liakjim Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2023 Share Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2023 15 λεπτά πριν, Narayan είπε Σίγουρα είναι καλός, αλλά alien... όχι. Θυμόμαστε και πως ήταν το '21 και πίσω, κάτι άλλαξε από το '22 και έπειτα, και δεν είναι ένας διακόπτης στην πλάτη του 😏 Έχεις έναν δεύτερο οδηγό που έχει πάρει νίκη με... Racing Point F1 και που είναι φουλ ανταγωνιστικός ολόκληρο το 2022. Εκτός κι αν έχει κάποιο θέμα υγείας που δεν γνωρίζουμε, δεν γίνεται σε μισή χρονιά να έχει ξεχάσει πως οδηγεί. Σίγουρα δεν είναι τόσο καλός όσο ο Φερστάππεν, αλλά όταν φτάσει στο σημείο να δέχεται γύρο από το -υποτιθέμενα- ίδιο μονοθέσιο, κάτι δεν πάει καλά. Όταν έχεις αποκλείσει όλα τα υπόλοιπα ενδεχόμενα, η μόνη εξήγηση που απομένει, όσο απίθανη κι αν φαίνεται, μάλλον είναι και η αληθινή. Εσύ αποκλείεις τα ενδεχόμενα ενώ η πραγματικότητα είναι ότι ο Μαξ είναι φαινόμενο. Μιλάμε για άνθρωπο που ξεφτυλισε τον Αλμπον που υποτίθεται είναι καλός. Η μέχρι τώρα πορεία του το αποδεικνύει. 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mandos Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2023 Share Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2023 13 λεπτά πριν, liakjim είπε Μιλάμε για άνθρωπο που ξεφτυλισε τον Αλμπον που υποτίθεται είναι καλός. Δεν υποτίθεται, είναι καλός. Επίσης είναι φοβέρα καλύτερος από τη στιγμή που έφυγε η πίεση του Verstappen από πάνω του. Σίγουρα είναι και πιο χαμογελαστός πλέον. Δεν είναι εύκολο να είσαι teammate με Verstappen, Hamilton, Schumacher, (young) Vettel και όλους όσους άφησαν το σημάδι τους στο άθλημα. Αν ήταν εύκολο και ο Rosberg θα έτρεχε ακόμα και δε θα ήταν youtuber. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ts0ts0s Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2023 Share Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2023 29 λεπτά πριν, Narayan είπε Σίγουρα είναι καλός, αλλά alien... όχι. Θυμόμαστε και πως ήταν το '21 και πίσω, κάτι άλλαξε από το '22 και έπειτα, και δεν είναι ένας διακόπτης στην πλάτη του 😏 Έχεις έναν δεύτερο οδηγό που έχει πάρει νίκη με... Racing Point F1 και που είναι φουλ ανταγωνιστικός ολόκληρο το 2022. Εκτός κι αν έχει κάποιο θέμα υγείας που δεν γνωρίζουμε, δεν γίνεται σε μισή χρονιά να έχει ξεχάσει πως οδηγεί. Σίγουρα δεν είναι τόσο καλός όσο ο Φερστάππεν, αλλά όταν φτάσει στο σημείο να δέχεται γύρο από το -υποτιθέμενα- ίδιο μονοθέσιο, κάτι δεν πάει καλά. Όταν έχεις αποκλείσει όλα τα υπόλοιπα ενδεχόμενα, η μόνη εξήγηση που απομένει, όσο απίθανη κι αν φαίνεται, μάλλον είναι και η αληθινή. Και το 21 παπαδες εκανε οταν πηρε στα χερια του ενα αυτοκινητο που σε πολλους αγωνες ηταν ισαξιο και καλυτερο της Μερκ,και πριν το 20 πάλι έκανε παπάδες μέχρι εκεί που του επέτρεπε η εμπειρία του και το μονοθέσιο, Το οτι του έκατσε του Perez και έκανε φοβερό αγωνα με τη racing point δεν αποδεικνυει τιποτα,οπως φοβερο αγωνα εκανε και ο gasly οταν πηρε τη νικη στην Ιταλια,και ο Vettel εχει 4 πρωταθληματα και μετα,στο 70% της υπολοιπης καριερας δε βλεποταν,οπως ο Ρικ πηρε νικη με mclaren και ταυτοχρονα στο μονακό ετρωγε γυρο απο το ΙΔΙΟ μονοθεσιο του Νορρις. Υπάρχουν levels στους οδηγους,και το level του Perez δεν ειναι αντιστοιχο με του Μαξ..