filipprin Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2022 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2022 (επεξεργασμένο) ΔΕΝ υπήρχε ποτε απο τον νομο δικαιωμα επιστροφης.Μπηκε μονο κατ εξαίρεση και υπο ορους οταν εμφανιστηκε το ηλεκτρονικο εμποριο.Και μονο για αυτο Επεξ/σία 21 Νοεμβρίου 2022 από filipprin 1
korakios Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2022 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2022 2 λεπτά πριν, solution1 είπε Το ότι ισχύει για τις ηλεκτρονικές αγορές, είναι γνωστό. Το ερώτημα είναι, για αγορές από φυσικό κατάστημα, πάντοτε έτσι ήταν η κατάσταση; (δεν προβλεπόταν ΠΟΤΕ από τον νόμο το δικαίωμα αναιτιολόγητης επιστροφής προϊόντος ή άλλαξε ο νόμος; ) ότι είπε ο γείτονας απο πάνω .... ______________________________________ Αν πήρες την τηλεόραση χωρίς να έχει demo το κατάστημα , ουσιαστικά χωρίς να την έχεις δει καν , προσπάθησε μέσω ΣτΚ να πάρεις πιστωτικό , έστω και μειωμένης αξίας και ίσως να συμφέρει απο να την πουλήσεις σαν μτχ
zygorito Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2022 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2022 (επεξεργασμένο) 10 λεπτά πριν, solution1 είπε Το ότι ισχύει για τις ηλεκτρονικές αγορές, είναι γνωστό. Το ερώτημα είναι, για αγορές από φυσικό κατάστημα, πάντοτε έτσι ήταν η κατάσταση; (δεν προβλεπόταν ΠΟΤΕ από τον νόμο το δικαίωμα αναιτιολόγητης επιστροφής προϊόντος ή άλλαξε ο νόμος; ) Η οδηγία αυτή είναι του 2011 λέει εκτός αν ίσχυε και στην παλιά. https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/?uri=celex%3A32011L0083 Δεν έχει νόημα να παίρνουν προϊόντα τα καταστήματά πίσω (τα φυσικά τουλάχιστον γιατί τα ηλεκτρονικά είναι υπολογισμένο στο business cost οι επιστροφές). Δε νομίζω ότι πχ θα ήθελα εγώ να αγοράσω από μαγαζί ανοιχτό προϊόν (εκτός αν είναι ρούχο με το ταμπελάκι δηλαδή) που του γύρισε άλλος και μάλιστα φουλ τιμή. Αυτό δλδ είναι open box και θα έπρεπε να έχει έκπτωση. Επεξ/σία 21 Νοεμβρίου 2022 από zygorito 1
fredd0 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2022 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2022 15 λεπτά πριν, zygorito είπε Δεν έχει νόημα να παίρνουν προϊόντα τα καταστήματά πίσω εξαρταται το μαγαζι (Και το προιον) το λερου μερλιν πχ δεχεται επιστροφες και επιστροφη χρηματων no questions asked 1
solution1 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2022 Μέλος Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2022 Να προσθέσουμε επίσης LIDL, IKEA, JYSK. Γενικά βλέπουμε ότι μόνο οι "ξένοι" εκτιμούν τον πελάτη. Από τους ντόπιους.. χορτάσαμε 1
zygorito Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2022 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2022 (επεξεργασμένο) 7 λεπτά πριν, fredd0 είπε εξαρταται το μαγαζι (Και το προιον) το λερου μερλιν πχ δεχεται επιστροφες και επιστροφη χρηματων no questions asked Ισχύει και μάλιστα 30 μέρες. Είναι πως έχει το μπίζνες πλαν κάθε μαγαζί. Πώς είναι στο about you που δίνει 100 μέρες, Reebok/adidas 60 κτλ. Εγώ προτιμώ τις εξ αποστάσεως και ακόμα και το eShop που κάνω τα μικροαντικείμενα τα πληρώνω ονλαιν άσχετα αν παραλάβω από το μαγαζί. Επεξ/σία 22 Νοεμβρίου 2022 από zygorito
Maurikycli Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2022 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2022 (επεξεργασμένο) 35 λεπτά πριν, solution1 είπε Το ότι ισχύει για τις ηλεκτρονικές αγορές, είναι γνωστό. Το ερώτημα είναι, για αγορές από φυσικό κατάστημα, πάντοτε έτσι ήταν η κατάσταση; (δεν προβλεπόταν ΠΟΤΕ από τον νόμο το δικαίωμα αναιτιολόγητης επιστροφής προϊόντος ή άλλαξε ο νόμος; ) Πριν δέκα-δεκαπέντε χρόνια προβλεπόταν κανονικά. Το πόσο χρόνο είχες ο πελάτης παιζόταν από την πολιτική του καταστήματος. Οι μεγάλες αλυσίδες έδιναν και δύο μήνες. Στα συνοικιακά μαγαζιά ήταν πιο δύσκολο Προσωπικά δεν θυμάμαι να έχω κάνει υπαναχώρηση αλλά σε κάποιες περιπτώσεις που θεωρούσα ότι είναι προβληματικό το προϊόν αλλά εκείνοι όχι, μάλλον το πέρασαν ως υπαναχώρηση Επεξ/σία 22 Νοεμβρίου 2022 από Maurikycli
zygorito Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2022 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2022 (επεξεργασμένο) 21 λεπτά πριν, Maurikycli είπε Πριν δέκα-δεκαπέντε χρόνια προβλεπόταν κανονικά. Πάντως η οδηγία του 1999 έλεγε τουλάχιστον 7 εργάσιμες για εξ αποστάσεως, τώρα είναι 14 μέρες. Για από κοντά δε νομίζω να ήταν υποχρεωτικό αλλά ίσως το κάνανε. Πιο πριν λογικά δεν υπήρχε ούτε για εξ αποστάσεως. https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/HTML/?uri=CELEX:31997L0007&from=SL Article 6 Right of withdrawal 1. For any distance contract the consumer shall have a period of at least seven working days in which to withdraw from the contract without penalty and without giving any reason. The only charge that may be made to the consumer because of the exercise of his right of withdrawal is the direct cost of returning the goods. Επεξ/σία 22 Νοεμβρίου 2022 από zygorito 2
solution1 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2022 Μέλος Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2022 Υπάρχει και στα Ελληνικά https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EL/TXT/HTML/?uri=CELEX:31997L0007&from=SL 1. Για κάθε εξ αποστάσεως σύμβαση, ο καταναλωτής διαθέτει προθεσμία τουλάχιστον επτά εργάσιμων ημερών για να υπαναχωρήσει αζημίως και χωρίς να δηλώσει την αιτία. Το μόνο κόστος που ενδέχεται να βαρύνει τον καταναλωτή λόγω του ότι ασκεί το δικαίωμα υπαναχώρησης είναι το άμεσο κόστος επιστροφής των αγαθών. 1
basilis_k6 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2022 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2022 46 λεπτά πριν, solution1 είπε Να προσθέσουμε επίσης LIDL, IKEA, JYSK. Γενικά βλέπουμε ότι μόνο οι "ξένοι" εκτιμούν τον πελάτη. Από τους ντόπιους.. χορτάσαμε ακριβως. και η φαση ειναι οτι μετράει πολύ για τον αγοραστη. το εκτιμαει οτι δεν εχει καμια σημασια αν κανει λαθος αγορα.
StamTheMan Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2022 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2022 Δεν εχεις δικαιωμα να την πας πισω. Καλοριζικη. Απορω πως πηγε 3 σελιδες. 4
lepros13 Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2022 Καλησπέρα , μια διευκρίνηση θα ήθελα . Δεν μου έχει τύχει να πρέπει να γυρίσω κάτι που δεν θέλω (κάνω αρκετή έρευνα πριν) αλλά συνήθως όταν βάζω παραγγελία online στις επιλογές που υπάρχουν βάζω παραλαβή από το κατάστημα και πληρωμή στο κατάστημα όταν θα πάω να παραλάβω το προϊόν μου. Αυτό πιάνετε ως αγορά εξ αποστάσεως επειδή έβαλα την παραγγελία Online στο eshop τους ? Άρα αν πάρω κάτι και το λειτουργήσω και δεν μου κάνει μπορώ να κάνω υπαναχώρηση και να πάρω τα λεφτά μου ?
Joshua21 Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2022 (επεξεργασμένο) 16 λεπτά πριν, lepros13 είπε Καλησπέρα , μια διευκρίνηση θα ήθελα . Δεν μου έχει τύχει να πρέπει να γυρίσω κάτι που δεν θέλω (κάνω αρκετή έρευνα πριν) αλλά συνήθως όταν βάζω παραγγελία online στις επιλογές που υπάρχουν βάζω παραλαβή από το κατάστημα και πληρωμή στο κατάστημα όταν θα πάω να παραλάβω το προϊόν μου. Αυτό πιάνετε ως αγορά εξ αποστάσεως επειδή έβαλα την παραγγελία Online στο eshop τους ? Άρα αν πάρω κάτι και το λειτουργήσω και δεν μου κάνει μπορώ να κάνω υπαναχώρηση και να πάρω τα λεφτά μου ? Όχι, δεν θεωρείται αγορά εξ αποστάσεως, δεν προστατεύεσαι από τις διατάξεις περί προστασίας του καταναλωτή για αγορά εξ αποστάσεως. Το κατάστημα δεν είναι υποχρεωμένο να πάρει πίσω το αγαθό και να σου επιστρέψει τα χρήματα, θα το κάνει μόνο αν είναι στην πολιτική του. Επεξ/σία 1 Δεκεμβρίου 2022 από Joshua21
lepros13 Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2022 Κατάλαβα , σε ευχαριστώ για την απάντηση Joshua .
Joshua21 Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2022 Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2022 Μόλις τώρα, lepros13 είπε Κατάλαβα , σε ευχαριστώ για την απάντηση Joshua . Δες και τον παρακάτω σύνδεσμο μια ανάλυση του θέματος από δικηγορικό γραφείο, διευκρινίζει με λεπτομέρειες πότε θεωρείται και πότε όχι αγορά εξ αποστάσεως: https://www.mcaounilaw.gr/νεα/15-αρθρογραφία-σχολιασμός/226-αγορές-μέσω-διαδικτύου-προστατεύονται-οι-καταναλωτές-αν-πέσουν-θύματα-εμπορικής-απάτης-από-αγορές-εξ-αποστάσεως
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα