4-5 Lt/100km, παίζει ανάλογα την εποχή (π.χ. με κλιματιστικό ανεβαίνει η κατανάλωση) και φυσικά παίζει ρόλο ο τρόπος οδήγησης όπως και σε όλα τα αυτοκίνητα.

Αλλαγή μπαταρίας στα 180.000 km εντός εγγύησης, στα Prius III είχαν 6 χρόνια εγγύηση (3+3) +4 χρόνια επέκταση εγγύησης πλέον των 6 μόνο για την μπαταρία με 50 ευρώ το χρόνο (4 χρόνια Χ 50ε).

Δημοσ.
Μόλις τώρα, Haldol είπε

Όχι "και πάλι". Ο τρόπος οδήγησης είναι το 80%, το Α και το Ω. Και στο δικό μου που δεν είναι υβριδικό, ανάλογα με την οδήγηση, γράφω από 5.5 έως 10+ λίτρα, στην ίδια διαδρομή. Διαφορές δηλαδή πάνω από +100%. Γενικά οδηγώ πολύ οικονομικά, αλλά αν ΔΕΝ το κάνω (και πάω όπως κινείται η πλειοψηφία, που τους βλέπω να πηγαίνουν νευρικά σα διάολοι ακόμα κι όταν έχουμε πήξει στην κίνηση), η κατανάλωση πάει στο θεό.

Ο συγκεκριμένος δεν "τρέχει" στον δρόμο. ΚΑΝΕΝΑ αυτοκίνητο δεν καίει Μ.Ο. όσο λέει ο κατασκευαστής. ΚΑΝΕΝΑ. Όπως επίσης και κανένας άνθρωπος (που έχει πολλές δουλειές κ τρέχει για τόσα πράγματα μέσα στη μέρα) δεν οδηγεί με τον τρόπο που χρειάζεται για να κάψει όσο λέει ο κατασκευαστής. Εκτός κι αν είνια αργόσχολος.. οπότε εκεί οκ κανένα πρόβλημα.. 

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, ultraxmode είπε

Ο συγκεκριμένος δεν "τρέχει" στον δρόμο. ΚΑΝΕΝΑ αυτοκίνητο δεν καίει Μ.Ο. όσο λέει ο κατασκευαστής. ΚΑΝΕΝΑ. Όπως επίσης και κανένας άνθρωπος (που έχει πολλές δουλειές κ τρέχει για τόσα πράγματα μέσα στη μέρα) δεν οδηγεί με τον τρόπο που χρειάζεται για να κάψει όσο λέει ο κατασκευαστής. Εκτός κι αν είνια αργόσχολος.. οπότε εκεί οκ κανένα πρόβλημα.. 

Άλλο το όσο λέει ο κατασκευαστής. Αυτό είναι απλά ανέφικτο, διότι είναι σε πολύ συγκεκριμένες συνθήκες. Κι αν το πετύχεις θα το πετύχεις μία φορά και για λίγο. Εγώ όμως λέω ότι η ήρεμη από την επιθετική οδήγηση, έχουν ΤΕΡΑΣΤΙΑ διαφορά στην κατανάλωση, δεν είναι άνευ σημασίας, ώστε να πούμε "ε και πάλι". Τα "αργόσχολος" κ.λπ τ' αφήνω ασχολίαστα, για ευνόητο λόγο. ;)

Δημοσ.

Πολύ καλό αλλά η τιμή θα είναι απ ότι φαίνεται πολύ τσουχτερή, ίσως να ήταν καλύτερα ένα αμιγώς ηλεκτρικό για κάποιον που ήθελε την καλύτερη δυνατή οικονομία σε καύσιμο. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Nakis93 είπε

57mpg = 4,13 l/100km. 

Ο αρθρογράφος νομίζει ότι απευθύνεται σε αμερικανάκια ή απλά βαριόταν να κάνει τη μετατροπή.

Σιγά τα πράγματα...έχω Nissan Qasqhqai 2020 μοντέλο (diesel) που βγάζει περίπου κατανάλωση 4.8 l/ 100 km, 1200 km στο γέμισμα. Ας πάρει όποιος θέλει ηλεκτροκίνητο στις τιμές που τα πουλάνε και όταν θα έρθει και η ώρα αλλαγής της μπαταρίας να πληρώσει κοντά στα 10.000 ευρώ. Όταν θα επιτρέψουν αυτοί που πρέπει να ανοίξουν βενζινάδικα σε όλη την Ελλάδα με καύσιμο υδρογόνο, τότε το ξανασυζητάμε. Στην Γερμανία που υπάρχουν και βενζινάδικα και αυτοκίνητα με υδρογόνο ως καύσιμο, η κατανάλωση είναι περίπου στα 2.5 / 100 ΚΜ.

Επεξ/σία από mistiri0
Δημοσ.

Aραγε πετάει το πλανητικό κιβώτιο; Χαμένη ενέργεια και βάρος χωρίς λόγο.

Πλέον οι εταιρείες πάνε απευθείας με ρεύμα με τον ICE να είναι γεννήτρια, αντε απευθείας σύμπλεξη (Honda)

 

Δημοσ.
41 λεπτά πριν, ultraxmode είπε

Έχω κολλητό με CHR. 6.8 l/100km  Σίγουρα παίζει ρόλο κ ο τρόπος οδήγησης, αλλά και πάλι... 

 

Έχω CHR 2.0 και Yaris το καινούργιο μοντέλο. Μετρημένα με εφαρμογή καίνε και τα δυο 5 - 5.5 (και ταξίδι και εντός) και οδηγώ κανονικά, όχι σαν γιαγιά.

Το CHR δε αν αναλογιστείς ότι Είναι 185 άλογα... και πάω γρήγορα.

Είναι ότι καλύτερο μου εχει συμβεί με μεσα μεταφορας, πραγματικά μετά από Toyota δεν πας πίσω.

  • Like 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, ultraxmode είπε

Και φυσικά η πραγματική κατανάλωση θα είναι της τάξης 6,5 με 7 l/km (τουλάχιστον)

είχες ποτέ prius;

3 ώρες πριν, tsakvas είπε

Από όσο γνωρίζω στα προηγούμενα υβριδικά μπαταρία δεν αλλάζεις. Είναι ευ όρου ζωής. Τώρα για το μοτέρ. Θα σου αντέξει μόνο 240.000 χιλιόμετρα. 

Τα λεφτά του θα στα βγάλει μόνο στην πόλη. 

στις 241000 τι παθαίνει δλδ;

  • Thanks 2
Δημοσ.
2 ώρες πριν, dchatz είπε

Eυ όρου ζωής μπαταρία λιθίου δε το κόβω. Αν ήταν ευ όρου ζωής θα είχε και εγγύηση ευ όρου ζωής. Καλό θα ήταν να μας έλεγε κάποιος ιδιοκτήτης τι παίζει, όχι μόνο τι ισχύει, τι προκύπτει στην πράξη είναι το θέμα.

10 χρόνια εγγύηση  σου δίνει η TOYOTA με ανανέωση  ετήσια. 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Vasilisxd είπε

Πολύ καλό αλλά η τιμή θα είναι απ ότι φαίνεται πολύ τσουχτερή, ίσως να ήταν καλύτερα ένα αμιγώς ηλεκτρικό για κάποιον που ήθελε την καλύτερη δυνατή οικονομία σε καύσιμο. 

δεν έχει και πολύ λογική να πάρει κάποιος ηλεκτρικό για να κάνει οικονομία στο καύσιμο , αν θέλει να κάνει οικονομία βάζει κάτω και το κόστος απόκτησης και συντήρησης , όχι μόνο το καύσιμο

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...