Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Στις 22/11/2022 στις 8:23 ΠΜ, mp123 είπε

 Ρενώ και ντίζελ ούτε θα το έβλεπα. Το μτχ είναι λαχείο.

Από τα καλύτερα Diesel που υπάρχουν το ίδιο μοτέρ έχει η Μερσεντές στο a class του 16. Όσο για το λαχείο ναι συμφωνώ 

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, lalalaxi είπε

Μεταχειρισμένο αγοράζεις μόνο απο ιδιώτη κατά προτίμηση ηλικιωμένο που το έχει απο καινούριο γιατι ο πρώτος συνήθως το προσέχει το αμάξι και κάνει τα σερβις στην ωρα τους   στην αντιπροσωπία ας ειναι και 15 ετων αμάξι.

Καλά μην είσαι και τόσο σίγουρος.Απλά εκεί βλέπεις και ακούς  τον τύπο που το είχε το αμάξι και μπορείς να βγάλεις κάποια συμπεράσματα.Έπειτα μειώνονται δραστικά οι επιλογές έτσι.

Τελος,

εκτός ελάχιστων εξαιρέσεων π.χ. αμάξι 2-4 ετων και με λίγα χλμ από επίσημη αντιπροσωπεία με όλα τα χαρτιά των service  στην επίσημη αντιπροσωπεία,έτσι είχα πάρει εγώ ένα το 2003 από την επίσημη μαμά του Μονάχου,με γραπτή εγγύηση και το έχω ακόμα,

ο έλεγχος που θα γίνει είναι ακριβώς ο ίδιος,είτε ιδιωτης,είτε μάντρα.Το σημαντικό είναι να υπάρχει άτομο που να γνωρίζει τι να κοιτάξει.

 

Επεξ/σία από jmmys
Δημοσ.
55 λεπτά πριν, Tzini_Gr είπε

επειδη εχουνε δει ποσο πολιουνται και γιαυτον τον λογο συνεχιζουν αυτα τα αμαξια ναναι ακομα σε αγγελειες 😂

Oταν τα καινούργια έχουν αναμονή ένα χρόνο+  τραβάνε τις τιμές και στα μεταχειρισμένα.

Μην κοιτάς μονο το συγκεκριμένο.Ολα τα μεταχειρισμένα έχουν παρει την ανηφόρα.

Δημοσ.
16 ώρες πριν, phanispal είπε

Ωραία όλα αυτά τα έξτρα και οι λεπτομέρειες που έχει, αλλά κάποιοι πρέπει κάποτε να καταλάβουν ότι δεν ενδιαφέρονται όλοι για τα ίδια πράγματα και ότι θα έχει μειωμένη ζήτηση αυτό που πουλάνε.

Στην τελική, ας το κρατήσει αφού το έκανε έτσι όπως το ήθελε ο συγκεκριμένος, αλλιώς ας ρίξει την τιμή ή ας τα αφαιρέσει.

Είπε κανένας ότι όποιος πουλάει μεταχειρισμένο αυτό θα πρέπει απαραίτητα να έχει μεγάλη ζήτηση και πρέπει να το δώσει άμεσα;

Μπορεί κάποιος να μην καίγεται να το δώσει ή να το δώσει μόνο στην τιμή που ο ίδιος θέλει και αν φύγει, έφυγε. Μπορεί να μην πουληθεί ποτέ αλλά μπορεί να βρεθεί κάποιος που θέλει τη συγκεκριμένη έκδοση, το συγκεκριμένο μοντέλο και να τα διαθέσει, έστω και αν αυτό γίνει μετά από 10 μήνες.

Για όλους έχει η αγορά και όλα υπάρχει αγοραστής. 

Δημοσ.

Όταν βλέπεις αγγελία και τα χιλιόμετρα είναι 100 με 120 χιλιάδες σε αμάξι 10 ετιας τότε βρωμάει. Δε γίνεται όλα να είναι στις 120.000... Επίσης το βιβλίο σέρβις δεν σε ενδιαφέρει, πάντα μα πάντα όταν αγοράζεις μεταχειρισμένο αλλάζεις όλα τα φίλτρα, όλα τα λάδια και υγρά και τους ιμάντες. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, ntinosterpsis είπε

Όταν βλέπεις αγγελία και τα χιλιόμετρα είναι 100 με 120 χιλιάδες σε αμάξι 10 ετιας τότε βρωμάει. Δε γίνεται όλα να είναι στις 120.000... Επίσης το βιβλίο σέρβις δεν σε ενδιαφέρει, πάντα μα πάντα όταν αγοράζεις μεταχειρισμένο αλλάζεις όλα τα φίλτρα, όλα τα λάδια και υγρά και τους ιμάντες. 

Του πατρός, μοντέλο του 2000, με 110κ. Μια - δυο μέρες τη βδομάδα κινείται. Αντε να πείσει κανέναν ότι δεν έχει γυρίσει τα χιλιόμετρα. Δηλαδή υπάρχουν και οι κουλές εξαιρέσεις, αλλά αυτό με το αμάξι 10ετίας με 100-110κ χιλιόμετρα έχει γίνει σούπα.

Ένας που έχει πληρώσει αυτοκίνητο, μια χαρά κρατάει βιβλίο service, ακόμα και αν είναι μόνο για να μην τον κοροιδεύουν στα συνεργεία και αλλάζει-ξαναπληρώνει συνέχεια τα ίδια πράγματα. Επίσης δείχνει συνέπεια και  κάποιον που ασχολείται με την "υγεία" των μηχανικών μερών του αυτοκινήτου και δεν περιμένει πότε θα κάνει service για του πουν αν έχει μείνει σταγόνα λάδι-νερό μέσα

Επεξ/σία από iml
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, iml είπε

Του πατρός, μοντέλο του 2000, με 110κ. Μια - δυο μέρες τη βδομάδα κινείται. Αντε να πείσει κανέναν ότι δεν έχει γυρίσει τα χιλιόμετρα. Δηλαδή υπάρχουν και οι κουλές εξαιρέσεις, αλλά αυτό το αμάξι 10ετίας με 100-110κ χιλιόμετρα έχει γίνει σούπα.

Ένας που έχει πληρώσει αυτοκίνητο, μια χαρά κρατάει βιβλίο service, ακόμα και αν είναι μόνο για να μην τον κοροιδεύουν στα συνεργεία και αλλάζει συνέχεια τα ίδια πράγματα. Επίσης δείχνει συνέπεια και  κάποιον που ασχολείται με την "υγεία" των μηχανικών μερών του αυτοκινήτου και δεν περιμένει πότε θα κάνει service για του πουν αν έχει μείνει λάδι-νερό μέσα

Δε μιλάω για τις εξαιρέσεις φίλε μου. Και εγώ έχω ένα Evo 10 αγορασμένο 3/4/2010 μαμά με 32.893 χιλιόμετρα, κάνεις δε με πιστεύει, που δεν είναι καθημερινό αμάξι. Φαντάσου εσένα που είναι καθημερινό αμάξι απ ότι καταλαβαίνω.

 

Δε γίνεται όμως όλες οι μάντρες να έχουν 10 ετιας αμάξια με 100 και 120 χιλιάδες μόνο.. Άποψη μου είναι ότι φθηνό, με πραγματικά χιλιόμετρα και σωστή συντήρηση δε βρίσκεις. Το καλό θα το πληρώσεις πολύ παραπάνω. 

Δημοσ.
7 ώρες πριν, ntinosterpsis είπε

Όταν βλέπεις αγγελία και τα χιλιόμετρα είναι 100 με 120 χιλιάδες σε αμάξι 10 ετιας τότε βρωμάει. Δε γίνεται όλα να είναι στις 120.000... Επίσης το βιβλίο σέρβις δεν σε ενδιαφέρει, πάντα μα πάντα όταν αγοράζεις μεταχειρισμένο αλλάζεις όλα τα φίλτρα, όλα τα λάδια και υγρά και τους ιμάντες. 

Σε ενδιαφέρει το βιβλίο σέρβις για να αντιστοιχήσεις τα χιλιόμετρα ως ένα βαθμό. Βέβαια ένα βιβλίο σέρβις το βγάζεις όποτε θες αλλά για να γίνει πιστό θέλει δουλειά. Από το να ταιριάξεις τα χιλιόμετρα μέχρι το διαφορετικό μελάνι, διαφορετικό στυλ γραμμάτων αλλά και τις σφραγίδες.

Δημοσ.

Παιδιά εμένα το μικρό αμάξι είναι το vw up. Το έχω από το 2012 και έχει κάνει 222.000 χιλιόμετρα κοντά. Τα περισσότερα γραμμένα σε ΕΟ και σε περιφερειακό. Είναι όλα τα σέρβις στο βιβλίο και όλα στην αντιπροσωπεία της vw εδώ στη Θεσσαλονίκη. Δε νομίζω αργότερα να πουληθεί σε αυτά τα χιλιόμετρα. Θεωρώ όμως τίμιο αν αποφασίσω να το πουλήσω να είναι όλα επίσημα καταγεγραμμένα.

Δημοσ.
46 λεπτά πριν, tilaverboy είπε

Παιδιά εμένα το μικρό αμάξι είναι το vw up. Το έχω από το 2012 και έχει κάνει 222.000 χιλιόμετρα κοντά. Τα περισσότερα γραμμένα σε ΕΟ και σε περιφερειακό. Είναι όλα τα σέρβις στο βιβλίο και όλα στην αντιπροσωπεία της vw εδώ στη Θεσσαλονίκη. Δε νομίζω αργότερα να πουληθεί σε αυτά τα χιλιόμετρα. Θεωρώ όμως τίμιο αν αποφασίσω να το πουλήσω να είναι όλα επίσημα καταγεγραμμένα.

Υπάρχουν πολλοί σαν εμένα που ψάχνουν αυτοκίνητο μόνο από χέρι 

Επισης προτιμάω να πάρω ένα σωστά συντηρημένο και περπατημένο παρά ένα παρατημένο σε αποθήκη χωρίς πινακίδες γιατί; 
Οτι περπατάει φθείρεται, κι ότι κάθεται χαλάει… 


Το πρόβλημα πάντα είναι με τις μάντρες ότι άλλο πληρώνεις και άλλο παίρνεις 

Τα παίρνουν φτηνά από έξω με το κιλό επειδή έχουν ένα τσουβάλι χιλιόμετρα αλλά πριν έρθουν εδώ στην Ελλάδα τα φτιάχνουν με την γνωστή συνταγή χρόνια και 10.000κμ


Ετσι λοιπόν εγώ πχ θα προτιμούσα να πάρω το δικό σου στην ανάλογη τιμή και ας έχει 300.000κμ παρά να πάρω ένα ίδιο σε μεγαλύτερη τιμή με 400.000κμ αλλά να γράφει 120.000κμ

 

Στις μάντρες μην ρωτάτε ποσά χιλιόμετρα έχει 

Ισχυει πάντα “Όσα θέλει ο πελάτης» 

Δημοσ.
2 ώρες πριν, tilaverboy είπε

Παιδιά εμένα το μικρό αμάξι είναι το vw up. Το έχω από το 2012 και έχει κάνει 222.000 χιλιόμετρα κοντά. Τα περισσότερα γραμμένα σε ΕΟ και σε περιφερειακό. Είναι όλα τα σέρβις στο βιβλίο και όλα στην αντιπροσωπεία της vw εδώ στη Θεσσαλονίκη. Δε νομίζω αργότερα να πουληθεί σε αυτά τα χιλιόμετρα. Θεωρώ όμως τίμιο αν αποφασίσω να το πουλήσω να είναι όλα επίσημα καταγεγραμμένα.

Πιστεύω πως σε αυτό στα bold κάνεις λάθος, πανεύκολα θα πουληθεί, αλλά με την προϋπόθεση να είναι στη σωστή τιμή για τα χιλιόμετρα και την κατάσταση του. Αν το βάλεις για πούλημα και ζητάς παραπάνω από όσα ζητάνε για άλλα με κανονικά χιλιόμετρα (120 - 150k) επειδή τα 222k που έχει κάνει ήταν "ξεκούραστα" και επειδή τα σέρβις έχουν γίνει όλα αντιπροσωπεία, τότε ούτε εγώ νομίζω θα πουληθεί.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, tilaverboy είπε

Δε νομίζω αργότερα να πουληθεί σε αυτά τα χιλιόμετρα

όπως είπε και ο @Joshua21 αν βάλεις σωστή τιμή μια χαρά θα πουληθεί. 

Εγώ rallye 106 του 2002 με 285.000 χλμ, και χτυπημένο από όλες τις μπάντες το έδωσα 1200 ευρώ, η αγγελία δεν έκλεισε 24-ώρο στο car.

Επεξ/σία από kremidi
Δημοσ.

Σχετικά με αυτό με τα χιλιόμετρα και τα χρόνια του αυτοκινήτου μπορεί να είμαι η εξαίρεση στον κανόνα αλλά passat του 2006 έχω μόλις 118.000 χιλιόμετρα

Μόλις τώρα, KYR1312 είπε

Σχετικά με αυτό με τα χιλιόμετρα και τα χρόνια του αυτοκινήτου μπορεί να είμαι η εξαίρεση στον κανόνα αλλά passat του 2006 έχω μόλις 118.000 χιλιόμετρα

Το όποιο αμάξι το είχα για καθημερινό

Δημοσ.

Προφανώς και δεν είσαι μόνο εσύ, αν δεις τις τελευταίες μέρες έχουν γράψει αρκετοί ότι κάνουν ελάχιστα χιλιόμετρα ή το έχουν σε σχεδόν ακινησία, όπως κι εγώ που πλέον κάνω ~3.000 χιλιόμετρα το χρόνο.

Δημοσ.
20 λεπτά πριν, KYR1312 είπε

Σχετικά με αυτό με τα χιλιόμετρα και τα χρόνια του αυτοκινήτου μπορεί να είμαι η εξαίρεση στον κανόνα αλλά passat του 2006 έχω μόλις 118.000 χιλιόμετρα

Το όποιο αμάξι το είχα για καθημερινό

Δεν υπάρχει "κανόνας", υπάρχει μέσος όρος, ο οποίος στην Ελλάδα είναι 15.000χλμ/έτος ή και λιγότερο για τα τελευταία χρόνια και μόνο λόγω κορονοϊού. Και για να βγεί ο μέσος όρος 15k εννοείται πως κάποια διανύουν κάτω από 5.000 το χρόνο (στους οποίους δεν ανήκει το δικό σου μια και κάνεις κάπου 7,5k), όπως επίσης και κάποια άλλα που διανύουν πάνω από 30k.

Επίσης το ότι το είχες για καθημερινό δεν λέει κάτι, ξέρω κάποιον που κάνει καθημερινά 80χλμ πήγαινε - έλα στη δουλειά του και μαζί με κάποια ταξιδάκια φτάνει τα 25k/έτος, ξέρω και έναν άλλο όμως που πάει με τα πόδια στη δουλειά του και γενικώς το κινεί ελάχιστα με αποτέλεσμα να κάνει κάτω από 2k το έτος.

41 λεπτά πριν, phanispal είπε

Προφανώς και δεν είσαι μόνο εσύ, αν δεις τις τελευταίες μέρες έχουν γράψει αρκετοί ότι κάνουν ελάχιστα χιλιόμετρα ή το έχουν σε σχεδόν ακινησία, όπως κι εγώ που πλέον κάνω ~3.000 χιλιόμετρα το χρόνο.

Φαίνεται πως αυτοί που τα χρησιμοποιούν πολύ και κάνουν πολλά χιλιόμετρα δεν έχουν χρόνο για να γράφουν στο insomnia.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...