Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
17 λεπτά πριν, StamTheMan είπε

δεν αλλαζει το 10 εργασιμες,μην κολλας . αν ειναι αργια,ειναι αργια.

Πως δεν αλλάζει, αν μεσολαβήσει μια αργία οι 10 εργάσιμες θα γίνουν 9.

Δεν θα κολλούσα αν δεν ήταν σημαντική αυτή η λεπτομέρεια.

  • Confused 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 λεπτά πριν, korakios είπε

πάντως απο public και Κωτσο δεν είχα θέμα παλιότερα

Είναι ξεκάθαρα στην κρίση του καταστήματος και του πωλητή (για όσα έχουν στους όρους ότι δεν δέχονται επιστροφή σε φυσική αγορά). Επίσημα ο νόμος αναφέρεται σε συναλλαγές οι οποίες έχουν ολοκληρωθεί από απόσταση, ασχέτως του τρόπου παραλαβής 

Επεξ/σία από SabotazNic
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Για την ιστορία να πω ότι επικοινώνησα με την τηλεφωνική εξυπηρέτηση του καταστήματος

Αρχίσανε τα: "Τι θα γίνει αν ο καθένας γυρίζει τη συσκευή του, τι θα την κάνουμε μετά την τηλεόραση, κι εσείς θα αγοράζατε μία ανοιγμένη συσκευή και άλλα τέτοια.."

Τους λέω "θα γίνει μία λογική απομείωση της αξίας της συσκευής και θα τη βάλατε στο ράφι με χαμηλότερη τιμή"

Αρχίσανε τα "Δε γίνεται, θα πρέπει να ελεγθεί η συσκευή ως προς τη λειτουργίας της κλπ

Τους λέω όταν σας επιστρέφουν προϊόντα από εξ' αποστάσεως αγορά, τι τα κάνετε;

Όταν πουλάτε τα εκθεσιακά προϊόντα σας που παίζουνε συνέχεια, πώς το κάνετε;

Τι φθορά έχει μια τηλεόραση που παίζει συνέχεια και τι φθορά έχει μία που βιδώθηκαν τα πόδια της και άναψε;

 

Επίσης, (κρυφό δεν είναι), τους έδωσαν όλους τους ανταγωνιστές τους:

Όλοι την ίδια πολιτική έχουνε: Mediamarkt, Public, Κοτσόβωλος, Πλαίσιο

Σου λέει, όλοι στο κόλπο είναι, δεν μπορείς να πας αλλού..

 

Κι όμως.. μπορείς! Παραδέχτηκαν ότι το Praktiker, δίνει δικαίωμα υπαναχώρησης ακόμα κι από συσκευές που έχουν αγοραστεί από φυσικό κατάστημα

Οπότε εφόσον όλες οι ηλεκτρικές συσκευές έχουν ίδια τιμή (ελεύθερη αγορά..) τουλάχιστον να επιλέγουμε καταστήματα ( Praktiker) που σέβονται τον πελάτη

Άλλη μία φορά που φαίνεται η διαφορά στην εξυπηρέτηση "ξένων" Vs εγχώριων..

Και μια που συγκρίνουμε τους "ξένους" θα έχει πολύ ενδιαφέρον να δούμε τι ισχύει για το δικαίωμα υπαναχώρησης του ομίλου Mediamakt στην Γερμανία.. Επιφυλάσομαι

 

Μια ερώτηση:

Για την λειτουργία της τηλεόρασης, απαιτείται το βίδωμα των ποδιών της. 

Δεν κουμπώνουν, ούτε είναι χειρόβιδες

Μιλάμε για απλές βίδες.

Απαιτούν την χρήση κατσαβιδιού.

Το οποίο δεν περιλαμβάνεται στην συσκευασία.

Ούτε αναφέρεται στο εξωτερικό κουτί.

Δηλαδή αν αγοράσω την τηλεόραση, πάω σπίτι και δεν έχω κατσαβίδι, δεν μπορώ να την λειτουργήσω.

Μπορώ να πατήσω εκεί και να χαρακτηρίσω την συσκευασία λειψή; 

Επιστρέφω:

Από τους όρους χρήσης του Γερμανικού Mediamarkt

https://www.mediamarkt.de/de/legal/terms

Αντιγράφω με την χρήση google translate

 

 

5) Το δικαίωμα υπαναχώρησης από τη MediaMarkt δεν υφίσταται για τις ακόλουθες συμβάσεις:

(α) συμβάσεις για την παράδοση αγαθών που δεν είναι προκατασκευασμένα και για την κατασκευή των οποίων η ατομική επιλογή ή ο καθορισμός από τον καταναλωτή είναι καθοριστικός ή που είναι σαφώς προσαρμοσμένα στις προσωπικές ανάγκες του καταναλωτή

(β) συμβάσεις για την παράδοση σφραγισμένων εμπορευμάτων τα οποία, για λόγους προστασίας της υγείας ή υγιεινής, δεν είναι κατάλληλα για επιστροφή εάν η σφραγίδα τους έχει αφαιρεθεί μετά την παράδοση

(γ) συμβάσεις για την παράδοση αγαθών εάν, λόγω της φύσης τους, αυτά αναμείχθηκαν αδιαχώριστα με άλλα αγαθά μετά την παράδοση

(δ) συμβάσεις για την παράδοση ηχογραφήσεων ή βιντεοσκοπήσεων ή λογισμικού ηλεκτρονικών υπολογιστών σε σφραγισμένη συσκευασία, εάν η σφραγίδα αφαιρέθηκε μετά την παράδοση

(ε) συμβάσεις για την παράδοση εφημερίδων, περιοδικών ή περιοδικών με εξαίρεση τις συμβάσεις συνδρομής,

στ) συμβάσεις, στις οποίες ο καταναλωτής έχει ζητήσει ρητά από τον επιχειρηματία, να τον επισκεφθεί, για να εκτελέσει επείγουσες εργασίες επισκευής ή συντήρησης- αυτό δεν ισχύει για άλλες υπηρεσίες που παρέχονται κατά τη διάρκεια της επίσκεψης, τις οποίες ο καταναλωτής δεν έχει ζητήσει ρητά, ή όσον αφορά τέτοια αγαθά που παραδίδονται κατά τη διάρκεια της επίσκεψης, τα οποία δεν απαιτούνται απαραίτητα ως ανταλλακτικά κατά τη διάρκεια της συντήρησης ή της επισκευής.

 

Δηλαδή στη Γερμανία των 80εκ, μπορεί να απορροφήσει το κόστος των επιστροφών, αλλά στην Ελλάδα των 10εκ. Όχι..
Ο νοών, νοείτω 

Επεξ/σία από solution1
  • Confused 2
Δημοσ.

Λυπαμε φιλε μου αλλα πλεων βρισκεσαι σε παραλήρημα και γράφεις πραγματα που δεν βγαζουν κανενα νοημα.Ειδικά αυτο με το κατσαβίδι ειναι απιστευτο....

  • Like 3
Δημοσ.
47 λεπτά πριν, solution1 είπε

Για την ιστορία να πω ότι επικοινώνησα με την τηλεφωνική εξυπηρέτηση του καταστήματος

Αρχίσανε τα: "Τι θα γίνει αν ο καθένας γυρίζει τη συσκευή του, τι θα την κάνουμε μετά την τηλεόραση, κι εσείς θα αγοράζατε μία ανοιγμένη συσκευή και άλλα τέτοια.."

Τους λέω "θα γίνει μία λογική απομείωση της αξίας της συσκευής και θα τη βάλατε στο ράφι με χαμηλότερη τιμή"

Αρχίσανε τα "Δε γίνεται, θα πρέπει να ελεγθεί η συσκευή ως προς τη λειτουργίας της κλπ

Τους λέω όταν σας επιστρέφουν προϊόντα από εξ' αποστάσεως αγορά, τι τα κάνετε;

Όταν πουλάτε τα εκθεσιακά προϊόντα σας που παίζουνε συνέχεια, πώς το κάνετε;

Τι φθορά έχει μια τηλεόραση που παίζει συνέχεια και τι φθορά έχει μία που βιδώθηκαν τα πόδια της και άναψε;

 

Επίσης, (κρυφό δεν είναι), τους έδωσαν όλους τους ανταγωνιστές τους:

Όλοι την ίδια πολιτική έχουνε: Mediamarkt, Public, Κοτσόβωλος, Πλαίσιο

Σου λέει, όλοι στο κόλπο είναι, δεν μπορείς να πας αλλού..

