Diinekis21 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2023 Μέλος Share Δημοσ. 5 Μαρτίου 2023 8 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ghostrider Δημοσ. 5 Μαρτίου 2023 Share Δημοσ. 5 Μαρτίου 2023 13 λεπτά πριν, george200-13 είπε Στην συγκεκριμενη περιπτωση της αστον δεν νομιζω οτι επαιξε τοσο ρολο ο φαλοου. Η αστον ειναι κατα 50+% μερκ. Αγορασουν τα φρενα της, μηχανη,κιβωτιο και αναρτησεις. Στην ουσια ειναι μερκ με αντιγραφη sidepods της ρεντ μπουλ. Και αυτο με τρομαζει λιγο γτ ακομα και ετσι η αστον δεν μπορει να κοντραρει του ταυρους, οποτε δεν νομιζω να εχει καμια ελπιδα η μερκ αν αλλαξει τα sidepods της να φερει την μαχη στους ταυρους. Οσο για την φερραρι εχει πολυ σημαντικα προβληματα μηχανης + οτι ειμαστε σε engine freeze μεχρι το 26. Ολα αυτα μαζι δειχνου ρεντ μπουλ era μεχρι τουλαχιστον το 2026. Μακαρι να βγω λαθος γιατι οσο βαρετη ηταν η μερκ ερα, αλλο τοσο θα ειναι της ρεντ μπουλ To αερο ειναι πλεον δικο της. Το οτι ψωνιζει καποια listed parts δεν την κανει copy της merc για φετος. οσο ηταν racing point που σχεδον δεν ειχε αεροδυναμικο τμημα ναι ειχαν επιλεξει να κανουν copy μεσω 3d scan της πιο επιτυχημενης ομαδας (merc) εξου και οι ροζ mercedes . Περσι και φετος ειχαν ξεκαθαρα αλλη αεροδυναμικη φιλοσοφια. φετος δε τα sidepods ειναι πιο κοντα σε φιλοσοφια σε αυτα που παρουσιασε η alpine στο πιο extreme (waterfall) παρα σε RB clone Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
GnsP Δημοσ. 5 Μαρτίου 2023 Share Δημοσ. 5 Μαρτίου 2023 Για ήχο δεν ξέρω, αλλά από μακριά μια χαρά φαινόταν η εικόνα του ant1. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
~mxls~ Δημοσ. 5 Μαρτίου 2023 Share Δημοσ. 5 Μαρτίου 2023 Δεν είναι για όλους οι 2/2 νίκες αρχή σεζόν. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ghostrider Δημοσ. 5 Μαρτίου 2023 Share Δημοσ. 5 Μαρτίου 2023 5 λεπτά πριν, ~mxls~ είπε Δεν είναι για όλους οι 2/2 νίκες αρχή σεζόν. Εφιαλτης στο δρομο με της γκοργκονζόλες 22 λεπτά πριν, ~mxls~ είπε ειπαμε μες την επιτυχια τα παιδια σημερα ... πετυχαν τα Plan . μην τα θες ολα δικα σου 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ekrepali Δημοσ. 5 Μαρτίου 2023 Share Δημοσ. 5 Μαρτίου 2023 Eυχαριστήθηκα αγώνα για σήμερα... μόλις 5 γύρους πριν τη καρώ σημαία πήγα για κατούρημα. Ειδικά στο σημείο που επιχειρήθηκαν undercut/overcut μεταξύ Αston Martin και Mercedes, δεν είχα το άγχος των διαφημίσεων... πολλές φορές στο παρελθόν έχανα τη μπάλα. Ποτέ ξανά διαφημίσεις. 👍 Η international μετάδοση ήταν εξαιρετική... ωραίες αναλύσεις χωρίς να κουράζουν. Και πολύ έγκαιρες παρεμβάσεις για το τι γινόταν στο pitlane. O Aλόνσο μάς χάρισε μαγικές στιγμές. Με εξαίρεση τη Red Bull, τα υπόλοιπα μονοθέσια είναι αρκετά κοντά. Ενδεικτικό το pace του Νόρις πίσω απ'τον Χάμιλτον, αλλά και το γεγονός ότι μετά απ'την εκκίνηση κανένα μονοθέσιο δεν άνοιξε μεγάλη διαφορά... τους πρώτους 2-3 γύρους πήγαιναν όλοι τρενάκι. 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sattack Δημοσ. 5 Μαρτίου 2023 Share Δημοσ. 5 Μαρτίου 2023 12 λεπτά πριν, ghostrider είπε To αερο ειναι πλεον δικο της. Το οτι ψωνιζει καποια listed parts δεν την κανει copy της merc για φετος. οσο ηταν racing point που σχεδον δεν ειχε αεροδυναμικο τμημα ναι ειχαν επιλεξει να κανουν copy μεσω 3d scan της πιο επιτυχημενης ομαδας (merc) εξου και οι ροζ mercedes . Περσι και φετος ειχαν ξεκαθαρα αλλη αεροδυναμικη φιλοσοφια. φετος δε τα sidepods ειναι πιο κοντα σε φιλοσοφια σε αυτα που παρουσιασε η alpine στο πιο extreme (waterfall) παρα σε RB clone Tα sudepods είναι δευτερεύοντα. Νο1 είναι το πατωμα από κάτω, που δεν φαίνεται πάρα μόνο αν το σηκώσει γερανός, και άρα δύσκολα αντιγράφεται. Και προφανώς αυτός ήταν μέσα στην όλη φιλοσοφία σχεδίασης από τον Newey και τη μετέφερε εκεί. Και οι άλλοι είναι πολυ μακριά πίσω.... