mandos Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2023 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2023 52 λεπτά πριν, ghostrider είπε με εκνευριζει το γεγονος οτι ο σερ χαλασε τον αγωνα του πορτοκαλιου παιδιου και τερματισε 6ος ενω ο πορτοκαλης επεσε τοσο πισω .. Ποινές χάδι σήμερα για άλλη μια φορά, και το εκμεταλλεύονται ομάδες και οδηγοί. Πρέπει να επανέλθει το stop n go να σταματήσουν τέτοια σκηνικά. Ο Χαμιλτον δεν έχασε ούτε τη θέση του, μιας και ο αντίπαλος του ήταν η Williams. Ωραίος αγώνας ήταν ΥΓ: τις άλφα η κάμερα δε τις έδειξε ούτε 2 λεπτά
papp0us Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2023 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2023 2 λεπτά πριν, mandos είπε Ποινές χάδι σήμερα για άλλη μια φορά, και το εκμεταλλεύονται ομάδες και οδηγοί. Πρέπει να επανέλθει το stop n go να σταματήσουν τέτοια σκηνικά. Ο Χαμιλτον δεν έχασε ούτε τη θέση του, μιας και ο αντίπαλος του ήταν η Williams. Ωραίος αγώνας ήταν Παλι τα γίδια ρε σεις; Και θανατική ποινή να είχε στις ποινές πάλι 5" θα έπαιρνε, γιατί ΔΕΝ τιμωρούν το αποτέλεσμα, αλλα το συμβάν. Πρόκληση σύγκρουσης 5", είτε δεν γίνει τίποτα, είτε βγει ο άλλος εκτός. Ζητάτε να γίνει εφαρμογή κανονισμών με βάση το αποτέλεσμα; Δηλαδή αν κάποιος τρακάρει έναν που είναι εντός πόντων να έχει χειρότερη ποινή απο κάποιον που χτύπησε τον 16ο, επειδή στην πρώτη περίπτωση του στέρησε βαθμούς; Destruction Derby θα γίνει πίσω. Το τι θα γίνει μετά την επαφή είναι ΚΑΘΑΡΑ θέμα τύχης. Δεν μπορείς να τιμωρείς την κακοτυχία, ή να επιβραβέβεις την καλοτυχία. Την επαφή τιμωρείς. Ιτ ιζ γουατ ιτ ιζ, μηχανοκίνητος αθλητισμός είναι, ατυχήματα γίνονται. 4 1
specre Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2023 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2023 (επεξεργασμένο) Carlos Sainz - 31.5% Sergio Perez - 14.8% Max Verstappen - 13.3% Alex Albon - 10.7% Charles Leclerc - 6% Επεξ/σία 3 Σεπτεμβρίου 2023 από specre 1
mandos Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2023 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2023 Δεν ζητάω να τιμωρούν με βάση το αποτέλεσμα. Αλλά να υπάρχουν πιο σοβαρές ποινές. Το +5 δεν υφίσταται ως ποινή στο 90% των περιπτώσεων
papp0us Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2023 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2023 (επεξεργασμένο) 4 λεπτά πριν, mandos είπε Δεν ζητάω να τιμωρούν με βάση το αποτέλεσμα. Αλλά να υπάρχουν πιο σοβαρές ποινές. Το +5 δεν υφίσταται ως ποινή στο 90% των περιπτώσεων Αν η πρόκληση ατυχήματος είχε stop n go πέναλτι που ζητάς, θα καθόντουσαν όλοι 200 μέτρια μακριά ο ένας απο τον άλλο μην τυχόν και βρουν καταλάθος και μπλέξουν. Εδώ λέμε οτι έχει χαθεί το θέαμα, και η ιδέα σου ειναι να τους τιμωρούμε με καταστροφή αγώνα αν τυχόν τρακάρουν; Σου ξαναλέω 15" π.χ ποινή θα είναι για τρακάρισμα ακόμα ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΓΙΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ, αν απλά κάποιος πάνω στη μάχη προκαλέσει τράκα. Θα σου φαινόταν πιο δίκαιο αυτό; Επεξ/σία 3 Σεπτεμβρίου 2023 από papp0us
