Ducatista Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2022 Share Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2022 Ρε παιδιά αύριο κλείνω ένα χρόνο που έκαμα αναβάθμιση στην nova στο πρόγραμμα eon τότε κάποιος πήρε την γυναίκα μου και είπε για τσ πλεονεκτήματα του box κλπ ενώ ήξερε περιοχή κλπ και την έπεισε να κάνει αναβάθμιση το θέμα ειναι οτι ήρθε ο τεχνικός και δεν έφερε το box που δίνουν οτσν ρώτησα γιατί μου είπε ότι για την επαρχία δεν προβλέπεται ακομη και λεω ναι αλλα άλλαξα πρόγραμμα για το eon εν ολίγοις περιμένω να αλλάξει κάτι αλλά αύριο κλείνω χρόνο και δεν γίνεται τίποτα μίλησα με την nova ακόμη λέει ουσιαστικά πληρώνω ένα χρονο μια υπηρεσία που δεν έχω... μπορώ στον χρόνο να φύγω; τι να κάνω αφού λύση δεν μου δίνουν και όχι δεν είναι λύση να το βάλω σε φοιτητή συσκευή έχει κάποιος παρόμοια εμπειρία? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Kthulhou Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2022 Share Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2022 την επικοινωνία σου και τα γραπτά που έχεις από τη ΝΟΒΑ , στην ΕΕΤΤ , και άαααααργησες 1 χρόνο ! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ducatista Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2022 Μέλος Share Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2022 11 λεπτά πριν, Kthulhou είπε την επικοινωνία σου και τα γραπτά που έχεις από τη ΝΟΒΑ , στην ΕΕΤΤ , και άαααααργησες 1 χρόνο ! εχω μονο τηλεφωνικη συνομιλια (την δικια τους που κρατανε για την αλλαγη του συμβολαιου) εκανα 2 3 ακομη προσπαθειες αλλα τηλεφωνικες και σημερα εστειλα και μαιλ γιατι βαρεθηκα με την κατασταση και απαιτησα η να με αφησουν να φυγουν χωρις καποιο πεναλτι η να μου στειλουν το μποξ πραγματικα εκανα αρκετη υπομονη Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ducatista Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2022 Μέλος Share Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2022 Δεν ξερω και τι πέναλτι υπάρχει για διακοπή του συμβολαίου Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ducatista Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2022 Μέλος Share Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2022 Σήμερα έλαβα αυτή την απάντηση Σας ευχαριστούμε για την επικοινωνία σας μαζί μας. Αναφορικά με το μήνυμά σας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι μέχρι στιγμής ο eon smart box δεν παρέχει πρόσβαση τεχνικά στην Ρόδο. Ωστόσο με τον υφιστάμενο δεκτη σας έχετε πρόσβαση στην υπηρεσία σας. Η υπηρεσία on demand είναι διαθέσιμη μέσω φορητών συσκευών και μέσω smart tv και σύνδεσης μέσω eon app. Σχετικά με τον δέκτη δεν έχουμε ενημέρωση πόσο άμεσα θα δοθεί πρόσβαση στην περιοχή σας μέχρι στιγμής για τις περιοχές που παρέχουμε πρόσβαση ο δεκτης είναι με κόστος εκμίσθωσης. Τέλος σύμφωνα με την υπηρεσία σας σε περίπτωση διακοπής εντός δέσμευσής σας θα προκύψει κόστος σύμφωνα με την υπάρχουσα σύμβασή σας Ο δεκτης λέει είναι με κόστος εκμίσθωσης πράγμα που στην επικοινωνία μας δεν έχει αναφερθεί πουθενά... οι άνθρωποι δεν παίζονται μιλάμε ότι να ναι.. έχει κανείς nova eon με το boxaki να μου πει τι συμβαίνει; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα