Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2023


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

10 οδηγοι - 10 βαθμολογιες σε αυτο το gp. Δλδ εαν εκαναν ελεγχο σε ολους και εβγαιναν και Sainz, Russell, Tsunoda, Gasly κτλ παρανομοι, τι θα γινοταν; Θα ειχαμε μονο 5,6 οδηγους με βαθους; Εχει ξαναγινει αυτο;

  • Απαντ. 8,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Ξανά στις ΗΠΑ, το 2005 στην Indianaopolis εκκίνησαν τον αγώνα 6 μονοθέσια, ενώ όλα τα υπόλοιπα έκαναν γύρο σχηματισμού και στη συνέχεια μπήκαν στα pits για να εγκαταλείψουν λόγω Michelin (υπήρχε ζήτημα ασφαλείας). 

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, GoMaR είπε

Ε ; απο που εβγαλες αυτο το συμπερασμα ; Ισα ισα το αντιθετο ισχυει.. Ηταν πιο γρηγορος

Επειδή απ' την ομάδα του είπαν να κάνει στην άκρη για να περάσει ο τραγουδιάρης.

Δημοσ.
14 minutes ago, Nabuko said:

Επειδή απ' την ομάδα του είπαν να κάνει στην άκρη για να περάσει ο τραγουδιάρης.

ε προφανως γιατι ο λεκ ηταν με μισο αγωνα με τα ιδια λαστιχα. Ενω ο σαινθ με πολυ πιο καινουργια

  • Like 3
Δημοσ.

Μη ξεχνάτε πως αν σήκωμα και οι υπόλοιποι θα είχαν τρελές αναπηδησεις. Μάλλον για αυτό ρίσκαραν, φαντάζομαι χωρίς να υπολογίσουν πως θα βγουν παράνομοι

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 ώρες πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

@specre Επειδη η Ferrari εχει τα χαλια που εχει σημαινει οτι ο LEC δεν εχει ευθυνες ή οτι εχει στοφα πρωταθλητη? Το να τα παρατας παντως δεν δειχνει κατι τετοιο. Και αυτο που σου λεω ειναι οτι ο LEC τα εχει παρατησει εδω και καιρο. Δικαιως ή οχι, δεν θα επρεπε!

Και εγω τον θεωρουσα μελλοντικο πρωταθλητη οταν τον πρωτοειδα πλεον δεν τρεφω καμια ελπιδα, αλλαξει δεν αλλαξει ομαδα. Οι NOR & PIA εχουν πολυ περισσοτερες ελπιδες. Ισως τον εκαψε η Ferrari ισως επρεπε να εχει φύγει για καμια McLaren εδω και καιρο...

Έδω ο Μαξ έκραζε που του μιλούσαν πάνω στο φρενάρισμα, φαντάσου να είχε από πάνω από το κεφάλι του τα τζιμανια της Φεράρι τόσα χρόνια; Ή να του έλεγαν στο τέλος του αγώνα αν θέλει να αλλάξει στρατηγική και να μπει στα πιτς να αλλάξει λάστιχα!!

Επεξ/σία από tommy^
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 hour ago, tommy^ said:

Έδω ο Μαξ έκραζε που του μιλούσαν πάνω στο φρενάρισμα, φαντάσου να είχε από πάνω από το κεφάλι του τα τζιμανια της Φεράρι τόσα χρόνια; Ή να του έλεγαν στο τέλος του αγώνα αν θέλει να αλλάξει στρατηγική και να μπει στα πιτς να αλλάξει λάστιχα!!

Δε μπορω να σκεφτω ενα Μαξ να ηταν στη Φεραρι. Απλα δεν!

Επεξ/σία από Witcher1st
  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 22/10/2023 στις 1:27 ΠΜ, Nabuko είπε

Aν τον έλεγαν Mainz θα είχε medium και Hainz τα hard

underrated comment 

 

Αμα εκαναν ελεγχο σε ολα τα μονοθεσια, θα ειχαν βρεθει σχεδον ολα με παρανομα πατωματα. 
φανταστειτε το καζο της FIA να πρεπει να ακυρωσει 10+ μονοθεσια 

οποτε πατανε στον "αγραφο" κανονα ελεγχο στα μονοθεσια του βαθρου + 1 random. Βεβαια ισως ειχαν δει περασματα του Λεκ με πολλες σπιθες κλπ, αρα σκεψεις για χαμηλομενο μονοθεσιο. 
ισως κ γι αυτο να πηγαν σε τακτικη 1 πιτστοπ, να μη ζορισουν πολυ το μονοθεσιο, και κανει εξοφθαλμη την παρανομια.. 

Επεξ/σία από JailbrokenDiesel
  • Thanks 1
Δημοσ.

Αυτό που βγαίνει σα συμπέρασμα είναι οι RBR/Newey πάλι ήταν ένα βήμα μπροστα.

Στη Μαλαισία τόσο η red bull όσο και η άλφα είπαν ότι θυσίασαν απόδοση γιατί θα έβγαιναν DSQ, στη σανίδα αναφέρονταν.

Ίσως το γεγονός ότι ο VER δεν εξαφανίστηκε στον ορίζοντα να έχει να κάνει και με αυτό, είχαν ρυθμίσεις ώστε να μην βρεθούν να γυαλίζουν το οδόστρωμα. Πέρα από τα φρένα που είχαν τα θέματα τους.

Η mercedes δεν είναι χαζή. Αν ήταν κανονικό τριήμερο χωρίς sprint ίσως να το είχε προβλέψει. Για τη Φερράρι δε παίρνω όρκο ότι θα το έβλεπαν.

Έχει ενδιαφέρον να δούμε αν στους επόμενους αγώνες θα φύγει πάλι μπροστά ή αν όντως έχει κλείσει η ψαλίδα.

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...