Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2023


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 8,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
31 λεπτά πριν, GoMaR είπε

οι φερραρι φορουσαν χρησιμοποιημενα ελαστικα για αυτο

Plan A ήταν αυτό ή Plan F?

Έχω μπερδέψει τα γράμματα μα δαυτους

Δημοσ.
1 ώρα πριν, papp0us είπε

Καλα ρε παιδιά στις πόσες προσπεράσεις μέσα στα pits θα βάλουν χέρι στον Verstappen;

Για ποιόν ακριβώς λόγο; 

Θεωρείται ρητώς ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΠΙΣΤΑΣ το συγκεκριμένο σημείο και όχι του pit-lane. Έχει κάθε δικαίωμα να κάνει και δέκα προσπεράσματα συνεχόμενα, εφόσον έχει τη δυνατότητα, εκεί πέρα. Και καλά κάνει. 

O Vettel είχε προσπεράσει δύο μονοθέσια μαζί, κάποτε, σε αντίστοιχο σημείο στην Κίνα - σε είσοδο κιόλας έτσι - καθ'όλα νόμιμα και τότε. 

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 λεπτά πριν, Gulik είπε

Για ποιόν ακριβώς λόγο; 

Θεωρείται ρητώς ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΠΙΣΤΑΣ το συγκεκριμένο σημείο και όχι του pit-lane. Έχει κάθε δικαίωμα να κάνει και δέκα προσπεράσματα συνεχόμενα, εφόσον έχει τη δυνατότητα, εκεί πέρα. Και καλά κάνει. 

O Vettel είχε προσπεράσει δύο μονοθέσια μαζί, κάποτε, σε αντίστοιχο σημείο στην Κίνα - σε είσοδο κιόλας έτσι - καθ'όλα νόμιμα και τότε. 

Δεν είπα να τον τιμωρήσουν, είπα να του βάλουν χέρι, γιατί αυτό που κάνει είναι αχρείαστο και επικίνδυνο. Όταν μέσα στο πιτ λειν βγαίνει ο μισός εκτός πίστας για να περάσει λες και είναι στο φανάρι στην παραλιακή, το ότι το έκανε ο Vettel πριν δεν αλλάζει τίποτα.

Αν δε θέλει να βρίσκει αυτοκίνητα μπροστά του, να βγαίνει λίγο πριν ή λίγο μετά. Όλο το Σαββατοκύριακο διπλαρώνει αυτοκίνητα στο Pit lane.

Εκτός αν δεν κάνει να κάνουμε νταντα τον πρωταθλητή, οπότε οκ, συγνώμη που παρεκτράπην :P 

Επεξ/σία από papp0us
Δημοσ.

https://www.skysports.com/f1/news/12433/12999457/sao-paulo-gp-george-russell-esteban-ocon-pierre-gasly-handed-grid-drops-after-breaking-new-pit-exit-slowing-rules

 

After the chaos of drivers blocking the pit-lane during qualifying last week in Mexico - when Russell was one of three drivers investigated by stewards but cleared owing to the fact a solution to the problem was not yet in place - FIA race director Niels Wittich stated in his event notes for Interlagos that while stopping in the fast lane of the pit lane was no longer permitted, drivers could still drive slowly in the pit exit road to create gaps to cars ahead so long as they kept far enough to the left so not to block the path of anyone else.

  • Thanks 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...