Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2023


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

McLaren με ακόμα καλύτερο μονοθέσιο του χρόνου να δούμε σοβαρό ανταγωνισμό όχι κάτι φοράδες που δεν ξέρουμε τη μας ξημερώνει ή κάτι Merc συγκρουόμενα.

  • Like 4
  • Απαντ. 8,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
2 ώρες πριν, Gulik είπε

Η σκληρή γόμα δεν βοηθά καθόλου τον Perez. Τραγικός ρυθμός.

Διαβάζεται και ανάποδα αυτό;

Ο Perez δε βοηθά καθόλου τη σκληρή γόμα. Τραγικός ρυθμος.

 

Αρχίζω να κάνω όνειρα για τη McLaren με Όσκαρ του χρονου, και είμαι ρεντμπουλικος στη μετά Κίμι εποχή.

 

Δημοσ.

Α ρε Χαμ, να δω πόσες φορές θα στρίψει πάνω σε κάποιον άλλον...

Πιάστρι ταλεντάρα. Πέρεζ παραιτήσου.

Δημοσ.

Τώρα αυτό δεν ειναι Formula 1 αλλα αηδια καθόλου αγωνια..Ετσι σκατα οπως τα έκαναν οι αμερικανοι νεοι ιδιοκτητες η fia αλλα και ο τομπαζης με ηλιθιους κανονισμους που ευνοουν μονο red bull φτασαμε στο σημειο να παιρνει ο μαξ 18 νικες σε 22 αγωνες και οι 3-4 που θα χασει θα ειναι εξαιτιας λαθους του κοιμηση λιγου περεζ.Τετοια βαρετη f1 ΔΕΝ εχει ξανα γινει..χρειαζονται ριζικες αλλαγές...μονοδρομος η επιστροφή στους v8 v10 κινητήρες και στα μικρότερα μονοθέσια όπως παλια με κανονισμούς που θα δημιουργούν ανταγωνισμό οχι red bull και μετα το χάος.

Δημοσ.
3 ώρες πριν, enrique19 είπε

Τώρα αυτό δεν ειναι Formula 1 αλλα αηδια καθόλου αγωνια..Ετσι σκατα οπως τα έκαναν οι αμερικανοι νεοι ιδιοκτητες η fia αλλα και ο τομπαζης με ηλιθιους κανονισμους που ευνοουν μονο red bull φτασαμε στο σημειο να παιρνει ο μαξ 18 νικες σε 22 αγωνες και οι 3-4 που θα χασει θα ειναι εξαιτιας λαθους του κοιμηση λιγου περεζ.Τετοια βαρετη f1 ΔΕΝ εχει ξανα γινει..χρειαζονται ριζικες αλλαγές...μονοδρομος η επιστροφή στους v8 v10 κινητήρες και στα μικρότερα μονοθέσια όπως παλια με κανονισμούς που θα δημιουργούν ανταγωνισμό οχι red bull και μετα το χάος.

Ότι κανονισμό και να κάνεις, θα υπάρχει κάποιος που το κάνει καλύτερα.

  • Like 6
Δημοσ.

Μεγάλη ξενέρα το υποχρεωτικό πιτ στοπ κάθε 19 γύρους (ή λιγότερο). Ειδικά στην συγκεκριμένη πίστα που η σκληρή γόμα είναι πολύ αργή και η μαλακή φθείρεται πολύ γρήγορα. Οι στρατηγικές πιο προβλέψιμες κι από αγώνα NASCAR (και με λιγότερο πανδαιμόνιο όποτε υπάρχει επαφή).

Κρίμα για τη Μερσεντές, γιατί φάνηκε πως είχε καλό ρυθμό στη συγκεκριμένη πίστα, με τον Ράσσελ από τελευταίος στον πρώτο γύρο να τερματίζει τελικά τέταρτος. 

Όσον αφορά την Ρεντ Μπουλ, τέτοια διαφορά πρώτου και δεύτερου οδηγού στην ομάδα, από την ανάποδη όμως, είχαμε να δούμε από τότε που ο Ρικκιάρντο έγινε τιμ μέιτ του Φέτελ. Μην σας φανεί παράξενο αν σε μερικά χρόνια βγει στην επιφάνεια πως είτε τα δύο μονοθέσια της τρέχουσας σεζόν δεν ήταν ακριβώς "ίδια", είτε ήταν 100% ακριβώς ίδια αλλά στημένα για τον τρόπο οδήγησης του Ολλανδού.

Δημοσ.
10 minutes ago, Narayan said:

τέτοια διαφορά πρώτου και δεύτερου οδηγού στην ομάδα, από την ανάποδη όμως, είχαμε να δούμε από τότε που ο Ρικκιάρντο έγινε τιμ μέιτ του Φέτελ

ε?

Δημοσ.

Τα μονοθέσια της ρεντ σε καμία περίπτωση δεν είναι ίδια.Έχουν τεράστια διαφορά στην απόδοση που φαίνεται και χωρίς να είσαι γκουρού. Δεν ξέρω αν είναι μόνο αεροδυναμικα ή  έχουν διαφορές και στη δύναμη.

Δημοσ.
31 λεπτά πριν, Narayan είπε

είτε ήταν 100% ακριβώς ίδια αλλά στημένα για τον τρόπο οδήγησης του Ολλανδού.

αυτό το "στημένα" δε το κατάλαβα ποτέ. Ο οδηγός ζητάει τι θέλει, σε κάποια πλαίσια πάντα. Γιαυτό και κάνουν δοκιμές το 3μέρο. Ότι όλο το μονοθέσιο δε του ταιριάζει μπορώ να τα δεχτώ, αλλά δεν είναι στημένο για τον Ολλάνδο, αυτό δε μπορώ να το δεχτώ. Να θυμηθούμε ότι πριν 10 αγώνες ο μεξικανός έλεγε πάω για πρωτάθλημα, τότε ένιωθε τόση σιγουριά και ξαφνικά χάθηκε όλη;

Δημοσ.
23 λεπτά πριν, karajim80 είπε

Τα μονοθέσια της ρεντ σε καμία περίπτωση δεν είναι ίδια.Έχουν τεράστια διαφορά στην απόδοση που φαίνεται και χωρίς να είσαι γκουρού. Δεν ξέρω αν είναι μόνο αεροδυναμικα ή  έχουν διαφορές και στη δύναμη.

image.gif.a13a1ead81287234e8466e0d23f806a3.gif

1 ώρα πριν, Narayan είπε

Όσον αφορά την Ρεντ Μπουλ, τέτοια διαφορά πρώτου και δεύτερου οδηγού στην ομάδα, από την ανάποδη όμως, είχαμε να δούμε από τότε που ο...

Άλμπον και ο Γκαζλί ήταν στην ομάδα.

Κάποιοι ακόμη δεν έχετε καταλάβει τι είναι ο Φερστάπεν. Είναι alien όπως λέμε στα sims.

  • Like 5
  • Thanks 2
Δημοσ.

 Δλδ μια ομαδα εχει να φτιαξει 2 μονοθεσια ολα και ολα.

Σου λεει το 2ο δεν το κανω χρεπι? Και το 1ο να σαρωνει?

Εγινε.

  • Like 12
Δημοσ.
1 ώρα πριν, liakjim είπε

image.gif.a13a1ead81287234e8466e0d23f806a3.gif

Άλμπον και ο Γκαζλί ήταν στην ομάδα.

Κάποιοι ακόμη δεν έχετε καταλάβει τι είναι ο Φερστάπεν. Είναι alien όπως λέμε στα sims.

Σίγουρα είναι καλός, αλλά alien... όχι. Θυμόμαστε και πως ήταν το '21 και πίσω, κάτι άλλαξε από το '22 και έπειτα, και δεν είναι ένας διακόπτης στην πλάτη του 😏

27 λεπτά πριν, ASFE είπε

 Δλδ μια ομαδα εχει να φτιαξει 2 μονοθεσια ολα και ολα.

Σου λεει το 2ο δεν το κανω χρεπι? Και το 1ο να σαρωνει?

Εγινε.

Έχεις έναν δεύτερο οδηγό που έχει πάρει νίκη με... Racing Point F1 και που είναι φουλ ανταγωνιστικός ολόκληρο το 2022. Εκτός κι αν έχει κάποιο θέμα υγείας που δεν γνωρίζουμε, δεν γίνεται σε μισή χρονιά να έχει ξεχάσει πως οδηγεί. Σίγουρα δεν είναι τόσο καλός όσο ο Φερστάππεν, αλλά όταν φτάσει στο σημείο να δέχεται γύρο από το -υποτιθέμενα- ίδιο μονοθέσιο, κάτι δεν πάει καλά.

Όταν έχεις αποκλείσει όλα τα υπόλοιπα ενδεχόμενα, η μόνη εξήγηση που απομένει, όσο απίθανη κι αν φαίνεται, μάλλον είναι και η αληθινή.

  • Confused 1
Δημοσ.

Και ο Μασσα διεκδικησε τιτλο. Τον ειχε για λιγες στροφες πριν το τελος.

Και οταν πηγε ο Αλονσο εκει ετρωγε και εκεινος γυρο.

Μη σου κανει εντυπωση λοιπον.Δες πχ την στιγμη που παιρνει τη νικη ο Αλονσο στην Βαλενθια το 2012. Ποιος στριβει στην πισω στροφη με την πτωση της σημαιας...

  • Like 2
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...