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ghostrider Δημοσ. 5 Μαρτίου 2023 Share Δημοσ. 5 Μαρτίου 2023 Μόλις τώρα, sattack είπε Tα sudepods είναι δευτερεύοντα. Νο1 είναι το πατωμα από κάτω, που δεν φαίνεται πάρα μόνο αν το σηκώσει γερανός, και άρα δύσκολα αντιγράφεται. Και προφανώς αυτός ήταν μέσα στην όλη φιλοσοφία σχεδίασης από τον Newey και τη μετέφερε εκεί. Και οι άλλοι είναι πολυ μακριά πίσω.... καθολου δευτερευοντα τα sidepods. Αν ηταν ετσι θα ηταν και η merc μεσα ... οριζουν πληρως την ροη προς πισω ελαστικα προς ψυξη ... προς σφραγισαμ πατωματος , προς πισω beam wing κλπ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sattack Δημοσ. 5 Μαρτίου 2023 Share Δημοσ. 5 Μαρτίου 2023 Μόλις τώρα, ghostrider είπε καθολου δευτερευοντα τα sidepods. Αν ηταν ετσι θα ηταν και η merc μεσα ... οριζουν πληρως την ροη προς πισω ελαστικα προς ψυξη ... προς σφραγισαμ πατωματος , προς πισω beam wing κλπ Δευτερεύοντα μετά το πάτωμα. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Diinekis21 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2023 Μέλος Share Δημοσ. 5 Μαρτίου 2023 Ocon πες την αλήθεια! Κυνηγούσες το μοναδικό ρεκόρ που μπορείς να χτυπήσεις. 😉 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
totalius Δημοσ. 5 Μαρτίου 2023 Share Δημοσ. 5 Μαρτίου 2023 Τέλος το παραμύθι κ για φέτος . Θα γίνεται η εκκίνηση θα φεύγουν μπροστά οι RB κ θα πηγαίνουμε για μεσημεριανό ύπνο . Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kr0m Δημοσ. 5 Μαρτίου 2023 Share Δημοσ. 5 Μαρτίου 2023 δεν ξερω τι λετε εσεις, για μενα κοροβηλας και σταθακοπουλος κλασεις ανωτεροι απ'αυτο που ακουσα σημερα. λαθη, ασταματητη φλυαρια, συζητησεις για ακυρα θεματα, και μη μιλησω για τους "κηπους της εδεμ" ή για τα "λυσσαξε ο χαμιλτον"... μιλαγανε πανω απ'τα team radio, μεταφραζαν Ο,ΤΙ ΝΑ'ΝΑΙ, και παραλληλα ειχαμε και την κυρια Θωμα να μας ενημερωνει (γελαω) για το τι ανεβασαν το πρωι οι οδηγοι στα instagram stories τους..τραγικα πραγματα.. και αυτος ο "τζωρτζης" τι φαση; ειναι καποιο μεντιουμ; γιατι μονο ετσι εξηγειται να τον ρωταει ο speaker καθε 3 λεπτα "πως αισθανεται τωρα ο ταδε οδηγος μετα απο αυτο;;;". και σα να μην φταναν αυτα και αλλα τοσα, ειχαμε και 3 5λεπτα διαφημισεις. εγω λεω να τις αυξησουμε, να βαζουμε ενα διαφημιστικο πανω σε καθε προσπεραση. αντε και στις απονομες! 5 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
pp6210 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2023 Share Δημοσ. 5 Μαρτίου 2023 καλησπερα φιλοι, εχει δοκιμασει καποιος στο επι πληρωμη αντ+ αν επιτρεπονται 2 διαφορετικες ΙΡ ταυτοχρονα; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ghostrider Δημοσ. 5 Μαρτίου 2023 Share Δημοσ. 5 Μαρτίου 2023 indy πριν απο λίγο Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ts0ts0s Δημοσ. 5 Μαρτίου 2023 Share Δημοσ. 5 Μαρτίου 2023 1 ώρα πριν, kr0m είπε δεν ξερω τι λετε εσεις, για μενα κοροβηλας και σταθακοπουλος κλασεις ανωτεροι απ'αυτο που ακουσα σημερα. λαθη, ασταματητη φλυαρια, συζητησεις για ακυρα θεματα, και μη μιλησω για τους "κηπους της εδεμ" ή για τα "λυσσαξε ο χαμιλτον"... μιλαγανε πανω απ'τα team radio, μεταφραζαν Ο,ΤΙ ΝΑ'ΝΑΙ, και παραλληλα ειχαμε και την κυρια Θωμα να μας ενημερωνει (γελαω) για το τι ανεβασαν το πρωι οι οδηγοι στα instagram stories τους..τραγικα πραγματα.. και αυτος ο "τζωρτζης" τι φαση; ειναι καποιο μεντιουμ; γιατι μονο ετσι εξηγειται να τον ρωταει ο speaker καθε 3 λεπτα "πως αισθανεται τωρα ο ταδε οδηγος μετα απο αυτο;;;". και σα να μην φταναν αυτα και αλλα τοσα, ειχαμε και 3 5λεπτα διαφημισεις. εγω λεω να τις αυξησουμε, να βαζουμε ενα διαφημιστικο πανω σε καθε προσπεραση. αντε και στις απονομες! Τζωρτζης Μαρκογιαννης οδηγος Formula 4 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις