Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2023


Diinekis21

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 8,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Εμ HaHa φέρνεις σαν παράδειγμα Αλονσο, τον τύπο που δεν ξεκολλαγε από πιτς σε κατατακτήριες για να μην προλάβει ο ρουκι Χάμιλτον να γράψει χρόνο. Το τι λένε και τι κάνουν ας το κρίνω εγώ.

Ο σερ είναι goat του αθλήματος και έχει υπάρξει αψυχολόγητα ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ σε κάποια gp. Το γιατί θα το απαντήσει ο ίδιος (λέμε κάνα αστείο), όπως και ο Σουμι κάποτε προσπάθησε να δολοφονήσει τον (επί σειρά ετών τιμ μειτ) Μπαρικελο. Και αυτός goat του αθλήματος.

 

Clean driver ήταν πχ ο Κίμι, ο Φιζικο, ο Χάιντφιλντ, ο Μικα και πολλοί ακόμα, ο σερ ούτε για αστείο. Ο Μαξ επίσης το παίζει Παναγία εκ του ασφαλούς, γιατί έχει πύραυλο στα χέρια. Αν πρέπει να τσαλακωθει στο μέλλον, θα το κάνει.-

3 ώρες πριν, sattack είπε

Υπερθέρμανση ενός δισκόφρενου ήταν. 

https://the-race.com/formula-1/mark-hughes-sainz-fought-valiantly-against-inevitable-defeat/

Βασικά αξίζει να διαβάζει κανείς μερικά τέτοια άρθρα μετά τον αγώνα για να συνειδητοποιήσει ότι εμείς ούτε τα μισά δεν καταλαβαίνουμε από το τι παίζεται κατά τη διάρκεια του αγώνα.

Βάλτον μέσα για undercut αμέσως φώναζαν όλοι, μόνο ένας φίλος έγραψε ότι θα έβγαινε πίσω από Bottas, χωρια που δεν θα του έφτανε μετά το  Hard για το τέλος. 

Δεν αντέχει, έκανε πάλι το λάθος. Ναι, γιατι τα πίσω υπεφεραν από την ψηλή θερμοκρασία, και το μικρό πίσω φτερό, γλιστραγανε συνεχεια (που το ειχε δει ο Max), και αυτος άλλαζε συνέχεια το brake bias προς τα εμπρός για να προστατεύσει τα πίσω και τελικά έπαθε lock στην πιο δύσκολη στροφή για φρενάρισμα. 

Βασικά αναρωτιεμαι αν έχει και νόημα τελικά να τα παρακολουθούμε πλέον όλα αυτά. Μήπως οι Αμερικανοί έχουν καταλάβει καλύτερα το νόημα με τα IndyCar series. 

 

 

Τροφή για σκέψη (τα προβλήματα του Σάνθη ήταν μεγάλα, και ορατά, όπως μεγάλα και τα κοχόνες του στον αγώνα) : έχεις τα μονοθέσια στο 1-3, πρακτικά έχεις 2 σενάρια (τρίτο μόνο σε περίπτωση SC). Ο Λεκ επωφελείται και προφυλάσσει γόμα, όσο ο Κάρλος κρατάει με νύχια και δόντια Μαξ πίσω. Ο Ράσελ παίζει επίσης το δικό σου παιχνίδι γιατί αμύνεται σαν σκύλος στη 2η RB.

Γνώμη μου, αντερκατ τον Λεκ όταν ο Μαξ περνάει. Ακριβώς και μόνο τότε. Η μόνη σου ελπίδα. Πρώτον, ήταν τεράστια η διαφορά στη πίστα (αναμενόμενο), και δεύτερον, αποφεύγεις διένεξη μεταξύ των οδηγών σου. Με λίγα λόγια δεν φτάνεις στο σημείο να σφαχτούν μεταξύ τους (για μας τους φάνς δεν θα ήταν το ίδιο ο αγώνας). Ο Μαξ θα ήξερε ότι θα τραβήξει πάλι μια δοκιμασία, και ό,τι προκύψει.

Αυτό το σενάριο δεν αγγίζει καθόλου τα προβλήματα του Σάνθη που ούτως ή άλλως θα είχε, και έδινε μια ελάχιστη ελπίδα νίκης ή έστω θα ανάγκαζε την Red Bull σε μεγαλύτερη καταπόνηση ή και πιθανότητα λάθους (ο Μαξ είναι τόσο καλός στο όριο, αλλά ποτέ δεν ξέρεις, εκεί είναι οι αμμοπαγίδες).

Υ. Γ λάθος και η στρατηγική του Χάμιλτον. Εκείνος δεν είχε προβλήματα, εντούτοις λάθος timing εισόδου - και τους το είπε στο ράδιο.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

37 λεπτά πριν, ~mxls~ είπε

Γνώμη μου, αντερκατ τον Λεκ όταν ο Μαξ περνάει. Ακριβώς και μόνο τότε.

Το μοναδικό χαρτί που είχαν και δεν το έπαιξαν καθόλου. Μπορεί να μην τους έβγαινε ρε παιδί μου, να πέφτανε σε κίνηση, να αναγκαζόντουσαν για έξτρα πιτ στοπ, αλλα το γεγονός οτι δε δοκιμάζουν ΤΟ ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ, είναι πρόβλημα. Τι περιμένουν να πέσει η καρό σημαία στο κεφάλι τους και να κερδίσουν; Κάνε κάτι, ας είναι λάθος.

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 hours ago, haHa said:

Πχ σκεψου ποσες φορες πεταξε εκτος πιστας(χρειαστηκε να κανουν avoiding action για να μην υπαρξει επαφη ή υπηρξε επαφη) ο Μαξ το 2021 τους αντιπαλους το.

Καλά εννοείται ο Μαξ εκεί είναι ο χειρότερος από όλους σε βαθμό που έθεσε trend να μην αφήνει κανείς χώρο μετά από είσοδο σε chicane (βέβαια αυτός έλεγε naughty naughty για Σάινθ, για κάτι που ο ίδιος κάνει χρόνια. Όπως επίσης θεωρούσε ότι έφταιγε ο Χάμιλτον για Μόντσα 21)

Ούτε έχει γίνει καθαρός οδηγός ο Μαξ τώρα γιατί απλά δεν χρειάζεται να ρισκάρει και ούτε και θα γίνει ποτέ.

Οποιονδήποτε να συγκρίνεις με Μαξ θα φανεί καθαρός οδηγός.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, ~mxls~ είπε

Clean driver ήταν πχ ο Κίμι, ο Φιζικο, ο Χάιντφιλντ, ο Μικα και πολλοί ακόμα, ο σερ ούτε για αστείο. Ο Μαξ επίσης το παίζει Παναγία εκ του ασφαλούς, γιατί έχει πύραυλο στα χέρια. Αν πρέπει να τσαλακωθει στο μέλλον, θα το κάνει.-

Αυτοι δεν ειναι στο grid, μιλαγαμε για αυτους που ειναι στο grid:

16 ώρες πριν, haHa είπε

Lol, απο τους πιο καθαρους οδηγούς στο grid 


και δεν ειναι τυχαιο οτι αυτα πιστευουν και οι αλλοι οδηγοι.

Και προσωπικα, δινω μεγαλυτερη βαση στο τι λεει ενας F1 driver(ειδικα αν ηταν βασικος αντιπαλος) απο οτι λεει ο καθε haha/mxls/ASFE.

Επεξ/σία από haHa
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, sattack είπε

Υπερθέρμανση ενός δισκόφρενου ήταν. 

https://the-race.com/formula-1/mark-hughes-sainz-fought-valiantly-against-inevitable-defeat/

Βασικά αξίζει να διαβάζει κανείς μερικά τέτοια άρθρα μετά τον αγώνα για να συνειδητοποιήσει ότι εμείς ούτε τα μισά δεν καταλαβαίνουμε από το τι παίζεται κατά τη διάρκεια του αγώνα.

Βάλτον μέσα για undercut αμέσως φώναζαν όλοι, μόνο ένας φίλος έγραψε ότι θα έβγαινε πίσω από Bottas, χωρια που δεν θα του έφτανε μετά το  Hard για το τέλος. 

Δεν αντέχει, έκανε πάλι το λάθος. Ναι, γιατι τα πίσω υπεφεραν από την ψηλή θερμοκρασία, και το μικρό πίσω φτερό, γλιστραγανε συνεχεια (που το ειχε δει ο Max), και αυτος άλλαζε συνέχεια το brake bias προς τα εμπρός για να προστατεύσει τα πίσω και τελικά έπαθε lock στην πιο δύσκολη στροφή για φρενάρισμα. 

Βασικά αναρωτιεμαι αν έχει και νόημα τελικά να τα παρακολουθούμε πλέον όλα αυτά. Μήπως οι Αμερικανοί έχουν καταλάβει καλύτερα το νόημα με τα IndyCar series. 

 

 

Όταν στην αρχή του αγώνα έχεις τα positions 1 και 3 και ξέρεις ότι ο 2 είναι ο Φερσταπεν, τότε πρέπει να ανακατέψεις την τράπουλα μπας και καταφέρεις κάτι.

Εγώ θα έβαζα τον 3ο Λεκλερ νωρίς στα pits και θα του άλλαζα τη στρατηγική σε 2 Πιτ στοπ αντί για 1.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Btw, παρομοιο συμβαν με το χθεσινο του Piastri-Hamilton ειχε γινει το 2019 με Leclerc-Hamilton ακριβως στην ιδια στροφη, οπου ο Leclerc δεν αφησε χωρο ενος μονοθεσιου στον Hamilton και ετσι ο Hamilton χρειαστηκε να κανει avoiding action και να βγει εκτος πιστας για να μην χτυπησουν.

Ο Hamilton χθες μπορει οριακα(μαλλον οχι κρινοντας απο το γεγονος οτι ζητησε συγγνωμη απο τον Piastri) να αφησε χωρο ενος μονοθεσιου εντος πιστας στον Piastri. Ο Λεκλερκ παντως σιγουρα δεν αφησε και δεν πηρε ποινη το 2019:

https://www.youtube.com/watch?v=UQV-C-JDfxs

 

 

Ας δουμε τι γραφοταν τοτε οταν ο Λεκλερκ πεταξε εκτος τον Χαμιλτον:

Στις 8/9/2019 στις 3:48 ΜΜ, ~mxls~ είπε

Χαμ σκάσε και οδήγα. 

  

Στις 8/9/2019 στις 3:46 ΜΜ, eliasjuve είπε

Δεν είναι Φέττελ ο Λεκλεράκος. 

Κλαψε πουλέν. 

  

Στις 8/9/2019 στις 4:09 ΜΜ, liakjim είπε

Φοβερή μάχη. Επιτέλους. Μακάρι να ήταν έτσι σε όλες τις πίστες

 

Στις 8/9/2019 στις 4:07 ΜΜ, liakjim είπε

Βρώμικο λίγο, θεμιτό όμως. Νομίζω όχι για ποινή.

  

Στις 8/9/2019 στις 4:31 ΜΜ, liakjim είπε

Πανάξια νίκη.

  

Στις 11/9/2019 στις 1:21 ΜΜ, Snoob είπε

Άριστα έπραξαν οι αγωνοδίκες, σε κανέναν δεν χαρίστηκαν.


Κριμα που βλεπουμε δυο μετρα και δυο σταθμα...

---------------------------

 

Eδω συγκριτικο:
 

 

Επεξ/σία από haHa
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά σιγά μην ρίχνανε ποινή στον Λεκλέρ ενώ παλεύει για τη νίκη μέσα στην Ιταλία. Όπως δεν έριξαν στον Μαξ ίδια χρονιά στην Αυστρία, ενώ ήταν μαζί στρίβοντας για την 3.

Άρα ίσως οι αγωνοδίκες εν τέλει κοιτούν και το "αποτέλεσμα" μιας παράβασης για να επιβάλουν ποινές??

Εννοώ, μήπως θα έδιναν ποινή στον Λεκλέρ αν ο Χάμιλτον είχε ζημιά στο μονοθέσιο;

Αντίστοιχα Αυστρία μετά την επαφή, πιστεύω θα έπαιρνε ποινή ο Μαξ αν ο Λεκλέρ είχε ζημιά στην ανάρτηση κλπ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 λεπτά πριν, just getting started είπε

Καλά σιγά μην ρίχνανε ποινή στον Λεκλέρ ενώ παλεύει για τη νίκη μέσα στην Ιταλία. Όπως δεν έριξαν στον Μαξ ίδια χρονιά στην Αυστρία, ενώ ήταν μαζί στρίβοντας για την 3.

Άρα ίσως οι αγωνοδίκες εν τέλει κοιτούν και το "αποτέλεσμα" μιας παράβασης για να επιβάλουν ποινές??

Εννοώ, μήπως θα έδιναν ποινή στον Λεκλέρ αν ο Χάμιλτον είχε ζημιά στο μονοθέσιο;

Αντίστοιχα Αυστρία μετά την επαφή, πιστεύω θα έπαιρνε ποινή ο Μαξ αν ο Λεκλέρ είχε ζημιά στην ανάρτηση κλπ...

Σε παρομοιο συμβαν οπου κανενας δεν ειχε ζημια:
α) ο Max πηρε ποινη οταν στριμωξε εκτος πιστας τον Bottas(και ειχαν επαφη) στην Monza το 2018 . 
Εδω τα γαλλικα που ειπε ο Μαξ μετα την ποινη:

Αναφορά σε κείμενο

It’s [expletives]. I gave him space. They’re doing a great job of killing racing, honestly.”

β) ο Stroll δεν πηρε ποινη οταν στριμωξε εκτος πιστας τον Massa (και ειχαν μικρη επαφη) στην Monza το 2017

 

 

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν χρειαζεται ρε παιδια να το κουραζουμε το θεμα. Ο καθενας εδω μεσα θα λεει το μακρυ και το κοντο του αναλογα με ποιον οδηγο ή ομαδα υποστηριζει και καλα θα κανει γιατι οτι και να ειπωθει εδω δεν επηρεαζει στο παραμικρο την f1.

Το θεμα ειναι οτι αγωνοδικες ηταν ειναι και θα ειναι inconsistent αν δεν αλλαξει κατι. Δεν μου κανει βεβαια την παραμικρη εντυπωση το μπαχαλο της fia απο το αμπου νταμπι του 21 και μετα. 

Η formula 1 εχει τεραστια και θεμελιωδη προβληματα τοσο οσον αφορα το rule book, την εφαρμογη των κανονισμων, την εφαρμογη ποινων και εξεταση των συμβαντων οσο και στο κομματι των νεων μονοθεσιων. Δεν κρινω τα καινουρια μονοθεσια αυτα καθ αυτα αλλα το cost cap και το wind tunnel time limit που απωθουν τους αλλους απο το να πιασουν τον πρωτο και να καινοτομησουν.

Οπως λεει και ο pappous η f1 αργοπεθαινει και κατι πρεπει να αλλαξει αμεσα.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 hours ago, tommy^ said:

Εγώ θα έβαζα τον 3ο Λεκλερ νωρίς στα pits και θα του άλλαζα τη στρατηγική σε 2 Πιτ στοπ αντί για 1.

Και έξτρα σοφτ να έβαζε, δε γίνεται στη Μόντσα να καλύψεις διαφορά 20 δευτερολέπτων.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...