ekrepali Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2023 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2023 1 hour ago, Αλεξανδρος A.92 said: Tο να γκρινιαζεις οτι εισαι πιο γρηγορος και να εισαι σχεδον σε ολον τον αγωνα πισω απο τον teamate σου σε αποσταση DRS και να μην μπορεις να περασεις κατι δειχνει... Στο σημείο που μπλόκαρε ο Σάινθ κι έλεγες ότι θα περνούσε ο Λεκλέρ σιγουράκι... καβάλησε το κερμπ (το έδειξε μέσα απ'το cockpit) κι έχασε στην επιτάχυνση. Κλασικός Λεκλέρ. 1
mandos Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2023 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2023 26 λεπτά πριν, papp0us είπε δώ λέμε οτι έχει χαθεί το θέαμα, και η ιδέα σου ειναι να τους τιμωρούμε με καταστροφή αγώνα αν τυχόν τρακάρουν; Σου ξαναλέω 15" π.χ ποινή θα είναι για τρακάρισμα ακόμα ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΓΙΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ, αν απλά κάποιος πάνω στη μάχη προκαλέσει τράκα. Θα σου φαινόταν πιο δίκαιο αυτό; Δηλαδή χωρίς τον τρακο του Χάμιλτον δε θα είχε θέαμα; Το να φρενάρει σωστά και να μην τον πετάξει έξω δεν είναι θέαμα; Ναι, πιθανά να μου φαινόταν πιο δίκαιο. Από την άλλη δεν είμαι υπεύθυνος κανονισμών, αλλά το +5 είναι να'χαμε να λέγαμε. Πριν 20 χρόνια είχαμε μαύρες σημαίες και τα πάντα και είχαμε και θεαμα
Witcher1st Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2023 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2023 1 hour ago, mandos said: Δηλαδή χωρίς τον τρακο του Χάμιλτον δε θα είχε θέαμα; Το να φρενάρει σωστά και να μην τον πετάξει έξω δεν είναι θέαμα; Ναι, πιθανά να μου φαινόταν πιο δίκαιο. Από την άλλη δεν είμαι υπεύθυνος κανονισμών, αλλά το +5 είναι να'χαμε να λέγαμε. Πριν 20 χρόνια είχαμε μαύρες σημαίες και τα πάντα και είχαμε και θεαμα Αποψη για τις ποινες που ειχε φαει ο Φερσταπεν μεσα στο 2021; 1
tommy^ Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2023 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2023 Εγώ πάντως απόλαυσα τη μάχη Σαρλ / Κάρλος στο τέλος. Απορώ πώς βγήκε 2ος στην ψηφοφορία για το οδηγός της ημέρας ο Τσεκο. Θα έβαζα Άλμπον μετά από Σάνθη. 2 ώρες πριν, ~mxls~ είπε Η αμηχανη στιγμή που δίνουν κανονικά team orders αλλά τους γράφουν λολ Είπα "σχεδόν" γιατί τα έδωσαν λίγο πριν το τέλος του αγώνα.
mandos Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2023 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2023 11 λεπτά πριν, Witcher1st είπε Αποψη για τις ποινες που ειχε φαει ο Φερσταπεν μεσα στο 2021; Αναφέρομαι σε όλες τις ποινές 5σεκ και εκφράζω την άποψη ότι δεν έχουν νόημα. Δεν έχει να κάνει με το ποιος την πήρε, το +5 δεν έκανε ποτέ σε κανέναν τίποτα (εκτός από τον Πέρεζ που χάνει 2 θέσεις κάθε φορά που τρώει +5). Δεν λέω για το ποιος έπρεπε να φάει, αν έγινε σώστε που δεν έφαγε κτλ. Το +5 δεν τους πειράζει
papp0us Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2023 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2023 1 ώρα πριν, mandos είπε Δηλαδή χωρίς τον τρακο του Χάμιλτον δε θα είχε θέαμα; Το να φρενάρει σωστά και να μην τον πετάξει έξω δεν είναι θέαμα; Ναι, πιθανά να μου φαινόταν πιο δίκαιο. Από την άλλη δεν είμαι υπεύθυνος κανονισμών, αλλά το +5 είναι να'χαμε να λέγαμε. Πριν 20 χρόνια είχαμε μαύρες σημαίες και τα πάντα και είχαμε και θεαμα Πριν απο 20 χρόνια δεν ήταν λεωφορεία στην πίστα, αλλα μονοθέσια, για να έπεφτε ο ένας πάνω στον άλλον έπρεπε να το κάνουν επίτηδες. Είχαμε θέαμα γιατί ένα κλείδωμα τροχών δεν έστελνε τα ελαστικά στα σκουπίδια, δεν χρειαζόντουσαν DRS για μια προσπέραση στην ευθεία, είχαν στρατηγικές με καύσιμα, και γενικά υπήρχαν ΠΟΛΛΟΙ λόγοι που είχαμε θεάμα. Οι πιο αυστηροί κανόνες δεν ήταν περιοριστικό παράγοντας. Την εποχή που διανύουμε τώρα, δεν έχει νόημα να τους τιμωρείς με το τσεκούρι επειδή προσπαθούν να αγωνιστούν για μια θέση. Στις μισές στροφές του πρωταθλήματος δεν χωράνε δυο μονοθέσια, οι επαφές είναι αναπόφευκτες, και δεν μπορείς να τις τιμωρείς βαριά γιατί έχω την εντύπωση οτι θα σταματήσουν να προσπαθούν. Πόσες προσπεράσεις στην ευθεία με DRS να αντέξουμε πλέον; Πόσο θέαμα είδες εσυ σήμερα δηλαδή; γίναν 5 μάχες και είχαμε 3-4 τιμωρίες για πρόκληση ατυχήματος. Αν ηξερες οτι έχεις 50% πιθανότητα να ακουμπήσεις σε μια βουτιά γιατι απλά δε χωράτε και οι 2, και αμα χάσεις λίγο το φρένο μπορεί να σου καταστραφεί ο αγώνας, θα βούταγες; Θα καθόσουν ήσυχος πίσω και θα ήλπιζες να πάθει λάστιχο ο μπροστινός.. 2
mandos Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2023 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2023 25 λεπτά πριν, papp0us είπε Στις μισές στροφές του πρωταθλήματος δεν χωράνε δυο μονοθέσια, οι επαφές είναι αναπόφευκτες, και δεν μπορείς να τις τιμωρείς βαριά γιατί έχω την εντύπωση οτι θα σταματήσουν να προσπαθούν. Πόσες προσπεράσεις στην ευθεία με DRS να αντέξουμε πλέον; Δε διαφωνούμε εδώ, κάθε άλλο. Αλλά δεν είναι όλα τα ακουμπιματα για τιμωρία. Σήμερα έτυχε να είναι του Χάμιλτον και έχετε πέσει να με φάτε. Αν μιλάγαμε για κάναν Τσουνοντα μπορεί να ήταν άλλη η έκβαση της κουβέντας. Για να μη το τραβάμε: δεν είπα να δίνουν πιο πολλές τιμωρίες, ούτε να γίνουν πιο αυστηροί σε όλα. Είπα ότι το +5 δεν τους αγγιζει. Το αν μια τιμωρία είναι για +10 ή για stop n go δεν είμαι σε θέση να το κρίνω εγώ.
~mxls~ Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2023 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2023 1 ώρα πριν, tommy^ είπε Εγώ πάντως απόλαυσα τη μάχη Σαρλ / Κάρλος στο τέλος. Απορώ πώς βγήκε 2ος στην ψηφοφορία για το οδηγός της ημέρας ο Τσεκο. Θα έβαζα Άλμπον μετά από Σάνθη. Είπα "σχεδόν" γιατί τα έδωσαν λίγο πριν το τέλος του αγώνα. Και εγώ απορώ. Πρώτος έπρεπε. Αλμπον περίμενα από 6η έως 9η θέση, οπότε no surprise here. Η Γουίλιαμς ίσως το απόλυτο μονοθέσιο σε ευθείες (οριακά μαζί με Φερράρι). Θα έπαιρναν πολλούς βαθμούς αν αντί για Λογκαν είχαν έναν ισάξιο οδηγό. Ο Τσέκο έκανε τις πιο δύσκολες προσπεράσεις του αγώνα, εντούτοις το έδωσαν στον Σάινθ για τις παλικαρίσιες άμυνες (fair enough).
haHa Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2023 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2023 Βλεπω υπαρχει συζητηση για την επαφη Χαμ-Piastri. Αρχικα, οποιος αναφερει οτι η ποινη επρεπε να ειναι διαφορετικη επειδη ο Piastri 'επεσε τοσο πισω' δειχνει οτι μαλλον δεν καταλαβαινει απο F1. Εχει μαλλιασει ο γλωσσα του papp0us και των αγωνοδικων να λενε οτι "δεν τιμωρούν το αποτέλεσμα, αλλα το συμβάν. Πρόκληση σύγκρουσης 5", είτε δεν γίνει τίποτα, είτε βγει ο άλλος εκτός." Το συμβαν ηταν οριακα για ποινη, παρομοια (σχετικα) συμβαντα δεν εχουν παρει ποινη: Και μιας και μιλαμε για ποινες, το πιο ενδιαφερον σε αυτο εδω το thread ειναι οτι ενω ο Χαμιλτον πηρε ποινη , καθομαστε και το συζηταμε, αλλα οταν στον προηγουμενο αγωνα ο Μαξ πεταξε εκτος πιστας προς τον τοιχο τον Gasly, δεν ακουστηκε τιποτα: 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις