Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2023


Diinekis21

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

19 λεπτά πριν, george200-13 είπε

Δεν χρειαζεται ρε παιδια να το κουραζουμε το θεμα. Ο καθενας εδω μεσα θα λεει το μακρυ και το κοντο του αναλογα με ποιον οδηγο ή ομαδα υποστηριζει και καλα θα κανει γιατι οτι και να ειπωθει εδω δεν επηρεαζει στο παραμικρο την f1.

Απλα εχει ενδιαφερον πως επειδη τα γραπτα μενουν βλεπουμε πως αλλαζουν οι αποψεις μερικων για παρομοια συμβαντα οταν αφορουν τους οδηγους που υποστηριζουν (και πινουν το αμιλητο νερο, αλλα τα γραπτα μενουν :) ) .

-----------------------------

  

19 λεπτά πριν, george200-13 είπε

Οπως λεει και ο pappous η f1 αργοπεθαινει και κατι πρεπει να αλλαξει αμεσα.

Διαφωνω σε αυτο.

2 χρονια πισω(τελος του 2021) και η F1 ηταν θεωρητικα στα καλυτερα της, με μαχες wheel-to-wheel, πρωταθλημα να κρινεται στον τελευταιο αγωνα κλπ.

Τι αλλαξε απο τοτε; Απλα η RB ειναι σε αλλον πλανητη(και ο Μαξ ΑΛΑΝΘΑΣΤΟΣ ενω ο Περεζ πουθενας), οπως ηταν η Mercedes 2014-2016. Συμβαινουν αυτα, κυκλος ειναι.

Επεξ/σία από haHa
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 8,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

1 ώρα πριν, ekrepali είπε

Και έξτρα σοφτ να έβαζε, δε γίνεται στη Μόντσα να καλύψεις διαφορά 20 δευτερολέπτων.

Δεν το ξέρεις αυτό. Με 2 Πιτ στοπ, γρήγορες γόμες, οδήγηση καμικάζι και την σχετικά καλή απόδοση της Φερράρι στη Μόντσα, όλα θα μπορούσαν να συμβούν.

Άσε που η RBR θα μπορούσε να έπεφτε στη λούμπα να βάλει μέσα τον Μαξ σε περίπτωση που έμπαινε ο Λεκλερ, οπότε θα είχε άλλη τροπή ο αγώνας.

Γενικά ισχύει ότι όταν έχεις τα μονοθέσιά σου σε θέσεις 1-3 και δεν μπορεις να χτυπήσεις στα ίσια τον αντίπαλο σου που είναι στη θέση 2, τότε βάζεις μέσα τον 3ο μπας και συμπαρασύρεις τον αντίπαλο σε αυτό το παιχνίδι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, tommy^ είπε

Δεν το ξέρεις αυτό. Με 2 Πιτ στοπ, γρήγορες γόμες, οδήγηση καμικάζι και την σχετικά καλή απόδοση της Φερράρι στη Μόντσα, όλα θα μπορούσαν να συμβούν.

Άσε που η RBR θα μπορούσε να έπεφτε στη λούμπα να βάλει μέσα τον Μαξ σε περίπτωση που έμπαινε ο Λεκλερ, οπότε θα είχε άλλη τροπή ο αγώνας.

Γενικά ισχύει ότι όταν έχεις τα μονοθέσιά σου σε θέσεις 1-3 και δεν μπορεις να χτυπήσεις στα ίσια τον αντίπαλο σου που είναι στη θέση 2, τότε βάζεις μέσα τον 3ο μπας και συμπαρασύρεις τον αντίπαλο σε αυτό το παιχνίδι.

Ας ξεκινησουμε οτι δεν θα επεφτε στην λουμπα μιας και ειχε φανερα ταχυτερο μονοθεσιο και λιγοτερη φθορα.. Η μονη ελπιδα της φερραρι ηταν αυτοκινητο ασφαλειας ωστε να παει ο αγωνας "αναγκαστικα" σε 2 πιτστοπ. Απαξ και δεν εγινε το πανυγηρι τελειωσε. Για να πηγαινε απευθειας μονη της σε 2 πιτστοπ επρεπε α) η sοft να εχει τρελλο delta απο medium και β) το μονοθεσιο να μην φθειρει τα λαστιχα ωστε να κρατησει η soft το κυνηγητο.
ΥΓ και εγω ειπα οτι επρεπε να βαλει μεσα τον εκλερακη για undercut. τουλαχιστον να δυσκολεψουν τον τσεκο και να εχουν επιλογες.
ΥΓ2 Ακομα και που δεν το κανανε ειναι η πρωτη φορα εδω και καιρο που τουλαχιστον η φοραδα δεν τα παρατησε και αναγκασε την Rb να παλαιψει πραγματικα για το 1-2 της. Και αυτο σαν θεατη με ευχαριστησε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, ghostrider είπε

Ας ξεκινησουμε οτι δεν θα επεφτε στην λουμπα μιας και ειχε φανερα ταχυτερο μονοθεσιο και λιγοτερη φθορα.. Η μονη ελπιδα της φερραρι ηταν αυτοκινητο ασφαλειας ωστε να παει ο αγωνας "αναγκαστικα" σε 2 πιτστοπ. Απαξ και δεν εγινε το πανυγηρι τελειωσε. Για να πηγαινε απευθειας μονη της σε 2 πιτστοπ επρεπε α) η sοft να εχει τρελλο delta απο medium και β) το μονοθεσιο να μην φθειρει τα λαστιχα ωστε να κρατησει η soft το κυνηγητο.
ΥΓ και εγω ειπα οτι επρεπε να βαλει μεσα τον εκλερακη για undercut. τουλαχιστον να δυσκολεψουν τον τσεκο και να εχουν επιλογες.
ΥΓ2 Ακομα και που δεν το κανανε ειναι η πρωτη φορα εδω και καιρο που τουλαχιστον η φοραδα δεν τα παρατησε και αναγκασε την Rb να παλαιψει πραγματικα για το 1-2 της. Και αυτο σαν θεατη με ευχαριστησε.

Μια τέτοια κίνηση θα μπορούσε ακόμα να συμπαρασύρει και τον Τσεκο που ψιλοεχανε χρόνο στην αρχη πίσω από Γιώργη τον οποίο πέρασε κάπου στον 14ο γύρο, αν θυμάμαι καλά.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, tommy^ είπε

Δεν το ξέρεις αυτό. Με 2 Πιτ στοπ, γρήγορες γόμες, οδήγηση καμικάζι και την σχετικά καλή απόδοση της Φερράρι στη Μόντσα, όλα θα μπορούσαν να συμβούν.

Άσε που η RBR θα μπορούσε να έπεφτε στη λούμπα να βάλει μέσα τον Μαξ σε περίπτωση που έμπαινε ο Λεκλερ, οπότε θα είχε άλλη τροπή ο αγώνας.

Γενικά ισχύει ότι όταν έχεις τα μονοθέσιά σου σε θέσεις 1-3 και δεν μπορεις να χτυπήσεις στα ίσια τον αντίπαλο σου που είναι στη θέση 2, τότε βάζεις μέσα τον 3ο μπας και συμπαρασύρεις τον αντίπαλο σε αυτό το παιχνίδι.

Νομίζω ότι η Φεράρι κυνηγαγε το 2-3 γιατί το 1 ήταν χαμένο. Οπότε δεν ήθελαν να θυσιάσουν το ένα αμάξι ή να ρισκάρουν να πάνε σε πιο αργή στρατηγική.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 ώρες πριν, tommy^ είπε

Δεν το ξέρεις αυτό. Με 2 Πιτ στοπ, γρήγορες γόμες, οδήγηση καμικάζι και την σχετικά καλή απόδοση της Φερράρι στη Μόντσα, όλα θα μπορούσαν να συμβούν.

Η αληθεια ειναι οτι τα 2 πιτ στοπ στην Μοντσα ειναι εκτος συζητησης, ειναι αισθητα πιο αργη στρατηγικη και δεν την ακολουθει σχεδον κανενας τα τελευταια χρονια.

Μια χαρα ηταν η στρατηγικη της Φερραρι, η RB ειχε πιο γρηγορο μονοθεσιο ακομα και με τον Περεζ.
Μονο με θαυμα μπορουσαν να κρατηθουν μπροστα και σιγουρα οχι με πιο αργη στρατηγικη.

Ισως αν ο Λεκλερκ κραταγε λιγο παραπανω πισω τον Τσεκο και ο Σαινθ ανοιγε την διαφορα, τοτε να ειχαν λιγες παραπανω ελπιδες για την 2η θεση.

Επεξ/σία από haHa
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, ASFE είπε

FIA confirm all 10 F1 teams operated below Cost Cap in 2022

https://www.formula1.com/en/latest/article.fia-confirm-all-10-f1-teams-operated-below-cost-cap-in-2022.1MSZ7OgE8XF6GTMBLH4LxS.html

Οκ δεν εχουμε δραματα φετος

Ταπεράκι αντί κέτερινγκ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, ASFE είπε

FIA confirm all 10 F1 teams operated below Cost Cap in 2022

https://www.formula1.com/en/latest/article.fia-confirm-all-10-f1-teams-operated-below-cost-cap-in-2022.1MSZ7OgE8XF6GTMBLH4LxS.html

Οκ δεν εχουμε δραματα φετος

Περιεργο, κατι λεγανε για Mercedes και οχι μονο... Προφανως μουφες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, ASFE είπε

FIA confirm all 10 F1 teams operated below Cost Cap in 2022

https://www.formula1.com/en/latest/article.fia-confirm-all-10-f1-teams-operated-below-cost-cap-in-2022.1MSZ7OgE8XF6GTMBLH4LxS.html

Οκ δεν εχουμε δραματα φετος

Χάσαμε το 80% του ενδιαφέροντος αυτή τη σεζόν με μια πρόταση.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...