 

Κι όμως.. μπορείς! Παραδέχτηκαν ότι το Praktiker, δίνει δικαίωμα υπαναχώρησης ακόμα κι από συσκευές που έχουν αγοραστεί από φυσικό κατάστημα

Οπότε εφόσον όλες οι ηλεκτρικές συσκευές έχουν ίδια τιμή (ελεύθερη αγορά..) τουλάχιστον να επιλέγουμε καταστήματα ( Praktiker) που σέβονται τον πελάτη

Άλλη μία φορά που φαίνεται η διαφορά στην εξυπηρέτηση "ξένων" Vs εγχώριων..

Και μια που συγκρίνουμε τους "ξένους" θα έχει πολύ ενδιαφέρον να δούμε τι ισχύει για το δικαίωμα υπαναχώρησης του ομίλου Mediamakt στην Γερμανία.. Επιφυλάσομαι

 

Μια ερώτηση:

Για την λειτουργία της τηλεόρασης, απαιτείται το βίδωμα των ποδιών της. 

Δεν κουμπώνουν, ούτε είναι χειρόβιδες

Μιλάμε για απλές βίδες.

Απαιτούν την χρήση κατσαβιδιού.

Το οποίο δεν περιλαμβάνεται στην συσκευασία.

Ούτε αναφέρεται στο εξωτερικό κουτί.

Δηλαδή αν αγοράσω την τηλεόραση, πάω σπίτι και δεν έχω κατσαβίδι, δεν μπορώ να την λειτουργήσω.

Μπορώ να πατήσω εκεί και να χαρακτηρίσω την συσκευασία λειψή; 

Επιστρέφω:

Από τους όρους χρήσης του Γερμανικού Mediamarkt

https://www.mediamarkt.de/de/legal/terms

Αντιγράφω με την χρήση google translate

 

 

5) Το δικαίωμα υπαναχώρησης από τη MediaMarkt δεν υφίσταται για τις ακόλουθες συμβάσεις:

(α) συμβάσεις για την παράδοση αγαθών που δεν είναι προκατασκευασμένα και για την κατασκευή των οποίων η ατομική επιλογή ή ο καθορισμός από τον καταναλωτή είναι καθοριστικός ή που είναι σαφώς προσαρμοσμένα στις προσωπικές ανάγκες του καταναλωτή

(β) συμβάσεις για την παράδοση σφραγισμένων εμπορευμάτων τα οποία, για λόγους προστασίας της υγείας ή υγιεινής, δεν είναι κατάλληλα για επιστροφή εάν η σφραγίδα τους έχει αφαιρεθεί μετά την παράδοση

(γ) συμβάσεις για την παράδοση αγαθών εάν, λόγω της φύσης τους, αυτά αναμείχθηκαν αδιαχώριστα με άλλα αγαθά μετά την παράδοση

(δ) συμβάσεις για την παράδοση ηχογραφήσεων ή βιντεοσκοπήσεων ή λογισμικού ηλεκτρονικών υπολογιστών σε σφραγισμένη συσκευασία, εάν η σφραγίδα αφαιρέθηκε μετά την παράδοση

(ε) συμβάσεις για την παράδοση εφημερίδων, περιοδικών ή περιοδικών με εξαίρεση τις συμβάσεις συνδρομής,

στ) συμβάσεις, στις οποίες ο καταναλωτής έχει ζητήσει ρητά από τον επιχειρηματία, να τον επισκεφθεί, για να εκτελέσει επείγουσες εργασίες επισκευής ή συντήρησης- αυτό δεν ισχύει για άλλες υπηρεσίες που παρέχονται κατά τη διάρκεια της επίσκεψης, τις οποίες ο καταναλωτής δεν έχει ζητήσει ρητά, ή όσον αφορά τέτοια αγαθά που παραδίδονται κατά τη διάρκεια της επίσκεψης, τα οποία δεν απαιτούνται απαραίτητα ως ανταλλακτικά κατά τη διάρκεια της συντήρησης ή της επισκευής.

 

Δηλαδή στη Γερμανία των 80εκ, μπορεί να απορροφήσει το κόστος των επιστροφών, αλλά στην Ελλάδα των 10εκ. Όχι..
Ο νοών, νοείτω 

πραγματικα ο νοων νοειτω. Αντι να παραδεχτεις οτι εκανες π....ρια, πας να βγαλεις φταιχτες το καταστημα. Ειχαν καποιους κανόνες, τους αποδεχτηκες στο σημειο της πωλησης, τωρα ψαχνεις κουλα παραθυρακια και εξισωσεις εξωτερικου-Ελλαδας. 

Η ειρωνεια βεβαια ειναι οτι αν Γερμανος ειχε κανει τη συγκεκριμενη αγορα, υπο τους συγκεκριμενους κανονες, δεν θα εβγαζε κιχ. 

Οι κουτοπονηροι βαλκανιοι με τις δηθεν λειψες συσκευασιες λογω... κατσαβιδιων, προφανως εχουν και αντιστοιχη αντιμετωπιση

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πότε ακριβώς τους αποδέχτηκα; Υπέγραψα κανένα χαρτί κατά την παράδοση του προϊόντος;

Ξέρετε τι θα ήθελα;

Να συντάξει ο κάθε πολίτης από ένα χαρτί με τους προσωπικούς του όρους και κάθε φορά που γίνεται μία πώληση, το κατάστημα θα πρέπει να συμφωνεί με αυτούς.

Αν γινόταν αυτό, πάει το εμπόριο..

Επεξ/σία από solution1
Δημοσ.
21 λεπτά πριν, solution1 είπε

Πότε ακριβώς τους αποδέχτηκα; Υπέγραψα κανένα χαρτί κατά την παράδοση του προϊόντος;

Ξέρετε τι θα ήθελα;

Να συντάξει ο κάθε πολίτης από ένα χαρτί με τους προσωπικούς του όρους και κάθε φορά που γίνεται μία πώληση, το κατάστημα θα πρέπει να συμφωνεί με αυτούς.

Αν γινόταν αυτό, πάει το εμπόριο..

Μόλις πατηθεί το κομβίο «Παραγγελία με υποχρέωση πληρωμής», ο πελάτης απευθύνει πρόταση για αγορά των αγαθών που βρίσκονται στο καλάθι του και απαιτείται να συμφωνήσει και να αποδεχτεί την εφαρμογή των παρόντων Γενικών Όρων και Προϋποθέσεων Αγορών

 

Πάτησες το κουμπί άρα τους αποδέχτηκες. Επόμενη χαζομάρα; 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ξεχνάς κάτι. Η αγορά έγινε από φυσικό κατάστημα.

Δεν με βάλανε στο ταμείο να τικάρω κανένα checkbox ούτε να υπογράψω κάπου.

Και ρωτάω εγώ τώρα. Αν είχα κι εγώ μια ιστοσελίδα, με τα στοιχεία μου και τους προσωπικούς όρους αγορών μου, και κάνω μία συναλλαγή μ' ενα κατάστημα, δεσμεύεται; Μάλλον όχι..

Το ότι έχει βάλει το κατάστημα τους όρους χρήσης του στην σελίδα του, δε μου λέει τίποτα.

Αν θέλει να είναι καλυμμένο, θα πρέπει για τις συναλλαγές από το φυσικό κατάστημα να μου δίνει τους δίνει τυπωμένους, να τους διαβάσω, να τους υπογράψω κι ύστερα να πληρώσω

Επεξ/σία από solution1
Δημοσ.

Πλεων

1 ώρα πριν, solution1 είπε

Μια ερώτηση:

Για την λειτουργία της τηλεόρασης, απαιτείται το βίδωμα των ποδιών της. 

Δεν κουμπώνουν, ούτε είναι χειρόβιδες

Μιλάμε για απλές βίδες.

Απαιτούν την χρήση κατσαβιδιού.

Το οποίο δεν περιλαμβάνεται στην συσκευασία.

Ούτε αναφέρεται στο εξωτερικό κουτί.

Δηλαδή αν αγοράσω την τηλεόραση, πάω σπίτι και δεν έχω κατσαβίδι, δεν μπορώ να την λειτουργήσω.

Μπορώ να πατήσω εκεί και να χαρακτηρίσω την συσκευασία λειψή; 

Νομιζω οτι πλεων μας δουλευεις.Οποτε αντε γειαααααααααααα...............

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, solution1 είπε

Ξεχνάς κάτι. Η αγορά έγινε από φυσικό κατάστημα.

Δεν με βάλανε στο ταμείο να τικάρω κανένα checkbox ούτε να υπογράψω κάπου.

Και ρωτάω εγώ τώρα. Αν είχα κι εγώ μια ιστοσελίδα, με τα στοιχεία μου και τους προσωπικούς όρους αγορών μου, και κάνω μία συναλλαγή μ' ενα κατάστημα, δεσμεύεται; Μάλλον όχι..

Το ότι έχει βάλει το κατάστημα τους όρους χρήσης του στην σελίδα του, δε μου λέει τίποτα.

Αν θέλει να είναι καλυμμένο, θα πρέπει για τις συναλλαγές από το φυσικό κατάστημα να μου δίνει τους δίνει τυπωμένους, να τους διαβάσω, να τους υπογράψω κι ύστερα να πληρώσω

Δε χρειάζονται υπογραφές κτλ απο τη στιγμή που δεν υποχρεώνει η νομοθεσία να γίνει επιστροφή

ο μόνος τρόπος να είχες πιθανότητες θα ήταν να ισχυριζόσουν οτι άλλο μοντέλο σου πακετάρισαν και το κατάλαβες αφού την έστησες και να το έτρεχες μέσω ΣτΚ

τώρα χάρισέ την κάπου τα Χριστούγεννα αφού δε θες να την πουλήσεις

Δημοσ.
5 ώρες πριν, solution1 είπε

Το ότι έχει βάλει το κατάστημα τους όρους χρήσης του στην σελίδα του, δε μου λέει τίποτα.

αυτό να το κοιτάξεις. Μεχρι τότε, καλά ...ξεβιδώματα

Δημοσ.
7 ώρες πριν, solution1 είπε

Αν θέλει να είναι καλυμμένο, θα πρέπει για τις συναλλαγές από το φυσικό κατάστημα να μου δίνει τους δίνει τυπωμένους, να τους διαβάσω, να τους υπογράψω κι ύστερα να πληρώσω

Μην ξεχασεις να υπογραψεις και ορους στο σουπερ μαρκετ, στο φαρμακειο και στο περιπτερο. 👍

 

7 ώρες πριν, solution1 είπε

Πότε ακριβώς τους αποδέχτηκα;

Τους αποδεχτηκες οταν πληρωσες και ελαβες την αποδειξη. Αυτη ειναι η επιβεβαιωση της οποιας συμβασης εκανες εσυ με το καταστημα. Αν δεν ηξερες τι ισχυει για την επιστροφη, να ρωταγες. Τωρα, "υπεγραψες" 

Δημοσ.
5 ώρες πριν, SabotazNic είπε

Μην ξεχασεις να υπογραψεις και ορους στο σουπερ μαρκετ, στο φαρμακειο και στο περιπτερο. 👍

 

Τους αποδεχτηκες οταν πληρωσες και ελαβες την αποδειξη. Αυτη ειναι η επιβεβαιωση της οποιας συμβασης εκανες εσυ με το καταστημα. Αν δεν ηξερες τι ισχυει για την επιστροφη, να ρωταγες. Τωρα, "υπεγραψες" 

Οι όροι πρέπει να αποδέχονται πριν την συναλλαγή, όχι μετά από αυτήν.

Με αυτήν την λογική, όταν κάνεις αγορές μέσω internet, πρώτα θα γινόταν η συναλλαγή κι ύστερα απλά θα σου έβγαζε τους όρους.

Όμως αν δεν τικάρεις το κουτάκι (αποδεικνύοντας ότι τους διάβασες και συμφώνησες) ΔΕΝ μπορείς να κάνεις συναλλαγή

Αφού το κατάστημα διαχωρίζει τις εξ' αποστάσεως συναλλαγές από αυτές που γίνονται με φυσική παρουσία, η ενημέρωση όπως και η αποδοχή τους, θα πρέπει να γίνεται ξεχωριστά.

Δεν μπορεί να μου λες ότι για τις συναλλαγές από το φυσικό κατάστημα οι όροι υπάρχουν στο internet (διαφορετική συναλλαγή) Και ξαναλέω, και που υπάρχουν, δεν λένε τίποτα. Αν δεν τους αποδεχτείς, δε σημαίνει τίποτα.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...