Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ξαναλέω, ήσουν εκεί, οπότε ας ρώταγες ό,τι ήθελες να μάθεις. Σε μια online συναλλαγή, δεν υπάρχει άλλος τρόπος να επιβεβαιώσουν ότι διάβασες τους όρους. Σε φυσική συναλλαγή, έχεις την δυνατότητα να ρωτήσεις ό,τι θέλεις. 

9 λεπτά πριν, solution1 είπε

Οι όροι πρέπει να αποδέχονται πριν την συναλλαγή, όχι μετά από αυτήν.

Όπως και στην online παραγγελία, οι όροι αποδέχονται κατά την πληρωμή. Το ότι τικαρεις το κουτάκι πριν, δεν σημαίνει κάτι για αυτούς. Μόνο όταν ολοκληρωθεί η συναλλαγή, τους έχεις αποδεχτεί και επίσημα :)

 

  • Απαντ. 108
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
11 λεπτά πριν, SabotazNic είπε

Ξαναλέω, ήσουν εκεί, οπότε ας ρώταγες ό,τι ήθελες να μάθεις. Σε μια online συναλλαγή, δεν υπάρχει άλλος τρόπος να επιβεβαιώσουν ότι διάβασες τους όρους. Σε φυσική συναλλαγή, έχεις την δυνατότητα να ρωτήσεις ό,τι θέλεις. 

Όπως και στην online παραγγελία, οι όροι αποδέχονται κατά την πληρωμή. Το ότι τικαρεις το κουτάκι πριν, δεν σημαίνει κάτι για αυτούς. Μόνο όταν ολοκληρωθεί η συναλλαγή, τους έχεις αποδεχτεί και επίσημα :)

 

Οι όροι συναλλαγών αποδέχονται πριν την πληρωμή. Πριν βάλεις τα στοιχεία της πιστωτικής σου κάρτας.

Το τικάρισμα είναι η απόδειξη ότι τους αποδέχτηκες πριν κάνεις την συναλλαγή

Στο φυσικό κατάστημα απ' ότι φαίνεται τους "αποδέχεσαι" μετά την συναλλαγή

Έχει μεγάλη διαφορά.

Δημοσ.
32 λεπτά πριν, solution1 είπε

Οι όροι πρέπει να αποδέχονται πριν την συναλλαγή, όχι μετά από αυτήν.

Με αυτήν την λογική, όταν κάνεις αγορές μέσω internet, πρώτα θα γινόταν η συναλλαγή κι ύστερα απλά θα σου έβγαζε τους όρους.

Όμως αν δεν τικάρεις το κουτάκι (αποδεικνύοντας ότι τους διάβασες και συμφώνησες) ΔΕΝ μπορείς να κάνεις συναλλαγή

Αφού το κατάστημα διαχωρίζει τις εξ' αποστάσεως συναλλαγές από αυτές που γίνονται με φυσική παρουσία, η ενημέρωση όπως και η αποδοχή τους, θα πρέπει να γίνεται ξεχωριστά.

Δεν μπορεί να μου λες ότι για τις συναλλαγές από το φυσικό κατάστημα οι όροι υπάρχουν στο internet (διαφορετική συναλλαγή) Και ξαναλέω, και που υπάρχουν, δεν λένε τίποτα. Αν δεν τους αποδεχτείς, δε σημαίνει τίποτα.

Πάρτο αλλιώς, ας πούμε ότι δεν αποδέχτηκες κανέναν όρο πριν κάνεις τη συναλλαγή από το κατάστημα άρα δεν ισχύουν, ok?

Η ουσία είναι ότι το κατάστημα δεν έχει υποχρέωση να πάρει πίσω την τηλεόραση που αγόρασες με φυσική παρουσία επειδή το μετάνιωσες, άσχετα αν δεν μπορείς να το χωνέψεις.

Όλα τα άλλα είναι άλλα λόγια να αγαπιόμαστε.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αν δεν ήταν υποχρεωμένος να την πάρει πίσω, να είσαι σίγουρος ότι δε θα χρειαζόταν να το βάλει ως ξεχωριστό όρο συναλλαγής.

Πράγματα που εννούνται, γιατί να επαναλαμβάνονται;

 

Επεξ/σία από solution1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, solution1 είπε

Αν δεν ήταν υποχρεωμένος να την πάρει πίσω, να είσαι σίγουρος ότι δε θα χρειαζόταν να το βάλει ως όρο συναλλαγής.

Πράγματα που εννούνται, γιατί να επαναλαμβάνονται;

 

Αστείο επιχείρημα.

Επίσης οι όροι που έχεις παραθέσει στην πρώτη σελίδα - οι οποίοι είναι πανομοιότυποι σε τουλάχιστον 10 καταστήματα - αφορούν συναλλαγές από το ηλεκτρονικό κατάστημα, συνεπώς δεν αφορούν την δική σου περίπτωση (αγορά από το κατάστημα με φυσική παρουσία).

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αστείο είναι το επιχείρημα ότι το κουτάκι δε σημαίνει τίποτα..

Καλά.. φτιάξτε ένα site να πουλάτε προϊόντα (ή υπηρεσίες) με τους όρους χρήσης σε εμφανή σημείο, χωρίς κουτάκι αποδοχής τους να δούμε αν θα μπορείτε να ισχυρίζεστε ότι με την συναλλαγή γίνεται αυτομάτως και αποδοχή τους.

Το ότι ΟΛΑ τα sites έχουν κουτάκι, δε σας λέει κάτι;

Αν δεν το τικάρεις δεν έχεις αποδεχτεί τίποτα

Επεξ/σία από solution1
Δημοσ.

Μπορείς όλα αυτά να τα συντάξεις σε μια επιστολή και να πας στην προστασία καταναλωτή. Βάλε και κανένα δικηγόρο να τους τριξει τα δόντια. 

  • Thanks 1
Δημοσ.
17 ώρες πριν, solution1 είπε

Αστείο είναι το επιχείρημα ότι το κουτάκι δε σημαίνει τίποτα..

Καλά.. φτιάξτε ένα site να πουλάτε προϊόντα (ή υπηρεσίες) με τους όρους χρήσης σε εμφανή σημείο, χωρίς κουτάκι αποδοχής τους να δούμε αν θα μπορείτε να ισχυρίζεστε ότι με την συναλλαγή γίνεται αυτομάτως και αποδοχή τους.

Το ότι ΟΛΑ τα sites έχουν κουτάκι, δε σας λέει κάτι;

Αν δεν το τικάρεις δεν έχεις αποδεχτεί τίποτα

Σε κάθε περίπτωση, συγχαρητήρια για την νέα σας τηλεόραση! 

  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Αφου η γιαγια δεν την θέλει, βάλτε την στην τουαλέτα και όποιος κάθετε στον θρόνο θα παρακολουθεί.....

  • 11 μήνες μετά...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Γειά σας παιδιά! 

Επαναφέρω το θέμα σχετικά με την επιστροφή προϊόντος μέσω φυσικής αγοράς σε φαρμακείο. Αφορά σκεύασμα με προβιοτικα, το οποίο μου πρότειναν στο φαρμακείο σε συνδυασμό με την αντιβίωση που είχε η συνταγή. 

Μπορώ να το πάω πίσω και να πάρω τα χρήματα μου πίσω? 

* Η πληρωμή έγινε με μετρητά 

Επεξ/σία από outnumb
Δημοσ.
12 minutes ago, outnumb said:

Γειά σας παιδιά! 

Επαναφέρω το θέμα σχετικά με την επιστροφή προϊόντος μέσω φυσικής αγοράς σε φαρμακείο. Αφορά σκεύασμα με προβιοτικα, το οποίο μου πρότειναν στο φαρμακείο σε συνδυασμό με την αντιβίωση που είχε η συνταγή. 

Μπορώ να το πάω πίσω και να πάρω τα χρήματα μου πίσω? 

* Η πληρωμή έγινε με μετρητά 

Υποχρέωση να το πάρει πίσω δεν έχει.

Δημοσ.
8 ώρες πριν, outnumb είπε

Γειά σας παιδιά! 

Επαναφέρω το θέμα σχετικά με την επιστροφή προϊόντος μέσω φυσικής αγοράς σε φαρμακείο. Αφορά σκεύασμα με προβιοτικα, το οποίο μου πρότειναν στο φαρμακείο σε συνδυασμό με την αντιβίωση που είχε η συνταγή. 

Μπορώ να το πάω πίσω και να πάρω τα χρήματα μου πίσω? 

* Η πληρωμή έγινε με μετρητά 

Αποκλειεται να εχεις προβλημα. Οι φαρμακοποιοι ειναι πολυ εξοικειωμένοι με ολα αυτα. Αγοραζεις φαρμακα απο φαρμακειο μετρητα, στα γραφει ο γιατρος σου, και μετα πας στο δικο σου φαρμακειο, σου παιρνει πίσω τα φάρμακα που ειχες αγοράσει απο άλλο φαρμακείο, σου δινει τα λεφτα σου, και στα ξαναχρεωνει με το κουπόνι.

Δημοσ.
44 λεπτά πριν, andreaspA είπε

Αποκλειεται να εχεις προβλημα. Οι φαρμακοποιοι ειναι πολυ εξοικειωμένοι με ολα αυτα. Αγοραζεις φαρμακα απο φαρμακειο μετρητα, στα γραφει ο γιατρος σου, και μετα πας στο δικο σου φαρμακειο, σου παιρνει πίσω τα φάρμακα που ειχες αγοράσει απο άλλο φαρμακείο, σου δινει τα λεφτα σου, και στα ξαναχρεωνει με το κουπόνι.

Μάλλον δεν ήμουν σαφής.

Εγώ πήγα να εκτελέσω μια συνταγή με αντιβίωση μετά την επίσκεψη μου στο γιατρό. Η υπάλληλος του φαρμακείου αφού εφερε την αντιβίωση, μου πρότεινε, παράλληλα να πάρω και συμπλήρωμα με προβιοτικά. ΟΚ. Πήρα την αντιβίωση και τα προβιοτικα από το ίδιο φαρμακείο. Το συγκεκριμένο φαρμακείο όμως έχει και eshop από το οποίο έχω κάνει αρκετές παραγγελίες λόγω καλύτερων τιμών από το φυσικό κατάστημα.

 Αφού επέστρεψα στο σπίτι, επισκέφθηκα το eshop του συγκεκριμένου φαρμακείου και βλέπω ότι το σκεύασμα με τα προβιοτικα το έχει 2,5 περίπου φορές φθηνότερο, από ότι στο φυσικό κατάστημα. 

Γι αυτό το λόγο θέλω να το επιστρέψω

 

 

Δημοσ.
14 λεπτά πριν, outnumb είπε

και βλέπω ότι το σκεύασμα με τα προβιοτικα το έχει 2,5 περίπου φορές φθηνότερο, από ότι στο φυσικό κατάστημα. 

που φαινεται εξαιρετικα μεγαλο το ποσοστο που λες. Ποσο το πηρες δηλαδη και ποσο εχει  στο online shop ?

 

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, andreaspA είπε

που φαινεται εξαιρετικα μεγαλο το ποσοστο που λες. Ποσο το πηρες δηλαδη και ποσο εχει  στο online shop ?

 

Το πλήρωσα 6 και το είδα 2.30 στο eshop 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...