Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2023


Diinekis21

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 8,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Αυτό 

12 λεπτά πριν, ASFE είπε

Κυκλοφορει και αυτη η φωτο...

 

image.jpeg.3216fd8e7d34b32912b61b35fe2bac79.jpeg

 

52 λεπτά πριν, Gulik είπε

Το ρίσκο που πήραν οι συγκεκριμένοι οδηγοί, εννοείται πως το πήραν συνολικά και οι ομόσταυλοί τους (και προφανώς και πολλές άλλες ομάδες πλην ίσως Red Bull και Mclaren)... Το ότι τους... "έπιασαν ", είναι καθαρά θέμα ατυχίας.

 

Στις 21/10/2023 στις 8:18 ΠΜ, sattack είπε

....., τωρα που με τα bumps η RB και η McLaren  αναγκαστηκαν παλι να σηκώσουν πιο ψηλά το πάτωμα και να τρέχουν με πίσω φτερό παρομοιο με Ferrari και Merc....

 

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε παιδιά, το γνωρίζαμε ήδη από την Παρασκευή αυτό το πράγμα. Το ποσό πολύ θα "πληγωθούν" τα πατώματα του καθενός δεν γνωρίζαμε, ούτε εμείς, ούτε οι ομάδες (υπήρχαν απλώς ενδείξεις), αφού δεν έγινε practice σε long runs με διαφορετικά φορτία καυσίμου κλπ κλπ, γι αυτό παρέθεσα και τις σχετικές δηλώσεις του Bottas. Γενικότερα, έχουν ένα δίκιο οι ΤΥΧΑΙΑ ΠΙΑΣΜΕΝΟΙ ΣΕ ΠΑΡΑΝΟΜΙΑ, αν ισχυριστούν ότι "δεν γνώριζαν πόσο πάτωμα θα φαγωθεί". 

Είναι λιγάκι προβληματικό το format, με τα sprint races. 

Η Aston Martin πχ επέλεξε να εκκινήσει από το pit lane αλλάζοντας όλο της το set-up, ρίσκο ήταν κι αυτό (που εν μέρει της βγήκε κιόλας). 

 

Σε έλεγχο και των 17 μονοθεσίων, χθες, τουλάχιστον τα μισά θα είχαν DSQ. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Θα πω ένα μπράβο στο Φερστάπεν που δεν στέκεται στο στενό συμφέρον (τσίμπησε άνετα τους βαθμούς του sprint, πολύ πιο εύκολα από ό,τι την πρωτιά στον πλήρη αγώνα) και λέει ανοιχτά ότι δεν του αρέσει αυτό το format του τριημέρου.

Άλλος στη θέση του, θα έλεγε τα κλασικά, "μπράβο στην ομάδα, προσπαθήσαμε όλοι μαζί, κοιτάμε τον επόμενο αγώνα" και γεια σας.

 

  • Like 8
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, Gulik είπε

Ρε παιδιά, το γνωρίζαμε ήδη από την Παρασκευή αυτό το πράγμα. Το ποσό πολύ θα "πληγωθούν" τα πατώματα του καθενός δεν γνωρίζαμε, ούτε εμείς, ούτε οι ομάδες (υπήρχαν απλώς ενδείξεις), αφού δεν έγινε practice σε long runs με διαφορετικά φορτία καυσίμου κλπ κλπ, γι αυτό παρέθεσα και τις σχετικές δηλώσεις του Bottas. Γενικότερα, έχουν ένα δίκιο οι ΤΥΧΑΙΑ ΠΙΑΣΜΕΝΟΙ ΣΕ ΠΑΡΑΝΟΜΙΑ, αν ισχυριστούν ότι "δεν γνώριζαν πόσο πάτωμα θα φαγωθεί". 

Είναι λιγάκι προβληματικό το format, με τα sprint races. 

Η Aston Martin πχ επέλεξε να εκκινήσει από το pit lane αλλάζοντας όλο της το set-up, ρίσκο ήταν κι αυτό (που εν μέρει της βγήκε κιόλας). 

 

Σε έλεγχο και των 17 μονοθεσίων, χθες, τουλάχιστον τα μισά θα είχαν DSQ. 

Μπορεί να είναι προβληματικό το φορματ αυτό, αλλά το μόνο δίκιο το έχουν όσοι σήκωσαν το μονοθεσιο και θα μπορούσαν να έχουν κερδίσει κι άλλες θέσει αν πιανανε όλους όσους βρέθηκαν εκτός προδιαγραφών. 

"Δεν γνώριζα", δεν αποτελεί δικαιολογία, ας προσεχαν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εφόσον "πιάνονται παράνομοι" top συνδυασμοί οδηγών - μονοθεσιων, σε έναν τυχαίο έλεγχο, φανταστείτε τί γινόταν χθες στο υπόλοιπο grid (τρελό ρυθμό πχ είχε και ο Gasly κι ο... Tsunoda)

 

Εννοείται πως όλοι έτρεχαν με παρόμοιες ρυθμίσεις σε ύψος, αλλά έπιασαν 2 στους 4...

 

Το πλεονέκτημα, τώρα, αυτής της ρύθμισης, δεν είναι και σούπερ ουάου, ας μην το θεωρούμε και τόσο "μη τζιζ ultra παράνομο"... Δηλαδή, ο Russel, αν είχε "σηκωμένο" μονοθέσιο, πού θα τερμάτιζε... 15ος; Μην τρελαθούμε κιόλας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Όσο πιο πολύ σηκώνουν το μονοθεσιο, τοσο λιγότερο downforce έχουν από το πατωμα. Και μετα για να το αντιμετωπίσουν αυτό βάζουν περισσότερο πίσω φτερό και τότε αποκτούν drag στην ευθεια και χάνουν ταχύτητα και χρόνο εκεί. 

Για αυτό η RB δυσκολεύτηκε αρκετά σε σχέση με άλλους αγώνες. Όχι τόσο όσο στη Σιγκαπούρη, αλλά πάντως αρκετά. 

Και μάλλον και η McLaren επίσης. Οι άλλοι ουσιαστικά "εκλεψαν". Το ποσό πολύ θα έχαναν αν σηκωναν λίγο περισσότερο το μονοθέσιο τους, δεν μπορούμε εμείς να το πούμε ακριβώς, αλλά πάντως θα έχαναν. 

Ας διαμαρτυρηθουν όσο θέλουν για το φορματ που δεν τους επέτρεψε να κάνουν όλες τις δοκιμές που θα ήθελαν, αλλά αυτό δεν αποτελεί δικαιολογία. Οι άλλοι γιατί να πανε στα σίγουρα και αυτοί να το παίξουν εξυπνακηδες? 

Η μόνη διαμαρτυρία που εγώ δέχομαι είναι γιατι δεν μετρησαν σε ολους. Αφου εμφανίστηκε αυτο το προβλημα στο δειγματοληπτικο, μετα να μετραγαν σε όλους και ας απεκλειαν και τους μισούς. 

Επεξ/σία από sattack
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το έπαιξαν... Εξυπνάκηδες δηλαδή... Ρισκάροντας το ρεζίλεμα μηδενισμού και DSQ, για μια-δυο θέσεις παραπάνω;;

 

Να το επαναλάβω... Σε έλεγχο και των 17... Τα 10 τουλάχιστον θα ήταν  "παράνομα", σε ό,τι αφορά το αποτέλεσμα του αγώνα.

 

Συμφωνούμε, εννοείται, στο ότι πρέπει να διορθωθεί και το format των τριημέρων με τα sprint races, και φυσικά οι ίδιοι "τεχνικοί έλεγχοι", που δεν είναι συνολικοί και απόλυτοι, ως οφείλουν. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και τώρα τα 10 ΗΤΑΝ παράνομα στο αποτέλεσμα του αγώνα,  απλώς δεν τους έπιασαν. 

Και πάλι καλά να λέμε που κράτησαν τα φρένα του Verstappen και βγήκε 1ος. Φαντάσου να έβγαινε ο Hamilton 1oς και μετά να του ακύρωσαν τη νίκη, τι θα γινόταν...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

38 λεπτά πριν, Gulik είπε

Σε έλεγχο και των 17... Τα 10 τουλάχιστον θα ήταν  "παράνομα", σε ό,τι αφορά το αποτέλεσμα του αγώνα.

Υποθέτεις...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

3 hours ago, Nabuko said:

Η είδηση (λέμε τώρα) είναι ότι η Ferrari είχε διαφορετικό πάτωμα στα 2 μονοθέσια. Και ο Λεκλερκ που είχε το μη νόμιμο που του έδινε αβαντάζ ήταν πιο αργός από τον Σάινθ που είχε το κανονικό. 


Ε ; απο που εβγαλες αυτο το συμπερασμα ; Ισα ισα το αντιθετο ισχυει.. Ηταν πιο γρηγορος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, ASFE είπε

Κυκλοφορει και αυτη η φωτο...

 

image.jpeg.3216fd8e7d34b32912b61b35fe2bac79.jpeg

Φαινόταν η Rbr ότι δεν είχε τον Ρυθμό που ήθελε. Ναι εντάξει και τα φρένα άλλα δεν έκλεινε την ψαλίδα τόσο γρήγορα.

1 ώρα πριν, sattack είπε

Η μόνη διαμαρτυρία που εγώ δέχομαι είναι γιατι δεν μετρησαν σε ολους. Αφου εμφανίστηκε αυτο το προβλημα στο δειγματοληπτικο, μετα να μετραγαν σε όλους και ας απεκλειαν και τους μισούς. 

Εγώ είχα την λανθασμένη εντύπωση ότι όλα τα μονοθέσια ελέγχονται για την φθορά από κάτω. Υπό αυτές τις συνθήκες θα έπρεπε και τα υπόλοιπα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...