haHa Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2023 (επεξεργασμένο) 19 λεπτά πριν, george200-13 είπε Δεν χρειαζεται ρε παιδια να το κουραζουμε το θεμα. Ο καθενας εδω μεσα θα λεει το μακρυ και το κοντο του αναλογα με ποιον οδηγο ή ομαδα υποστηριζει και καλα θα κανει γιατι οτι και να ειπωθει εδω δεν επηρεαζει στο παραμικρο την f1. Απλα εχει ενδιαφερον πως επειδη τα γραπτα μενουν βλεπουμε πως αλλαζουν οι αποψεις μερικων για παρομοια συμβαντα οταν αφορουν τους οδηγους που υποστηριζουν (και πινουν το αμιλητο νερο, αλλα τα γραπτα μενουν ) . ----------------------------- 19 λεπτά πριν, george200-13 είπε Οπως λεει και ο pappous η f1 αργοπεθαινει και κατι πρεπει να αλλαξει αμεσα. Διαφωνω σε αυτο. 2 χρονια πισω(τελος του 2021) και η F1 ηταν θεωρητικα στα καλυτερα της, με μαχες wheel-to-wheel, πρωταθλημα να κρινεται στον τελευταιο αγωνα κλπ. Τι αλλαξε απο τοτε; Απλα η RB ειναι σε αλλον πλανητη(και ο Μαξ ΑΛΑΝΘΑΣΤΟΣ ενω ο Περεζ πουθενας), οπως ηταν η Mercedes 2014-2016. Συμβαινουν αυτα, κυκλος ειναι. Επεξ/σία 4 Σεπτεμβρίου 2023 από haHa 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Diinekis21 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2023 Μέλος Share Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2023 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tommy^ Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2023 1 ώρα πριν, ekrepali είπε Και έξτρα σοφτ να έβαζε, δε γίνεται στη Μόντσα να καλύψεις διαφορά 20 δευτερολέπτων. Δεν το ξέρεις αυτό. Με 2 Πιτ στοπ, γρήγορες γόμες, οδήγηση καμικάζι και την σχετικά καλή απόδοση της Φερράρι στη Μόντσα, όλα θα μπορούσαν να συμβούν. Άσε που η RBR θα μπορούσε να έπεφτε στη λούμπα να βάλει μέσα τον Μαξ σε περίπτωση που έμπαινε ο Λεκλερ, οπότε θα είχε άλλη τροπή ο αγώνας. Γενικά ισχύει ότι όταν έχεις τα μονοθέσιά σου σε θέσεις 1-3 και δεν μπορεις να χτυπήσεις στα ίσια τον αντίπαλο σου που είναι στη θέση 2, τότε βάζεις μέσα τον 3ο μπας και συμπαρασύρεις τον αντίπαλο σε αυτό το παιχνίδι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ghostrider Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2023 15 λεπτά πριν, tommy^ είπε Δεν το ξέρεις αυτό. Με 2 Πιτ στοπ, γρήγορες γόμες, οδήγηση καμικάζι και την σχετικά καλή απόδοση της Φερράρι στη Μόντσα, όλα θα μπορούσαν να συμβούν. Άσε που η RBR θα μπορούσε να έπεφτε στη λούμπα να βάλει μέσα τον Μαξ σε περίπτωση που έμπαινε ο Λεκλερ, οπότε θα είχε άλλη τροπή ο αγώνας. Γενικά ισχύει ότι όταν έχεις τα μονοθέσιά σου σε θέσεις 1-3 και δεν μπορεις να χτυπήσεις στα ίσια τον αντίπαλο σου που είναι στη θέση 2, τότε βάζεις μέσα τον 3ο μπας και συμπαρασύρεις τον αντίπαλο σε αυτό το παιχνίδι. Ας ξεκινησουμε οτι δεν θα επεφτε στην λουμπα μιας και ειχε φανερα ταχυτερο μονοθεσιο και λιγοτερη φθορα.. Η μονη ελπιδα της φερραρι ηταν αυτοκινητο ασφαλειας ωστε να παει ο αγωνας "αναγκαστικα" σε 2 πιτστοπ. Απαξ και δεν εγινε το πανυγηρι τελειωσε. Για να πηγαινε απευθειας μονη της σε 2 πιτστοπ επρεπε α) η sοft να εχει τρελλο delta απο medium και β) το μονοθεσιο να μην φθειρει τα λαστιχα ωστε να κρατησει η soft το κυνηγητο. ΥΓ και εγω ειπα οτι επρεπε να βαλει μεσα τον εκλερακη για undercut. τουλαχιστον να δυσκολεψουν τον τσεκο και να εχουν επιλογες. ΥΓ2 Ακομα και που δεν το κανανε ειναι η πρωτη φορα εδω και καιρο που τουλαχιστον η φοραδα δεν τα παρατησε και αναγκασε την Rb να παλαιψει πραγματικα για το 1-2 της. Και αυτο σαν θεατη με ευχαριστησε. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tommy^ Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2023 1 λεπτό πριν, ghostrider είπε Ας ξεκινησουμε οτι δεν θα επεφτε στην λουμπα μιας και ειχε φανερα ταχυτερο μονοθεσιο και λιγοτερη φθορα.. Η μονη ελπιδα της φερραρι ηταν αυτοκινητο ασφαλειας ωστε να παει ο αγωνας "αναγκαστικα" σε 2 πιτστοπ. Απαξ και δεν εγινε το πανυγηρι τελειωσε. Για να πηγαινε απευθειας μονη της σε 2 πιτστοπ επρεπε α) η sοft να εχει τρελλο delta απο medium και β) το μονοθεσιο να μην φθειρει τα λαστιχα ωστε να κρατησει η soft το κυνηγητο. ΥΓ και εγω ειπα οτι επρεπε να βαλει μεσα τον εκλερακη για undercut. τουλαχιστον να δυσκολεψουν τον τσεκο και να εχουν επιλογες. ΥΓ2 Ακομα και που δεν το κανανε ειναι η πρωτη φορα εδω και καιρο που τουλαχιστον η φοραδα δεν τα παρατησε και αναγκασε την Rb να παλαιψει πραγματικα για το 1-2 της. Και αυτο σαν θεατη με ευχαριστησε. Μια τέτοια κίνηση θα μπορούσε ακόμα να συμπαρασύρει και τον Τσεκο που ψιλοεχανε χρόνο στην αρχη πίσω από Γιώργη τον οποίο πέρασε κάπου στον 14ο γύρο, αν θυμάμαι καλά. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
jek20 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2023 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
liakjim Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2023 1 ώρα πριν, tommy^ είπε Δεν το ξέρεις αυτό. Με 2 Πιτ στοπ, γρήγορες γόμες, οδήγηση καμικάζι και την σχετικά καλή απόδοση της Φερράρι στη Μόντσα, όλα θα μπορούσαν να συμβούν. Άσε που η RBR θα μπορούσε να έπεφτε στη λούμπα να βάλει μέσα τον Μαξ σε περίπτωση που έμπαινε ο Λεκλερ, οπότε θα είχε άλλη τροπή ο αγώνας. Γενικά ισχύει ότι όταν έχεις τα μονοθέσιά σου σε θέσεις 1-3 και δεν μπορεις να χτυπήσεις στα ίσια τον αντίπαλο σου που είναι στη θέση 2, τότε βάζεις μέσα τον 3ο μπας και συμπαρασύρεις τον αντίπαλο σε αυτό το παιχνίδι. Νομίζω ότι η Φεράρι κυνηγαγε το 2-3 γιατί το 1 ήταν χαμένο. Οπότε δεν ήθελαν να θυσιάσουν το ένα αμάξι ή να ρισκάρουν να πάνε σε πιο αργή στρατηγική. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
haHa Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2023 (επεξεργασμένο) 15 ώρες πριν, tommy^ είπε Δεν το ξέρεις αυτό. Με 2 Πιτ στοπ, γρήγορες γόμες, οδήγηση καμικάζι και την σχετικά καλή απόδοση της Φερράρι στη Μόντσα, όλα θα μπορούσαν να συμβούν. Η αληθεια ειναι οτι τα 2 πιτ στοπ στην Μοντσα ειναι εκτος συζητησης, ειναι αισθητα πιο αργη στρατηγικη και δεν την ακολουθει σχεδον κανενας τα τελευταια χρονια. Μια χαρα ηταν η στρατηγικη της Φερραρι, η RB ειχε πιο γρηγορο μονοθεσιο ακομα και με τον Περεζ. Μονο με θαυμα μπορουσαν να κρατηθουν μπροστα και σιγουρα οχι με πιο αργη στρατηγικη. Ισως αν ο Λεκλερκ κραταγε λιγο παραπανω πισω τον Τσεκο και ο Σαινθ ανοιγε την διαφορα, τοτε να ειχαν λιγες παραπανω ελπιδες για την 2η θεση. Επεξ/σία 5 Σεπτεμβρίου 2023 από haHa 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
liakinen Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2023 Ο τωρινός Λεκλέρ θα μπορούσε να παίξει την άμυνα του Σάινθ για τόση ώρα χωρίς να κάνει μαλ@κία; 🤔 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2023 Moderators Share Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2023 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
vaggos88 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2023 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ASFE Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2023 FIA confirm all 10 F1 teams operated below Cost Cap in 2022 https://www.formula1.com/en/latest/article.fia-confirm-all-10-f1-teams-operated-below-cost-cap-in-2022.1MSZ7OgE8XF6GTMBLH4LxS.html Οκ δεν εχουμε δραματα φετος 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Diinekis21 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2023 Μέλος Share Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2023 1 ώρα πριν, ASFE είπε FIA confirm all 10 F1 teams operated below Cost Cap in 2022 https://www.formula1.com/en/latest/article.fia-confirm-all-10-f1-teams-operated-below-cost-cap-in-2022.1MSZ7OgE8XF6GTMBLH4LxS.html Οκ δεν εχουμε δραματα φετος Ταπεράκι αντί κέτερινγκ; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2023 1 ώρα πριν, ASFE είπε FIA confirm all 10 F1 teams operated below Cost Cap in 2022 https://www.formula1.com/en/latest/article.fia-confirm-all-10-f1-teams-operated-below-cost-cap-in-2022.1MSZ7OgE8XF6GTMBLH4LxS.html Οκ δεν εχουμε δραματα φετος Περιεργο, κατι λεγανε για Mercedes και οχι μονο... Προφανως μουφες Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
papp0us Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2023 2 ώρες πριν, ASFE είπε FIA confirm all 10 F1 teams operated below Cost Cap in 2022 https://www.formula1.com/en/latest/article.fia-confirm-all-10-f1-teams-operated-below-cost-cap-in-2022.1MSZ7OgE8XF6GTMBLH4LxS.html Οκ δεν εχουμε δραματα φετος Χάσαμε το 80% του ενδιαφέροντος αυτή τη σεζόν με μια πρόταση. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις