NickTG Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2022 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2022 1 hour ago, dchatz said: κάτι ακούω για 6 χρόνια και κόστος αλλαγής κάτι χιλιάδες ευρώ). Για τα υβριδικά της Toyota? Εδώ πάντως έχουν πάνω από 6 χρόνια εγγύηση. 1 hour ago, ultraxmode said: Και φυσικά η πραγματική κατανάλωση θα είναι της τάξης 6,5 με 7 l/km (τουλάχιστον) Με Prius δεν έχω κάποιον γνωστό αλλά με CHR όσους ξέρω τέτοια κατανάλωση δεν έχουν. 1 hour ago, fotisdra said: To fiesta του 10 με υγραεριο που αγορασα προχθες 5κ ειναι μακραν πιο οικονομικό (και όμορφο) Ε ναι. Άψογη σύγκριση. 1 hour ago, tsakvas said: Τώρα για το μοτέρ. Θα σου αντέξει μόνο 240.000 χιλιόμετρα. Είναι στάνταρ νούμερο? 2
ultraxmode Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2022 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2022 13 λεπτά πριν, NickTG είπε Με Prius δεν έχω κάποιον γνωστό αλλά με CHR όσους ξέρω τέτοια κατανάλωση δεν έχουν. Έχω κολλητό με CHR. 6.8 l/100km Σίγουρα παίζει ρόλο κ ο τρόπος οδήγησης, αλλά και πάλι...
Haldol Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2022 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2022 13 λεπτά πριν, ultraxmode είπε Έχω κολλητό με CHR. 6.8 l/100km Σίγουρα παίζει ρόλο κ ο τρόπος οδήγησης, αλλά και πάλι... Όχι "και πάλι". Ο τρόπος οδήγησης είναι το 80%, το Α και το Ω. Και στο δικό μου που δεν είναι υβριδικό, ανάλογα με την οδήγηση, γράφω από 5.5 έως 10+ λίτρα, στην ίδια διαδρομή. Διαφορές δηλαδή πάνω από +100%. Γενικά οδηγώ πολύ οικονομικά, αλλά αν ΔΕΝ το κάνω (και πάω όπως κινείται η πλειοψηφία, που τους βλέπω να πηγαίνουν νευρικά σα διάολοι ακόμα κι όταν έχουμε πήξει στην κίνηση), η κατανάλωση πάει στο θεό. 3
korakios Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2022 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2022 16 λεπτά πριν, ultraxmode είπε Έχω κολλητό με CHR. 6.8 l/100km Σίγουρα παίζει ρόλο κ ο τρόπος οδήγησης, αλλά και πάλι... μάλλον έχει κλατάρει η μπαταρία , πολλά είναι .... 1 ώρα πριν, tsakvas είπε Τα λεφτά του θα στα βγάλει μόνο στην πόλη. πόσα είναι αυτά ?
mpkostas Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2022 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2022 Prius III, πραγματική κατανάλωση εντός Αθήνας 4-5 Lt/100km, παίζει ανάλογα την εποχή (π.χ. με κλιματιστικό ανεβαίνει η κατανάλωση) και φυσικά παίζει ρόλο ο τρόπος οδήγησης όπως και σε όλα τα αυτοκίνητα. Αλλαγή μπαταρίας στα 180.000 km εντός εγγύησης, στα Prius III είχαν 6 χρόνια εγγύηση (3+3) +4 χρόνια επέκταση εγγύησης πλέον των 6 μόνο για την μπαταρία με 50 ευρώ το χρόνο (4 χρόνια Χ 50ε).
ultraxmode Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2022 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2022 Μόλις τώρα, Haldol είπε Όχι "και πάλι". Ο τρόπος οδήγησης είναι το 80%, το Α και το Ω. Και στο δικό μου που δεν είναι υβριδικό, ανάλογα με την οδήγηση, γράφω από 5.5 έως 10+ λίτρα, στην ίδια διαδρομή. Διαφορές δηλαδή πάνω από +100%. Γενικά οδηγώ πολύ οικονομικά, αλλά αν ΔΕΝ το κάνω (και πάω όπως κινείται η πλειοψηφία, που τους βλέπω να πηγαίνουν νευρικά σα διάολοι ακόμα κι όταν έχουμε πήξει στην κίνηση), η κατανάλωση πάει στο θεό. Ο συγκεκριμένος δεν "τρέχει" στον δρόμο. ΚΑΝΕΝΑ αυτοκίνητο δεν καίει Μ.Ο. όσο λέει ο κατασκευαστής. ΚΑΝΕΝΑ. Όπως επίσης και κανένας άνθρωπος (που έχει πολλές δουλειές κ τρέχει για τόσα πράγματα μέσα στη μέρα) δεν οδηγεί με τον τρόπο που χρειάζεται για να κάψει όσο λέει ο κατασκευαστής. Εκτός κι αν είνια αργόσχολος.. οπότε εκεί οκ κανένα πρόβλημα..
Haldol Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2022 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2022 1 λεπτό πριν, ultraxmode είπε Ο συγκεκριμένος δεν "τρέχει" στον δρόμο. ΚΑΝΕΝΑ αυτοκίνητο δεν καίει Μ.Ο. όσο λέει ο κατασκευαστής. ΚΑΝΕΝΑ. Όπως επίσης και κανένας άνθρωπος (που έχει πολλές δουλειές κ τρέχει για τόσα πράγματα μέσα στη μέρα) δεν οδηγεί με τον τρόπο που χρειάζεται για να κάψει όσο λέει ο κατασκευαστής. Εκτός κι αν είνια αργόσχολος.. οπότε εκεί οκ κανένα πρόβλημα.. Άλλο το όσο λέει ο κατασκευαστής. Αυτό είναι απλά ανέφικτο, διότι είναι σε πολύ συγκεκριμένες συνθήκες. Κι αν το πετύχεις θα το πετύχεις μία φορά και για λίγο. Εγώ όμως λέω ότι η ήρεμη από την επιθετική οδήγηση, έχουν ΤΕΡΑΣΤΙΑ διαφορά στην κατανάλωση, δεν είναι άνευ σημασίας, ώστε να πούμε "ε και πάλι". Τα "αργόσχολος" κ.λπ τ' αφήνω ασχολίαστα, για ευνόητο λόγο.
Vasilisxd Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2022 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2022 Πολύ καλό αλλά η τιμή θα είναι απ ότι φαίνεται πολύ τσουχτερή, ίσως να ήταν καλύτερα ένα αμιγώς ηλεκτρικό για κάποιον που ήθελε την καλύτερη δυνατή οικονομία σε καύσιμο.
mistiri0 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2022 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2022 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, Nakis93 είπε 57mpg = 4,13 l/100km. Ο αρθρογράφος νομίζει ότι απευθύνεται σε αμερικανάκια ή απλά βαριόταν να κάνει τη μετατροπή. Σιγά τα πράγματα...έχω Nissan Qasqhqai 2020 μοντέλο (diesel) που βγάζει περίπου κατανάλωση 4.8 l/ 100 km, 1200 km στο γέμισμα. Ας πάρει όποιος θέλει ηλεκτροκίνητο στις τιμές που τα πουλάνε και όταν θα έρθει και η ώρα αλλαγής της μπαταρίας να πληρώσει κοντά στα 10.000 ευρώ. Όταν θα επιτρέψουν αυτοί που πρέπει να ανοίξουν βενζινάδικα σε όλη την Ελλάδα με καύσιμο υδρογόνο, τότε το ξανασυζητάμε. Στην Γερμανία που υπάρχουν και βενζινάδικα και αυτοκίνητα με υδρογόνο ως καύσιμο, η κατανάλωση είναι περίπου στα 2.5 / 100 ΚΜ. Επεξ/σία 22 Νοεμβρίου 2022 από mistiri0
Vagosman Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2022 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2022 Aραγε πετάει το πλανητικό κιβώτιο; Χαμένη ενέργεια και βάρος χωρίς λόγο. Πλέον οι εταιρείες πάνε απευθείας με ρεύμα με τον ICE να είναι γεννήτρια, αντε απευθείας σύμπλεξη (Honda)
mgeor Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2022 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2022 41 λεπτά πριν, ultraxmode είπε Έχω κολλητό με CHR. 6.8 l/100km Σίγουρα παίζει ρόλο κ ο τρόπος οδήγησης, αλλά και πάλι... Έχω CHR 2.0 και Yaris το καινούργιο μοντέλο. Μετρημένα με εφαρμογή καίνε και τα δυο 5 - 5.5 (και ταξίδι και εντός) και οδηγώ κανονικά, όχι σαν γιαγιά. Το CHR δε αν αναλογιστείς ότι Είναι 185 άλογα... και πάω γρήγορα. Είναι ότι καλύτερο μου εχει συμβεί με μεσα μεταφορας, πραγματικά μετά από Toyota δεν πας πίσω. 1
poupoulika Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2022 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2022 3 ώρες πριν, ultraxmode είπε Και φυσικά η πραγματική κατανάλωση θα είναι της τάξης 6,5 με 7 l/km (τουλάχιστον) είχες ποτέ prius; 3 ώρες πριν, tsakvas είπε Από όσο γνωρίζω στα προηγούμενα υβριδικά μπαταρία δεν αλλάζεις. Είναι ευ όρου ζωής. Τώρα για το μοτέρ. Θα σου αντέξει μόνο 240.000 χιλιόμετρα. Τα λεφτά του θα στα βγάλει μόνο στην πόλη. στις 241000 τι παθαίνει δλδ; 2
ktm13 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2022 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2022 Το σιγουρο ειναι οτι ειναι πιο ομορφο απο το προηγουμενο... 2
poupoulika Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2022 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2022 2 ώρες πριν, dchatz είπε Eυ όρου ζωής μπαταρία λιθίου δε το κόβω. Αν ήταν ευ όρου ζωής θα είχε και εγγύηση ευ όρου ζωής. Καλό θα ήταν να μας έλεγε κάποιος ιδιοκτήτης τι παίζει, όχι μόνο τι ισχύει, τι προκύπτει στην πράξη είναι το θέμα. 10 χρόνια εγγύηση σου δίνει η TOYOTA με ανανέωση ετήσια.
korakios Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2022 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2022 1 ώρα πριν, Vasilisxd είπε Πολύ καλό αλλά η τιμή θα είναι απ ότι φαίνεται πολύ τσουχτερή, ίσως να ήταν καλύτερα ένα αμιγώς ηλεκτρικό για κάποιον που ήθελε την καλύτερη δυνατή οικονομία σε καύσιμο. δεν έχει και πολύ λογική να πάρει κάποιος ηλεκτρικό για να κάνει οικονομία στο καύσιμο , αν θέλει να κάνει οικονομία βάζει κάτω και το κόστος απόκτησης και συντήρησης , όχι μόνο το καύσιμο 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα