Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2023


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Μου φαίνεται ότι απο τους παλιούς μόνο ο Alonso είναι ο πιο ευκολοπροσαρμοστος (φέρτε μου το πιο γρήγορο να τους @#% κι ας είναι όπως να ναι).

Στη Mercedes έχουν λούκι. Αν ακούνε τον Hamilton, δεν θα πάνε πουθενά. Αν πάνε να φτιάξουν όπως έχει δείξει η RB και η McLaren, ο Russell θα κάνει καλύτερο Quali 60-40 ή και παραπάνω, θα έχει και λιγο καλύτερο pace, και έτσι θα φέρνει καλύτερα αποτελέσματα από τον Hamilton και αυτος θα τους μουρλανει στην γκρίνια ότι δεν τον βολεύει, ή ότι το φτιάχνουν όπως βολεύει τον Russell.

  • Απαντ. 8,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
12 ώρες πριν, sattack είπε

το άρθρο είναι απαράδεκτα γραμμένο, ωστόσο δείνει ένα pointer γιατί κάποιοι δυσκολεύονται και άλλοι όχι. Για τη Mercedes όμως δε θα συμφωνήσω. Έκαναν λάθος προσέγγιση, άργησαν να το παραδεχτούν και να το καταλάβουν και έμειναν πίσω στην εξέλιξη. Το παραδέχτηκαν στο τέλος, και έκτοτε η βελτίωση είναι εμφανέστατη. Αν δεν είχαν κάνει no-sidepods πειράματα πέρσι τότε μπορεί να ήταν πολύ μικρότερη η ψαλίδα φέτος.

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, mandos είπε

το άρθρο είναι απαράδεκτα γραμμένο, ωστόσο δείνει ένα pointer γιατί κάποιοι δυσκολεύονται και άλλοι όχι. Για τη Mercedes όμως δε θα συμφωνήσω. Έκαναν λάθος προσέγγιση, άργησαν να το παραδεχτούν και να το καταλάβουν και έμειναν πίσω στην εξέλιξη. Το παραδέχτηκαν στο τέλος, και έκτοτε η βελτίωση είναι εμφανέστατη. Αν δεν είχαν κάνει no-sidepods πειράματα πέρσι τότε μπορεί να ήταν πολύ μικρότερη η ψαλίδα φέτος.

Υπάρχουν 2 ξεχωριστά θέματα. 

Το ένα είναι γιατί η RB είναι τόσο πιο γρήγορη. Αυτό έχει απαντηθεί τελευταία. Είναι γιατί ο Newey εφτιαξε πατωμα με ψηλα τούνελ και πίσω ανάρτηση με μεγάλη σχετικά διαδρομή που επιτρέπει στη RB να τρέχει χαμηλά χωρίς porpoising ή να χτυπάει κάτω (εκτός από άσχημα Street circuits...) έχοντας συνεχομενα καλό downforce σε όλων των ειδών τις στροφές. 

Αυτό δεν έχει σχέση με τα sidepods, και γι αυτό η Merc είτε zeropods τρέχει είτε τα νέα, μικρή η διαφορά. Ενώ η Mclaren ένα γερό update έκανε και από τον πάτο βρέθηκε 2η και με σχετικη διαφορά. Δείχνοντας ότι το σωστό σχέδιο μπορεί να εφαρμοστεί άμεσα και δεν τους φταίνε (σε Merc Ferrari κλπ) ούτε τα cost cap ούτε άλλες δικαιολογίες, τους φταίει απλά ότι δεν ξέρουν τι τους γίνεται. 

Και το 2ο θέμα, είναι ασχετο, ειναι αυτο που ακουμπάει αυτό το αρθρο, άσχετα αν είναι κακογραμμένο και λίγο περιθωριακο, και ειναι οτι αυτά τα αυτοκίνητα με το groundforce, είναι εγγενώς υπερστροφικα, για να είναι πιο γρήγορα.

Αυτό πάει κόντρα σε ότι είχαν συνηθίσει στην παλιά γενιά μονοθεσιων οδηγοί όπως ο Perez και o Hamilton, και ο Sainz και αλλοι, ενώ αντίθετα βολεύει απόλυτα τον Max και τον Leclerc και πιθανότατα και τον Norris και τον Russell. 

Και αν όντως είναι έτσι, αυτό δεν πρόκειται να αλλάξει όσο και να προσπαθήσουν,  όσο και να παραπονεθουν αυτοί που δεν τους βολεύει. 

Επεξ/σία από sattack
  • Like 6
Δημοσ.
2 ώρες πριν, privateer είπε

 

Το 2022 ήταν στον απόηχο του (τελευταιου γυρου του) 2021. Μονο με Λατιφι θα ξαναδούμε τέτοια νούμερα

Δημοσ.

Να σημειώσουμε επίσης τους πιο νεοφερμένους στο άθλημα DTS Fans που σίγουρα περιμέναν το drama που δείχνει στο Netflix,και αντίστοιχα περίμεναν κάθε σεζόν οτι θα είναι σα το 2021..Πέρα απ αυτό οι αριθμοί ήταν όπως και τη Merc Era 2014-2020 εκτός του 2016 που πάλι υπήρχε η κόντρα Rosberg - Hamilton..

 

  • Thanks 1
Δημοσ.

Δε τους έκατσε και η επιστροφή του RIC που έγραφαν 8 άρθρα τη βδομάδα για αυτόν. Πώς να βγουν τα νούμερα;

 

ΥΓ: το gran tourismo το είδατε; Ευχάριστο, ανάλαφρο και ευχάριστο

Δημοσ.

1 Αυγούστου 1976. ο Νικι Λαουντα έχει ένα φοβερό ατύχημα στη Γερμανία, τον βγάζουν φλεγόμενο άλλοι οδηγοί, έχει υποστεί ανεπανορθωτες βλάβες σε δέρμα και πνεύμονες από τις καυτές αναθημιασεις που τον στέλνουν στην εντατική. 6 εβδομάδες αργότερα επιστρέφει στους αγώνες. 

26 Αυγούστου 2023. Ο RIC έχει ένα ατυχηματακι. 6 εβδομάδες αργότερα δεν επιστρέφει γιατί πονάει το χεράκι του. 

Spoiler

Χιούμορ κάνω, έτσι; Δεν είναι θέμα ανδρισμού, δεν είναι ίδια περίπτωση, τα μονοθέσια δεν έχουν καμία σχέση μ εκείνη την εποχή. 

 

  • Like 2
Δημοσ.
42 λεπτά πριν, Stergios74 είπε

1 Αυγούστου 1976. ο Νικι Λαουντα έχει ένα φοβερό ατύχημα στη Γερμανία, τον βγάζουν φλεγόμενο άλλοι οδηγοί, έχει υποστεί ανεπανορθωτες βλάβες σε δέρμα και πνεύμονες από τις καυτές αναθημιασεις που τον στέλνουν στην εντατική. 6 εβδομάδες αργότερα επιστρέφει στους αγώνες. 

26 Αυγούστου 2023. Ο RIC έχει ένα ατυχηματακι. 6 εβδομάδες αργότερα δεν επιστρέφει γιατί πονάει το χεράκι του. 

  Απόκρυψη περιεχομένων

Χιούμορ κάνω, έτσι; Δεν είναι θέμα ανδρισμού, δεν είναι ίδια περίπτωση, τα μονοθέσια δεν έχουν καμία σχέση μ εκείνη την εποχή. 

 

Σωστά τα λες, αλλά όπως είπες... άλλες εποχές, άλλα μονοθέσια, άλλοι κανόνες ασφαλείας (αν υπήρχαν), άλλες νοοτροπίες και γενικά "άλλες/άλλα".

Σήμερα και να ήθελε ο Ric να οδηγήσει αμέσως, δεν θα τον άφηνε κανείς να το κάνει!

Δημοσ.
38 λεπτά πριν, specre είπε

Σωστά τα λες, αλλά όπως είπες... άλλες εποχές, άλλα μονοθέσια, άλλοι κανόνες ασφαλείας (αν υπήρχαν), άλλες νοοτροπίες και γενικά "άλλες/άλλα".

Σήμερα και να ήθελε ο Ric να οδηγήσει αμέσως, δεν θα τον άφηνε κανείς να το κάνει!

Ο ίδιος ο Λαουντα ήθελε να μποϊκοτάρουν εκείνο τον αγώνα για λόγους ασφαλείας αλλά δεν εισακουστηκε

Δημοσ.
18 λεπτά πριν, Stergios74 είπε

Ο ίδιος ο Λαουντα ήθελε να μποϊκοτάρουν εκείνο τον αγώνα για λόγους ασφαλείας αλλά δεν εισακουστηκε

Ναι, για αυτό έγραψα για άλλες νοοτροπίες B)

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...