το μονοθέσιο εξελίχθηκε και δε βόλεψε το τροπο οδηγησης του Perez, οπως δε βολεψε η Mclaren τον Ρικ συγκριτικα με το Νορρις, οπως δε βολεψε η AM τον Stroll συγκριτικα με τον Alonso..οπως..οπως..οπως..πολλα παραδειγματα ακομα οδηγων και του παρελθοντος.. Στο κομματι του alien συμφωνω με liakijim γιατι το παιδι οδηγαει πολυ πιο ωριμα,αλανθαστα και σα κομπιουτερ γυρο με γυρο να κραταει ιδιους χρονους χωρις να ξεφευγει ουτε δέκατο..αν απο εκει και περα θες να πιστευεις οτι η RB εχει τοσο οφελος στο να παιρνει το ρισκο να μη τερματιζει ο Περεζ σχεδον σε καθε αγωνα πλεον οκ.. 3 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
primeragt Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2023 Share Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2023 52 minutes ago, Narayan said: Σίγουρα είναι καλός, αλλά alien... όχι. Θυμόμαστε και πως ήταν το '21 και πίσω, κάτι άλλαξε από το '22 και έπειτα, και δεν είναι ένας διακόπτης στην πλάτη του 😏 Δεν είναι ένας διακόπτης σίγουρα. Το 21 ήταν το δεύτερο καλύτερο μονοθέσιο του γκριντ με διάφορα μάλιστα από το δεύτερο, όχι τεράστια όπως παλιότερα, αλλά αρκετή. Το 22 κ μετά απλά κάνανε όχι απλά καλή δουλειά αλλά άριστη και οι υπόλοιπη ούτε καν καλή οπότε είναι χαοτική η διαφορά δυναμικότητας των μονοθεσίων. Τέτοιες διαφορές είχαμε και επί κυριαρχίας Μερσεντές αλλά και επί κυριαρχίας Φερράρι (όταν ήταν ομάδα κ όχι τσίρκο). Το ότι παλιότερα πριν το 21 ο φερσταπεν κατάφερνε και είχε καλά αποτελέσματα καλύτερα του αναμενόμενου με βάση το μονοθέσιο που οδηγούσε κ την εθνική έναντι του ανταγωνισμού είναι καθαρά το ταλέντο κ τσαγανο του. Είναι από τους καλύτερους ever το αν το δείξουν τα νούμερα είναι άλλη ιστορία. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Diinekis21 Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2023 Μέλος Share Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2023 Και τα νούμερα το δείχνουν. 30 poles, 49 νίκες, 3 πρωταθλήματα στα 26 και γράφει. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sattack Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2023 Share Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2023 To θεμα έχει αναλυθεί διεξοδικά και επανειλημμένα. Τα ground effect cars έχουν εγγενώς την ταση να είναι πιο γρήγορα όταν είναι υπερστροφικα (και εννοείται να μπορεί κάποιος να τα οδηγήσει ετσι), και στη Red Bull είναι ακόμα πιο ενισχυμένη αυτή η τάση. Αυτό βολεύει απόλυτα τον Max, ο οποίος χρησιμοποιεί την υπερστροφικη τάση στο οριο για στρίψει το μονοθέσιο στη στροφή χωρίς να του "πετάξει κωλο" κάνοντας άπειρες μικρό διορθώσεις μς το τιμόνι και το γκάζι. Οο αλλοι οδηγοι αυτό δεν το μπορούν, αν πάνε στο οριο θα τους φύγει. Μόνο ο Leclerc και θα δούμε, ίσως και ο Norris ο Russell και ο Piastri. Ο Hamilton δεν το μπορεί και ο Perez με την καμμια. Οπότε όλοι οι άλλοι οδηγοί που δεν το μπορούν, και ειδικά ο Perez στη RB, πηγαίνουν πολύ πιο αργά από το όριο και στρίβουν με διαφορετικό τροπο με αποτέλεσμα να χάνουν από πολύ έως άπειρο χρόνο στο γύρο. Και ο Hamilton να διαμαρτυρεται ότι θελει "περισσότερη πρόσφυση πισω" και ο Perez να διαρρέει ότι "εξελισουν το αυτοκίνητο όπως βολεύει τον Max". Τι λες βρε παιδί μου! Δηλαδή να το εξελίσσουν υποστροφικο για να κανει γύρους το πολυ όσο πχ η Μerc, επειδή εσένα σε βολεύει έτσι καλύτερα! Όπως είπα, θα φανεί αυτό του χρόνου και στη Ferrari, αν κανουν σωστή δουλειά, τότε ο Leclerc θα διαλύσει τον Sainz, και ο Sainz που θα εχει υπογραψει αλλου, θα αρχίσει να λέει ότι εξελίσσουν το αυτοκινητο για τον Leclerc και θα φύγει στο τέλος της χρονιάς με αυτή τη δικαιολογία για την ταρίφα που θα εχει φάει. Προϋπόθεση, να φτιαξει σωστό μονοθέσιο τύπου RB η Ferrari. 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ASFE Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2023 Share Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2023 Για το ρομποτ που λεγαμε 10 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
papp0us Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2023 Share Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2023 1 λεπτό πριν, ASFE είπε Για το ρομποτ που λεγαμε Ντάξει φτάνει με αυτό το στατιστικό, μονος του έτρεχε, δεν κυνήγησε ποτέ και κανέναν ο Zhou τα πέρασε δυο φορές και εκανε 500135 προσπεράσεις. 5 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ASFE Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2023 Share Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2023 Μονος του θα ετρεχε αν εκανε ιδιωτικες δοκιμες. Τωρα ειχε αγωνα σε παρα πολυ δυσκολες συνθηκες . 5 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
liakjim Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2023 Share Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2023 3 λεπτά πριν, papp0us είπε Ντάξει φτάνει με αυτό το στατιστικό, μονος του έτρεχε, δεν κυνήγησε ποτέ και κανέναν ο Zhou τα πέρασε δυο φορές και εκανε 500135 προσπεράσεις. Τα ΜακΛάρεν άσκησαν πίεση. Μάλιστα μέσα στον αγώνα του είπαν να ανοίξει ρυθμό. Παρόλα αυτά, ήταν αλάνθαστος. 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
papp0us Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2023 Share Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2023 8 λεπτά πριν, liakjim είπε Τα ΜακΛάρεν άσκησαν πίεση. Μάλιστα μέσα στον αγώνα του είπαν να ανοίξει ρυθμό. Παρόλα αυτά, ήταν αλάνθαστος. Mclaren κάτω απο 5" είχε λίγο στην αρχή, και στους τελευταίους γύρους που κράταγε τη μπαταρία για να κάνει ταχύτερο γύρο. Αν 6-7" διαφορά ειναι πίεση στην F1, του άσκησαν πίεση ναι. Μεταξύ μας δεν είναι. Του είπαν να ανοίξει ρυθμό και σε 2 γύρους φόρτωσε 1". Αυτό ακριβώς λέω, ότι πήγαινε σβηστός, και δεν είναι ο πρώτος αγώνας. Καθόριζε τον ρυθμό απο τον πρώτο μέχρι τον τελευταίο γύρο, σε αγώνα με 3-4 πιτ στοπ δεν έχασε ποτέ την πρωτοπορία . Δεν κυνήγησε ποτέ κανέναν, δε χρειάστηκε σε καμια φάση, έστω να αγχωθεί για οτιδήποτε. Ο Max είναι οδηγάρα, και πιθανότατα ικανός να πάει το αυτοκίνητο στο όριο όσο όλο το υπόλοιπο grid μαζί. Την Κυριακή έκανε βόλτα. O zhou ξαναλέω ξεκινησε τελευταίος, με Alfa Romeo, και μπήκε στους πόντους με καμια δεκαριά προσπεράσεις και πάτησε 2 φορές εκτός. Αυτό ξέρω γώ, είναι πιο commendable, αλλα δε πουλάει Επίσης 0 πατήματα εκτός είχαν ο Hamilton και ο Sainz, αλλα αυτό δεν το λέτε. Αυτοί είστε. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sattack Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2023 Share Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2023 39 λεπτά πριν, papp0us είπε Ντάξει φτάνει με αυτό το στατιστικό, μονος του έτρεχε, δεν κυνήγησε ποτέ και κανέναν ο Zhou τα πέρασε δυο φορές και εκανε 500135 προσπεράσεις. Ο Russell πήρε μαυρη/άσπρη σημαία λίγο πριν το τέλος, όταν έτρεχε στη no mans land, πολυ πισω από McLaren και πολύ μπροστά από τη Ferrari. Τότε κι αυτός μόνος του ήταν. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Cygnus Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2023 Share Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2023 19 minutes ago, papp0us said: Επίσης 0 πατήματα εκτός είχαν ο Hamilton και ο Sainz, αλλα αυτό δεν το λέτε. Αυτοί είστε. O Ham πάτησε ελαφρώς εκτός πίστας μετά την στροφή 1 😜 Άρα μόνο Sainz, θα σέβεσαι! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
papp0us Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2023 Share Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2023 3 λεπτά πριν, Cygnus είπε O Ham πάτησε ελαφρώς εκτός πίστας μετά την στροφή 1 😜 Άρα μόνο Sainz, θα σέβεσαι! Η αλήθεια είναι ότι απο ότι είδα σε μια φάση πρέπει να πάτησε και με τους τέσσερις τροχούς εκτός ο Χαχάμιλτον. Δεν ηταν βέβαια πάνω απο 10 μέτρα εκτός, μέσα στην αμμοπαγίδα, δεν ξέρω αν μετράει Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Narayan Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2023 Share Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2023 3 ώρες πριν, ts0ts0s είπε Υπάρχουν levels στους οδηγους,και το level του Perez δεν ειναι αντιστοιχο με του Μαξ..το μονοθέσιο εξελίχθηκε και δε βόλεψε το τροπο οδηγησης του Perez, οπως δε βολεψε η Mclaren τον Ρικ συγκριτικα με το Νορρις, οπως δε βολεψε η AM τον Stroll συγκριτικα με τον Alonso..οπως..οπως..οπως..πολλα παραδειγματα ακομα οδηγων και του παρελθοντος.. Αυτό πίστεψα κι εγώ, αλλά μέχρι πέρσι το "είχε" ακόμα. Αν ήταν μόνο η εξέλιξη του μονοθεσίου, θα φαίνοταν όταν έγινε η μεγάλη μετάβαση στην νέα εποχή ground effect και όχι την δεύτερη χρονιά που η διαφορές ήταν μικρότερες συγκριτικά με το 2022. Μπορεί απλά να απογοητέυτηκε επειδή βλέπει πως ο πρώτος οδηγός της ομάδας είναι καλύτερος και δεν χαρίζεται πουθενά, χώρια που η ομάδα αποκλείεται να επιτρέψει τις εσωτερικές μάχες ακόμα κι αν έφτανε κοντά στο επίπεδο. Αμφιβάλω και τώρα με το πρωτάθλημα να έχει κριθεί, αν ο Φερστάππεν αφήσει τον Πέρεζ να πάρει τη νίκη στο Μεξικό που τόσο πολύ θέλει, και έτσι πρέπει εξάλλου. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις