Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2023


Diinekis21

Προτεινόμενες αναρτήσεις

3 ώρες πριν, papp0us είπε

Όχι!

Όχι!

Όχι!

Να μην υπογράψει κανείς! Ο Xavi είναι ροκ-σταρ! Ακούτε;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 8,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

19 λεπτά πριν, haHa είπε

το πιο ενδιαφερον σε αυτο εδω το thread ειναι οτι ενω ο Χαμιλτον πηρε ποινη , καθομαστε και το συζηταμε, αλλα οταν στον προηγουμενο αγωνα ο Μαξ πεταξε εκτος πιστας προς τον τοιχο τον Gasly, δεν ακουστηκε τιποτα

για άλλη μια φορά, δεν αναφέρομαι στο ποιος πρέπει να πάρει ποινή και ποιος όχι. Not my job. Απλά λέω ότι το 5sec είναι κάτι που εύκολα μαζεύει ο άλλος και σε περιπτώσεις σα τη σημερινή δείχνει μικρό.

Στον Ocon ο μηχανικός ακούμπησε το αμάξι και το penalty ήταν 10". Ξεκίνησε  με το λαστιχό εκτός του box και ήταν 5", και πέρασε το speed limit του pit lane για 0.1km/h και ήταν άλλα 5". Ντάξει, το τερμάτισε και αυτός, αλλά για εμένα αυτά δεν είναι ίδιας βαρύτητας με το causing a collision. Ειδικά το με ακούμπησε ο μηχανικός.

Αν με ρώταγε κάποιος θα έλεγα 5" στο speeding, 5" στο starting box, 5" στο με ακούμπησε ο μηχανικός (χωρίς να αλλάξει κάτι) και 10" στο collision. Αλλά ναι, δεν είναι δικιά μου δουλειά.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, mandos είπε

για άλλη μια φορά, δεν αναφέρομαι στο ποιος πρέπει να πάρει ποινή και ποιος όχι. Not my job. Απλά λέω ότι το 5sec είναι κάτι που εύκολα μαζεύει ο άλλος και σε περιπτώσεις σα τη σημερινή δείχνει μικρό.

Στον Ocon ο μηχανικός ακούμπησε το αμάξι και το penalty ήταν 10". Ξεκίνησε  με το λαστιχό εκτός του box και ήταν 5", και πέρασε το speed limit του pit lane για 0.1km/h και ήταν άλλα 5". Ντάξει, το τερμάτισε και αυτός, αλλά για εμένα αυτά δεν είναι ίδιας βαρύτητας με το causing a collision. Ειδικά το με ακούμπησε ο μηχανικός.

Αν με ρώταγε κάποιος θα έλεγα 5" στο speeding, 5" στο starting box, 5" στο με ακούμπησε ο μηχανικός (χωρίς να αλλάξει κάτι) και 10" στο collision. Αλλά ναι, δεν είναι δικιά μου δουλειά.

Ειναι σαν να μην διαβασες αυτο που γραφει ο papp0us και οι αγωνοδικες "δεν τιμωρούν το αποτέλεσμα, αλλα το συμβάν. Πρόκληση σύγκρουσης 5", είτε δεν γίνει τίποτα, είτε βγει ο άλλος εκτός."

Το αν μαζευεται ευκολα δεν λεει τιποτα, ασε που συνηθως δεν μαζευεται.

Αλλα συμφωνουμε: δεν ειναι δικη σου ουτε δικη μου δουλεια.

Το οτι βεβαια οι συζητησεις αυτες συχνα γινονται οταν η ποινη ειναι στον Χαμ, κατι δειχνει.

Επεξ/σία από haHa
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

28 λεπτά πριν, mandos είπε

για άλλη μια φορά, δεν αναφέρομαι στο ποιος πρέπει να πάρει ποινή και ποιος όχι. Not my job. Απλά λέω ότι το 5sec είναι κάτι που εύκολα μαζεύει ο άλλος και σε περιπτώσεις σα τη σημερινή δείχνει μικρό.

Στον Ocon ο μηχανικός ακούμπησε το αμάξι και το penalty ήταν 10". Ξεκίνησε  με το λαστιχό εκτός του box και ήταν 5", και πέρασε το speed limit του pit lane για 0.1km/h και ήταν άλλα 5". Ντάξει, το τερμάτισε και αυτός, αλλά για εμένα αυτά δεν είναι ίδιας βαρύτητας με το causing a collision. Ειδικά το με ακούμπησε ο μηχανικός.

Αν με ρώταγε κάποιος θα έλεγα 5" στο speeding, 5" στο starting box, 5" στο με ακούμπησε ο μηχανικός (χωρίς να αλλάξει κάτι) και 10" στο collision. Αλλά ναι, δεν είναι δικιά μου δουλειά.

Στην πρόκληση ατυχήματος πρέπει να τιμωρουνται με θέσεις στην κατάταξη και όχι δε ποινές χρόνου. Οι ποινές χρόνου πολλές φορές δεν έχουν κάποιο αντικρισμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, james01gr είπε

Στην πρόκληση ατυχήματος πρέπει να τιμωρουνται με θέσεις στην κατάταξη και όχι δε ποινές χρόνου. Οι ποινές χρόνου πολλές φορές δεν έχουν κάποιο αντικρισμα.

Και αυτό δεν έχει εφαρμογή. Αν γίνει το ατύχημα στον 3ο γύρο, και τελικά κερδίσει αυτός που ευθύνεται, θα του στερήσεις την Νίκη απο τον 3ο γύρο επειδή τράκαρε; Θα τρέχει για να βγει δεύτερος δηλαδή; 

Καταλαβαίνω το γιατί θέλετε πιο αυστηρές ποινές, αλλα στη φάση που είναι η F1 αυτή τη στιγμή ΔΕΝ σηκώνει πιο αυστηρές ποινές. Θα έπρεπε να τους σπρώχνουν να κάνουν περισσότερα τζαρτζαρίσματα, όχι λιγότερα με τη ποινή μπαμπούλα απο πάνω τους.

Δε λέμε να γίνουν συγκρουόμενα, αλλα δεν μπορείς να τους τιμωρείς για μάχες, και απο τη στιγμή που δεν μπορείς να τιμωρήσεις με βάση την εξέλιξη της παράβασης, αλλα μόνο την ίδια την παράβαση, είμαστε εδώ που είμαστε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, papp0us είπε

Πριν απο 20 χρόνια δεν ήταν λεωφορεία στην πίστα, αλλα μονοθέσια, για να έπεφτε ο ένας πάνω στον άλλον έπρεπε να το κάνουν επίτηδες.

 Στις μισές στροφές του πρωταθλήματος δεν χωράνε δυο μονοθέσια, οι επαφές είναι αναπόφευκτες

Υπάρχει λύση 

how-to-start-karting-lando-norris

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 ώρες πριν, ~mxls~ είπε

Είναι επικίνδυνος.

Lol, απο τους πιο καθαρους οδηγούς στο grid που ακομα και ο Αλονσο (οταν ειναι ηρεμος και δεν ειναι salty!) ισχυριζεται οτι τον εμπιστευεται απολυτα σε μια μαχη:
Despite Frosty Relations With Lewis Hamilton, Fernando Alonso Claims He Absolutely Trusts Mercedes Star During Intense Duels
 

Αναφορά σε κείμενο

Alonso said, “I really enjoy these battles. It’s happened in Australia, now here. There’s a lot of respect.” He explained further, “It’s a very intense battle but also very fair and respectful. When I was able to overtake with DRS you know you can trust Lewis, who will defend hard but within limits.”

 

O Leclerc αντιστοιχα λεει οτι εμπιστευεται περισσοτερο τον Χαμιλτον απο τον Max:
LECLERC: I TRUST LEWIS MORE THAN MAX
 

Αναφορά σε κείμενο

Max Verstappen’s aggression makes him a more fun, yet dangerous foe to race against than Lewis Hamilton, says Ferrari’s Charles Leclerc.

Appearing on Sky Sports F1‘s vodcast, Leclerc was asked which of his two Formula 1 rivals he ‘trusts’ more to race against, and the Monegasque did not shy away with his answer.

“If I want to be sure to finish the race, probably Lewis!” 

 

Αντιστοιχα λενε και οι αγωνιστικοι διευθυντες:
Zak Brown about Hamilton's hard racing

Αναφορά σε κείμενο

Talking about this, the McLaren CEO revealed as per deni on Twitter, “The nice thing is you know Lewis is gonna fight you hard but he’s gonna fight you fair. At least you feel like you have a driver around you that’s gonna be sensible.”

 

Επεξ/σία από haHa
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγώ από τους χρόνους που παρακολουθούσε δεν αντιλήφθηκα κάτι αλλά ούτε και οι σχολιαστές σε f1tv.

Δεν ξέρω ο Τζώρτζης 😜

Screenshot_20230904-001352.png.e2cb0cb9f9ef6e3930030a538aaff5a7.png

Δεν ήταν και 3 όπως αναφέρει. Άρα στον επόμενο ίσως πάρει ποινή αν έχει θέμα με αλλαγή.

 


 

 

Screenshot_20230904-0022412.png.3c925b24cdaf31764ec70aff55a9a729.pngScreenshot_20230904-0022552.png.b9029b83ac29a4ed3076b3079492d06f.png

 

Συγνώμη για το μέγεθος, αλλά δεν περνάει σε σπόϊλερ.

 

Επεξ/σία από ep1
  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

24 λεπτά πριν, ep1 είπε

Εγώ από τους χρόνους που παρακολουθούσε δεν αντιλήφθηκα κάτι αλλά ούτε και οι σχολιαστές σε f1tv.

Δεν ξέρω ο Τζώρτζης 😜

Screenshot_20230904-001352.png.e2cb0cb9f9ef6e3930030a538aaff5a7.png

Δεν ήταν και 3 όπως αναφέρει. Άρα στον επόμενο ίσως πάρει ποινή αν έχει θέμα με αλλαγή.

 

[=spoiler]
 

 

Screenshot_20230904-0022412.png.3c925b24cdaf31764ec70aff55a9a729.pngScreenshot_20230904-0022552.png.b9029b83ac29a4ed3076b3079492d06f.png

[/spoiler]

Συγνώμη για το μέγεθος, αλλά δεν περνάει σε σπόϊλερ.

 

Το είπε στον τερματισμό ότι "we were nursing a small issue". Δεν είπε τι ακριβώς.

Ίσως θερμοκρασίες ή αποφυγή να μπουν σε dirty air και βλέπε και τσουνοντα.

https://www.planetf1.com/news/christian-horner-max-verstappen-issue-italian-gp/

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπερθέρμανση ενός δισκόφρενου ήταν. 

https://the-race.com/formula-1/mark-hughes-sainz-fought-valiantly-against-inevitable-defeat/

Βασικά αξίζει να διαβάζει κανείς μερικά τέτοια άρθρα μετά τον αγώνα για να συνειδητοποιήσει ότι εμείς ούτε τα μισά δεν καταλαβαίνουμε από το τι παίζεται κατά τη διάρκεια του αγώνα.

Βάλτον μέσα για undercut αμέσως φώναζαν όλοι, μόνο ένας φίλος έγραψε ότι θα έβγαινε πίσω από Bottas, χωρια που δεν θα του έφτανε μετά το  Hard για το τέλος. 

Δεν αντέχει, έκανε πάλι το λάθος. Ναι, γιατι τα πίσω υπεφεραν από την ψηλή θερμοκρασία, και το μικρό πίσω φτερό, γλιστραγανε συνεχεια (που το ειχε δει ο Max), και αυτος άλλαζε συνέχεια το brake bias προς τα εμπρός για να προστατεύσει τα πίσω και τελικά έπαθε lock στην πιο δύσκολη στροφή για φρενάρισμα. 

Βασικά αναρωτιεμαι αν έχει και νόημα τελικά να τα παρακολουθούμε πλέον όλα αυτά. Μήπως οι Αμερικανοί έχουν καταλάβει καλύτερα το νόημα με τα IndyCar series. 

 

 

  • Like 4
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, ~mxls~ είπε

Αφού ζει ο Μαξ μετά το Σίλβερστοουν, καλός είναι.

Ειναι ποδοσφαιρικου επιπεδου αυτη η συζητηση για ενα συμβαν που προκευψε απο υποστροφη και οχι επιτηδες, καλυτερα να την κανεις με τους συμφορουμιτες liakjim, dinekis21 κλπ.


Το σημαντικο ειναι οι οδηγοι να μην λενε οτι αυτα απλα συμβαινουν κλπ:

image.png.0dbc07fbd571641e853ba59ddbb968

 

Δηλωσεις μετα το συμβαν:

 

image.png.b85e19ccfefcf35742694f971caf0b39.png

 

 

 

--------------------

 

Και ασχετα με το τι λεει ο καθε haHa και ο καθε mxls σε ενα φορουμ, το σημαντικο ειναι τι πιστευουν οι οδηγοι που μαχονται:

Ακομα και ο Αλονσο (οταν ειναι ηρεμος και δεν ειναι salty!) ισχυριζεται οτι τον εμπιστευεται απολυτα σε μια μαχη:

Despite Frosty Relations With Lewis Hamilton, Fernando Alonso Claims He Absolutely Trusts Mercedes Star During Intense Duels
 

Αναφορά σε κείμενο

Alonso said, “I really enjoy these battles. It’s happened in Australia, now here. There’s a lot of respect.” He explained further, “It’s a very intense battle but also very fair and respectful. When I was able to overtake with DRS you know you can trust Lewis, who will defend hard but within limits.”

 

O Leclerc αντιστοιχα λεει οτι εμπιστευεται περισσοτερο τον Χαμιλτον απο τον Max:
LECLERC: I TRUST LEWIS MORE THAN MAX
 

Αναφορά σε κείμενο

Max Verstappen’s aggression makes him a more fun, yet dangerous foe to race against than Lewis Hamilton, says Ferrari’s Charles Leclerc.

Appearing on Sky Sports F1‘s vodcast, Leclerc was asked which of his two Formula 1 rivals he ‘trusts’ more to race against, and the Monegasque did not shy away with his answer.

“If I want to be sure to finish the race, probably Lewis!” 

 

Αντιστοιχα λενε και οι αγωνιστικοι διευθυντες:
Zak Brown about Hamilton's hard racing

Αναφορά σε κείμενο

Talking about this, the McLaren CEO revealed as per deni on Twitter, “The nice thing is you know Lewis is gonna fight you hard but he’s gonna fight you fair. At least you feel like you have a driver around you that’s gonna be sensible.”

 

Επεξ/σία από haHa
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...