Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2023


Diinekis21

Προτεινόμενες αναρτήσεις

3 λεπτά πριν, liakjim είπε

Λογικό είναι ότι αυτός που είναι μπροστά στον καθαρό αέρα, μπορεί και κάνει τον αγώνα του. Είναι νωρίς πάντως, από άποψη ότι μέσα στη χρονιά θα αλλάξουν τα πράγματα και θα δείξει . Μπορεί να το πάρει πχ ο Αλόνσο φέτος, μπορεί η φεράρι να βγει 4η , μπορεί ο Μαξ να βγει πρωταθλητής από το καλοκαίρι, πολλά μπορεί, αλλά από έναν αγώνα δεν βγαίνει συμπέρασμα.

α)οχι δεν μπορει να το παρει ο Alonso, θα εχει καλους αγωνες οπως προχθες, πολυ πιθανο να παρει και 1 νικη αλλα με 1-2 νικες δεν παιρνεις πρωταθλημα απο αυτην την RB και τον VER.

β)Αυτο εγραψα παραπανω...απο 2 εως 4 ειναι ολα ανοιχτα.

γ)για μενα θεωρειται βεβαιο. Εκτιμηση και παλι προσωπικη. 

 

Φυσικα εδω θα ειμαστε και θα δουμε πως θα παει. Εγω ξαναλεω παντως οτι δεν απογοητευομαι ακριβως για το ποσο ανοιχτες ειναι οι θεσεις 2-4 στο κατασκευαστων. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 8,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Εγω παλι πιστευω οτι 2 ferrari 3 merc και 4 aston.Εκτος αν η merc την συμφερει να βγει 4 για να χει ποιο πολυ χρονο στη αεροδυναμ την επομενη χρονια.Η aston εχει ενα οδηγο αντε να κανει μια νικη υπο συνθηκες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειδηση με αρωμα F1 ..
Ο Button θα κανει 3 αγωνες στο NASCAR Cup και θα βρει εκει τον Kimi που επιστρεφει και αυτος για ενα αγωνα στο 
COTA (την ιδια πιστα που τρεχει και η F1)
Hint σε ενα απο τα δυο link o Kimi χαμογελαει

https://the-race.com/nascar/raikkonen-back-to-nascars-premier-series-for-cota-race/

https://the-race.com/nascar/button-gets-part-time-nascar-deal-will-race-against-raikkonen/

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, liakjim είπε

Λογικό είναι ότι αυτός που είναι μπροστά στον καθαρό αέρα, μπορεί και κάνει τον αγώνα του. Είναι νωρίς πάντως, από άποψη ότι μέσα στη χρονιά θα αλλάξουν τα πράγματα και θα δείξει . Μπορεί να το πάρει πχ ο Αλόνσο φέτος, μπορεί η φεράρι να βγει 4η , μπορεί ο Μαξ να βγει πρωταθλητής από το καλοκαίρι, πολλά μπορεί, αλλά από έναν αγώνα δεν βγαίνει συμπέρασμα.

Όταν ο μαξ στον 4ο γυρο είναι 3 δεύτερα μπροστά μόνο νωρίς δεν ειναι για να πεις οτι και φέτος έχουν φτιαξει πύραυλο ενώ στην μουλάρι ειναι 0,003 πιο γρήγοροι απο πέρυσι.  Θα μου πεις δεν ηταν σωστά στημένο οπως δηλώνουν, ΟΚ. Δεν νομίζω απο στήσιμο να χάνεις σχεδόν 1 δευτερόλεπτο τον γυρο. Πέρυσι είμασταν διπλα διπλα στα πρώτα GP. Φετος θα μας κυνηγάει η πράσινη redbull/merc 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, vaggos88 είπε

Όταν ο μαξ στον 4ο γυρο είναι 3 δεύτερα μπροστά μόνο νωρίς δεν ειναι για να πεις οτι και φέτος έχουν φτιαξει πύραυλο ενώ στην μουλάρι ειναι 0,003 πιο γρήγοροι απο πέρυσι.  Θα μου πεις δεν ηταν σωστά στημένο οπως δηλώνουν, ΟΚ. Δεν νομίζω απο στήσιμο να χάνεις σχεδόν 1 δευτερόλεπτο τον γυρο. Πέρυσι είμασταν διπλα διπλα στα πρώτα GP. Φετος θα μας κυνηγάει η πράσινη redbull/merc 

Πολλά αλλάζουν μέσα στη σεζόν. Και πέρυσι λέγαμε η φεράρι είναι μπροστά και πέρυσι λέγαμε ότι η μερσεντές δεν είναι πουθενά και πέρυσι λέγαμε ότι η μακλάρεν δεν είναι πουθενά κτλ. Απλά είναι νωρίς να προδικάζουμε μια ολόκληρη σεζόν από τον πρώτο αγώνα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

θα συμφωνήσω. Πολλά παίζονται και υπάρχουν ανατροπές.

Ναι το άξιζε πέρσι η φερραρι ( τουλάχιστον στην αρχή) και μετά έβγαλε τα ματάκια της μονή της. 

Ελπίζουμε για φέτος να πάνε δυνατά με σωστή στρατηγική και να χτυπήσουν ρεδ μπουλ.. 

τώρα για μερσεδες και αστον... δύσκολα προγνωστικά.. ίσως 3 - 4 ... 

οψόμεθα . . . .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συνήθως περιμένουμε το Ισπανικό gp για να οριοθετήσουμε πιο στέρεα τις ισορροπίες. Φέτος το πήγανε πιο πέρα, ας περιμένουμε την Imola και τα upgrade τους.

Πέρσι πρωταθλητή Lec/Fer και Merc να παλεύει με τη Williams είχαν βγάλει αρκετοί, όμως δε συνέβη ακριβώς έτσι...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 αγώνας  θα μπορούσε θεωρητικα να είναι λάθος setup,  αλλά το βαρος της απόδειξης ότι ήταν έτσι και ότι μπορεί καλύτερα, ειναι στη Ferrari.

Επίσης θεωρητικα, καλύτερα να τους τσούξει ο πισινός από την αρχή και να τρέξουν, παρά να επαναπαυθουν  νομίζοντας ότι το χουν,  αλλά και πάλι πρέπει να αποδείξουν ότι μπορούν να τρέξουν και να διορθώσουν...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το πρωτάθλημα οντως φαινετε απιθανο να χαθει απο rb αλλα νικες περιμένω απο φερραρι ισως και μερκ. μακαρι και αστον!

οι δηλωσεις και ο ειδικος τυπος παντως δεν κρύβουν το χασμα ανάμεσα στην rb και τους αλλους. ο ταχυτερος γυρος του σαινθ ηταν πολύ ψηλος και οι τελικες της φερραρι οι χαμηλοτερες του γκριντ. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδη μιλάμε και για goat ενίοτε,αν και προσωπικά το θεωρώ ανούσιο σε οποιοδήποτε σπορ,ενας Μιχάλης κάποτε πηγε σε ένα μπουρδέλο,τους είπε "τι μαλακια ειναι αυτή που φτιαξατε" ,τους έτρεξε όλους ,τους συσπείρωσε όλους γύρω του,και τελικα βαρέθηκαν να κερδιζουν πρωταθλήματα.

Ίσως και να φταίει που δεν είχε τουιτερ τοτε,να βγει να πει τον πόνο του.

Γιατί οι καλοί οδηγοί οδηγούν γρήγορα,οι μεγάλοι οδηγοί φροντίζουν να μπορούν να οδηγούν γρήγορα.

6 ώρες πριν, ghostrider είπε

κάτι θα θυμηθηκε απο τα παιδικα του χρονια.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

34 λεπτά πριν, Nera1 είπε

Επειδη μιλάμε και για goat ενίοτε,αν και προσωπικά το θεωρώ ανούσιο σε οποιοδήποτε σπορ,ενας Μιχάλης κάποτε πηγε σε ένα μπουρδέλο,τους είπε "τι μαλακια ειναι αυτή που φτιαξατε" ,τους έτρεξε όλους ,τους συσπείρωσε όλους γύρω του,και τελικα βαρέθηκαν να κερδιζουν πρωταθλήματα.

Ίσως και να φταίει που δεν είχε τουιτερ τοτε,να βγει να πει τον πόνο του.

Γιατί οι καλοί οδηγοί οδηγούν γρήγορα,οι μεγάλοι οδηγοί φροντίζουν να μπορούν να οδηγούν γρήγορα.

κάτι θα θυμηθηκε απο τα παιδικα του χρονια.

ειναι σωστή και πολύ εύστοχη η παρατήρησή σου για τον Schumacher.

Πλέον από όσα τουλάχιστον μαθαίνουμε και διαβάζουμε (ή όσα αναφέρουν οι οδηγοί) φαίνεται πως οι οδηγοί έχουν ελάχιστη ή καθόλου ανάμειξη στην ανάπτυξη του μονοθεσίου, στις περισσότερες ομάδες τουλάχιστον. 

Δεν ξέρω αν αυτό προκύπτει από κάποιο κανονισμό ή είναι επιλογή των ομάδων πάντως στο μυαλό μου τουλάχιστον δεν έχει λογική εξήγηση. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η εξήγηση είναι απλή. Παίζεται σε άλλο επίπεδο το παιχνίδι στα 2020's απ΄ότι 20-30 χρόνια πριν. Υπέρ-εξειδικευμένα εργοστάσια με επιστημονικό προσωπικό και τα αντίστοιχα εργαλεία τελευταίας τεχνολογίας του σήμερα.

Spoiler

Όχι για τους Ferrari strategists, αυτοί δε ξέρουν να ανοίξουν excel.

Λογικό να παίζει μικρότερο ρόλο ο οδηγός. Αλλά πάνω στις προτιμήσεις τους κάνουν (ή θα έπρεπε να κάνουν) το σχεδιασμό οι ομάδες και χρειάζονται το feedback τους. Όσο προχωράνε οι προσομοιώσεις τόσο λιγότερο θα το χρειάζονται... Περισσότερο σαν επιβεβαίωση στον έξω κόσμο και όχι σα στήσιμο από την αρχή.

Εικόνα από driver meeting μετά από αυτά

yelling tv show GIF by South Park

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Diinekis21 είπε

Η εξήγηση είναι απλή. Παίζεται σε άλλο επίπεδο το παιχνίδι στα 2020's απ΄ότι 20-30 χρόνια πριν. Υπέρ-εξειδικευμένα εργοστάσια με επιστημονικό προσωπικό και τα αντίστοιχα εργαλεία τελευταίας τεχνολογίας του σήμερα.

  Απόκρυψη περιεχομένων

 

 

Για αυτό είπα πως είναι ανούσια η συζήτηση για goat.

Είναι σαν να λέμε,το ρεκόρ πίστας στο Μονακό το έχει ο τάδε,είναι ο καλύτερος όλων των εποχών.

Μονοθέσια-μπλε...

Παρά όλα αυτά, είσαι x φορές παγκόσμιος,και το κάρο...δε τραβάει.

Ή μπαίνεις μέσα στα πιτ και πετάς κράνη σε κεφάλια μέχρι να το φτιάξουν ή δίνεις σόου στις κάμερες και βγαίνεις απο το μονοθέσιο σαν γριούλα με πάρκινσον που μάζευε χόρτα.

Πως να το θέσω..είναι συνειδητή επιλογή..ή είσαι οδηγός Φ1,ή είσαι ηθοποιός /ένα asset ακόμα του αγωνιστικού διευθυντή.

Επεξ/σία από Nera1
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...