Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Επίκαιρο θέμα που μπορεί να ενδιαφερει αρκετούς

 

Long story short, την Παρασκευή έγινε αγορά τηλεόρασης για την γιαγιά από φυσικό κατάστημα. (χωρίς την ίδια)

Η τηλεόραση αποσφραγίστηκε, βιδώθηκαν τα ποδαράκια της, μπήκε πάνω στο έπιπλο κι άναψε.

Την ίδια στιγμή η γιαγιά αποφάσισε ότι δεν της αρέσει ούτε το format (16:9) ούτε η εικόνα (CRT philips 28άρα) vs hd ready 32"

Την συσκευάσαμε απευθείας όπως ήταν. (αφού φυσικά πρώτα ξεβιδώσαμε τα ποδαράκια της)

Σήμερα επισκεφθήκαμε το κατάστημα από το οποίο έγινε η αγορά ώστε να γίνει επιστροφή της.

Ενημερωθήκαμε ότι επειδή

  • βιδώσαμε τα πόδαράκια (αποσφραγισμένα νάιλον) 
  • Τέθηκε σε λειτουργία (smart tv, χωρίς όμως να συνδεθεί το internet)

δε δέχονται την επιστροφή. Την ίδια γνώμη είχε κι ο υπεύθυνος καταστήματος.

 

Από το site του καταστήματος της ενότητας Επιστροφές προϊόντων.image.png.58d228b04c5c7d60edf195cc1af7a582.png

Η χρήση της νομίζω ότι ήταν απλή θέση σε λειτουργία

Επίσης, για να αναφέρουν ότι στα ψηφιακά μέσα το δικαίωμα υφίσταται μόνο εφόσον δεν έχουν αποσφραγιστεί, σημαίνει ότι στα υπόλοιπα προϊόντα, δέχονται κανονικά αποσφραγισμένες συσκευασίες. Αλλιώς είναι πλεονασμός.

Επιπλέον από τους όρους αγορών τους διαβάζουμε

image.png.72cb18160592be99a02a9ad03debf8c2.png

Σύμφωνα με το 1ο bullet, δεν έχουμε διακαίωμα αναιτιολόγητης επιστροφής χρημάτων εφόσον τόσο η αγορά, όσο και η παραλαβή έγιναν από φυσικό κατάστημα.

Στο 2ο bullet αναφερουν: ..τοποθέτηση συστατικών μερών (π.χ. μελάνια, toner κ.λπ.) πάνω στο προϊόν.).

Θεωρώ ότι τα ποδαράκια της τηλεόρασης τα οποία βιδώνουν είναι υπερβολή να μπούνε σε αυτήν την κατηγορία. Το ίδιο το παράδειγμα το δείχνει. Αναφέρει για μελάνια και τονερ, όχι πχ για μπαταρία συσκευής (Η οποία τυπικά αποτελεί τοποθέτηση συστατικού μέρους της συσκευής)

 

Στο (https://www.gov.gr/el/sdg/consumer-rights/consumer-rights-and-guarantees/general/right-of-cancellation) αναφέρουν ότι 

image.png.11eb4a977c90abafc02b2907f951ddab.png

Αναφέρουν μόνο για αγορές από απόσταση. Δεν αναφέρουν τίποτα για αγορές από το φυσικό κατάστημα.

Το ίδιο και από το site της https://www.ekpizo.gr/καταναλωτές/δικαιώματα/προϊόνταυπηρεσίες/δικαίωμα-υπαναχώρησης

image.png.898a0bfd047f5ee366555b721039e7f8.png

 

Τελικά απ' ότι καταλαβαίνω μάλλον πραγματικά δεν μπορώ να κάνω υπαναχώρηση σε αποσφραγισμένη συσκευή για αγορά και παραλαβή από φυσικό κατάστημα.

Είναι στην ευχέρεια του καταστήματος. Αν θέλουν το δέχονται. Δεν τους υποχρεώνει κανείς όμως. Σωστά;

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για τον χρόνο σας

Επεξ/σία από solution1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, solution1 είπε

Είναι στην ευχέρεια του καταστήματος. Αν θέλουν το δέχονται. Δεν τους υποχρεώνει κανείς όμως. Σωστά;

ναι

2 λεπτά πριν, solution1 είπε

Σύμφωνα με το 1ο bullet, δεν έχουμε διακαίωμα αναιτιολόγητης επιστροφής χρημάτων εφόσον τόσο η αγορά, όσο και η παραλαβή έγιναν από φυσικό κατάστημα.

εδω τα λέει λίγο μπερδεμένα , αλλά αν κάνεις ηλεκτρονικά την παραγγελία και παραλάβεις/πληρώσεις στο κατάστημα εννοείται δε χάνεις το δικαίωμα (πχ e-shop points , public κτλ)

  • Thanks 1
Δημοσ.
12 λεπτά πριν, solution1 είπε

Long story short, την Παρασκευή έγινε αγορά τηλεόρασης για την γιαγιά από φυσικό κατάστημα. (χωρίς την ίδια)

Δεν έχεις δικαίωμα επιστροφής με αγορα απο φυσικο καταστημα.

  • Thanks 1
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, korakios είπε

εδω τα λέει λίγο μπερδεμένα , αλλά αν κάνεις ηλεκτρονικά την παραγγελία και παραλάβεις/πληρώσεις στο κατάστημα εννοείται δε χάνεις το δικαίωμα (πχ e-shop points , public κτλ)

Εγώ νομίζω ότι ακόμα και σε αυτήν την περίπτωση, δεν θα δεχτούν την επιστροφή με την λογική ότι το είδες από κοντά το προϊόν πριν το αγοράσεις. Σου λέει ότι το παρήγγελες, ήρθε, έπιασες στα χέρια του την συσκευασία του (μπορείς να το ζητήσεις, δε νομίζω να το αρνηθούν) το επεξεργάστηκες όπως θα έκανες μ' ένα προϊόν του καταστήματος και στο τέλος συμφώνησες να το αγοράσεις. Νομίζω ότι θεωρείται αγορά ανάλογη με αυτή από φυσικό κατάστημα

Δημοσ.

Εαν ειναι κλειστο το προιον παντου θα στο παρουν πισω.
Τωρα πρακτικα απλα εξηγηστε στην γιαγια οτι ετσι ειναι οι τηλεορασεις πλεον. Βαλτε ενα σεμεδακι επανω να νοσταλγησει. Ολοι το παθαινουμε. Σε λιγο καιρο θα λεει οτι ειναι μια χαρα η τηλεοραση

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, d_gkal είπε

Μήπως η γιαγιά θέλει καμία 55" και δε μας το λες;;;; 

 

της φαίνεται περίεργη γιατί εχει μαθει στην CRT.Θέλει λίγες μέρες να την συνηθισει.

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, solution1 είπε

Εγώ νομίζω ότι ακόμα και σε αυτήν την περίπτωση, δεν θα δεχτούν την επιστροφή με την λογική ότι το είδες από κοντά το προϊόν πριν το αγοράσεις. Σου λέει ότι το παρήγγελες, ήρθε, έπιασες στα χέρια του την συσκευασία του (μπορείς να το ζητήσεις, δε νομίζω να το αρνηθούν) το επεξεργάστηκες όπως θα έκανες μ' ένα προϊόν του καταστήματος και στο τέλος συμφώνησες να το αγοράσεις. Νομίζω ότι θεωρείται αγορά ανάλογη με αυτή από φυσικό κατάστημα

όχι , είμαι σίγουρος γιαυτό , τουλάχιστον μπορεί να έτυχε σε μένα (πάντα για ηλεκτρονική παραγγελία )

 

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, filipprin είπε

Μη το κανεις σαλατα το θεμα .Εσυ αγόρασες απο φυσικο καταστημα οποτε δεν δικαιουσε επιστροφη

δεν εχει σημασια

  • Στις περιπτώσεις που τα προϊόντα έχουν χρησιμοποιηθεί. Χρήση ενός προϊόντος συνιστά π.χ.: η εγκατάσταση, η θέση σε λειτουργία, η τοποθέτηση συστατικών μερών (π.χ. μελάνια, toner κ.λπ.) πάνω στο προϊόν.
Δημοσ.
Μόλις τώρα, basilis_k6 είπε

δεν εχει σημασια

  • Στις περιπτώσεις που τα προϊόντα έχουν χρησιμοποιηθεί. Χρήση ενός προϊόντος συνιστά π.χ.: η εγκατάσταση, η θέση σε λειτουργία, η τοποθέτηση συστατικών μερών (π.χ. μελάνια, toner κ.λπ.) πάνω στο προϊόν.

έτσι όπως το λες μπερδεύεις κάπως , αν είναι ηλεκτρονικά εννοείται οτι και να βάλεις σε λειτουργία την τηλεόραση δεν είναι λόγος να μην την πάρουν πίσω (μπορεί πχ να έχει αδύναμα ηχεία ή να είναι μάπα γενικά η εικόνα )

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

δεν εχει σημασια

Εχει και παρα εχει...............

6 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

Εσυ αγόρασες απο φυσικο καταστημα οποτε δεν δικαιουσε επιστροφη

 

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, korakios είπε

έτσι όπως το λες μπερδεύεις κάπως , αν είναι ηλεκτρονικά εννοείται οτι και να βάλεις σε λειτουργία την τηλεόραση δεν είναι λόγος να μην την πάρουν πίσω (μπορεί πχ να έχει αδύναμα ηχεία ή να είναι μάπα γενικά η εικόνα )

δεν το λεω εγω. ειναι λογος προφανως αλλα δεν μπορουν να το αποδειξουν η ειναι απλα πολύ χρονοβόρο να το κάνουν. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Για αγορα απο φυσικο καταστημα δεν  προβλέπεται ουτε αναίτια επιστροφη ουτε υπαναχωρηση εντος14 ημερων .Μονο σε αγορα εξ αποστάσεως.Σταματηστε το σπαμαρισμα του θεματος

Επεξ/σία από filipprin
  • Thanks 1
Δημοσ.
15 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

δεν το λεω εγω. ειναι λογος προφανως αλλα δεν μπορουν να το αποδειξουν η ειναι απλα πολύ χρονοβόρο να το κάνουν. 

τι να αποδείξουν ? έχω γυρίσει αποσφραγισμένες συσκευασίες επειδή δε μου άρεσε η εικόνα ,ή ο ήχος , (έτυχε και το χρώμα) και δε μου έτυχε να πουν κάτι

(τηλεόραση , ακουστικά , φορητά ηχεία,  λάπτοπ)

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...