Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2023


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

3 Stops Compulsory for QATAR

FIA has imposed a maximum of 18 laps per single set of tires for the QATAR GP. Any driver doing above 18 laps will be black-flagged. The race will be a Compulsory 3 pit stop.

The surface in Qatar is very slippery and with huge gravel traps, chances of safety cars are highly likely. Expect the back end of the field for the Alternate 4-stop strategy in case of a late safety car.

The Soft was an open Lap 1 and SC restart tire yesterday and even the Medium runners were told not to push hard for most part of the 19 Laps race.** **

It is going to be a very tight race and could be won in the pits.

** **

387857399_6969912906405430_9174659207284623827_n.jpg

  • Like 1
  • Thanks 1
  • Απαντ. 8,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@sattack τα είπαμε ξανά. Άλλες εποχές και νοοτροπίες τότε. ;)

Σήμερα σχεδόν όλοι.....

money-money-money-dfpto8.jpg

 

9 λεπτά πριν, eri77 είπε

3 Stops Compulsory for QATAR

FIA has imposed a maximum of 18 laps per single set of tires for the QATAR GP. Any driver doing above 18 laps will be black-flagged. The race will be a Compulsory 3 pit stop.

The surface in Qatar is very slippery and with huge gravel traps, chances of safety cars are highly likely. Expect the back end of the field for the Alternate 4-stop strategy in case of a late safety car.

The Soft was an open Lap 1 and SC restart tire yesterday and even the Medium runners were told not to push hard for most part of the 19 Laps race.** **

It is going to be a very tight race and could be won in the pits.

** **

387857399_6969912906405430_9174659207284623827_n.jpg

Verstappen, Perrez, Hamilton, Norris, Piastri μπορεί να έχουν θέμα με 4 pit stop και να πάνε για 3. Leclerc, Sainz, Russell, Alonso μπορούν να "παίξουν μπάλα" και με 4 pit stop.

Δε νομίζω κανείς να βάλει τη C3 μετά το χθεσινό sprint.

Επεξ/σία από specre
  • Like 1
Δημοσ.
29 λεπτά πριν, sattack είπε

Θυμάμαι το 1992, όταν η Williams είχε το διαστημοπλοιο με τις αυτόματα ρυθμιζόμενες αναρτησεις, ο Mansell έπαιρνε άνετα το πρωταθλημα και ο Patrese έβγαινε 2ος, ο Senna είχε σκυλιασει, και έλεγε στον Frank Williams "έρχομαι τζάμπα, δώσε μου μια θέση του χρόνου". 

Βέβαια ο Williams είχε ήδη υπογράψει με τον Prost για το 1993, ο οποίος είχε πει δεν θέλω τίποτα αλλο αλκα μοναδικό όρο στο συμβόλαιο θα είναι ότι δεν θα μου βάλεις teammate τον Senna. 

Αυτό βέβαια δεν το ήξερε ο Mansell, και ο Williams ως κλασσικος τσιγγουνης και αχαριστος το χρησιμοποιουσε ως μοχλό πίεσης για να μειώσει τα λεφτά του Mansell και στο τελος ο Mansell τα πηρε στο κρανιο και σηκώθηκε και εφυγε και πηγε στο indycar. 

Το θέμα εδώ είναι, ο Senna δεν τον ένοιαζε να μην πάρει φράγκο, αρκεί να πάει εκεί που θα μπορούσε να διεκδικήσει πάλι πρωταθλημα, όποιος και να ταν ο teammate του. 

Ο Hamilton, δεν είδα ποτέ να έκανε παρόμοιες σκέψεις. 

Και το '60 μπορούσες να αγοράσεις σασσί και κινητήρα από άλλους κατασκευαστές, να κατεβάσεις την δική σου ομάδα και να συμμετάσχεις με το βανάκι σου, να πιεις τα ουισκάκια σου και τα μπέργκερ σου και να κερδίσεις και αγώνα (Rob Walker Racing Team, Reg Parnell Racing, Scuderia Serrenisima κλπ).

Τώρα πριν καν καταλάβεις κάτι σου λένε σταμάτα να σώσουμε τον κινητήρα. Εκτός αν νομίζετε ότι τα είδωλα σας όπως Βερσταπεν Χάμιλτον καταλαβαίνουν φαγωμένο ρουλεμάν που χρειάζεται αλλαγή σαν τον Jim Clark. Απορώ πως κάνετε συζητήσεις για GOATs και συγκρίνετε διαφορετικές εποχές.

Δημοσ.

Αυτό τώρα δεν το καταλαβαινω. Τι παει να πει υποχρεωτικα 18 γύρους ένα ελαστικο; Δηλαδη αν καποιος οδηγος ειναι πολύ καλός στο να ελαχιστοποιει την φθορα των ελαστικών, γιατι του αφαιρείς αυτό το πλεονέκτημα; Παραδειγμα για τον Τσεκο που ολοι τον κραζουμε, ενα από τα καλα που εχει ειναι οτι συμπεριφερεται πολυ καλα στα ελαστικα του. Ισως μπορουσε να κανει δυο πιτ στοπ σημερα και να αποκτησει πλεονεκτημα. Επειδή έχει αμμοπαγίδες και θα εχουμε πολλά αυτοκινητα ασφαλείας; Οποιος παταει σε ολα τα κερμπ και τα φθιρει παραπανω, ας κανει και παραπανω πιτ στοπ.

  • Thanks 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, greenfan20 είπε

Αυτό τώρα δεν το καταλαβαινω. Τι παει να πει υποχρεωτικα 18 γύρους ένα ελαστικο; Δηλαδη αν καποιος οδηγος ειναι πολύ καλός στο να ελαχιστοποιει την φθορα των ελαστικών, γιατι του αφαιρείς αυτό το πλεονέκτημα; Παραδειγμα για τον Τσεκο που ολοι τον κραζουμε, ενα από τα καλα που εχει ειναι οτι συμπεριφερεται πολυ καλα στα ελαστικα του. Ισως μπορουσε να κανει δυο πιτ στοπ σημερα και να αποκτησει πλεονεκτημα. Επειδή έχει αμμοπαγίδες και θα εχουμε πολλά αυτοκινητα ασφαλείας; Οποιος παταει σε ολα τα κερμπ και τα φθιρει παραπανω, ας κανει και παραπανω πιτ στοπ.

Δεν το καταλαβαίνει κανείς. Αυτά τα προβληματα τα είδαν με το μικροσκόπιο μετά το FP. Οπότε είναι θέμα ασφαλείας.  

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, greenfan20 είπε

Αυτό τώρα δεν το καταλαβαινω. Τι παει να πει υποχρεωτικα 18 γύρους ένα ελαστικο; Δηλαδη αν καποιος οδηγος ειναι πολύ καλός στο να ελαχιστοποιει την φθορα των ελαστικών, γιατι του αφαιρείς αυτό το πλεονέκτημα; Παραδειγμα για τον Τσεκο που ολοι τον κραζουμε, ενα από τα καλα που εχει ειναι οτι συμπεριφερεται πολυ καλα στα ελαστικα του. Ισως μπορουσε να κανει δυο πιτ στοπ σημερα και να αποκτησει πλεονεκτημα. Επειδή έχει αμμοπαγίδες και θα εχουμε πολλά αυτοκινητα ασφαλείας; Οποιος παταει σε ολα τα κερμπ και τα φθιρει παραπανω, ας κανει και παραπανω πιτ στοπ.

 

Τίθεται ζήτημα ασφαλείας, επειδή όλοι οι οδηγοί είναι εξαιρετικά επιθετικοί σε συγκεκριμένα kerbs, έχοντας υψηλή ταχύτητα λόγω της χάραξης της πίστας, η Pirelli όφειλε, κατ'εμε, να προτείνει αυτό που ήδη συζητούσαν από προχθές, αφού έστω κι ένα ελαστικό να σκάσει και να προκληθεί ατύχημα, όλοι θα ρίξουν επάνω της το φταίξιμο. 

 

Τουλάχιστον θα δούμε έναν πολύ θεαματικό αγώνα, όπως και να' χει, με διαφορετικές στρατηγικές. Ήδη ορισμένοι σκέφτονται τα 4 pit stop. 

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
16 λεπτά πριν, greenfan20 είπε

Αυτό τώρα δεν το καταλαβαινω. Τι παει να πει υποχρεωτικα 18 γύρους ένα ελαστικο; Δηλαδη αν καποιος οδηγος ειναι πολύ καλός στο να ελαχιστοποιει την φθορα των ελαστικών, γιατι του αφαιρείς αυτό το πλεονέκτημα; Παραδειγμα για τον Τσεκο που ολοι τον κραζουμε, ενα από τα καλα που εχει ειναι οτι συμπεριφερεται πολυ καλα στα ελαστικα του. Ισως μπορουσε να κανει δυο πιτ στοπ σημερα και να αποκτησει πλεονεκτημα. Επειδή έχει αμμοπαγίδες και θα εχουμε πολλά αυτοκινητα ασφαλείας; Οποιος παταει σε ολα τα κερμπ και τα φθιρει παραπανω, ας κανει και παραπανω πιτ στοπ.

Δεν έχει να κάνει μονο με θέμα φθοράς, αλλα κυρίως με τα kerbs, τα οποία μπορούν να ρημάξουν "φαγωμένα" ελαστικά, οπότε φοβούνται για πολλά ατυχήματα. Απο το να έχουμε καμια 10αριά SC, ας κάνουν όλοι ένα pitstop παραπάνω, δε χάθηκε ο κόσμος

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
33 minutes ago, Gulik said:

 

Τουλάχιστον θα δούμε έναν πολύ θεαματικό αγώνα, όπως και να' χει, με διαφορετικές στρατηγικές. Ήδη ορισμένοι σκέφτονται τα 4 pit stop. 

Δεν ξέρω αν ισχύει. Χάνουν πολύ χρόνο στο pit line οπότε, κατά εμένα, θα αποφύγουν επιπλέον pit stop...το θέμα είναι ότι με αυτό το τρόπο η FIA περιορίζει την στρατηγική. Π. Χ αν έχουμε SC, (αν δεν είναι στα όρια) κανένας θα μπορεί να μπει για αλλαγή 

Δημοσ.

Το max 18 δε βγάζει νόημα. Ας τους βάλει υποχρεωτικά 3 αλλά το max 18 δεν αφήνει περιθώρια αιφνιδιασμού στις ομάδες. Όλοι ξέρουν ότι αν δεν έχει μπει μέχρι τους 16 έρχεται η στιγμή σου!

  • Like 1
Δημοσ.
17 λεπτά πριν, mandos είπε

Το max 18 δε βγάζει νόημα. Ας τους βάλει υποχρεωτικά 3 αλλά το max 18 δεν αφήνει περιθώρια αιφνιδιασμού στις ομάδες. Όλοι ξέρουν ότι αν δεν έχει μπει μέχρι τους 16 έρχεται η στιγμή σου!

Είναι θέμα ασφαλείας, διαχωρίζεται η γόμα από το σκελετό του ελαστικού και μπορεί να διαλυθεί το ελαστικό πάνω σε μια στροφή που την παίρνουν με 250χαω. Τα περί στρατηγικής κλπ πάνε περίπατο μπροστά στην ασφάλεια. 

  • Like 2
Δημοσ.

Λογικά θα μετράνε και οι γύροι που μπορεί να έχουν κάνει ήδη με κάποιο σετ ελαστικών στα προηγούμενα σκέλη του τριημέρου. 

Δημοσ.
1 minute ago, prototypegr said:

Λογικά θα μετράνε και οι γύροι που μπορεί να έχουν κάνει ήδη με κάποιο σετ ελαστικών στα προηγούμενα σκέλη του τριημέρου. 

εννοειται

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

386519275_605198355158394_3965547795570219950_n.jpg.f0f663a040bae8a64094ef3f5a890ff8.jpg

ΟΧΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ

Carlos Sainz is out of the Qatar Grand Prix before it starts, with a fuel system issue unable to be fixed in time 

Επεξ/σία από papp0us
  • Sad 4
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...